-
Συμφωνώ σε αυτές τις παρατηρήσεις σου. Απ' ότι φαίνεται, η Nissan το πάει για κατασκευαστής 'ειδικών' αυτοκινήτων, που δεν εμπίπτουν εύκολα στις συνηθισμένες κατηγορίες (βλ. Note, Qashqai).
-
Ο χρήστης dimgr έγραψε:
Κάτι τολεντα και τιιντες δίνουν συγχωροχάρτι στις κορόλες και τις κάνουν να φαίνονται κούκλες...
Συμφωνώ!!
@ ARIS SR20VE
Γιατί δεν το έβγαλαν αυτό σε παραγωγή; Πολύ δυναμικό και αρκετά όμορφο!
Συζητείται να το βγάλουν... Ίσως μέσα στο 08 κάτι να τσουλήσει το πράγμα...
-
Μια ερώτηση για όσους γνωρίζουν, ξέρετε αν το tiida δέχεται esp;
-
Ναι, στην πλουσιότερη έκδοση. (εκτός και αν εννοείς να μπαίνει εκ των υστέρων).
-
Το αμάξι είναι μια χαρά. Ο πατέρας μου 75 χρονών ζωή να έχει μόλις το είδε στο δρόμο είπε 'Επιτέλους να ένα όμορφο αμάξι'....
-
-
εάν έβγαινε το 2000 θα ήταν μια χαρά.
εν έτει 2007 ...απαπαπαπα...
-
γιατι ρε παιδια? ωραιο αυτοκινητο ειναι...
-
Latina spirit αφου είναι made in Μέχικο
-
σοβαρα μιλαω μιραγκε!
-
Πάντως και ο δικός μου πατέρας, μάλλον προς αυτό κλίνει για αντικατάσταση του Sunny. Βρήκαμε εκθεσιακό αυτοκίνητο από γνωστή αντιπροσωπεία στα 13.000
-
Aπ' έξω δεν βλέπεται, από μέσα φαίνεται μια χαρά! Ειδικά άμα έχει και πολλά κουμπάκια και διακοπτάκια και κορσαιράκια...
Μιλάμε για το χατς ή το σεντάν; Το καημένο το sunny τι θα απογίνει; Πάντως για την δουλειά που το θέλετε και με την εμπειρία του σάννυ, βουρ για tiida!
-
Ρε συ, σίγουρα βρήκατε acenta pack;
Από όσο κατάλαβα εγώ, στα 1,6 φτάνεις μέχρι acenta σκέτο. Για acenta pack πρέπει να πας σε 1,8. Σίγουρα σας είπαν για acenta pack;
-
Το 1.8 πόσα άλογα είναι?
Επίσης τι χρόνο αναμονής έχει αμα του βάλεις πχ καμιά ηλιοροφή ή κανα ESP. Ξένον υπάρχουν στα έξτρα? Κωνσταντίνε δείχνεις να το κατέχεις το θέμα ενημέρωσε μας -
Είσαι σίγουρος ότι μόνο μέχρι acenta βγαίνει στα 1.6; Το εκθεσιακό έχει ζάντες αλουμινίου, cruise control και προβολείς ομίχλης, όπως και δερμάτινες λεπτομέρειες που νομίζω ότι είναι acenta pack.
Το 1.8αρι έχει 126, αλλά δεν θέλουμε και 2ο με τόσα κυβικά...
-
Λοιπόν εδώ είναι το ωραίο. Το 1,8 είναι υπερτετράγωνο σε αντίθεση με το 1,6. Δίνουν 126 άλογα στις 5200 και 173 Nm στις 4800. Προσωπική άποψη, δεν αξίζει. Αυτοί πήραν τα αρνητικά ενός 8βάλβιδου που δε δουλεύει ψηλά και τα αρνητικά ενός 16βάλβιδου που δεν δουλεύει χαμηλά και φτιάξανε το μοτέρ αυτό.
Το 1,6 είναι πολύ καλό μοτέρ. Καλή απόκριση, δύναμη έχει αρκετή, δεν μπορώ να φανταστώ τι παραπάνω θα έχει (που δεν έχει) το 1800.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δίνουν 126 άλογα στις 5200 και 173 Nm στις 4800.Τι;;; Δεν το είχα προσέξει καθόλου!!!
Το 1,6 είναι πολύ καλό μοτέρ. Καλή απόκριση, δύναμη έχει αρκετή, δεν μπορώ να φανταστώ τι παραπάνω θα έχει (που δεν έχει) το 1800.
Το οδήγησες κάπου ή από σχόλια σε περιοδικά;
-
Κάτι δεν μου κάθεται καλά για το εκθεσειακό. Προχτές που μίλησα με πωλητή μου είπα ρητά πως το acenta pack πάει πακέτο με τον 1,8 (μοτέρ με σπορτίφ αίσθηση όπως μου είπε, εδώ γελάμε).
Το έχω οδηγήσει (το χατσμπακ).
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κάτι δεν μου κάθεται καλά για το εκθεσειακό. Προχτές που μίλησα με πωλητή μου είπα ρητά πως το acenta pack πάει πακέτο με τον 1,8 (μοτέρ με σπορτίφ αίσθηση όπως μου είπε, εδώ γελάμε).Το έχω οδηγήσει (το χατσμπακ).
Kαι? Το πίεσες καθόλου ή δεν σε άφησε ο ξενέρωτος ( ως συνήθως ) πωλητής? Πήγατε μεγάλη βόλτα? Αν ναι στείλε pm ή γράψτο εδώ για να ξέρουμε ποιος προσφέρει πραγματικό TD και όχι μούφες.
Με τα ξένον και το ΕΣΠ τι παίζει? Δεν θέλω να βάλω aftermarket ξένον και το ESP νομίζω οτι πλεόν είναι απαιραίτητο κομμάτι του εξοπλισμού ασφάλειας ενός αυτοκινήτου -
Το τεστ-ντράιβ ήταν διάρκειας 10 λεπτών το πολύ. Στην εθνική οδό και μόνο. Οπότε καταλαβαίνεις, ουσιαστική πίεση δεν υπήρξε, παρά μόνο σε 2-3 στροφές για να δω όρια λίγο.
Γενικά έξτρα δεν μπαίνουν, το γυρίσανε σε σαρακάκη φάση, το αμάξι έρχεται σε συγκεκριμένα επίπεδα εξοπλισμού και δεν μπορείς να προσθέσεις τπτ. Αυτό είναι αρκετά εκνευριστικό.
Nissan Τiida 2007