-
Κατ αρχην εκφραζετε ολοι αποψη χωρις να μας διευκρινησει o σιμφουριστης για ποια ακριβως βαση μιλαει!
Δεν νομιζω να του ειπε κανεις ποσο για τα εργατικα, απλα του ειπαμε οτι δεν θα χρειαστει να κατεβασει μοτερ.
Για € φυσικα και θα επρεπε να μας πει βια βαση ειναι.
-
Πόσα κμ αντέχει το καπάκι μέχρι να ραγίσει και να περνάει νερά στα λάδια με αρπαγμένη φλάντζα κεφαλής;
-
Το ρισκαρεις?
-
Προς μοντ:ολα τα ραγισματα ειναι ιδια?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Κατ αρχην εκφραζετε ολοι αποψη χωρις να μας διευκρινησει o σιμφουριστης για ποια ακριβως βαση μιλαει!
Δεν νομιζω να του ειπε κανεις ποσο για τα εργατικα, απλα του ειπαμε οτι δεν θα χρειαστει να κατεβασει μοτερ.
Για
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Προς μοντ:ολα τα ραγισματα ειναι ιδια?Οχι...αλλά δεν μπορούμε να έχουμε θέματα για κάθε τύπο ραγίσματος!
-
Δεν ηθελα να κανω τον εξυπνο αλλα μου φανηκε τελειως ασχετο το ενα θεμα με το αλλο
-
Ραγίσματα. Το ένα για βάση μηχανής, το άλλο για καπάκι!
Μάλλον πρέπει να αλλάξω και τον τίτλο!
-
citastak, συνήθως όταν ραϊζει καπάκι έχουμε διαρροή καυσαερίων από τον θάλαμο καύσης, τα νερά όταν περνάνε στα λάδια είναι από αστοχία ή υπερθέρμανση της φλάτζας του καπακιού, αν και όχι πάντα, ανάλογα το σημείο της διαρροής στην φλάτζα μπορεί να υπάρχει διαρροή καυσαερίου προς τα νερά, συνήθως στην υπερθέρμανση η οποία προκαλείται από την έλλειψη νερού στον κινητήρα, περνάνε τα λάδια στα νερό λόγω μεγαλύτερης πίεσης στο κύκλωμα, και όχι το αντίθετο, δηλαδή τα νερά στα λάδια, και πάλι λέω ότι ανάλογα με την κατασκευή του κινητήρα σε περίπτωση βλάβης συμβαίνουν διάφορα, δεν υπάρχει κάτι στάνταρ, ό κάθε κινητήρας στην υπερθέρμανση παθαίνει την δική του συγκεκριμένη βλάβη.
-
Μαλλον θα το ρισκαρω. Δεν εχω να δωσω 1000 ευρω στους μηχανικους εδω.
- Θερμοκρασια παραμενει σταθερη
- Μετά από 150χλμ έβαλα λιγα ml νερό.
- Οταν ειναι κρυο ρεταρει και βγαζει ατμο απο πισω αλλα μολις ζεσταθεί σταματαει και τα 2.
Αν μείνω, ας μεινω οσο πιο κοντα στην Ανκόνα.
-
Yπάρχουν χημικά που μειώνουν τις διαρροές ακόμα και από καπάκι ή φλάτζα όταν αυτή δεν είναι πολύ μεγάλη, αφού ζεστό δεν έχεις διαρροές μεγάλες ίσως σε βοηθήσει ένα τέτοιο χημικό, υπάρχουν σε 2 μορφές, στερεή και υγρή μορφή, να προτιμήσεις την υγρή, υπάρχει προϊόν της Sonax που είναι πολύ καλό. Επίσης παρατήρησε το κύκλωμα του νερού, σου το φουσκώνει ? δεν μιλάω για το φούσκωμα που κάνουν τα νερά όταν ζεσταίνονται, αλλά μιλάω αν παρατηρείς φούσκωμα στα κολλάρα, αν φουσκώνουν τα κολλάρα έχεις καυσαερίο στα νερά, το λάδι σου έχει νερά ? Από ότι φαίνετε μάλλον έχεις μικρό ρήγμα στο καπάκι κοντά σε βαλβίδα εξαγωγής και σου εξατμίζει το νερό μέσα στην εξάτμηση, αν είχες φλάτζα δεν θα είχες σταθερές θερμοκρασίες, το πρωϊ που το βάζεις μπροστά κρύο πέρνει εύκολα εμπρός ή δείνει η μίζα να ζορίζεται ? αν συμβαίνει αυτό, το ρύγμα επικοινωνεί με τον θάλαμο καύσης και έχεις υδραυλική πίεση σε κάποιον κύλινδρο και ίσως γιαυτό και το ρετάρισμα μέχρι να αδειάσει και με την θερμοκρασία στεγανοποιεί μετά. Ότι και να έχει πάντως χαλαρά στο γκάζι και όχι πάνω από 120-130 χλμ. και να παρακολουθείς τα νερά.
-
@Quadra:
Δε φουσκώνουν τα κολλαρα ουτε το νερο και δεν εχω βρει 'αφρό' στα λάδια μου.Η μιζα σημερα δε γυρναγε καθολου (εκανε τακ τακ, το έκανα 4 φορές και τελικά γυρισε, πήρε εμπρός ρετάρισε και μετά από μερικά δευτερόλεπτα ήταν οκ.
Ο ατμός στην εξάτμιση έβγαινε μέχρι το αυτοκίνητο να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας..
Αρα εσύ λες ότι δεν έχω καμμένη φλάντζα αλλά σπασμένο καπάκι;;;
Οκ σε ευχαριστώ για τις συμβουλές, δεν θα το πάω πάνω από 130 (αντε να βγεί η Γερμανία με 130) και ελπίζω να με πάει ως την Ανκόνα... Θα πάρω μαζί μου και νερό. Αν και από όσο είδα σήμερα, ελάχιστο συμπλήρωσα μετά από 150χλμ (περίπου 40-50ml).
Παίδες τα λέμε σε λίγο καιρό από Ελλάδα (ελπίζω)
-
Αλλο να κάνει η μίζα τακ-τακ το οποίο είναι ίσως από χαμηλή τάση μπαταρίας ή κακή επαφή καλωδίου, η ψιλικόλλημα του γραναζιού και άλλο να οπλίζει κανονικά και να γυρνάει πολύ δύσκολα σαν κάτι να εμποδίζει τον κινητήρα να γυρίσει, αν το ράϊσμα σου ρίχνει λίγα νερά σε κάποιον κύλινδρο όταν κρυώνει τότε έχεις και πρόβλημα υδραυλικής πίεσης, αν συμβαίνει αυτό τα νερά φεύγουν από τις βαλβίδες εξαγωγής με τις πρώτες στροφές του κινητήρα, αν τα νερά είναι πολλά και ο κινητήρας πάρει αμέσως μπροστά μπορεί και να στραβώσει μπιέλα, αν υπάρχουν πράγματι νερά μέσα στον κύλινδρο και αν είναι πολλά, δεν το νομίζω όμως γιατί θα στράγγιζαν και θα κατέβαιναν στα λάδια σου, άρα μάλλον πρόβλημα μίζας είναι η μπαταρίας. Άντε καλό δρόμο και καλή τύχη.
-
Φίλε μου, δεν βάζεις και καμιά τελεία στην δημοσίευση;
-
citastak
Mε τι καλο να ερθεις και χωρις να εχεις περιπετειες στον δρομο!! -
Να εισαι καλα Βασίλη. Ελπίζω να τα πουμε και απο κοντα.
-
Kαλό ταξίδι ρε Ηλία. Άντε, οι θεοί των γαλλών μαζί σου.
ΡΑΓΙΣΜΑΤΑ (ΒΑΣΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, ΚΑΠΑΚΙΟΥ κλπ)...