-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
ο κίμι έχει phd στην αγγλική φιλολογία.Εμ πες'το...και σε περιμενα να μου λυσεις την απορια...
-
Ο χρήστης Hakkinen98-99_ έγραψε:
Phaethon μπορεις να μου δωσεις ΕΝΑ παραδειγμα??Ε, απ'έξω δε θυμάμαι... απλά το βλέπουμε κάθε τρεις και λίγο στα αθλητικά ρεπορτάζ. Στο ποδόσφαιρο, ειδικά, έχει τρελλό χαβαλέ.
-
Να κι η εξηγηση του Mark Hughes γιατι ο Alonso του ριχνει του μικρου τωρα τελευταια:
What’s behind the recent resurgence in Alonso’s form?
It’s probably significant that at each of the last two races he has stopped trying to beat Hamilton by doing something different.
For much of the earlier part of the season, when Hamilton seemingly had a couple of tenths advantage over him, Alonso was trying to find a solution by making different tyre and brake choices – searching for a technical edge that might overcome the inherent speed advantage Lewis seemed to have in the driving department
At Monza and Spa Alonso gave up on that search, simply got his head down and appeared to resolve to take on Hamilton on equal terms and beat him by doing a better job at the wheel.
Τωρα ξερουμε γιατι
-
Ο χρήστης Hakkinen98-99_ έγραψε:
Phaethon μπορεις να μου δωσεις ΕΝΑ παραδειγμα??Ο Γιασικεβίτσιους μέχρι και πριν μια εβδομάδα δήλωνε 'ΠΑΙΧΤΗΣ ΤΩΝ WARRIORS'...
-
pinni εχω καλυτερο!!
Hamilton: McLaren know who to supportΠεφτουν οι μασκες λεμε!!!
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Όπως στην Τουρκια ας πούμε;Ακριβως οπως στην Τουρκια λαμβανοντας υποψη οτι το σεταπ πρεπει να βγαλει αγωνα.
Ή την Ουγγαρία;
Το μονο που μπορει να συγκριθει στην Ουγγαρια ειναι οι 3 περιοδοι των ελευθερων και μαντεψε ποιος ηταν ταχυτερος εκει.
Σχετικα με τον Hughes, εγραψε στο race report του οτι ο Ισπανος στην τελευταια προσπαθεια των προκριματικων ηταν ταχυτερος στην Παραμπολικα που βεβαια δεν ειναι ακριβως αληθεια γιατι ο Ισπανος ηταν απο την Παρασκευη σαφως ταχυτερος με γυμνο ματι εκει. Μαλλον θα το ξεχασε
Η απειρία στο setup είναι φυσιολογική. Ρούκι είναι. Απο κει και πέρα μόνο θεωρείες συνομωσίας βλέπω.
Από ότι καταλαβαίνω έσεις για να τον θεωρήσετε καλό έπρεπε να ρίχνει κανα δυο γύρους στον Alonso με δεμένα χέρια. Αλλιώς δεν ικανοποιήστε.Μαλλον δε διαβαζεις ή αγνοεις οσα διαβαζεις. Το ξαναγραφω λοιπον, το προβλημα με τον Λιουις, αυτο που κανει ακομη και τους Bishop και Hughes να ανησυχουν και να γραφουν συνειδητα πιστευω βλακειες, ειναι οτι δε βελτιωνεται μεσα στη χρονια. Αντιθετα με τον Κοβα, αντιθετα με τον Ροζμπεργκ, αντιθετα με τον Σουτιλ, ο Λιουις ειναι ακομη ετεροφωτος και κανει ακριβως τις ιδιες μαλακιες που εκανε στην αρχη.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Μαλλον δε διαβαζεις ή αγνοεις οσα διαβαζεις. Το ξαναγραφω λοιπον, το προβλημα με τον Λιουις, αυτο που κανει ακομη και τους Bishop και Hughes να ανησυχουν και να γραφουν συνειδητα πιστευω βλακειες, ειναι οτι δε βελτιωνεται μεσα στη χρονια. Αντιθετα με τον Κοβα, αντιθετα με τον Ροζμπεργκ, αντιθετα με τον Σουτιλ, ο Λιουις ειναι ακομη ετεροφωτος και κανει ακριβως τις ιδιες μαλακιες που εκανε στην αρχη.Nαι αλλά μήπως παίζει ρόλο το ότι στις περιπτώσεις Rosberg, Sutil, Kovalainen είναι και τα μονοθέσιά τους που έχουνε δραματική βελτίωση σε σχέση με την αρχή της χρονιάς (που ήτανε χρέπια), αντίθετα με τη Ferrari του Hamilton η οποία ήταν ανέκαθεν κορυφαία;
-
να τι γραφει και το planetf1
http://www.planetf1.com/story/0,18954,3 ... 17,00.html -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
...αντίθετα με τη Ferrari του Hamilton...Έχεις τον τρόπο σου...
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Μαλλον δε διαβαζεις ή αγνοεις οσα διαβαζεις. Το ξαναγραφω λοιπον, το προβλημα με τον Λιουις, αυτο που κανει ακομη και τους Bishop και Hughes να ανησυχουν και να γραφουν συνειδητα πιστευω βλακειες, ειναι οτι δε βελτιωνεται μεσα στη χρονια. Αντιθετα με τον Κοβα, αντιθετα με τον Ροζμπεργκ, αντιθετα με τον Σουτιλ, ο Λιουις ειναι ακομη ετεροφωτος και κανει ακριβως τις ιδιες μαλακιες που εκανε στην αρχη.
Nαι αλλά μήπως παίζει ρόλο το ότι στις περιπτώσεις Rosberg, Sutil, Kovalainen είναι και τα μονοθέσιά τους που έχουνε δραματική βελτίωση σε σχέση με την αρχή της χρονιάς (που ήτανε χρέπια), αντίθετα με τη Ferrari του Hamilton η οποία ήταν ανέκαθεν κορυφαία;
εγω δε βλέπω να βελτιώθηκαν ούτε η Renault ούτε η Williams
αντιθετα ο ** Κοβαλάινεν εχει ξεπερασει σε επιδοσεις τον Φιζικέλλα** -
ξεκαρδιστικο για μια ακομη φορα....
-
Καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη. Για παραδειγμα ο Σουτιλ εκ των πραγματων αναγκαστηκε στην πρωτη του χρονια:
α) να επιβιωσει απεναντι σε εναν αρκετα ταλαντουχο οδηγο οπως ο Αλμπερς (σε συνθηκες 'ή αυτος ή εγω' που υπονοουν μηδενικη βοηθεια σε σεταπ).
β) να ηγηθει του development για ενα ουσιαστικα ολοκαινουργιο μονοθεσιο εχοντας πλεον διπλα εναν οδηγο μειωμενης ευθυνης.
Ολα αυτα εχοντας απο πανω του εναν Γκαζα που δε συγχωρει πολλα, πολλα.Ας παμε στον Ροζμπεργκ: εντυπωσιασε στην πρωτη του χρονια, απεναντι σε εναν ικανοτατο Γουεμπερ, με την ταχυτητα του, αμφισβητηθηκε για την επιπολαιοτητα του. Η βελτιωση του ειναι τοσο καθετη που ο πλεον εμπειροτερος και ικανοτερος εξελιχτης στο grid δειχνει λιγος σε ΟΛΑ απεναντι του.
Ας παμε στον Κοβα: εκανε κακο ξεκινημα αλλα δεν εσπασε και του πηρε λιγοτερο απο μιση χρονια για να μηδενισει τα λαθη του και να κανει του χεριου του τον Φισικο. Και ολα αυτα χωρις να εχει εναν Ντενις να του λεει δεν πειραζει μετα απο καθε λαθος του, χωρις να εχει εναν Bishop να τον αναφωνει τον καλυτερο οδηγο απο τοτε που ανακαλυφθηκε ο τροχος σε καθε ευκαιρια.
Τι εχει να επιδειξει απεναντι σε αυτους τους τρεις ενας που ακομη δεν μπορει να κρατησει τα λαστιχα του σε αξιοπρεπη κατασταση κατα τη διαρκεια ενος στιντ; Ενας απου αγωνα με τον αγωνα κανει ακομη λαθος στο σεταπ; Ενας που παρα την προφανη ευνοια της ομαδας του χανει δυο δεκατα; Μονο την εθνικοτητα του και τη σχεση του με το αφεντικο του ειναι η απαντηση.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη. Για παραδειγμα ο Σουτιλ εκ των πραγματων αναγκαστηκε στην πρωτη του χρονια:
α) να επιβιωσει απεναντι σε εναν αρκετα ταλαντουχο οδηγο οπως ο Αλμπερς (σε συνθηκες 'ή αυτος ή εγω' που υπονοουν μηδενικη βοηθεια σε σεταπ).
β) να ηγηθει του development για ενα ουσιαστικα ολοκαινουργιο μονοθεσιο εχοντας πλεον διπλα εναν οδηγο μειωμενης ευθυνης.
Ολα αυτα εχοντας απο πανω του εναν Γκαζα που δε συγχωρει πολλα, πολλα.Ο Sutil από την αρχή της χρονιάς είχε μπει στο παιχνίδι σαν μεγάλο ταλέντο και όχι σαν pay driver, οπότε δεν τίθεται κάποιο θέμα αμφισβήτησης εδώ. Η δεύτερη θέση το 2005 στη Euroseries F3 αποδεικνύει πως μόνο τυχαίος δεν είναι. Το μόνο πρόβλημα είναι πως ο πρώτος τότε ήταν ο Hamilton όπως πολύ καλά γνωρίζεις, με 78 βαθμούς διαφορά...
Ας παμε στον Ροζμπεργκ: εντυπωσιασε στην πρωτη του χρονια, απεναντι σε εναν ικανοτατο Γουεμπερ, με την ταχυτητα του, αμφισβητηθηκε για την επιπολαιοτητα του. Η βελτιωση του ειναι τοσο καθετη που ο πλεον εμπειροτερος και ικανοτερος εξελιχτης στο grid δειχνει λιγος σε ΟΛΑ απεναντι του.
Ας παμε στον Κοβα: εκανε κακο ξεκινημα αλλα δεν εσπασε και του πηρε λιγοτερο απο μιση χρονια για να μηδενισει τα λαθη του και να κανει του χεριου του τον Φισικο. Και ολα αυτα χωρις να εχει εναν Ντενις να του λεει δεν πειραζει μετα απο καθε λαθος του, χωρις να εχει εναν Bishop να τον αναφωνει τον καλυτερο οδηγο απο τοτε που ανακαλυφθηκε ο τροχος σε καθε ευκαιρια.
Κι εδώ συμφωνούμε. Δεν είναι αμφισβητίσιμα αυτά. Είναι γεγονότα. Το θέμα είναι όμως απλά το πόσο βελτιώθηκε κάποιος ή το σε ποιο επίπεδο ήταν ο καθένας και πόσο περιθώριο βελτίωσης είχε για τον εαυτό του;
Τι εχει να επιδειξει απεναντι σε αυτους τους τρεις ενας που ακομη δεν μπορει να κρατησει τα λαστιχα του σε αξιοπρεπη κατασταση κατα τη διαρκεια ενος στιντ; Ενας απου αγωνα με τον αγωνα κανει ακομη λαθος στο σεταπ; Ενας που παρα την προφανη ευνοια της ομαδας του χανει δυο δεκατα; Μονο την εθνικοτητα του και τη σχεση του με το αφεντικο του ειναι η απαντηση.
Απέναντι σε αυτούς τους 3 (και όχι μόνο) έχει να επιδείξει πως είναι στο τιμόνι του πρωταθλήματος από τον Απρίλιο. Επίσης οδηγεί σε υψηλό επίπεδο απόδοσης από την αρχή της χρονιάς, άρα και τα περιθώρια βελτίωσής του δεν είναι τόσο υψηλά. Αν ο Rosberg ήταν ας πούμε στο 75% στην αρχή της χρονιάς και τώρα έχει φτάσει στο 86%, ενώ ο Hamilton ήταν από την αρχή στο 92% και τώρα παίζει στο 93% δεν μπορεί να γίνει σύγκριση. Έχει έναν team mate που δεν είναι αυτό που θα χαρακτηρίζαμε ακριβώς ως 'αργός'. Επίσης δεν είναι επί μονίμου βάσεως 2 δέκατα πιο αργός από τον Alonso. Μια είναι 2 δέκατα πιο αργός, κάποια άλλη όμως είναι 2 δέκατα πιο γρήγορος. Αν ήταν συνέχεια πιο αργός, θα έχανε και συνέχεια. Και στην τελική, ακόμα κι αν είχε όλη την προετοιμασία και προεργασία επί 10 χρόνια για να μπει στην F1 με τη McLaren, δεν παύει να είναι ένα παιδί 21 ετών στην πρώτη του χρονιά στην F1. Ακόμα και με όλη την υποστήριξη από την ομάδα και το απροκάλυπτο σπρώξιμο που έχει από τα media, δεν είναι εύκολο αυτό που έχει καταφέρει. Ειδικά σε μια χρονιά που η ψυχολογική πίεση σε ομάδα και εαυτό, έχει ξεπεράσει τα όρια της πίστας. Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Μια είναι 2 δέκατα πιο αργός, κάποια άλλη όμως είναι 2 δέκατα πιο γρήγορος. Αν ήταν συνέχεια πιο αργός, θα έχανε και συνέχεια.Δεν εχεις δικιο. Με ενα αμαξι που δεν ειναι δυνατον να βγει εστω και 5ο σε απροβληματιστο αγωνα και χωρις ουτε μια εγκαταλλειψη εχει χασει διαφορα 18 ποντων (με το ισχυον συστημα χαωδη) και κρατιεται ακομη εμπρος χαρι σε μια αποφαση στα χαρτια, το λιγοτερο αδικη για το συνδιεκδικητη του. Απο τη Βρετανια και μετα χανει συνεχεια. Παντου και παντα.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Το μόνο πρόβλημα είναι πως ο πρώτος τότε ήταν ο Hamilton όπως πολύ καλά γνωρίζεις, με 78 βαθμούς διαφορά...Ναι οντως. Το θεμα ειναι -οπως ειχε επισημανει και ο pinni- οτι αυτη η συγκριση, να το πουμε ευγενικα, δεν ειναι δικαιη για τον Γερμανο. Τοσο γιατι του ελειπε η εμπειρια, τοσο γιατι η ομαδα ειχε σαν προτεραιοτητα να ικανοποιησει τους χρηματοδοτες του Λουϊς, τοσο γιατι το ενα αυτοκινητο ηταν και δεν ηταν της ASM (ειχε περασει αρκετο καιρο σε ενα αεροτουνελ μακρια απο την εδρα της ομαδας στη Γαλλια) κτλ κτλ.
Πιο ενδιαφερουσα ηταν η προηγουμενη χρονια του Λουϊς στο F3 Euroseries οταν ο μπαμπας ειχε σκοτωθει με την Mercedes (που ηθελε τον μικρο στο DTM) και δεν υπηρχε το συνηθες σερβις στο μονοθεσιο του. Τα αποτελεσματα ειχαν ως εξης:
http://en.wikipedia.org/wiki/2004_Formu ... ip_resultsΤο θέμα είναι όμως απλά το πόσο βελτιώθηκε κάποιος ή το σε ποιο επίπεδο ήταν ο καθένας και πόσο περιθώριο βελτίωσης είχε για τον εαυτό του; Επίσης οδηγεί σε υψηλό επίπεδο απόδοσης από την αρχή της χρονιάς, άρα και τα περιθώρια βελτίωσής του δεν είναι τόσο υψηλά. Αν ο Rosberg ήταν ας πούμε στο 75% στην αρχή της χρονιάς και τώρα έχει φτάσει στο 86%, ενώ ο Hamilton ήταν από την αρχή στο 92% και τώρα παίζει στο 93% δεν μπορεί να γίνει σύγκριση.
Αυτο που προσπαθω να πω ειναι οτι απο παντα υπαρχει ενα pattern στην πορεια των rookies ανεξαρτητα απο το πως ξεκινησαν. Ακομη και τα πιο αυθεντικα ταλεντα, ακομη και με τις πιο ευνοϊκες των συνθηκων, ακομη και με τα καλυτερα των μονοθεσιων παντα, μα παντα δειχνουν βελτιωση.
Γιαυτο παντα πρεπει να περιμενει κανεις ενα ρουκι να σταθεροποιησει αποδοση πριν πραγματικα εκτιμησει τις τελικες του δυνατοτητες. Το οτι ο Χαμιλτον δε δειχνει βελτιωση (πραγμα που σε μικροτερο βαθμο θυμιζω ειχε γινει και στο GP2) δειχνει ενα και μοναδικο πραγμα. Καποιος φροντιζει ο μικρος να πηγαινει σχολειο οχι απλα διαβασμενος αλλα φυτο Δεν ειναι κακο αυτο απλα απεναντι στους κορυφαιους της F1 δεν αρκει μονο αυτο.
Νομιζω οτι η επιλογη της McLaren για του χρονου θα μιλησει απο μονη της για τις πραγματικες δυνατοτητες του μικρου. Δευτερη χρονια που θα αμφισβητηθει ο μικρος δεν μπορει να υπαρξει χωρις να καει το προφιλ που με το τοσο κοπο εχτισε ομαδα και δημοσιογραφοσυμμορια. Πλακα, πλακα το γεγονος οτι Φισικο και Ραλφ κανουν δηλωσεις σιγουριας για την πορεια τους στην F1 μπορει να μην ειναι τελικα PR stunt.
-
Εγώ πάλι αρνούμαι να κλείσω τα μάτια στο προφανές και να αρχίσω να φιλοσοφώ το δευτερεύον και τριτεύον!
Το προφανές είναι πως ο Χάμιλτον στην 1η του χρονιά στη Φ1, ομόσταυλος με τον νυν δις πρωταθλητή και σε ομάδα που παραδοσιακά δίνει equal status στους οδηγούς της, ο δις τα έχει βρει μπαστούνια (το λιγότερο) και ψάχνει όλη τη χρονιά δικαιολογίες για να μειώσει τις άριστες εντυπωσεις κι εντυπωσιακές επιδόσεις που έχει πραγματοποιήσει ο ρούκι (για ρούκι) και το ίδιο κάνουν και οι φαν του δις. Ασχολούνται με τα δευτεροτριτεύοντα, κλείνοντας επιδεικτικά τα μάτια στο πρωτεύον!
Just my 2 c
-
To oποιο πρωτευον ειναι τα αποτελεσματα; Σουμι! Ε Σουμι!
Τα παραδοσιακα αστα για το Πηλιο, τα Ζαγοροχωρια, την Ολυμπο στην Καρπαθο. Ασε τη ΜακΛαρεν εξω απο τα παραδοσιακα
-
Έγραψα ποιο είναι το προφανές/πρωτεύον.
Το ξέρω ότι διαβάζεις ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ τα γραφόμενά μου... αλλά κοντεύει να γίνει επιδημία στο φόρουμ αυτό να μου ζητάτε να τα γράφω όλα πολύ παραπάνω από 2 φορές!
-
Νταξει mig επειδη τον ξεβρακωνει γι'αυτο στο 2ο μισο της χρονιας οι μπουκς δινουν σταθερα τον ενα κατω απο 3 και τον αλλο πανω απο 4 κι ας ειναι πρωτος με διαφορα...
Αλλα τι να ξερουν κι αυτοι απο f1 μπροστα στις αυθεντιες του 4ΤF...
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Εγώ πάλι αρνούμαι να κλείσω τα μάτια στο προφανές και να αρχίσω να φιλοσοφώ το δευτερεύον και τριτεύον!Το προφανές είναι πως ο Χάμιλτον στην 1η του χρονιά στη Φ1, ομόσταυλος με τον νυν δις πρωταθλητή και σε ομάδα που παραδοσιακά δίνει equal status στους οδηγούς της, ο δις τα έχει βρει μπαστούνια (το λιγότερο) και ψάχνει όλη τη χρονιά δικαιολογίες για να μειώσει τις άριστες εντυπωσεις κι εντυπωσιακές επιδόσεις και που έχει πραγματοποιήσει ο ρούκι (για ρούκι) και το ίδιο κάνουν και οι φαν του δις. Ασχολούνται με τα δευτεροτριτεύοντα, κλείνοντας επιδεικτικά τα μάτια στο πρωτεύον!
Just my 2 c
Βασικα και για να μη ξεχνιομαστε ο πρωτος που παραπονεθηκε (και μαλιστα εχοντας εντελως αδικο) ΔΕΝ ηταν ο Αλονσο. Ο Αλονσο παραπονεθηκε πρωτη φορα μετα το χαρωπο (για ομαδα που μιλα για equal status) περιστατικο του Indy.
F1 Διάφορα νέα - Σεπτέμβριος 2007