-
Μου ειπαν οτι τα διαφορα λαστιχενια μερη του αυτοκινητου θελουν συντηρηση, σε τακτικη βαση.
Τα λαστιχα στα παραθυρα, εξωτερικα παντα, τα λαστιχα εσωτερικα στις πορτες, εν τελει ολα τα λαστιχα.Γι αυτα υπαρχουν ειδικα σπρευ που τα περιποιουνται.
Αλλιως λεει, ξερενονται, και χαλουν πιο ευκολα.
Απο την αλλη σκεφτομαι, πολυ 'μη μου απτου' δεν μας εγιναν τα συγχρονα αμαξια?
Αμα καθισω και κανω καταγραφη το τι πρεπει-υπο κανονικες συνθηκες-να προσεχω, χαθηκα!Ποια η δικη σας εμπειρια πανω στο θεμα?
-
Μου ειπαν οτι τα διαφορα λαστιχενια μερη του αυτοκινητου θελουν συντηρηση, σε τακτικη βαση.
Τα λαστιχα στα παραθυρα, εξωτερικα παντα, τα λαστιχα εσωτερικα στις πορτες, εν τελει ολα τα λαστιχα.Γι αυτα υπαρχουν ειδικα σπρευ που τα περιποιουνται.
Αλλιως λεει, ξερενονται, και χαλουν πιο ευκολα.
Απο την αλλη σκεφτομαι, πολυ 'μη μου απτου' δεν μας εγιναν τα συγχρονα αμαξια?
Αμα καθισω και κανω καταγραφη το τι πρεπει-υπο κανονικες συνθηκες-να προσεχω, χαθηκα!Ποια η δικη σας εμπειρια πανω στο θεμα?
-
Μου ειπαν οτι τα διαφορα λαστιχενια μερη του αυτοκινητου θελουν συντηρηση, σε τακτικη βαση.
Τα λαστιχα στα παραθυρα, εξωτερικα παντα, τα λαστιχα εσωτερικα στις πορτες, εν τελει ολα τα λαστιχα.Γι αυτα υπαρχουν ειδικα σπρευ που τα περιποιουνται.
Αλλιως λεει, ξερενονται, και χαλουν πιο ευκολα.
Απο την αλλη σκεφτομαι, πολυ 'μη μου απτου' δεν μας εγιναν τα συγχρονα αμαξια?
Αμα καθισω και κανω καταγραφη το τι πρεπει-υπο κανονικες συνθηκες-να προσεχω, χαθηκα!Ποια η δικη σας εμπειρια πανω στο θεμα?
-
Τα παλιά αυτοκίνητα δεν είχαν πολλά λάστιχα, οπότε ανησυχούσες λιγότερο μη χαλάσουν. Δεν είχαν όμως και ηχομόνωση, θερμική μόνωση, κτλ
Κάθε καλό έχει και ένα κακό λοιπόν...Στο δικό μου αυτοκίνητο πάντως τα λίγα λάστιχα που έχει στις πόρτες έχουν αρχίσει να σκίζονται και να φεύγουν ολόκληρα κομμάτια ύστερα από 15 χρόνια και ~77500 χλμ. Ίσως αν τα είχα περιποιηθεί ποτέ να είχαν αντέξει λίγο περισσότερο.
-
Ο χρήστης cooler έγραψε:
Μου ειπαν οτι τα διαφορα λαστιχενια μερη του αυτοκινητου θελουν συντηρηση, σε τακτικη βαση.
Τα λαστιχα στα παραθυρα, εξωτερικα παντα, τα λαστιχα εσωτερικα στις πορτες, εν τελει ολα τα λαστιχα.Γι αυτα υπαρχουν ειδικα σπρευ που τα περιποιουνται.
Αλλιως λεει, ξερενονται, και χαλουν πιο ευκολα.
Απο την αλλη σκεφτομαι, πολυ 'μη μου απτου' δεν μας εγιναν τα συγχρονα αμαξια?
Αμα καθισω και κανω καταγραφη το τι πρεπει-υπο κανονικες συνθηκες-να προσεχω, χαθηκα!Ποια η δικη σας εμπειρια πανω στο θεμα?
Προσωπικά περνάω το ταμπλό, τα πλαστικά και τα λάστιχα σε πόρτες και παράθυρα με σπρέι σιλικόνης μία-δυο φορές το χρόνο και είναι οκ.
Η αλήθεια είναι πως με τα χρόνια ξεραίνονται, ειδικά αν το αυτοκίνητο το βλέπει πολύ ο ήλιος.
Η συντήρηση λοιπόν δεν βοηθάει μόνο στη λειτουργικότητα τους, αλλά και στην καλή τους εμφάνιση και το αυτοκίνητο δείχνει καλοδιατηρημένο.
-
+1
-
Σιλικόνη, Βαζελίνη ή Armorall; Ποιά η γνώμη σας;
Συγκεκριμένα είχα διαβάσει σε ξένο φόρουμ ότι το armorall μπορεί να έχει καταστρεπτικά αποτελέσματα σε ταμπλώ κπλ. Κάποια αντίστοιχη εμπειρία υπάρχει;
-
Ακριβώς! Μακριά από armorall!
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ακριβώς! Μακριά από armorall!Σε πλαστικες επιφανειες το βαζω και δεν εχω προβλημα.Δλδ τι προβληματα τους εκανε?
Στα λαστιχα σπραιη σιλικονης και στο δερμα ειδικη κρεμα.Το κακο με τα λαστιχα ειναι οτι μαζευουν με τον χρονο και οι πορτες κλεινουν πιο χαλαρα . -
Σου καταστρέφει το πλαστικό. Μην σε ξεγελάει η πρόσκαιρη λάμψη που δίνει.
Προσωπικά το ταμπλώ σε όλα τα αυτοκίνητα καθάρισμα μόνο με βρεγμένο (και στραγγισμένο) vetex, αφού έχω περάσει πιο πριν ειδικό αντιστατικό πανί που έχει μαζέψει όλη τη σκόνη. Και με το νεράκι μια χαρά καθαρίζει και δείχνει σαν καινούργιο.
-
Ο παππούς από τον οποίο αγόρασα το Audi έβαζε στο ταμπλώ βαζελίνη και το είχε διατηρήσει άριστο τριάντα δύο χρόνια. Το μειονέκτημα είναι ότι κολλάει η σκόνη πάνω στη βαζελίνη όμως.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Σου καταστρέφει το πλαστικό. Μην σε ξεγελάει η πρόσκαιρη λάμψη που δίνει.Προσωπικά το ταμπλώ σε όλα τα αυτοκίνητα καθάρισμα μόνο με βρεγμένο (και στραγγισμένο) vetex, αφού έχω περάσει πιο πριν ειδικό αντιστατικό πανί που έχει μαζέψει όλη τη σκόνη. Και με το νεράκι μια χαρά καθαρίζει και δείχνει σαν καινούργιο.
μα δεν γυαλιζει το αρμοραλ
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Ο παππούς από τον οποίο αγόρασα το Audi έβαζε στο ταμπλώ βαζελίνη και το είχε διατηρήσει άριστο τριάντα δύο χρόνια. Το μειονέκτημα είναι ότι κολλάει η σκόνη πάνω στη βαζελίνη όμως.Και στο ηλιο ξερναει λαδιλα συνεχεια,δεν μπορεις να ακουμπησεις χωρις να αφησεις σημαδι και λερωνει.
-
Εγώ είχα δοκιμάσει ένα της Sonax (σπρέυ για το ταμπλώ) και ήταν χάλι! μόλις στέγνωσε μετά απο 1-2 μέρες το ταμπλώ φαινόταν σαν ξεθωριασμένο.
Στην διεθνή έκθεση last year αγόρασα για λάστιχα-πλαστικά κτλ (κυρίως για τα λάστιχα-ρόδες το πήρα) Porzelack και ο τύπος μου έλεγε πως είναι απίστευτο και για το ταμπλώ, από μέσα μου έλεγα ναι σιγά .
Μέχρι που το δοκίμασα και έπαθα την πλάκα μου. Εκτός του οτι το κάνει να φαίνεται σαν καινούριο, διατηρείται για πολύ καιρό, δεν πολυπιάνει σκόνη κτλ.Next time θα δοκιμάσω το αντίστοιχο της autoglym για να κάνω συγκριτικό...
-
Γκουγκλάροντας για το armorall βρήκα αυτά:
κάποιος γράφει:
I have a friend, a record collector, who has sprayed ArmorAll (which
contains silicone) on many of his pre-1935 78 rpm discs. They do,
indeed, play a bit more smoothly. I suspect, however, that future
archivists who inherit his collection will be horrified, and will
have very limited options for removing the stuff.Not to worry. The records will probably not exist long enough to be
inherited by future archivists. Back in the early days of CDs there
was a 'fix' that the high-end people swore made CDs sound
better--spray them with ArmorAll. And several years later they all
discovered that the material had permiated into the polycarbonate
and was clouding them up. Then some people reported that this had
also happened to their car dashboards--the item that this stuff had
been meant for. I shudder to think what this stuff will do to a
shellac record.κάπου αλλού:
I know armor all has a habit of drying the plastic out and causing it to fade.
και το ποιό τρομακτικό μία συζήτηση για το armorall (διαβάστε την όλη):
http://www.mustangforums.com/archive/th ... 625-1.html
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Σου καταστρέφει το πλαστικό. Μην σε ξεγελάει η πρόσκαιρη λάμψη που δίνει.Προσωπικά το ταμπλώ σε όλα τα αυτοκίνητα καθάρισμα μόνο με βρεγμένο (και στραγγισμένο) vetex, αφού έχω περάσει πιο πριν ειδικό αντιστατικό πανί που έχει μαζέψει όλη τη σκόνη. Και με το νεράκι μια χαρά καθαρίζει και δείχνει σαν καινούργιο.
Το θέμα για μένα δεν είναι μόνο να καθαρίσει αλλά και να έχει ένα είδος λίπανσης ώστε να μην ξεραθεί και σκάσει από τον ήλιο. Το armorall το αποκλείω μετά από αυτά που έχω διαβάσει, η βαζελίνη το κάνει αηδία, η σιλικόνη είναι αποτελεσματική/ασφαλής; Στο link του mustangforum που έβαλα πιο πάνω προτείνουν ένα προιόν της Meguiars. Το έχει δοκιμάσει κανείς;
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Σου καταστρέφει το πλαστικό. Μην σε ξεγελάει η πρόσκαιρη λάμψη που δίνει.
Προσωπικά το ταμπλώ σε όλα τα αυτοκίνητα καθάρισμα μόνο με βρεγμένο (και στραγγισμένο) vetex, αφού έχω περάσει πιο πριν ειδικό αντιστατικό πανί που έχει μαζέψει όλη τη σκόνη. Και με το νεράκι μια χαρά καθαρίζει και δείχνει σαν καινούργιο.
Το θέμα για μένα δεν είναι μόνο να καθαρίσει αλλά και να έχει ένα είδος λίπανσης ώστε να μην ξεραθεί και σκάσει από τον ήλιο. Το armorall το αποκλείω μετά από αυτά που έχω διαβάσει, η βαζελίνη το κάνει αηδία, η σιλικόνη είναι αποτελεσματική/ασφαλής; Στο link του mustangforum που έβαλα πιο πάνω προτείνουν ένα προιόν της Meguiars. Το έχει δοκιμάσει κανείς;
Το σπραιη σιλικονης ασπριζει μετα απο λιγο αν το ριξεις οπουδήποτε αλλου εκτος απο λαστιχο.Τι υλικο εχει το ταμπλο σου?Αν ειναι δερμα βαλε κρεμα για δερμα,εγω βαζω την κρεμα που βαζω και στα δερματινα καθισματα.
Επισης για τα λαστιχα υπαρχει και το bumper & vinyl care υγρο που το βαζω και στην οροφη απο βυνιλιο της μπαρκετα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
....Δερματίνη είναι το ταμπλώ. Τι κρέμα βάζεις;
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
....
Δερματίνη είναι το ταμπλώ. Τι κρέμα βάζεις;
Μια της sonax που ειναι για δερματα.Την απλωνεις την αφηνεις λιγο και μετα ξαναπερνας με καθαρο πανι,αυτο το κανω στα καθισματα.Στο ταμπλο απλα την απλωνω και την αφηνω.
-
Για τα πλαστικα (ταμπλω, προφυλακτηρες, καθρεπτες κτλ) χρησιμοποιω τα πανακια της Armor all. Κανενα προβλημα εδω και 2 χρονια, τα πλαστικα ειναι σα καινουργια...
Συντηρηση λαστιχενιων μερων του αυτοκινητου