-
Καλά, ο Bishop ψάχνει για θύματα σαν Νο2, να κάνουν το βαστάζο του Λούη. Ακόμα δε μπήκε στην F1, θα γίνει και δηλωμένο Νο1?
Ε, δε γίνονται αυτά. Το Νο1-status κερδίζεται με το χρόνο, δεν απαιτείται (αυτό πάει και για τον Alonso).
-
Ειναι θεμα οπτικης γιατι για μενα ο μικρος:
- Ηταν ενα κλικ αργοτερος απο τον Αλονσο, παρεμενει ενα κλικ αργοτερος.
- Ηταν αγαρμπος στα φρενα, παραμενει αγαρμπος στα φρενα.
- Ηταν παρορμητικος οταν δεν εχει κανενα νοημα (βλεπε τελευταιοι γυροι και παρολιγο εξοδος στο Μονακο), παραμενει παρορμητικος οταν δεν εχει κανενα νοημα (βλεπε τελευταιοι γυροι και εξοδος στο Σπα).
Δεν αναφερω καν την αδυναμια στο σεταπ, αυτο οντως θα ηταν παραλογη απαιτηση. Λετε μαζι με την Ηλεκτρα οτι ολα αυτα ειναι ελειψη πειρας, εγω βλεποντας την αντιστοιχη πορεια του Κοβαλαϊνεν αλλα και αλλων ρουκι στο παρελθον δυσκολευομαι να το πιστεψω 100%. Επισης βλεπω την πρεμουρα των σκουπιδιων οπως λες (και συμφωνω) και τη συγκρινω με την αλαζονια στους πρωτους αγωνες που ολα πηγαιναν δεξια για τον μικρο. Ειναι η μερα με την νυχτα και γιαυτο το αν και συμφωνω οτι η εξαγωγη συμπερασματων που κανω εχει καποιο ρισκο (χωρις αμφιβολια καποιοι θα κρατησουν quotes για μελλοντικη χρηση) επιμενω στη θεση μου.
Τελοσπαντων την λυση μπορει να τη δωσει οντως ο Ντενις παιρνοντας του χρονου εναν μετριο και το ολο θεμα να μεινει στα x-files. Περιπου οπως εμεινε και του σαγωνια παρα το παλμαρες-ρεκορ.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Το Νο1-status κερδίζεται με το χρόνο, δεν απαιτείται (αυτό πάει και για τον Alonso).Μετα απο δυο τιτλους μαλλον εχει καποιο δικιο στην απαιτηση ο Ισπανος αλλα τελοσπαντων.
-
στα φρενα ο Λούης σε μπερδευει για τις ικανότητες του.
μια τα μπλοκαρει καθε 10 γυρους και μια τα χρησιμοποιει περιφημα και κανει ωραιες βουτιες που καταλήγουν σε ωραια προσπερασματα -
Tο ολο θεμα με τον Χαμιλτον βγαζει πολυ γελιο και δυστυχως με τη χειρα βοηθειας της ΦΙΑ εχει ακομα ελπιδες να βγει πρωταθλητης ο least deserving απο την εποχη του Ιρβάιν.
Για την ιστορια να θυμισω οτι γυρισε απο το Αμερικα σχεδον εστεμμενος ο Λιουις και απο τοτε δεν εχει γραψει ουτε ενα καλο τριημερο. Αν δε, δεν ευνοουταν σκανδαλωδως στην Ουγγαρια απο εξωαγωνιστικους λογους θα ειχε χασει περιπου 25 βαθμους απο τον τημ-μεητ του χωρις ουτε μια εγκαταλλειψη. -
απο την εποχη του Ιρβάιν
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
αν η φετινή χρονιά ήταν μια φορά δύσκολη για τον Lewis, οι δύο τελευταίοι αγώνες ήταν 10 φορές πιο δύσκολοι για τον Αlonso.+10
@νδρέας
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το Νο1-status κερδίζεται με το χρόνο, δεν απαιτείται (αυτό πάει και για τον Alonso).
Μετα απο δυο τιτλους μαλλον εχει καποιο δικιο στην απαιτηση ο Ισπανος αλλα τελοσπαντων.
Κανένα δίκιο. Ο Schumacher είχε 7 και από τον πρώτο αγώνα που πατούσε στην πίστα φαινόταν ποιός είναι το αφεντικό στην ομάδα. Πρέπει να δικαιώνεις την ομάδα σου γι'αυτή την επιλογή κάθε στιγμή.
Τη στιγμή που ο Alonso χωρίς να του έχει τύχει και τίποτα φοβερό είναι 2 βαθμούς πίσω από τον Hamilton 3 αγώνες πριν το τέλος και δεν υπήρχε ούτε ένας αγώνας που να του έριχνε π.χ. +0.5 sec (όπως συμβαίνει συχνά σε καταστάσεις Νο1-Νο2), το Νο1 status δε μπορεί να το απαιτεί λόγω 'βιογραφικού'.
Θυμάστε ποτέ να ασχολούμαστε με το αν ο Coulthard θα διεκδικήσει το πρωτάθλημα αντί για το Mika (βγάλτε 2001 απ'έξω)? Τον Irvine, το Massa (που έχει κάνει το Raikkonen μάλιστα να σφίγγεται) απέναντι στο Schumacher? Τον Fisichella απέναντι στον Alonso?
ΑΥΤΕΣ είναι καταστάσεις Νο1-Νο2, ΑΥΤΕΣ είναι διαφορές απόδοσης μεταξύ team-mate.
Οδηγοί της κατηγορίας που ΘΕΛΕΙ να ανήκει ο Alonso αφήνουν τους team mates τους κάπου πίσω και κανείς δεν ασχολείται μαζί τους.
Θυμάμαι κι εκείνες τις θρυλικές δηλώσεις του ότι 'οι team mates είναι για να βοηθάνε ο ένας τον άλλον', που έγιναν 'δε θέλω να μοιράζομαι πλέον data με το Hamilton, γιατί μου παίρνει ιδέες'. Προφανώς εννοούσε 'οι team mates είναι για να ΜΕ βοηθάνε μόνο'.
Όσο για τα φρένα του Hamilton, η σκέψη 'μπλοκάρει τους τροχύς συνέχεια' είναι απίστευτα απλοϊκή. Κάντε τον κόπο μαζί με τους καπνούς να δείτε κι από πού περνάει... γιατί τη γραμμή του δεν τη χάνει. Trail-braking και άγιος ο θεός. Το παιδί κατέχει απίστευτα τιμόνι-γκάζι-φρένο. Δείτε φοβερά βιντεάκια από free practice, που η πίστα είναι κι απάτητη. Το αν αυτό το στυλ θα του αποφέρει καρπούς θα το δούμε σε βάθος χρόνου, πάντως είναι εξαιρετικό.
Κρατήστε κι ότι στις μονομαχίες τροχό με τροχό φέτος είναι ο πιό σταθερός κι αξιόπιστος οδηγός εκ των 4 πρώτων.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Τη στιγμή που ο Alonso χωρίς να του έχει τύχει και τίποτα φοβερό είναι 2 βαθμούς πίσω από τον HamiltonKαι μονο η Ουγγαρια φτανει, γιατι ηταν 1000% εξωαγωνιστικο. Και 2ο να τον βαλεις παλι μπροστα θα ηταν...
-
Ναι, τον κακομοίρη στην Ουγγαρία... όταν κλαιγόταν στο Monaco για να τιμωρήσουν τον Schumacher άλλα έλεγε περί ηθικής στο racing.
Και πάλι... με το ζόρι ισοπαλία, με το ζόρι μπροστά. Όσα μαθηματικά και 'αν' βάλουμε, δεν του βγαίνει, τί να κάνουμε.
Το ότι μας βάζει σε αυτή τη διαδικασία μήπως και φανεί κάποιο καθαρό προβάδισμα είναι από μόνο του ένδειξη αποτυχίας.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Θυμάστε ποτέ να ασχολούμαστε με το αν ο Coulthard θα διεκδικήσει το πρωτάθλημα αντί για το Mika (βγάλτε 2001 απ'έξω)?Όχι, αλλά θυμάμαι ότι ο Μικα θα είχε δύο πιο άνετα πρωταθλήματα και ίσως ένα τρίτο το 2000 εάν απολάμβανε έμπρακτα τις πολυτέλειες που παρείχε η ομάδα στον Michael βάσει συμβολαίου. Θέλω να πω ότι ναι μεν η ανωτερότητα του Schummi δεν αμφισβητήθηκε ποτέ, ακόμα όμως και αν είχαμε περίπτωση πιο ικανού πιλότου κάποια χρονιά, ο Μιχαλάκης δεν θα χρειαζόταν να αγχωθεί για κάτι μεσοπρόθεσμα. Αλλά η McLaren ούτε καλούσε κατα λάθος τον David στα pits, ούτε ξεχνούσε να του βάλει βενζίνη ούτε έβρισκε τρόπο να τον καθυστερήσει όταν προπορευόταν με δεύτερο τον Mika για να αλλάξουν θέσεις.
@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Θυμάστε ποτέ να ασχολούμαστε με το αν ο Coulthard θα διεκδικήσει το πρωτάθλημα αντί για το Mika (βγάλτε 2001 απ'έξω)?
Όχι, αλλά θυμάμαι ότι ο Μικα θα είχε δύο πιο άνετα πρωταθλήματα και ίσως ένα τρίτο το 2000 εάν απολάμβανε έμπρακτα τις πολυτέλειες που παρείχε η ομάδα στον Michael βάσει συμβολαίου. Θέλω να πω ότι ναι μεν η ανωτερότητα του Schummi δεν αμφισβητήθηκε ποτέ, ακόμα όμως και αν είχαμε περίπτωση πιο ικανού πιλότου κάποια χρονιά, ο Μιχαλάκης δεν θα χρειαζόταν να αγχωθεί για κάτι μεσοπρόθεσμα. Αλλά η McLaren ούτε καλούσε κατα λάθος τον David στα pits, ούτε ξεχνούσε να του βάλει βενζίνη ούτε έβρισκε τρόπο να τον καθυστερήσει όταν προπορευόταν με δεύτερο τον Mika για να αλλάξουν θέσεις.
@νδρέας
Μιλώ αποκλειστικά για τη σχέση ΜΕΤΑΞΥ των team mates, όχι το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ τη στρατηγικής Νο1-Νο2.
Αμφισβήτησε ποτέ κανείς στον κόσμο ότι ο Mika ήταν μια κλάση (και βάλε και βάλε) πάνω από τον David? Είχε κάθε δικαίωμα ο Mika να ΖΗΤΑΕΙ Νο1 βάσει επιδόσεων και όχι βάσει τσαμπουκά-βιογραφικού?
Ε, ο Alonso απέχει έτη φωτός από αυτή την κατάσταση βάσει του φετεινού σκηνικού. Κι αν ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ καταφέρει να κερδίσει το Lewis (διόλου απίθανο, θα μετρήσει πολύ και το πείσμα του και οι ικανότητες και η εμπειρία του σε κρίσιμες στιγμές), θα το έχει κάνει οριακά και θα αποδειχθεί εκ νέου ότι δεν άξιζε το ρίσκο να τον έχει Νο1 από την αρχή η ομάδα.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
[Κι αν ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ καταφέρει να κερδίσει το Lewis (διόλου απίθανο, θα μετρήσει πολύ και το πείσμα του και οι ικανότητες και η εμπειρία του σε κρίσιμες στιγμές), θα το έχει κάνει οριακά και θα αποδειχθεί εκ νέου ότι δεν άξιζε το ρίσκο να τον έχει Νο1 από την αρχή η ομάδα.Μιλάς εκ του ασφαλούς και δεδομένης της ανικανότητας της Ferrari να διεκδικήσει και τους δύο τίτλους, παρά τη νίκη της στους μισούς αγώνες.
Αν ο Kimi είχε καταφέρει να επιβληθεί του Massa, η αν τέλος πάντων με κάποιο θαύμα ήταν σε τροχιά διεκδίκησης, η στήριξη του Alonso από την ομάδα ως n1 θα αποκτούσε απευθείας άλλο νόημα, έστω και με αυτή την οριακή διαφορά επιδόσεων υπέρ του Ισπανού που οφείλονται στους γνωστούς λόγους που προανέφερες.@νδρέας
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Όσο για τα φρένα του Hamilton, η σκέψη 'μπλοκάρει τους τροχύς συνέχεια' είναι απίστευτα απλοϊκή. Κάντε τον κόπο μαζί με τους καπνούς να δείτε κι από πού περνάει... γιατί τη γραμμή του δεν τη χάνει. Trail-braking και άγιος ο θεός. Το παιδί κατέχει απίστευτα τιμόνι-γκάζι-φρένο. Δείτε φοβερά βιντεάκια από free practice, που η πίστα είναι κι απάτητη. Το αν αυτό το στυλ θα του αποφέρει καρπούς θα το δούμε σε βάθος χρόνου, πάντως είναι εξαιρετικό.Ναι οκ προς το παρον αυτο το εξαισιο οδηγικο στιλ φερνει συνεχως ρελιασμενα λαστιχα και τερματισμους πισω απο τον Ισπανο.
Οσο για το πως ακριβως ο σαγωνιας εδραιωνε την κυριαρχια του ας πουμε απλα οτι ο καθενας εχει τις αποψεις του
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Οσο για το πως ακριβως ο σαγωνιας εδραιωνε την κυριαρχια του ας πουμε απλα οτι ο καθενας εχει τις αποψεις τουΑς πούμε... γιατί δε θα τελειώσουμε ποτέ αν το ξαναπιάσουμε.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
παντως οτι και να λετε ο πιο γρηγορος ειναι ο Μασσα , εκανε fastest lap.και γενικα ο πιο γρηγορος απολους ηταν ο Μοντογια , εχει κανει τον πιο γρηγορο γυρο στην F1.
Χαχα τωρα το διαβασα, κορυφαιο
-
pini, φωτογραφίες!
-
τωρα πο κοπηκαν οι πληροφοριες στο λουις τον βλεπω να κουτσαινει σε σχεση με τον αλονσο....
-
Επανέρχομαι στον αγώνα του Βελγίου.
Μετά απο ένα ωραίο ταξίδι στην ΒΔ Ευρώπη βρέθηκα στο σιρκουί του Francorchamps. To Spa απέχει 8 χλμ ενώ το Francorchamps είναι δίπλα στην πίστα.
Τα εισιτήρια είχαν κλειστεί απο το Μάιο , στο τέλος της μεγάλης ευθείας μετά την Eau Rouge όπου υπάρχει S (malmedy). Θεωρητικά το σημείο ήταν πολύ καλό , αλλά λίγο οι υψομετρικές διαφορές της πίστας και λίγο τα δέντρα , δεν επέτρεπαν να έχουμε ορατότητα παραπάνω απο 150μ. Καλά που κάτι έκαναν οι Kovalainen-Kubica και δεν μας πήρε ο Μορφέας στην αγκαλιά του... Αν αυτά γίνονται στην καλύτερη πίστα του πρωταθλήματος όπου παρακαλάς να βρέξει , τότε ΒΡΑΣΤΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ.
Όσον αφορά την πίστα είναι καταπληκτική , μέσα στο δάσος (με ερυθρελάτες!) με ποταμάκι που περνάει κάτω απο την Eau Rouge , η οπόια είναι άκρως εντυπωσιακή και πολύ ανηφορική (μου βγήκε η γλώσσα να την ανεβώ!). Στην οργάνωση οι Βέλγοι πάσχουν λιγάκι σε σχέση με Ιταλούς (Monza) και ΄Αγγλους (Silverstone). Αλλά σε αφήνουν μετά τον αγώνα να μπείς σε όλη την πίστα. Στα parking του Francorchamps είδα αυτοκίνητα που βλέπεις μόνο στους 4τροχούς όπως: Diablo , 2 Z8 , Maserati Shamal , 2 παλιές Φεράρι , Audi R8 , Ford GT40 , Porsche...
Επίσημο thread: GP Bελγίου 2007