-
Καλημερα σας
Λοιπον σε φιλο που εχει ΚΙΑ CLARUS του ειπαν στο συνεργειο που πηγε το αμαξι του οτι εχει ραγισει η βαση της μηχανης και θα πρεπει να αλλαχθει.
Ξερει κανεις περιπου που κυμαινεται το κοστος γιατι ψιλιαζομαι οτι περισσοτερο ειναι τα εργατικα παρα η βαση η ιδια.
Και επισης αν ξερετε η μονη λυση ειναι η αλλαγη η μπορει να γινει κατι αλλο ξερω γω οξυγονοκοληση μηπως μπορει να λεω και βλακειες?? -
Καλημερα σας
Λοιπον σε φιλο που εχει ΚΙΑ CLARUS του ειπαν στο συνεργειο που πηγε το αμαξι του οτι εχει ραγισει η βαση της μηχανης και θα πρεπει να αλλαχθει.
Ξερει κανεις περιπου που κυμαινεται το κοστος γιατι ψιλιαζομαι οτι περισσοτερο ειναι τα εργατικα παρα η βαση η ιδια.
Και επισης αν ξερετε η μονη λυση ειναι η αλλαγη η μπορει να γινει κατι αλλο ξερω γω οξυγονοκοληση μηπως μπορει να λεω και βλακειες?? -
Καλημερα σας
Λοιπον σε φιλο που εχει ΚΙΑ CLARUS του ειπαν στο συνεργειο που πηγε το αμαξι του οτι εχει ραγισει η βαση της μηχανης και θα πρεπει να αλλαχθει.
Ξερει κανεις περιπου που κυμαινεται το κοστος γιατι ψιλιαζομαι οτι περισσοτερο ειναι τα εργατικα παρα η βαση η ιδια.
Και επισης αν ξερετε η μονη λυση ειναι η αλλαγη η μπορει να γινει κατι αλλο ξερω γω οξυγονοκοληση μηπως μπορει να λεω και βλακειες?? -
file upologize oti gia na ginei nea vasi prepei na vgei k na ksanampei i mixani.k oposdipote na pas se kalo mixaniko.pantws katw apo 350-400 pisteuw duskola.
-
Δεν χρειάζεται να βγει η μηχανή παιδιά...
-
Γενικά, μια βάση μπορεί να αλλάξει και χωρίς να βγει η μηχανή, όπως λέει ο Χάρης. Την σηκώνει απλά λίγο, με το παλάγκο, και μπορεί να βγάλει και να βάλει....
Όμως εξαρτάται και από το αυτοκίνητο. Σε Ρενώ νομίζω ότι, όντως, έπρεπε να κατεβάσεις μηχανή! Για ΚΙΑ δεν ξέρω...
-
Στο δικό μου πάντως δε βγαίνει η μηχανή.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Στο δικό μου πάντως δε βγαίνει η μηχανή.Bγαίνει το σασί μήπως από τη μηχανή;
-
-
Οχι ρε παιδια και να βγει η μιηχανη, ελεος!
Εκτος αν ειναι πολυ στριμοκολος ο χωρος του μοτερ...αλλα και παλι περιεργο το θεωρώ σε τετοια αμαξια, σε βανκελ και μποξερ δεν ξερω τι παιζει.Α, κια μιλαω εκ πειρας εχω αλλαξει 3-4 φορες βαση μηχανης και 2 βαση σαζμαν.
-
Δε βγαινει η μηχανή. Τη σηκώνει από κάτω με το γρίλο και αλλάζει τη βάση...
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Α, κια μιλαω εκ πειρας εχω αλλαξει 3-4 φορες βαση μηχανης και 2 βαση σαζμαν.Δε χρειαζεται να μας τονιζεις συνεχεια την ασχετοσυνη σου.
-
Ρε αφου τα κανουν ψευτικα οι αλητες οι Γάλλοι!
Που να ηξερα να εχω παρει ενα Ιταλικο να μην εχω παει ποτε συνεργειο!
-
Κανεις παρεα με λαθος ατομα γι αυτο δεν ηξερες...
-
Πως καταλαβαινεις οτι εχει ραγισει\σπασει η βαση μηχανης?
-
Αναλογα το πια βαση εχει σπασει.
Ας πουμε ενα συπτωμα για την βαση κατω απο τον εγκεφαλο στα 106 ειναι εντονος κραδασμος και αλλαζει τελειως θορυβο η εξατμιση, νομιζεις οτι χαλασε το αμαξι.
Α βαση ειναι υδραυλικη, και σπανια σκιζεται και φευγουν τα λαδια, συνηθως κοβεται η βιδα. -
Τhanx,θα το τσεκαρω γιατι συντονιζει αναιτια ωρες ωρες και κανει σαν να ειναι ετοιμο να εκραγει,συνηθως σε κατεβασμα 2 και 4-5k στροφες,η εξατμιση απλα κροταλιζει συνεχως
-
Κατ αρχην εκφραζετε ολοι αποψη χωρις να μας διευκρινησει o σιμφουριστης για ποια ακριβως βαση μιλαει!
Υπαρχουν απο βασεις που ξεμονταιρνονται με γελιο τροπο, κ βασεις που χρειαζετε να συγκρατισεις το μοτερ με γρυλο, κ να ξυλωσεις ισως μπαταριες φιλτροκουτια κλπ για να βγει! Παντως απο οσο ξερω μοτερ δεν κατεβαζεις εκτος κ αν προκειτε για LOTUS ELISE!
Μην αρχιζουμε κ γραφουμε ο καθενας το κοντο κ το μακρι του μονο για να ποσταρουμε!
Κ αυτο το πραγμα κατανταει πολυ κουραστικο κ συνεχως διαβαζουμε ολοκληρες σελιδες με ατοπηματα κ την ουσια ελαχιστοι την πιανουν!
Sorry για το -
Δλδ τι διευκρινηση θες? σου ειπε ειναι ενα ΚΙΑ (δνε μιλαμε για εξωτικες κατασκευες κλπ) που εκοψε βαση μηχανης. φυσικα για να αλλαξης βαση στηριζεις και σηκωνεις με το γρυλο λιγο το μοτερ οσο δουλευεις, τα φιλτροκουτια και οι μπαταριες ειναι πολυ δυσκολο να βγουν? εκτος αν βγαζωντας φιλτροκουτι και μπαταρια θεωρεις οτ ικατεβηκε μοτερ.
-
Τι ενοεις δεν χρειαζετε διευκρυνιση? Μια βαση διαθετουν τα μοτερ η γνωριζεις κατι διαφορετικο?
Συγκεκριμενα το δικο μου διαθετει δυο βασεις κ 2 κοντρες!!!
1.Μια κρεμαστη μεγαλη στο πανω μερος του κινητηρα
2.Μια μικρη βαση που κρεμαει κ παλι το μοτερ απο την απεναντι μερια πανω απο το σαζμαν,η οποια για να αποκτησεις προσβαση Πρεπει να βγει η μπαταρια κ το φιλτροκουτι!
3.Μια κοντρα του σαζμαν.
4.Μια κοντρα στο πανω μερος κ μπλοκ του κινητιρα.
Π.χ. αν μου αλλαζαν την πανω βαση που ειναι τρεις βιδες θα μου στοιχιζε ενα χ ποσο, ενω αν μου αλλαζαν του σαζμαν θα μου στοιχιζε περρισοτερο.
Επιπλεον αλλο κοστος εχει η μεγαλη βαση του λαδιου κ αλλο μια βαση που διαθετει απλο silent block !!
Αυτο ηθελα να πω διοτι το παλικαρι ρωτησε αν θα επρεπε να πληρωσει παπαδες για να του την αλλαξουν!
Εγω δεν ενωησα το βγαλσιμο μπαταριας κατεβασμα μηχανης μην μπερδευεις τα πραγματα αντιθετως!Διευκρινισα οτι αυτο μπορει να χρειαστει μονο σε ποιο εξωτικες κατασκευες!
Eυχαριστω για την κατανοηση!
ΡΑΓΙΣΜΑΤΑ (ΒΑΣΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, ΚΑΠΑΚΙΟΥ κλπ)...