Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Ευθυγραμμίσεων....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Ευθυγραμμίσεων....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 17
    • 18
    • 6 / 18
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    75
    342
    6037
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      και μας αλλ'αντ'αλλων το τιμονι μετα την αλλαγη..το θεμα ειναι οτι περασε απο κτεο..
      θα το παμε να το κοιταξουν..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Ο χρήστης kouk έγραψε:
        Με την αλλαγή ελαστικών που έκανα τελευταία, ίσιωσε το τιμόνι μου που είχε μια μικρή κλίση προς τα δεξιά! (Goodyear τα λάστιχα).

        Γενικά τα λάστιχα μπορούν να επηρεασουν το τιμόνι πολύ!!

        Και στραβή η BMW ρε πρόεδρε (μετά πτυχίου πλέον);

        Τα goodyear καλά σου φαίνονται; Διάσταση και τύπος;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          brotherfiat128 last edited by

          καλημερα, το αμαξι κοληθηκε, πηγε σε τζογομετρο κ ειναι αστερι το σασι, μετρηθηκε, ολα κομπλε απο σασι δεν εχει τπτ απολιτος! ολα ειναι αλλαγμενα επανω στο αμαξι καινουρια φυσικα, κ συνεχιζει να τραβαει. το μοναδικο πραγμα που μενει ειναι το διαφορικο!!! γινεται να τραβαει απο αυτο? να εχει καπιο προβλημα δλδ.?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            brotherfiat128 last edited by

            καπιος να δωσει απαντιση σε αυτο????

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iliasp last edited by

              Σε μια ευθυγράμμιση που έκανα πρόσφτα, ενώ το αυτοκίνητο ήταν πάνω στο μηχάνημα με όλους τους αισθητήρες στους τροχούς, κοιτούσα την οθόνη και πρόσεξα στο τέλος ότι η γωνία κάστερ και στους 2 εμπρόσθιους τροχούς ήταν αρνητική και ενώ βγάζαν τους αισθητήρες γιατι τελείωσαν στην ερώτηση μου περι κάστερ γυρνάει και μου λέει 'ε, αυτό δεν είναι τπτ δεν αξίζει να στο πειράζω τώρα τώρα'

              Γνωρίζει κανείς τπτ? Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι δλδ? Αφού του είχα πει απο την αρχή ότι το τιμόνι τρέμει σε φρεναρίσματα με μεγάλες ταχύτητες και φαντάζομαι οτι αυτό θα φταίει...

              Και τέλος, Θεσσαλονίκη ξέρουμε κάποιον καλό επαγγελματία πάνω απόλα που να κάνει ευθυγραμμίσεις?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                larson last edited by

                Άκουσα πως πως τα μοντέλα Ε30 της bmw εχουν πρόβλημα με την ζυγοστάθμιση τους τουτέστην εφόσον έχεις άλλους τροχούς πλην των εργοστασιακών τότε δεν γίνεται τίποτα για να εξαληφθεί το χαρακτηριστικό τρέμουλο των τροχών που ζητούν ζυγοστάθμιση. Αληθεύει αυτό? Ξέρει κανείς ? έχει αντιμετωπίσει το ίδιο θέμα ? βοήθειαααααααααα!!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Πολυ απιθανο μου ακουγεται για να ειναι αληθινο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Το τρεμουλο στο τιμόνι οφειλεται σε κακη ζυγοσταθμιση των τροχων.Εαν τους ζυγοσταθμίσεις σωστα,δεν μπορει να μεταφερθει το τρεμουλο μιας και δεν υπάρχει

                    Μηπως σου ειπανε για ευθυγραμμιση (και όχι ζυγοσταθμιση) και με ζαντες διαφορετικου όφσετ,ή κατι τετοιο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                      Το τρεμουλο στο τιμόνι οφειλεται σε κακη ζυγοσταθμιση των τροχων.Εαν τους ζυγοσταθμίσεις σωστα,δεν μπορει να μεταφερθει το τρεμουλο μιας και δεν υπάρχει

                      Υπόψιν οτι η ζυγοστάθμιση δέν μπορεί να εξαλείψει όλων των ειδών τους κραδασμούς.

                      Για παράδειγμά, αν μια ζάντα είναι ελαφρώς οβάλ, ναί μεν θα ζυγοσταθμιστεί τέλεια πάνω στο μηχάνημα αλλά πάνω στο αυτοκίνητο κατα την επαφή με το δρόμο θα κάνει μικρά χοροπηδητά. Το ίδιο συμβαίνει και αν το λάστιχο έχει γίνει οβάλ απο την ακινησία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                        Το τρεμουλο στο τιμόνι οφειλεται σε κακη ζυγοσταθμιση των τροχων.Εαν τους ζυγοσταθμίσεις σωστα,δεν μπορει να μεταφερθει το τρεμουλο μιας και δεν υπάρχει

                        Υπόψιν οτι η ζυγοστάθμιση δέν μπορεί να εξαλείψει όλων των ειδών τους κραδασμούς.

                        Για παράδειγμά, αν μια ζάντα είναι ελαφρώς οβάλ, ναί μεν θα ζυγοσταθμιστεί τέλεια πάνω στο μηχάνημα αλλά πάνω στο αυτοκίνητο κατα την επαφή με το δρόμο θα κάνει μικρά χοροπηδητά. Το ίδιο συμβαίνει και αν το λάστιχο έχει γίνει οβάλ απο την ακινησία.

                        Αυτο ομως το βλεπεις με το ματι οταν γυριζει πανω στο μηχανημα για την ζυγοσταθμιση ο τροχος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης larson έγραψε:
                          ...τα μοντέλα Ε30 της bmw εχουν πρόβλημα με την ζυγοστάθμιση τους τουτέστην εφόσον έχεις άλλους τροχούς πλην των εργοστασιακών...

                          Μόνο αν αυτός που έβαλε τις ζάντες είναι Μ@ΛΑΚΑΣ και ο αφαλός είναι μεγαλύτερος χωρίς να βάλει τα ειδικά δαχτυλίδια για να κεντράρει (αλουμινίου ή πλαστικά).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            larson last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                            ...τα μοντέλα Ε30 της bmw εχουν πρόβλημα με την ζυγοστάθμιση τους τουτέστην εφόσον έχεις άλλους τροχούς πλην των εργοστασιακών...

                            Μόνο αν αυτός που έβαλε τις ζάντες είναι Μ@ΛΑΚΑΣ και ο αφαλός είναι μεγαλύτερος χωρίς να βάλει τα ειδικά δαχτυλίδια για να κεντράρει (αλουμινίου ή πλαστικά).

                            Σ ευχαριστώ για την απάντηση. Τελικά το πρόβλημα λύθηκε με ζυγοστάθμιση των τροχών επί του αυτοκινήτου που μάλλον είναι ο μόνος τρόπος για μια σωστή ζυγοστάθμιση και είναι κάτι που το κάνουν λίγοι 'μάστορες'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Η ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο δεν έχει τόση ακρίβεια όση έχει ένα καλό μηχάνημα που ζυγοσταθμίζει εκτός αυτοκινήτου. Καλύτερη είναι επειδή ζυγοσταθμίζει ατέλειες στο δίσκο, μουαγιέ κλπ.

                              Αν το αμάξι σου κουνάει επειδή οι ζάντες δεν είναι κεντραρισμένες, με τη ζυγοστάθμιση πάνω στο αμάξι ΜΟΝΟ περιορίστηκε το πρόβλημα. Οι ζάντες μπορεί να ταιριάζουν σε πολλά αμάξια αλλά ΠΡΕΠΕΙ ο λαστιχάς να τις ταιριάξει στο δικό σου ώστε να κεντράρουν σωστά. Μπορεί να χρειάζεσαι παρόμοια με αυτά

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                harlek last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                Μόνο αν αυτός που έβαλε τις ζάντες είναι Μ@ΛΑΚΑΣ και ο αφαλός είναι μεγαλύτερος χωρίς να βάλει τα ειδικά δαχτυλίδια για να κεντράρει (αλουμινίου ή πλαστικά).

                                Ή αν βάλει δαχτυλίδια λάθος νούμερο! Το έχω πάθει προσωπικά. Κραδασμοί σαν να θέλει ζυγοστάθμιση (λίγο χειρότεροι), αλλά στο μηχάνημα όλα τέλεια, '0'-'0'.
                                Αλλά και με τα ΣΩΣΤΑ δαχτυλίδια, όταν αλλάχθηκαν, το πρόβλημα δε λύθηκε! Γιατί ήταν ζάντες με 100άρι καρέ σε Punto (καρέ 98), με μπουλόνια 'μεταβλητού καρέ' μεν, αλλά οι ζάντες εκείνες δεν έπαιρναν μπουλόνια μεταβλητού καρέ (προφανώς δεν τα παίρνουν όλες!).
                                Βλέποντας τη ρόδα να γυρίζει στον αέρα (το αμάξι σηκωμένο), ο τροχός γύριζε...έκκεντρα, φαινόταν με το μάτι! Ξαναλέω ότι αυτό γινόταν και με το σωστό δαχτυλίδι (μη ρωτάτε πως γίνεται, αλλά το είδα με τα μάτια μου).
                                Τελικά ο μόνος τρόπος να γλιτώσω ήταν να αλλαχθούν οι ζάντες με 98άρες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης larson έγραψε:

                                  ...τα μοντέλα Ε30 της bmw εχουν πρόβλημα με την ζυγοστάθμιση τους τουτέστην εφόσον έχεις άλλους τροχούς πλην των εργοστασιακών...

                                  Μόνο αν αυτός που έβαλε τις ζάντες είναι Μ@ΛΑΚΑΣ και ο αφαλός είναι μεγαλύτερος χωρίς να βάλει τα ειδικά δαχτυλίδια για να κεντράρει (αλουμινίου ή πλαστικά).

                                  Σ ευχαριστώ για την απάντηση. Τελικά το πρόβλημα λύθηκε με ζυγοστάθμιση των τροχών επί του αυτοκινήτου που μάλλον είναι ο μόνος τρόπος για μια σωστή ζυγοστάθμιση και είναι κάτι που το κάνουν λίγοι 'μάστορες'

                                  Και αν βαλεις τα λαστιχα πισω μπρος ή αν βγαλεις μια ροδα και την βαλεις ενα μπουλόνι διαφορετικα απο πριν δεν θα χαλασει η ζυγοσταθμιση?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    larson last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                    ...τα μοντέλα Ε30 της bmw εχουν πρόβλημα με την ζυγοστάθμιση τους τουτέστην εφόσον έχεις άλλους τροχούς πλην των εργοστασιακών...

                                    Μόνο αν αυτός που έβαλε τις ζάντες είναι Μ@ΛΑΚΑΣ και ο αφαλός είναι μεγαλύτερος χωρίς να βάλει τα ειδικά δαχτυλίδια για να κεντράρει (αλουμινίου ή πλαστικά).

                                    Σ ευχαριστώ για την απάντηση. Τελικά το πρόβλημα λύθηκε με ζυγοστάθμιση των τροχών επί του αυτοκινήτου που μάλλον είναι ο μόνος τρόπος για μια σωστή ζυγοστάθμιση και είναι κάτι που το κάνουν λίγοι 'μάστορες'

                                    Και αν βαλεις τα λαστιχα πισω μπρος ή αν βγαλεις μια ροδα και την βαλεις ενα μπουλόνι διαφορετικα απο πριν δεν θα χαλασει η ζυγοσταθμιση?

                                    ΝΑΙ αλλά δεν γίνεται αλλιώς

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      larson last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                      Η ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο δεν έχει τόση ακρίβεια όση έχει ένα καλό μηχάνημα που ζυγοσταθμίζει εκτός αυτοκινήτου. Καλύτερη είναι επειδή ζυγοσταθμίζει ατέλειες στο δίσκο, μουαγιέ κλπ.

                                      Αν το αμάξι σου κουνάει επειδή οι ζάντες δεν είναι κεντραρισμένες, με τη ζυγοστάθμιση πάνω στο αμάξι ΜΟΝΟ περιορίστηκε το πρόβλημα. Οι ζάντες μπορεί να ταιριάζουν σε πολλά αμάξια αλλά ΠΡΕΠΕΙ ο λαστιχάς να τις ταιριάξει στο δικό σου ώστε να κεντράρουν σωστά. Μπορεί να χρειάζεσαι παρόμοια με αυτά

                                      Σ ευχαριστώ αλλά έχουμε βάλει δαχτυλίδια. Οσο για το πόσο καλή μπορεί να είναι η ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου εξαρτάται και από το πόσο το παλεύει ο μάστορας. Μας πήρε πάνω από μια ώρα αλλά τώρα τουλάχιστον μέχρι τα 120 είναι εντάξη. Δηλαδή δεν τρέμει πια καθόλου Στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου όντως το πρόβλημα δεν είχε λυθεί 100% αλλά δεν γινόνταν και τίποτα καλύτερο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        larson, τα λάστιχα σου είναι σίγουρα σε καλή κατάσταση ?

                                        Να ρωτήσω κάτι. Έχει δεί κανείς πως γίνεται το λάστιχο στα 180 πχ χλμ ? Να σας δώσω μια ιδέα, βάλτε το αυτοκίνητο στον γρύλο, σε καρότσι γρύλο συνεργείου, και με 5η βάλτε κάποιον μέσα στο αυτοκίνητο να πατήσει το γκάζι μέχρι τα 180 χλμ, και παρατηρήστε πόσο μεγαλώνει το λάστιχο στην εξωτερική του διάμετρο, γίνεται σαν μπαλόνι, αν λοιπόν ένα λάστιχο έχει κομμένα κάποια λινά από πεζοδρόμιο ή από απότομη λακούβα μετά από κάποια χλμ παραμορφώνεται και το αυτοκίνητο πηδάει σαν κατσίκι επειδή το λάστιχο γυρίζει έκκεντρα, και δε χρειάζεται 180-200 χλμ για να παραμορφωθεί, αν έχει κομμένα λινά μετά τα 80-100 χλμ αρχίζει να φαίνεται το πρόβλημα, ίσως φαίνεται λίγο ανόητο το παράδειγμα μου αλλά συμβαίνει.

                                        Έτσι σκάνε τα λάστιχα πχ με δείκτη Τ αν τα πάς με περισσότερα χλμ. διαλύονται τα λινά τους από το ξεχείλωμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos78 last edited by

                                          Νικοs Δροσο στην Λ.Δημοκρατιας 136 στο Μενιδι εξοδος 7 απο Αττικη οδο κατεφθινση για Μενιδι το 2 μαγαζι αριστερα τηλ.2102478977-8

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ratanplan last edited by

                                            Aπομακρυνθηκε και αλλο γμτ, αλλα ειναι απιστευτος μαστορας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 6 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr