Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 139
    • 140
    • 20 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    2781
    76363
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Ο χρήστης leonp έγραψε:

      Ο καλύτερος τρόπος για να ελέγξεις τις κλίσεις είναι η αλλαγή αντιστρεπτικών, απ' ότι έχω καταλάβει.

      Ναι, αλλά κάποιοι θεωρούν ότι μια ΚΑΚΗ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΑ των σκληρών αντιστρεπτικών είναι η ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΚΛΙΣΕΩΝ.

      Όπως μου έχει πει γνώστης 'το αυτοκίνητο, αν δεν γέρνει, δεν στρίβει'!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aserf last edited by

        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

        Έχεις και συ το 1400 Sporting ή το 1200 Sporting της φωτογραφίας;
        Ρωτάω γιατί αν δεν κάνω λάθος στο 1200 μπαίνει ο συνδυσμός Excel-G μπροστά, Gas-A-Just πίσω, ο οποίος και προτείνεται από την ίδια την KYB. Τα Gas-A-Just είναι λίγο πιο σκληρά και αυτό βοηθάει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το συνδυασμό αυτό έχω κάνει στο Fiat Tipo 1.4 που οδηγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Τα συνδυάζω με ελατήρια H&R - 3,5-4 πόντους.

        Δεν προτείνει κανέναν τέτοιο συνδυασμό η kyb.
        http://www.kayaba.de/navigation/index.php

        Για το αμάξι μου... (Fiat Tipo)

        http://www.tpauto.gr/store/comersus_vie ... duct=20984

        Για το προηγούμενο από το δικό σου Punto

        http://www.tpauto.gr/store/comersus_vie ... duct=20974

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          leonp last edited by

          Ο χρήστης kouk έγραψε:

          Ο καλύτερος τρόπος για να ελέγξεις τις κλίσεις είναι η αλλαγή αντιστρεπτικών, απ' ότι έχω καταλάβει.

          Ναι, αλλά κάποιοι θεωρούν ότι μια ΚΑΚΗ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΑ των σκληρών αντιστρεπτικών είναι η ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΚΛΙΣΕΩΝ.

          Όπως μου έχει πει γνώστης 'το αυτοκίνητο, αν δεν γέρνει, δεν στρίβει'!

          Μερικά τετρακίνητα μοντέλα (όχι τα σπορ-φορτηγά ) είναι πιο ψηλά από τις δικίνητες εκδόσεις, όχι για να βγαίνουν εκτός δρόμου αλλά για να παίρνει μεγαλύτερη κλίση η πίσω ανάρτηση που σημαίνει θετικό κάμπερ (λόγω κλίσης του αμαξώματος), δηλαδή υπερστροφή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            saxon_747 last edited by

            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

            Υποννοώ ότι μάλλον είναι μια αξιόλογη επιλογή, ειδικά στην κατηγορία των νορμάλ απο άποψη κόστους, σαν αυτά που αναφέρεις.

            Όλα έχουν να κάνουν με το τι επιδιώκεις απ' το αυτοκίνητό σου. Αν θέλεις να αναβαθμίσεις πολύ την οδική συμπεριφορά του πρέπει να ψαχτείς και να ξοδευτείς.

            Προσωπικά πιστεύω ότι δεν αξίζει να δώσω πολλά λεφτά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αρκούμαι σε αναβαθμίσεις σε πολύ λογικά πλαίσια χρημάτος. Η αναβάθμιση θα γίνει μια και καλή με την αλλαγή αυτοκινήτου.

            ΥΓ: το ποστ του kouk είναι ένας καλός οδηγός αν θέλεις να ψαχτείς τόσο.

            Δεν θελω να αναβαθμισω τοσο πολυ την οδικη συμπεριφορα,ουτε να το ψαξω τοσο το θεμα... (Παρ'ολα αυτα ευχαριστω πολυ τον kouk )
            Θελω με ενα λογικο κοστος, να μπει κατι καλυτερο απο τα bilstein που εχω τωρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              aserf last edited by

              Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
              Θελω με ενα λογικο κοστος, να μπει κατι καλυτερο απο τα bilstein που εχω τωρα.

              Αν εννοείς τα μαύρα Ο,ΤΙ και να βάλεις καλύτερο θα είναι
              Τα μαύρα φορούσα πριν και τα KYB δεν έχουν απολύτως καμία σχέση. Και λιγότερες κλίσεις παίρνει το αυτοκίνητο, και πατάει συνεχώς στο δρόμο ακόμα και σε απότομες ανωμαλίες και κοπανάει λιγότερο.

              Αν φορούσες τα sport όμως οι επιλογές που αναφέρεις είναι όλες πιο ήπιες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                saxon_747 last edited by

                Tα μαυρα bilstein εχω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  aserf last edited by

                  Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                  Tα μαυρα bilstein εχω...

                  Απλά ενημερωτικά εγώ τα Bilstein τα έβγαλα στα 23500 χλμ... και έπρεπε να το έχω κάνει ακόμα νωρίτερα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    saxon_747 last edited by

                    Τι διαφορες εχεις μετα την αλλαγη σε ΚΥΒ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • H
                      harlek last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:

                      Ναι, αλλά κάποιοι θεωρούν ότι μια ΚΑΚΗ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΑ των σκληρών αντιστρεπτικών είναι η ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΚΛΙΣΕΩΝ.

                      Μα οι αντιστρεπτικές για να μειώνουν τις κλίσεις είναι! Δεν πρόκειται για παρενέργεια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        aserf last edited by

                        Όπως ανέφερα και παραπάνω τα KYB είναι εμφανώς πιο σφιχτά. Παρότι όμως το αυτοκίνητο πατάει πλέον συνεχώς πολύ καλύτερα στο δρόμο, ακόμα και σε έντονες ανωμαλίες του δρόμου χτυπάει πολύ λιγότερο από πριν. Νοιώθεις δηλαδή ότι είναι σκληρή η ανάρτηση (συγκριτικά με πριν), ταυτόχρονα όμως καταλαβαίνεις ότι η απορρόφηση της ανωμαλίας γίνεται πιο ομαλά. Δε μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα

                        Ίσως σημασία έχει και το γεγονός ότι τα KYB συνδυάζονται καλύτερα με τα ελατήρια χαμηλώματος βέβαια.

                        Όταν έψαχνα για αμορτισέρ προσωπικά έτεινα στα ρυθμιζόμενα Koni. Παρότι ήταν πιο ακριβά και θα τον συνέφερε να μου τα πουλήσει, ο μηχανικός μου με απέτρεψε, λέγοντάς μου ότι τα KYB είναι καλύτερα επειδή είναι αερίου-λαδιού, σε σχέση με τα Koni που είναι μόνο λαδιού (ή αερίου ).

                        Παράλληλα, βελτιώθηκε και το φρενάρισμα του αυτοκινήτου μιας και μπρουμουτιάζει λιγότερο σε σχέση με πριν.

                        Αίσθηση μου έκανε μάλιστα το ότι ενώ με τα Bilstein κουνώντας το αυτοκίνητο με τα χέρια όταν ήταν ακίνητο έκανε μια χ ταλάντωση, πλέον με το ζόρι μετακινείται ελάχιστα. Ίσως βέβαια σ' αυτό συμβάλει και η ταυτόχρονη αλλαγή των ψαλιδιών, με τα σινεμπλόκ τους.

                        Τα KYB Excel-G - Gas-A-Just που φοράει το αμάξι μου λοιπόν είναι εμφανώς καλύτερα από τα μαύρα Bilstein. Δυστυχώς δεν έβγαιναν για το αμάξι μου τα KYB AGX, γιατί ίσως έκανα την υπέρβαση να βάλω εκείνα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • H
                          harlek last edited by

                          Μιας που λέτε για Punto (ΜΚ1) και KYB, να προσθέσω ότι έβαλα Excel-G μπροστά και πίσω, και ενώ τα μπροστά έχουν μια 'λογική' σκληρότητα, τα πίσω Excel-G είναι τρομερά μαλακά, δίνοντας καλή άνεση, αλλά οικτρό κράτημα σε στροφές με λακκούβες.
                          Σίγουρα τα Gas-A-Just πίσω είναι καλύτερη λύση - χειρότερη πάντως αποκλείεται!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            charmak66 last edited by

                            Tι ανάρτηση έχει πίσω το mkI; Ο κατάλογος της kyb δεν έχει καν gas-a-just για το II.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              aserf last edited by

                              Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                              Tι ανάρτηση έχει πίσω το mkI; Ο κατάλογος της kyb δεν έχει καν gas-a-just για το II.

                              http://www.tpauto.gr/store/comersus_vie ... duct=20974

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                charmak66 last edited by

                                Βρε άλλο λέω!
                                Προφανώς δεν έχει ημιάκαμπτο πίσω το μκΙ, σωστά;
                                Γιατί σκληρα αμορτισερ + ημιάκαμπτος (μκΙΙ) = γιουχου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  harlek last edited by

                                  Ανεξάρτητη με ημιυστρούντες βραχίονες έχει πίσω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mario-boni last edited by

                                    Σε BMW E36 με τους κωλόδρομους που έχουμε πάνω στην θεσσαλονίκη με τα έργα έχει σκάσει το πίσω δεξί αμορτισέρ.Πριν 2 μέρες το είχα μεττρήσει στο αμορτισερόμετρο(Στο Ι.ΚΤΕΟ που δουλεύω) και έβγαλε πίσω 87% αριστερά-89% δεξιά(πριν το σκάσιμο).
                                    Τα αμορτισέρ είναι Bilstein sport χωρίς ελατήρια χαμηλώματος κλπ
                                    Η ερώτηση είναι αν αξίζει να αλλάξω μόνο το σκασμένο δεξί γιατί το αριστερό είναι στο 87% και μάλλον έχει πολύ ψωμί ακόμη

                                    Επισκευάζεται μήπως με κάποιο τρόπο?
                                    Το αμάξι θα βγει για πούλημα σε λίγο καιρό

                                    Ξέρει κανείς κάποια τιμή?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kouk last edited by

                                      Δεν θα άλλαζα ποτέ μόνο το ένα αμορτισέρ στον άξονα!!!

                                      Επισκευάσιμο, από όσο ξέρω, δεν είναι το Bilstein...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aserf last edited by

                                        Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                        Δεν θα άλλαζα ποτέ μόνο το ένα αμορτισέρ στον άξονα!!!

                                        Επισκευάσιμο, από όσο ξέρω, δεν είναι το Bilstein...

                                        Εγώ αντίθετα νομίζω ότι είναι... ή τουλάχιστον έτσι μoυ είχαν πει στα κεντρικά της Bilstein στη Λ. Συγγρού στο ύψος της Ν. Σμύρνης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          n_olympios last edited by

                                          Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                          Δεν θα άλλαζα ποτέ μόνο το ένα αμορτισέρ στον άξονα!!!

                                          Aκριβώς, όπως και τα ελαστικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            mario-boni last edited by

                                            Μάλλον δεν διαβάσατε καλά....
                                            είναι στο 87% το άλλο και το αμάξι θα πουληθεί σε ένα μήνα
                                            Για να καταλάβεται διαφορές 0-15% δεν είναι ούτε καν δευτερεύουσα παρατήρηση στο Κτεο και είναι απολύτως φυσιολογική.Άρα και σε αυτό είμαι μια χαρά
                                            Και αμάξι με 87% ανάρτηση δύσκολα βλέπεις σε αμορτισερόμετρο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 20 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr