Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    [Διάσπαση] Επίσημο thread: Stepneygate
    1. Home
    2. Formula 1
    3. [Διάσπαση] Επίσημο thread: Stepneygate
    • 1
    • 2
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 63
    • 64
    • 39 / 64
    Formula 1
    87
    1278
    956
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      migf1 last edited by

      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

      migf1 έγραψε...


      Σε ότι αφορά τον V10, ξέχασες να 'θυμηθείς' πως ο Εντσο εκβίαζε τη ΦΙΑ να επιβάλλει τους V12 (επειδή είχε φτιάξει V12) με αποχώρηση από τη Φ1.*

      Ξεχνάς βέβαια το γεγονός ότι με τη πίεση που άσκησε ο Enzo τελικά επιτράπηκαν τόσο οι V12 όσο και οι V10. Με αυτούς τους V10 λοιπόν (που ποτέ δεν θα είχαν κατασκευαστεί αν το 1986 ο νόμος επέτρεπε μόνον τους V8 ) η McLaren απέκτησε την παντοδυναμία της.

      Μήπως, λέω μήπως, η παντοδυναμία της ΜακΛάρεν ήταν με V6 (και μάλιστα turbo; )

      Πέρα από αυτό, μου λες ότι ο εκβιασμός του Έντσο στη ΦΙΑ για V12 βοήθησε τελικά τη ΜακΛάρεν όταν έτρεχε με V10;;;;;

      Αν δεν είναι αυτός Γκεμπελισμός εγώ είμαι ο Χίτλερ

      Η McLaren έκανε το 15 στα 16 με τον RA186E που ήταν turbo το 1988 (και η τελευταία χρονιά αυτών).
      Το 1989 έκανε το 10 στα 16 με τον RA109A 3.5 V10
      Το 1990 κέρδισε το πρωτάθλημα με τον RA109A 3.5 V10
      Το 1991 κέρδισε το πρωτάθλημα με τον RA121E 3.5 V12

      Δηλαδή στα 2 από τα 4 με κινητήρες V10 και το τελευταίο με V12.

      Αν αυτό λέγεται Γκεμπελισμός λυπάμαι που κάθομαι και συζητώ.....

      Η ΜακΛάρεν κέρδισε τα πρωταθληματα του 85, 86 και 88 με 1.5 V6T, ενώ είχε κερδίσει το 74 και το 76 με 3.0 V8.

      Ο Γκεμπελισμός είναι στο ότι ο εκβαισμός του ¨Εντσο στη FIA για V12 βοήθησε τη McLaren που έτρεχε με V10. Το ότι ποτίζω τον κήπο μου δεν έχει καμία σχέση με το χορτάρι που μεγαλώνει στον κήπο καποιου 3 τερτάγωνα πιο πέρα από το σπίτι μου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tlg last edited by

        Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

        Ο καθένας, καλώς ή κακώς, δικαιούται να πιστεύει ότι θέλει...

        Γιατί δε μηδενίστηκε ο Alonso και γιατί δεν τιμωρήθηκε ο De la Rosa θα μου πει κάποιος;

        @νδρέας

        Eλα ντε ...αυτο εχω ρωτησει κ εγω εδω κ τοσες σελιδες . αλλα ολοι ψαχνουμε να βρουμε τι εγινε ..λες κ θα βγαλουμε ποτε ακρη ...
        Το θεμα για εμενα ειναι οτι αν επωφεληθηκε η ομαδα επωφεληθηκαν και οι οδηγοι και η τιμωρια πρεπει να ειναι συνολικη ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kleisj last edited by

          Ο χρήστης migf1 έγραψε:

          Παρενέβη ή όχι η Φεράρι για να καταργηθεί το Be; Το χρησιμοποπιησε ή όχι κι αυτή (αποτυχημένα; ). Έδινε ή δεν έδινε συγκριτικό, πλην νόμιμο, πλεονέκτημα στη ΜακΛάρεν επί 2 συνεχείς σαιζόν; Παρενέβη καμία άλλη ομάδα πλην της Φεράρι για να καταργηθεί το Be;

          Απλά ερωτήματα, με απλές έως αυτονόητες απαντήσεις. Το ότι η ΦΙΑ άφησε ικανό χρόνο μέχρι την κατάργησή του, αλλάζει κάτι επί της ουσίς την οποία συζητάμε;

          Ακόμα κ έτσι να έγινε που ήταν οι άλλοι να πείσουν για το αντίθετο? Δεν μπορείς να κατηγορείς για τα πάντα την Ferrari λες κ οι άλλοι είναι αθώες περιστέρες...!
          Άλλωστε μέσα στο παιχνίδι της F1 είναι ότι οι ομάδες κοπιάρουν τις άλλες κ αν δεν μπορούν προσπαθούν να τις βγάλουν παράνομες κλπ κλπ. Μόνο η Ferrari έχει ασκήσει αυτή την τεχνική?

          Ή μήπως νομίζεις ότι θα χαριζόταν κάποια McLaren ή άλλη ομάδα στην Ferrari αν τους έπιαναν με confidential classified έγγραφα? Το κεφάλι θα τους έπαιρναν κ θα το κρεμούσαν στον τοίχο.

          Στο κάτω κάτω η FIA τα τελευταία χρόνια προσπάθησε κ άλλαξε πράγματα στην F1 προσπαθώντας να ανακόψει την καθολική επικράτηση της Ferrari.
          Μπορείς να μου πεις όμως κάποιο πρωτάθλημα που πήρε η Ferrari με τον MS που δεν το άξιζε?

          Τσπ κατηγορούμενη όμως δεν είναι η Ferrari αλλά η McLaren στην προκειμένη περίπτωση. Καλώς κακώς έτσι είναι. Όχι τπτ άλλο αλλά μην λέμε ότι η Ferrari είναι αυτή που ακολουθεί μονίμως dirty tactics..... Δεν είναι η McLaren καλύτερη όπως κ άλλες ομάδες....!

          Δεν σε περίμενα τόσο antiFerraristi. Aυτή η ομάδα , όπως κ η McLaren κ η Williams , η Renault όπως κ άλλες, έχει προσφέρει τα μέγιστα στον κόσμο της F1. Μην την ισοπεδώνεις έτσι εύκολα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            migf1 last edited by

            Ο χρήστης Phaethon έγραψε:

            ΥΓ2. @phaethon: ναι, όταν ρίχνεις ποινή $100m και μηδενίζεις όλη τη χρονιά, το ΛΙΓΟΤΕΡΟ που οφείλεις να έχεις εξασφαλίση είναι είτε το DNA είτε αυτόπτες μάρτυρες.

            Ναι βρε Χάρη... αλλά εδώ δεν έχουμε καν αυτόπτες μάρτυρες, έχουμε τους ίδιους που το έκαναν. Πραγματικά δε μπορώ να πιστέψω ότι αυτό το έγγραφο που διαβάσαμε χρειάζεται και περισσότερη ανάλυση.

            Έχετε υπόψη σας ότι στην ανακοίνωση αναφέρονται μόνο ενδεικτικά κομμάτια από επικοινωνίες και τα δεδομένα που έχει η FIA είναι πολλά περισσότερα.

            Δεν υποστήριξα ποτέ πως η ΜακΛάρεν δεν χρησιμοποίησε τα data, το αντίθετο. Άλλο αυτό κι άλλο το να ρίχνεις ποινές εντυπωσιασμού χωρίς να έχεις αποδείξεις (αποδιοπομπάιος τράγος).

            Υ.Γ. Χάρη.... θα αντέξεις να μη δεις Spa? ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΠΩΣ Ο ERIC CARTMAN TO NINTENDO Wii !!!

            Χαλαρά! Τι να δώ, τη ΜακΛάρεν να κάνει το 1-2 και να παίρνει 0 βαθμους; Όχι ευχαριστώ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              phaethon last edited by

              Ορίστε και λίγα λόγια από το θείο Bernie (δεν μπόρεσα να βρω λόγια από ανώτερο στέλεχος της F1!):


              'It came very close to McLaren being thrown out, it really was a genuine possibility,' he said.

              'A few of us sort of battled on and campaigned for the ($100m) fine instead.'

              McLaren also had its constructors' points taken away, and Ecclestone insisted that a similarly hefty fine - that would put many of the smaller teams out of business - would be dished out in future for any more instances of espionage.

              'Even if it is a smaller team than McLaren, they're gone, without any hesitation,' the 76-year-old Briton said.

              'The alternative to the fine was worse, being excluded from the championship for two years. It was much closer than everybody says it was.'

              Ecclestone reckoned that even Ron Dennis' team, with a turnover nudging (US) $500m a year, would have struggled to survive had it been forced to sit out next season.

              'It really would have been bad news,' he added. 'McLaren would have lost more than they have been fined, if they'd have been able to keep going.'


              Περιληπτικά, ελληνιστί: Η ποινή του αποκλεισμού ήταν πολύ πιό κοντά απ'όσο κάποιοι λένε. Ήταν πραγματικά μια αληθινή πιθανότητα και κάποιοι στο συμβούλιο παλέψανε να μην πραγματοποιηθεί. Οποιαδήποτε ανάλογη περίπτωση, ακόμα και για μικρότερη ομάδα, θα τιμωρηθεί ακόμα αυστηρότερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                migf1 last edited by

                Ρε, θα με αφήσετε να κοιμηθώ;;;;;;;

                Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                Παρενέβη ή όχι η Φεράρι για να καταργηθεί το Be; Το χρησιμοποπιησε ή όχι κι αυτή (αποτυχημένα; ). Έδινε ή δεν έδινε συγκριτικό, πλην νόμιμο, πλεονέκτημα στη ΜακΛάρεν επί 2 συνεχείς σαιζόν; Παρενέβη καμία άλλη ομάδα πλην της Φεράρι για να καταργηθεί το Be;

                Απλά ερωτήματα, με απλές έως αυτονόητες απαντήσεις. Το ότι η ΦΙΑ άφησε ικανό χρόνο μέχρι την κατάργησή του, αλλάζει κάτι επί της ουσίς την οποία συζητάμε;

                Ακόμα κ έτσι να έγινε που ήταν οι άλλοι να πείσουν για το αντίθετο? Δεν μπορείς να κατηγορείς για τα πάντα την Ferrari λες κ οι άλλοι είναι αθώες περιστέρες...!
                Άλλωστε μέσα στο παιχνίδι της F1 είναι ότι οι ομάδες κοπιάρουν τις άλλες κ αν δεν μπορούν προσπαθούν να τις βγάλουν παράνομες κλπ κλπ. Μόνο η Ferrari έχει ασκήσει αυτή την τεχνική?

                Ειλικρινά αδυνατώ να παρακολουθήσω τη λογική σου!! Ποιοί άλλοι! Έχεις καταλαβει τι είχε γίνει. Τρεις ομαδες πειραματίστηκαν με το Be. Από αυτές η μια το απέριψε νωρίς λόγω κόστους (Τζόρνταν), η άλλη το πάλεψε αλλά δεν της βγήκε (Φεράρι) και η τρίτη το αξιοποίησε στο έπακρο (ΜακΛάρεν) και γάζωσε. Άρχισε να γαζώνει και την επομενη σαιζόν, όταν η 2η ομάδα (Φεράρι) άσκησε ένσταση στη ΦΙΑ για την και καλά επικινδυνότητα του Be. Και η ΦΙΑ το απαγόρευσε απο την επομενη.

                Και ρωτάω, την προηγούμενη και την τρέχουσα σαιζόν ΔΕΝ ήταν επικίνδυνο το Be;;;;;;;

                Ή μήπως νομίζεις ότι θα χαριζόταν κάποια McLaren ή άλλη ομάδα στην Ferrari αν τους έπιαναν με confidential classified έγγραφα? Το κεφάλι θα τους έπαιρναν κ θα το κρεμούσαν στον τοίχο.

                Δεν έχεις καταλαβει. Το μεγάλο μου πρόβλήμα στο συγκεκριμένο (και όχι μόνο) δεν είναι τι κάνει η Φεράρι, αλλά τι κάνει η ΦΙΑ.

                Στο κάτω κάτω η FIA τα τελευταία χρόνια προσπάθησε κ άλλαξε πράγματα στην F1 προσπαθώντας να ανακόψει την καθολική επικράτηση της Ferrari.
                Μπορείς να μου πεις όμως κάποιο πρωτάθλημα που πήρε η Ferrari με τον MS που δεν το άξιζε?

                Αν μπορώ λέει; Αλλά όχι σήμερα... δεν αντέχω άλλο.

                Τσπ κατηγορούμενη όμως δεν είναι η Ferrari αλλά η McLaren στην προκειμένη περίπτωση. Καλώς κακώς έτσι είναι. Όχι τπτ άλλο αλλά μην λέμε ότι η Ferrari είναι αυτή που ακολουθεί μονίμως dirty tactics..... Δεν είναι η McLaren καλύτερη όπως κ άλλες ομάδες....!

                Δεν σε περίμενα τόσο antiFerraristi. Aυτή η ομάδα , όπως κ η McLaren κ η Williams , η Renault όπως κ άλλες, έχει προσφέρει τα μέγιστα στον κόσμο της F1. Μην την ισοπεδώνεις έτσι εύκολα.

                Η ΜακΛάρεν κι όπως κι άλλες ομάδες είναι απείρως καλύτερες ηθικά και αξιοκρατικότερες από τη Φεράρι! Διαχρονικά, από το 1950 μέχρι σήμερα!

                Αν αυτό το ερμηνεύεις (ερμηνεύετε) ως 'όλες οι ομάδες πλην της Φεράρι ειναι άγιες', σόρυ αλλά δεν είναι δικό μου πρόβλημα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hellenic-tifosi last edited by

                  Σχετικά με το Be:

                  Δεν το απαγόρεψε η FIA, πως να το κάνουμε; Το απαγόρεψε με βάση τις νόμιμες διαδικασίες το WMSC. Σίγουρα έκανε το lobbying η Ferrari, αλλά κατά τα άλλα η διαδικασία είναι γνωστή και επαναλαμβάνεται συνεχώς.

                  Κατά τα άλλα, μου φαίνεται αστείο να δεχτώ ότι η Mclaren είναι 'στον τοίχο', συνεχώς και μονίμως αδικημένη. Αίσθησή μου είναι σε τέτοιο επίπεδο, με τόσο τεράστιες πολυεθνικές από πίσω, είναι αδύνατο να συμβαίνει κάτι τέτοιο.

                  Επίσης, σχετικά με το TC το 2001. Δεν τέθηκε ΚΑΝΕΝΑ θέμα αλλαγής προδιαγραφών, απλώς καθυστέρησε η εφαρμογή του μέχρι το GP της Βαρκελώνης. Εκ των υστέρων, με ένα κάρο μονοθέσια να κολλάνε στην εκκίνηση στους πρώτους αγώνες λόγω δυσλειτουργιών, μάλλον η απόφαση αποδείχτηκε σωστή.

                  Όσο για το Indy, δε νομίζω ότι κατηγόρησε κανείς τη Mclaren γι' αυτό! Αποκλειστικά υπεύθυνος ήταν ο Bibendum!

                  Και τέλος, όσο για τα team orders, υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν για πάντα στο σπορ. Ναι, η Αυστρία 2001/02 ήταν απαίσια, και χωρίς κανένα λόγο. Προτιμώ όμως χίλιες φορές να γίνεται μπροστά στα μάτια μου και να ξέρω τι συμβαίνει από το να αναρωτιέμαι αν είναι τυχαια η καθυστέρηση στο pit-stop.

                  Όσο για τη δυσφήμιση, ναι σίγουρα έπεσε πολύ κράξιμο από τα ΜΜΕ διεθνώς, αλλά σε 1-2 μήνες δε θυμόταν κανείς τίποτα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    ripper last edited by

                    Μου αρέσει που μέχρι τώρα κράζαμε τους Ferraristi που το παίζανε αθώες περιστερές και κλαίγανε ότι τους κλέψανε, και μετά τα όσα γράφτηκαν από migf1 και christos.dimou κράζουμε τους άλλους που το παίζουν αθώες περιστερές και κλαίνε!

                    Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                    Μπορείς να μου πεις όμως κάποιο πρωτάθλημα που πήρε η Ferrari με τον MS που δεν το άξιζε?

                    Κατασκευαστών του 1999, τα του 2003 λέω εγώ. Υπάρχει περίπτωση να συμφωνήσουμε;

                    Γιατί δε μηδενίστηκε ο Alonso και γιατί δεν τιμωρήθηκε ο De la Rosa θα μου πει κάποιος;

                    Γιατί δεν θα υπήρχε ενδιαφέρον για τους υπόλοιπους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος.
                    Εμάς στην FIA, κανόνες , δίκαιο, ηθική και λοιπες παπαριές δεν μας απασχολούν.
                    Τιμωρούμε κατά το δοκούν έτσι ώστε:
                    α) Το πρωτάθλημα να έχει πάντα ενδιαφέρον, για να έρχονται τα μπικικίνια.
                    Χρονιές όπως το 2002-2004 πχ δεν πρέπει να επαναληφθούν.
                    β) αφού έχουμε εξασφαλίσει το α, προσπαθούμε να κερδίσει η Ferrari που έχει τους περισσότερους οπαδούς. Άλλωστε και εμείς Ferrari είμαστε.

                    Κρατάς το λαό ευχαριστημένο, και βασιλεύεις μικρέ ανίδεε
                    Δες τι ωραία αποφασούλα βγάλαμε:
                    Τιμωρήσαμε τους κλέφτες (άμα θέλουν ας κουνηθούν, έχει και χειρότερα)
                    Πήραμε πρωτάθλημα (Ferrari ολέ, σούζα το αλογάκι)
                    Διατήρηση του ενδιαφέροντος στο ακέραιο (ποιος θα κερδίσει στην πίστα; Ποιος θα στεφθεί πρωταθλητής;)
                    ΟΛΕ!

                    Επιστημονικές δουλιές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      migf1 last edited by

                      Οκ, δεν θα κοιμηθώ

                      Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                      Σχετικά με το Be:

                      Δεν το απαγόρεψε η FIA, πως να το κάνουμε; Το απαγόρεψε με βάση τις νόμιμες διαδικασίες το WMSC. Σίγουρα έκανε το lobbying η Ferrari, αλλά κατά τα άλλα η διαδικασία είναι γνωστή και επαναλαμβάνεται συνεχώς.

                      κασέτα ΟΝ: Για ποιον λόγο καταργήθηκε το Be; Και γιατί δεν καταργήθηε νωρίτερα;

                      Κατά τα άλλα, μου φαίνεται αστείο να δεχτώ ότι η Mclaren είναι 'στον τοίχο', συνεχώς και μονίμως αδικημένη. Αίσθησή μου είναι σε τέτοιο επίπεδο, με τόσο τεράστιες πολυεθνικές από πίσω, είναι αδύνατο να συμβαίνει κάτι τέτοιο.

                      Αστείο μπορεί να σου φαίνεται, επί του πρακτέου και επί της ουσίας σε ποια απο τα περισστατικά που έχω αναφέρει διαφωνείς και γιατί;

                      Μίνι κουίζ: μέτρα από την αρχή του σπορ πόσες ποινές έχει δεχτεί η Φεράρι και πόσες φορές έχουν αλλαχτεί κανονισμοί εις βάρος της. Κάνε το ίδιο για ΜακΛάρεν και Ουίλιαμς.

                      Επίσης, σχετικά με το TC το 2001. Δεν τέθηκε ΚΑΝΕΝΑ θέμα αλλαγής προδιαγραφών, απλώς καθυστέρησε η εφαρμογή του μέχρι το GP της Βαρκελώνης. Εκ των υστέρων, με ένα κάρο μονοθέσια να κολλάνε στην εκκίνηση στους πρώτους αγώνες λόγω δυσλειτουργιών, μάλλον η απόφαση αποδείχτηκε σωστή.

                      Όντως δεν τέθηκε θέμα αλλαγής, αλλά αναστολής (εντάξει ένα μυαλό το 'χουμε κι αυτό νυσταγμένο). Επί της ουσίας αλλάζει κάτι; Είχα νανακοινωθεί νωρίς οι προδιαγραφές; Έχανε έδαφος στις δοκιμές η Φεράρι και έστειλε επιστολή μαζί με την Προστ στη ΦΙΑ να ανασταλλεί η λειτουργία του TC; Το ανέστειλε η ΦΙΑ και πότε;
                      Το τι έγινε εκ των υστέρων είναι παντελώς άσχετο με την ουσία τους προβλήματος που συζητάμε. Εκ των υστέρων η ΜακΛάρεν εκείνη τη σαιζόν αλλού πατούσε κι αλλού βρισκόταν. Αλλά μας είναι αδια΄φορο. Εδώ συζητάμε για το τι έκανε η Φεράρι όταν είδε πως είχε μείνει πίσω και το πως την ικανοποίησε η ΦΙΑ.

                      Όσο για το Indy, δε νομίζω ότι κατηγόρησε κανείς τη Mclaren γι' αυτό! Αποκλειστικά υπεύθυνος ήταν ο Bibendum!

                      Ο Ντένις είχε κατηγορηθεί ανοιχτά ως ο υποκινητής της αποχής.

                      Και τέλος, όσο για τα team orders, υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν για πάντα στο σπορ. Ναι, η Αυστρία 2001/02 ήταν απαίσια, και χωρίς κανένα λόγο. Προτιμώ όμως χίλιες φορές να γίνεται μπροστά στα μάτια μου και να ξέρω τι συμβαίνει από το να αναρωτιέμαι αν είναι τυχαια η καθυστέρηση στο pit-stop.

                      Οκ, εσύ δεν γιουχάρησες... ανήκεις στη συντριπτική μειοψηφία.

                      Όσο για τη δυσφήμιση, ναι σίγουρα έπεσε πολύ κράξιμο από τα ΜΜΕ διεθνώς, αλλά σε 1-2 μήνες δε θυμόταν κανείς τίποτα.

                      Όχι μόνο από τα ΜΜΕ, αλλα κι από τον κόσμο. Οι τιφόζι δεν θυμονταν, όχι οι υπόλοιποι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        migf1 last edited by

                        ripper, ΣΕ ΠΑΩ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

                          Ορίστε...κάτι τέτοια διαβάζω...και πιστεύω πραγματικά ότι ΚΑΝΕΙΣ McLarenikos δε διάβασε την απόφαση της FIA...λοιπόν...παιδιά...διαβάστε λίγο εδώ...

                          Part 1
                          Part 2

                          Ο καθένας, καλώς ή κακώς, δικαιούται να πιστεύει ότι θέλει...

                          Γιατί δε μηδενίστηκε ο Alonso και γιατί δεν τιμωρήθηκε ο De la Rosa θα μου πει κάποιος;

                          @νδρέας

                          Προφανώς...αλλά στα πλαίσια της λογικής όμως και της κοινής αποδοχής! Όταν δεις ένα άσπρο πλακάκι για παράδειγμα...τι θα πεις? Είναι άσπρο...αλλά πιστεύω ότι είναι μαύρο??

                          Έχετε ξεφύγει από το θέμα πάντως...το θέμα είναι περί Stepneygate...και όχι περί βυριλίου κλπ.

                          Επιτέλους η καραμέλα της 'παράγκας-Ferrari' να πάψει...γιατί μια McLaren έχει καταστρέψει ολόκληρο το πρωτάθλημα του 2007...και το αστείο είναι ότι δε το καταλαβαίνει κανείς...

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spike last edited by

                            Μια Μακλάρεν ή ένας υπάλληλος της Φερραρι αρχικά κι ένας υπάλληλος της Μακλάρεν μετά;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης Spike έγραψε:
                              Μια Μακλάρεν ή ένας υπάλληλος της Φερραρι αρχικά κι ένας υπάλληλος της Μακλάρεν μετά;

                              Όχι όχι...ο Αδάμ κι η Εύα! Πολύ πίσω το πήγες.

                              Ναι μεν ο υπάλληλος της Ferrari έφυγε με το dossier...αλλά το παρέλαβε υπάλληλος της McLaren...ο οποίος από τη μεριά του έδωσε τις πληροφορίες σε μηχανικούς και οδηγούς.

                              Μια χάρη λοιπόν...από τη παραπάνω παράγραφο...όπου Ferrari βάλτε Spyker και όπου McLaren βάλτε Super Aguri...ποιός φταίει?

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spike last edited by

                                Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                Μια Μακλάρεν ή ένας υπάλληλος της Φερραρι αρχικά κι ένας υπάλληλος της Μακλάρεν μετά;

                                Όχι όχι...ο Αδάμ κι η Εύα! Πολύ πίσω το πήγες.

                                Ναι μεν ο υπάλληλος της Ferrari έφυγε με το dossier...αλλά το παρέλαβε υπάλληλος της McLaren...ο οποίος από τη μεριά του έδωσε τις πληροφορίες σε μηχανικούς και οδηγούς.

                                Μια χάρη λοιπόν...από τη παραπάνω παράγραφο...όπου Ferrari βάλτε Spyker και όπου McLaren βάλτε Super Aguri...ποιός φταίει?

                                Δόθηκαν από υπάλληλο της Φερράρι. Το πρωτάθλημα έγινε ανω κάτω από αυτή την ενέργεια .-

                                εντιτ: έχει κάτι το msfree.gr ? http://www.msfree.gr/core/index.php έχει μείνει λίγο πίσω ή μου φαίνεται;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  theom5 last edited by

                                  Το σκάνδαλο McLaren με χαρακτήρες LEGO

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης Spike έγραψε:

                                    Μια Μακλάρεν ή ένας υπάλληλος της Φερραρι αρχικά κι ένας υπάλληλος της Μακλάρεν μετά;

                                    Όχι όχι...ο Αδάμ κι η Εύα! Πολύ πίσω το πήγες.

                                    Ναι μεν ο υπάλληλος της Ferrari έφυγε με το dossier...αλλά το παρέλαβε υπάλληλος της McLaren...ο οποίος από τη μεριά του έδωσε τις πληροφορίες σε μηχανικούς και οδηγούς.

                                    Μια χάρη λοιπόν...από τη παραπάνω παράγραφο...όπου Ferrari βάλτε Spyker και όπου McLaren βάλτε Super Aguri...ποιός φταίει?

                                    Δόθηκαν από υπάλληλο της Φερράρι. Το πρωτάθλημα έγινε ανω κάτω από αυτή την ενέργεια .-

                                    εντιτ: έχει κάτι το msfree.gr ? http://www.msfree.gr/core/index.php έχει μείνει λίγο πίσω ή μου φαίνεται;

                                    Παρθηκαν ομως απο υπαλληλο της ΜκΛΜ και χρησιμοποιηθηκαν για δικο τους οφελος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kleisj last edited by

                                      Ο χρήστης ripper έγραψε:
                                      Μου αρέσει που μέχρι τώρα κράζαμε τους Ferraristi που το παίζανε αθώες περιστερές και κλαίγανε ότι τους κλέψανε, και μετά τα όσα γράφτηκαν από migf1 και christos.dimou κράζουμε τους άλλους που το παίζουν αθώες περιστερές και κλαίνε!

                                      Εγώ προσωπικά δεν κράζω κανέναν.

                                      Κ ούτε την McLaren κράζω για αυτό που έγινε τώρα που παρόλαυτα πιάστηκε στα πράσα αν κ υποστηρίζω την Ferrari. Δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό που συνέβει τώρα, γινόταν παλαιότερα κ θα συνεχίσει να γίνεται. Ίσως όχι έτσι, ή μάλλον όχι με τέτοια είδους δημοσιότητα κ καταστροφή άλλα η βιομηχανική κατασκοπεία είναι κάτι που θα παίζει όταν μιλάμε για τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Άλλωστε το πρόβλημα μου δεν είναι αυτό για να μπω στην αντιπαράθεση ποιός έκανε τι κ πότε. Λες κ έχει σημασία. Απλά δεν δέχομαι το ότι για όλα φταίει η Ferrari κ ότι είναι η πιο βρώμικη ομάδα. Enough με αυτό το παραμύθι.
                                      Το πρόβλημα μου (κ μάλλον το μόνο που συμφωνώ με MigF1 ) είναι τα καμώματα κ οι αηδίες της FIA που αδυνατεί τόσα χρόνια να βελτιώσει το θέαμα κ το format της F1 κ όχι μόνο κ κατανάλωνεται σε αηδίες κ παιχνίδια για να κερδίσει περισσότερα πηδώντας το ίδιο το σπορ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        migf1 last edited by

                                        Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                        Προφανώς...αλλά στα πλαίσια της λογικής όμως και της κοινής αποδοχής! Όταν δεις ένα άσπρο πλακάκι για παράδειγμα...τι θα πεις? Είναι άσπρο...αλλά πιστεύω ότι είναι μαύρο??

                                        Έχετε ξεφύγει από το θέμα πάντως...το θέμα είναι περί Stepneygate...και όχι περί βυριλίου κλπ.

                                        Επιτέλους η καραμέλα της 'παράγκας-Ferrari' να πάψει...γιατί μια McLaren έχει καταστρέψει ολόκληρο το πρωτάθλημα του 2007...και το αστείο είναι ότι δε το καταλαβαίνει κανείς...

                                        Ο Στέπνευ στη ΜακΛάρεν δουλεύει; Ή μήπως θελεις να υιοθετήσουμε την 'αφελή' απαίτηση των τιφόζι του φόρουμ ότι έπρεπε η ΜακΛάρεν να πάει στη ΦΙΑ κα να της πει η Φεράρι μου στέλνει τα μυστικά της;

                                        Μήπως ολόκληρο το πρωταθλημα του 2007 το έχει καταστρέψει η ΦΙΑ; Τροφή για σκέψη!

                                        Όσο για την 'καραμέλα της 'παράγκας-Ferrari'', κάνε το μίνι κουίζ μερικά ποστς πιο πάνω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                          Μια Μακλάρεν ή ένας υπάλληλος της Φερραρι αρχικά κι ένας υπάλληλος της Μακλάρεν μετά;

                                          Όχι όχι...ο Αδάμ κι η Εύα! Πολύ πίσω το πήγες.

                                          Ναι μεν ο υπάλληλος της Ferrari έφυγε με το dossier...αλλά το παρέλαβε υπάλληλος της McLaren...ο οποίος από τη μεριά του έδωσε τις πληροφορίες σε μηχανικούς και οδηγούς.

                                          Μια χάρη λοιπόν...από τη παραπάνω παράγραφο...όπου Ferrari βάλτε Spyker και όπου McLaren βάλτε Super Aguri...ποιός φταίει?

                                          Δόθηκαν από υπάλληλο της Φερράρι. Το πρωτάθλημα έγινε ανω κάτω από αυτή την ενέργεια .-

                                          εντιτ: έχει κάτι το msfree.gr ? http://www.msfree.gr/core/index.php έχει μείνει λίγο πίσω ή μου φαίνεται;

                                          Παρθηκαν ομως απο υπαλληλο της ΜκΛΜ και χρησιμοποιηθηκαν για δικο τους οφελος.

                                          Εγώ πάντως σε αυτό το επιχείρημα...μένω άφωνος και λέω οτι έπρεπε να είχε τιμωρηθεί ΚΑΙ η Ferrari.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spike last edited by

                                            mirage

                                            δεν μίλησα για τιμωρίες....αναφέρθηκα ξεκάθαρα στην φράση του Ν120i...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 39 / 64
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr