-
δεν βλεπω την αποκτηση του s2000 σαν πραγματοποιηση ενος ονειρου..
τη βλεπω σαν ενα αυτοκινητο που θα προσφερει (σε εμενα τουλαχιστον και ετσι οπως το εχω στο μυαλο μου) περισσοτερη ευχαριστηση ειτε θα πηγαινω ναυπακτο απο τις στροφες τις δεσφοινας, είτε θα περναω τη γεφυρα σε ρυθμους χαλαρους 'με την οροφη κατω'...
ευχαριστω ολους για τις γνωμες και τις αποψεις και τους προβληματισμους που μου δημιουργησατε!
το προτζεκτ δεν εχει εγκαταληφθει σε καμμια περιπτωση..
απλα προεχουν πρωτα οι διακοπες και υστερα θα επανελθουμε! -
ξεκιναμε ψαξιμο
-
Αντε,πές μας περισσότερα,μην θελεις παρακάλια.
-
Για Ελλάδα ή μέσα?
Αν ψάχνεις για έξω και δεν ξέρεις το γνωστό σάιτ ιδού: http://eng.autoscout24.com/
Θέλουμε εμπειρίες από το τι θα βρεις αν και θεωρητικά το συγκεκριμένο χοντάκι είναι το ιδανικό για μεταχειρισμένο!
http://www.topgear.com/content/features ... /images/1/
Άμα χώραγα άνετα σε αυτό δεν το συζητώ θα μάζευα λεφτά από ...πριν 5 χρόνια για να το πάρω! Α και να είχε και ένα καλό αντισπιν για τις μέρες που βαριέμαι...
Καλή τύχη!
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
ξεκιναμε ψαξιμοΓια πες καμιά τιμή για το GTI
-
θελω να ακολουθησω ενα link που μου ειχε στειλει ο bmw-ογλου (a.k.a. τρουλης) και υστερα θα δω τι γινεται..
περισσοτερα (οπως και πιθανη αγγελια) απο βδομαδα!
-
Εμένα φίλε θα με πεις μέρμυγκα!!!!
Δεν θα την έκανα την αλλαγή!!
Λεφτα vs Συναίσθημα
Διθέσιο coupe από Mx5 - Slk - S2k - Z4 - 911 = Sunday Car και ίσως δύσκολο για εκδρομές και χειμερινά ταξίδια.
Φαντάσου να γυρνάς χειμώνα από Περτούλι!!! Ποιο αμάξι θα δώσεις πιο εύκολα στην γυναίκα σου για να σε ξεκουράσει το S2k ή το GTI (Στο οποίο πρέπι να χωράνε και τα μπικουτί)?? Επιπλέον η γυναίκα όταν σε κατακτήσει έχει γνώμη στο car και ενω την έριξες με το Ζ4 ... θα θέλει 530 σε ένα χρόνο!!!
Σκέψου τον ευατό σου μετά απο 3 χρόνια πάλι θα θέλεις άλλο carΑν στην καρδιά σου όμως νιώθεις τζίτζικας όρμα αλλά με προσοχή στα μεταχειρισμένα επειδή υπάρχει λαμογιά και ακόμα και οι αντιπροσωπείες με 'προσυνενόηση' βγάζουν τα αμάξια τέλεια!
-
παρα πολυ καλο ποστ, λογικο και αληθες περα για περα..
εχω σκεφτει κι εγω πολλες φορες οταν γυριζω απο διαφορους προορισμους 'δυσκολες' ωρες σπιτι, το ποσο ανετο ταξιδι μου προσφερει η μιλκα..
δυσκολη αποφαση..
ελα, ομως, που οταν βλεπω φωτογραφια το εσωτερικο και τα διχρωμα καθισματα, κατι παθαινω και τα ξεχναω ολα?
εννοειται οτι ολα τα βηματα θα γινουν με προσοχη (οσο μπορει να υπαρξει - πιστευω πως υπαρχουν ακρες για να εχω μια πληρεστερη αποψη του υποψηφιου αυτοκινητου) και θα γινει test drive.τζιτζικας ειμαι και υστερα απο πολλα χρονια μετακινησεων/μεταφορας/εξυπηρετησης αρκετου κοσμου (παντα με χαρα και ποτε με γκρινια) πιστευω οτι σε 'δυσκολες' περιπτωσεις, υπαρχουν και αλλα αυτοκινητα. Αν το μοναδικο διαθεσιμο ειναι το sunday car, τοτε θα υπαρξει συμβιβασμος.. Αν βρεθει γυναικα η οποια να θελει 530 σε ενα χρονο, υστερα απο τη Z4, ποτε δεν αρνουμαι δωρα!
-
Καλά τα λέει ο cpp, εγώ όμως είμαι τζίτζικας! Το έχω φιλοσοφήσει πάμπολλες φορές και έχω διαπιστώσει ότι ποτέ δεν θα είναι η στιγμή να πάρω σπορ διθέσιο...όλο κάτι 'λογικό' θα ξεπροβάλλει. Οπότε, γράφω την λογική και τον καθωσπρεπισμό, και σε περίπτωση που το διθέσιο γίνει δικό μου, μόνο με εντολή μπόμπιρα ή μπέμπας θα αλλάξει. Και μόνο αν δεν υπάρχει η δυνατότητα για 2ο όχημα.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Διθέσιο coupe από Mx5 - Slk - S2k - Z4 - 911 = Sunday CarSunday είσαι και φαίνεσαι
Τώρα είδα το thread. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον τα επιχειρήματα που προβάλλουν μερικοί για να αποτρέψουν τον Τριαντάφυλλο από την αγορά
Τέλος πάντων, η δική μου γνώμη, ως κατόχου ενός...Sunday car...είναι ότι το S ούτε πρόβλημα στα ταξίδια θα σου δημιουργήσει, ούτε θα σε κουράσει και ούτε θα το βαρεθείς. Και για καθημερινό αυτοκίνητο μια χαρά είναι. Εδώ έλεγε ο Tiff πόσο καθημερινό αυτοκίνητο έχει γίνει η 911, στο S θα κολλήσουμε;
Οι όποιοι συμβιβασμοί που πρέπει να κάνεις, έχουν να κάνουν με τη φύλλαξή του [καθότι κάμπριο].
Από εκεί και πέρα, επειδή κι εγώ σκεφτόμουν τις 'παραχωρήσεις' που έχουν τα cabrio αυτοκίνητα, είδα τελικά ότι τίποτα από αυτά δεν ισχύει και η συμβίωση είναι πολύ ευκολότερη απ' ό,τι φανταζόμουν.
Το S2000 είναι μία πολεμική μηχανή, ένα ερωτεύσιμο αυτοκίνητο, ένα σχολείο οδήγησης, ένα εργαλείο απόδρασης. Μπορεί κατ' επιλογή του οδηγού να γίνει εργοστάσιο παραγωγής αδρεναλίνης, αλλά και μέσο χαλάρωσης.
Αν κάποιο λένε ότι 'βαριούνται' τα αυτοκίνητά τους μετά από λίγο, μάλλον δεν έχουν βρει το ιδανικό ή δεν ξέρουν τι ακριβώς ζητάνε.
Η δική μου άποψη είναι να προχωρήσεις χωρίς κανένα ενδοιασμό
-
θεμη, εχεις 'εμπειριες' με S ?
-
Ναι, και εντός και εκτός πίστας. Γι' αυτό είπα την άποψή μου
-
οκ, δεκτες και οι θεωριες...
αλλωστε στην αρχη ημουν προβληματισμενος..
ειναι καλο να ακους ολες τις αποψεις, γιατι βλεπεις και καποιες οπτικες που μπορει να σου εχουν ξεφυγει και σιγουρα βοηθαει!
ακομα εχω καποιες (μικρες-ελαχιστες) αμφιβολιες.. οπως και να εχει, το ταξιδι του γκολφ, δε νομιζω να μου το προσφερει το s..
και ηδη στους 9 μηνες που εχω το γκολφ του εχω βαλει 15000km.. δεν ειναι δηλαδη οτι το πηρα και καθεται...
ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΛΕΜΕΕΕΕ!! -
Το ταξίδι του Golf είναι σίγουρο ότι δε θα το έχεις. Αλλά και το S2000, αμάξι είναι, δεν είναι Caterham
Αυτό που είναι σημαντικό είναι να ζυγίσεις πόση σημασία έχει να απολαμβάνεις το ταξίδι σου με το πόση σημασία έχει να απολαμβάνεις την οδήγησή σου. Το S θα σου χαρίσει στιγμές που δε θα σου χαρίσει το Golf. Από την άλλη, το Golf θα σου χαρίσει πιο 'ατσαλάκωτα' ταξίδια, χωρίς να σημαίνει ότι με το S το ταξίδι γίνεται πονοκέφαλος.
-
Δεν είναι λίγο παλιό πλέον το S2000; Γιατί να επιλέξεις ένα roadster που βγαίνει από το 1998. Δεν σου αρέσει κάποιο άλλο νεότερο;
π.χ. ΤΤ roadster -
οχι
-
ok
-
-
Χρωματάκι;
-
κατα πασα πιθανοτητα αυτο το σκουρο ασημι που υπαρχει..
Σκεψη - Προβληματισμος