-
-
Εχουμε φωτο;
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Εχουμε φωτο;An βαλω καποιας αλλης πειραζει .
Ολα περιπου το ιδιο ειναι . Νομιζω. -
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:
Εχουμε φωτο;
An βαλω καποιας αλλης πειραζει .
Ολα περιπου το ιδιο ειναι . Νομιζω.Μπααα, λάθος κάνεις
Νομίζω υπάρχουν πολλά μοντέλα και παραλλαγές...Με θυμάμαι να χαζεύω ζώνες αγνότητας στο παλάτι των Δόγηδων στη Βενετία και η κοπέλα μου να ρωτάει τι είναι αυτά ('Ο,τι πρέπει αγάπη μου' θα ήταν η σωστή απάντηση )
Υπάρχουν και σύγχρονες φυσικά... -
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Εχουμε φωτο;
An βαλω καποιας αλλης πειραζει .
Ολα περιπου το ιδιο ειναι . Νομιζω.Μπααα, λάθος κάνεις
Νομίζω υπάρχουν πολλά μοντέλα και παραλλαγές...Με θυμάμαι να χαζεύω ζώνες αγνότητας στο παλάτι των Δόγηδων στη Βενετία και η κοπέλα μου να ρωτάει τι είναι αυτά ('Ο,τι πρέπει αγάπη μου' θα ήταν η σωστή απάντηση )
Υπάρχουν και σύγχρονες φυσικά...Πεσμενο πολυ σε βρισκω , με χαμηλη
αρχιζεις κ γερνας
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Εχω αποριες
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:
Εχουμε φωτο;
An βαλω καποιας αλλης πειραζει .
Ολα περιπου το ιδιο ειναι . Νομιζω.Μπααα, λάθος κάνεις
Νομίζω υπάρχουν πολλά μοντέλα και παραλλαγές...Με θυμάμαι να χαζεύω ζώνες αγνότητας στο παλάτι των Δόγηδων στη Βενετία και η κοπέλα μου να ρωτάει τι είναι αυτά ('Ο,τι πρέπει αγάπη μου' θα ήταν η σωστή απάντηση )
Υπάρχουν και σύγχρονες φυσικά...Πεσμενο πολυ σε βρισκω , με χαμηλη
αρχιζεις κ γερνας
Γερνάω δε λες τίποτα
Πάντως δεν έχω δει η ανεβασμένη να βοηθάει κατά του κεράτου ...
Η αποφυγή του ή μη είναι ένα χαοτικό μοντέλο που δεν έχει νόημα να προσπαθήσεις να το 'προβλέψεις' ή να το αποφύγεις -
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Εχουμε φωτο;
An βαλω καποιας αλλης πειραζει .
Ολα περιπου το ιδιο ειναι . Νομιζω.Μπααα, λάθος κάνεις
Νομίζω υπάρχουν πολλά μοντέλα και παραλλαγές...Με θυμάμαι να χαζεύω ζώνες αγνότητας στο παλάτι των Δόγηδων στη Βενετία και η κοπέλα μου να ρωτάει τι είναι αυτά ('Ο,τι πρέπει αγάπη μου' θα ήταν η σωστή απάντηση )
Υπάρχουν και σύγχρονες φυσικά...Πεσμενο πολυ σε βρισκω , με χαμηλη
αρχιζεις κ γερνας
Γερνάω δε λες τίποτα
Πάντως δεν έχω δει η ανεβασμένη να βοηθάει κατά του κεράτου ...
Η αποφυγή του ή μη είναι ένα χαοτικό μοντέλο που δεν έχει νόημα να προσπαθήσεις να το 'προβλέψεις' ή να το αποφύγειςΤι μαθαινει ο ανθρωπος , εαν παθαινει
Παθος μαθος -
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
.......Γερνάω δε λες τίποτα
Πάντως δεν έχω δει η ανεβασμένη να βοηθάει κατά του κεράτου ...
Η αποφυγή του ή μη είναι ένα χαοτικό μοντέλο που δεν έχει νόημα να προσπαθήσεις να το 'προβλέψεις' ή να το αποφύγειςΧαοτικό μοντέλο όντως, έρχεται από κει που δεν το περιμένεις...
Γιαυτό μάλλον χρειάζεται μια τέτοια ζώνη. Αρκεί βέβαια να μη μας φορέσουν και εμάς τίποτα τέτοιο και ψαχνόμαστε... -
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:
Τι μαθαινει ο ανθρωπος , εαν παθαινει
Παθος μαθοςΟ κύριος διαχωρισμός δεν είναι σε αυτούς που παθαίνουν και στους 'αλώβητους' αλλά σε αυτούς που το γνωρίζουν και στους αγνοούντες
-
- Και τί έγινε που με κωλομπάρεψαν; Όλοι κωλομπαρεμένοι είναι.
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Τι μαθαινει ο ανθρωπος , εαν παθαινει
Παθος μαθοςΟ κύριος διαχωρισμός δεν είναι σε αυτούς που παθαίνουν και στους 'αλώβητους' αλλά σε αυτούς που το γνωρίζουν και στους αγνοούντες
Εχω επιλεξει συνειδητα να ανηκω στους αγνοουντες .
Σαν σωφρων ανθρωπος φροντισε να κανεις το ιδιο . -
Ignorance is bliss...
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:
Τι μαθαινει ο ανθρωπος , εαν παθαινει
Παθος μαθοςΟ κύριος διαχωρισμός δεν είναι σε αυτούς που παθαίνουν και στους 'αλώβητους' αλλά σε αυτούς που το γνωρίζουν και στους αγνοούντες
Εχω επιλεξει συνειδητα να ανηκω στους αγνοουντες .
Σαν σωφρων ανθρωπος φροντισε να κανεις το ιδιο .Η σωφροσύνη μου είναι νομίζω άλλου τύπου : θεωρώ το ζήτημα ήσσονος σημασίας (και για τους 2 φυσικά ) και δεν με απασχολεί είτε το γνωρίζω είτε όχι
-
ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝ ΑΛΥΤΡΩΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ.
«Υπό ελληνική κατοχή βρίσκονται τα νησιά του Αιγαίου»!Αυτό διδάσκονται στο σχολείο οι Τούρκοι μαθητές,την ώρα που η Ελλάδα διαγράφει τη Σφαγή της Σμύρνης από τα σχολικά της εγχειρίδια στο όνομα μιας αμφιλεγόμενης ελληνοτουρκικής προσέγγισης...
Ενώ το βιβλίο Ιστορίας που διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στη ΣΤ' Δημοτικού εξυμνεί τις «προοδευτικές» προσπάθειες των Οθωμανών να ενισχύσουν την εκπάιδευση των Ελλήνων κατά την Τουρκοκρατία-και ξεχνάει το κρυφό σχολειό-το αντίστοιχο εγχειρίδιο της γείτονος διδάσκει στους Τούρκους μαθητές ότι:
-Σελίδα19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».
-Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη». (!!!)
-Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».
-Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930.Έτσι η Χίος,η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας.Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».
Αυτά και άλλα πολλά αλιεύει κάποιος από την πρώτη κιόλας ανάγνωση του βιβλίου Ιστορίας (έκδοση 1996) το οποίο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου οκταετούς υποχρεωτικής φοίτησης.Το συγκεκριμένο σύγγραμμα που τιτλοφορείται τα «Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο» (Ege Denizinde Turk Haklari) και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη γείτονα το 1955 με την υπογραφή του Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Μεχμέτ Σακά προπαγανδίζεται παράλληλα και ως απαραίτητο ανάγνωσμα για τις μεγαλύτερες ηλικίες.
Η Ιστορία στη γειτονική χώρα έχει διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό από τον ίδιο τον Κεμάλ Ατατούρκ,ο οποίος μετά την πλήρη επικράτησή του επιδόθηκε σε μία τεράστια προσπάθεια να προσδώσει ιστορική εντοπιότητα στο τουρκικό στοιχείο της Μικράς Ασίας.
Βάση των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας,όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου-μεταξύ αυτών και ο ελληνικός- ήταν τουρκικής προέλευσης!Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωίτες,Μυκηναίους,Ίωνες,Τρώες και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο.Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες,οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού»,του «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς»!
Χαρακτηριστική είναι η -τουλάχιστον παράδοξη- ανακοίνωση του Τούρκου ιστορικού Χασάν Τζεμίλ: «Ο κλασικός ελληνικός πολιτισμός δεν είναι ανεξάρτητος.Ο ελληνικός πολιτισμός είναι ιωνικός,ο οποίος με τη σειρά του γεννήθηκε από τον αιγιακό.Αυτός ο αιγιακός πολιτισμός της Δυτικής Ανατολίας,τον οποίο κληρονόμησε ο ελληνικός,εμπνεύστηκε και δημιουργήθηκε μόνο μετά την επαφή με τον χετιτικό πολιτισμό που ήταν...τουρκικός» (Ege medeniyetinin menseine umumi bir bakis,Άγκυρα)
Ακόμη πιο προχωρήμενη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ (Turk Yunan iliskileri ve filiki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο,ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το...2480 π.Χ. και ότι ο Δημόκριτος,Ηρόδοτος,Ιπποκράτης,Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής.Η εργασία του εγκρίθηκε απ' το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία...
-
-
Ε, καλά τώρα.
'Οι Τούρκοι είναι φίλοι μας'. -
Φίλοι, Φίλοι, Καριοφύλλι....
-
Καλά ρε, ολοι οι Καρατζαφερικοί εδω μαζευτήκατε ;;;; Σας ενοχλεί η ιστορική αλήθεια δηλαδή;;; Μηπως είστε μέλη της Χρυσής Αυγής ;;;; Πείτε το να το ξέρουμε δηλαδή...
'Αχ ρε Ελλαδίτσα pussy,
να σου ζήσει η Ρεπούση.'
ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ?... [#3]