Θεωρείς δηλαδή πως έτσι όπως είναι το μοτέρ του gt στο σύνολο αυτό, αν το πάρεις και το ανεβάσεις στα 210-220 άλογα θα είναι εξίσου αξιόπιστο με το μαμίσιο των 165 και σε σχέση με αυτό του RS με τα 225; Εγώ σε αυτό έχω αντίρρηση, για να μην μιλήσουμε τώρα για στήσιμο, φρένα, αναρτήσεις.
Το συγκεκριμένο θέμα αφορά την αγορά (και την αναβάθμιση) του gt σου. Αν θεωρείς ότι είναι άσχετο να κάνω ερωτήσεις για την αξιοπιστία του μοτέρ σε τέτοιες καταστάσεις (αναβαθμισμένες), τι να σου πω. Μάλλον δεν ξέρεις να συζητάς.
Ξεκόλλα με την καραμέλα με το τι οδηγεί ο άλλος. Αν είχε κάποια σχέση το τι οδηγώ με το θέμα μας, θα το είχες μάθει προ πολλού. Αλλά αυτή είναι η κλασσική ερώτηση όσων δεν έχουν τι άλλο να πουν και προσπαθούν να βρουν τρόπο να υποβαθμίσουν τον συνομιλητή τους. Οπότε σε μένα όχι τέτοια κόλπα, δεν πιάνουν. Κάποιος δηλαδή που δεν τυχαίνει να έχει στην κατοχή του αμάξι δεν δύναται (και δεν μπορεί) να ομιλεί για μοτέρ και αμάξια, συγχαρητήρια. Η διάθεσή σου για διάλογο και κουβέντα γίνεται όλο και πιο φανερή.
Α, και για να μην ξεχάσω, δες καλύτερα, τα περί χαλαρότητας τα είπε άλλος.