-
Mιας και αναφέρω συχνά την έλλειψη αντοχής των, εξαιρετικών κατά τ' άλλα, εξαλτοΙΙ ορίστε και φωτό:
τα μπροστά:
και τα πίσω:
Τα έχω λιγότερο από ένα χρόνο και έχουν κάνει γύρω στα 15.000χλμ απ' όσο υπολογίζω. Θέλουν ένα μπρος-πίσω (με προσοχή μετά ) και όταν φτάσουν τα 40Κ θα ναι για πέταμα, φαντάζομαι.
Από πιέσεις είχαν πάντα τις μέγιστες που δίνει η φιατ (αυτές για φορτωμένο αμάξι) 2,4 εμπρός - 2,2 πίσω, ενώ τους τελευταίους 3-4 μήνες τις αύξησα λίγο βάζοντας 2,5 - 2,3.
Η φωτό των πίσω είναι απαίσια, αν σας ενδιαφέρει το θέαμα να κατέβω να βγάλω φωτό με την ψηφιακή και όχι με το κινητο.
-
Εγώ που είχα τα τουράνζα, μέσα στην πόλη ήταν τραγικά... το λάστιχο που δεν ζεστάθηκε ποτέ.. Ούτε φρένο, ούτε ελκτική πρόσφυση, ούτε τπτ. Στην βροχή ήταν καλούτσικα, αλλά κατά τα άλλα τίποτα το αξιοζήλευτο.
-
uniroyal?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εγώ που είχα τα τουράνζα, μέσα στην πόλη ήταν τραγικά... το λάστιχο που δεν ζεστάθηκε ποτέ.. Ούτε φρένο, ούτε ελκτική πρόσφυση, ούτε τπτ. Στην βροχή ήταν καλούτσικα, αλλά κατά τα άλλα τίποτα το αξιοζήλευτο.Ισως να φταίει που εδω και πολλά χρόνια φορούσα αποκλειστικά μπρίτζεστοουν,αλλα,υπάρχουν λαστιχα που ζεσταίνονται μεσα στην πόλη;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εγώ που είχα τα τουράνζα, μέσα στην πόλη ήταν τραγικά... το λάστιχο που δεν ζεστάθηκε ποτέ.. Ούτε φρένο, ούτε ελκτική πρόσφυση, ούτε τπτ. Στην βροχή ήταν καλούτσικα, αλλά κατά τα άλλα τίποτα το αξιοζήλευτο.
Ισως να φταίει που εδω και πολλά χρόνια φορούσα αποκλειστικά μπρίτζεστοουν,αλλα,υπάρχουν λαστιχα που ζεσταίνονται μεσα στην πόλη;
Τα εξαλτο2 μετά το πρώτο, δεύτερο φρενάρισμα δεν θα σε προδώσουν.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Εγώ που είχα τα τουράνζα, μέσα στην πόλη ήταν τραγικά... το λάστιχο που δεν ζεστάθηκε ποτέ.. Ούτε φρένο, ούτε ελκτική πρόσφυση, ούτε τπτ. Στην βροχή ήταν καλούτσικα, αλλά κατά τα άλλα τίποτα το αξιοζήλευτο.
Ισως να φταίει που εδω και πολλά χρόνια φορούσα αποκλειστικά μπρίτζεστοουν,αλλα,υπάρχουν λαστιχα που ζεσταίνονται μεσα στην πόλη;
Τα εξαλτο2 μετά το πρώτο, δεύτερο φρενάρισμα δεν θα σε προδώσουν.
γενικά τα Μισλέν...θα έλεγα.
-
Σχετικά με το Energy, που συχνά θάβεται:
Κατά τη γνώμη μου είναι άριστο λάστιχο 'νορμάλ οδήγησης'. Εννοώ ότι είναι προοδευτικότατο, αθόρυβο, μαλακό, έχει πολύ χαμηλή αντίσταση κύλισης και συγχρόνως αντέχει πολύ (και στο χρόνο και στα χιλιόμετρα).
-
Χαμηλή αντισταση κυλισης,δεν σημαινει χαμηλός συντελεστης τριβής;Αρα και μειωμενη πρόσφυση.
Δυστυχως τιποτα στη ζωη δεν ειναι τζαμπα.Εαν κερδισεις σε οικονομια λόγω χαμηλών τριβων,θα χασεις σε προσφυση.Απο εκει και πέρα ειναι στην κριση του καθενος να ριξει το βαρος στον τομεα που τον ενδιαφερει περισσότερο -
Σύμφωνα με την εταιρεία, το ελαστικό έχει πολύ σκληρή γόμα που δεν φθείρεται εύκολα αλλά έχει πολύ μαλακό πέλμα/σκελετό που παραμορφώνεται πολύ και βάζει περισσότερο λάστιχο στο δρόμο για καλύτερο κράτημα. (κάπου το είχα ξαναγράψει).
Για πολύ ήσυχο οδήγημα είναι καλά. Πάντως αυτά που είχα τα έδωσα μετά (λιγότερο) από 1 χρόνο γιατί ενώ είχαν σχετικά ικανοποιητικό κράτημα όταν οδηγούσα γρήγορα σε στροφές, γλιστρούσαν απότομα όταν έκανα απότομες τιμονιές και φρεναρίσματα με μικρές ταχύτητες. Επίσης ήταν πολύ μαλακά και σχεδόν τερμάτιζαν στη ζάντα όταν ανέβαινα σε πεζοδρόμια - δεν έπαθαν όμως τίποτε. Τώρα έχω Goodyear excellence σαφώς καλύτερο κράτημα και ήσυχα αλλά είναι ελαττωματικά (τραβάνε) και είναι made in china (αυτό όπως θέλει να το αξιολογήσει ο καθένας).
-
Είναι άλλο πράγμα ο συντελεστής τριβής κύλισης που καθορίζει το πόσο οικονομικό είναι ένα ελαστικό και άλλο ο συντελεστής τριβής ολίσθησης που, χοντρικά καθορίζει το κράτημα.
Ωστόσο είναι γεγονός ότι, αν και διαφορετικά πράγματα, χαμηλή τριβή κύλισης και καλό κράτημα δεν φαίνεται να συμβιβάζονται εύκολα.Όσο για τη γόμα του ένερτζι δεν θα την έλεγα με τίποτα 'πολύ σκληρή' - μάλλον μεσσαία. Τουλάχιστον αυτή την αίσθηση δίνει στο ζούλιγμα - τώρα πως καταφέρνει να αντέχει τόσο πολλά χιλιόμετρα δεν το ξέρω.
Για τα μαλακά πλαϊνά συμφωνώ απόλυτα. Είναι αλήθεια ότι τερματίζουν εύκολα στα πεζοδρόμια και δημιουργούν υστέρηση στις αλλαγές κατεύθυνσης+ασάφεια στο όριο, ειδικά στα ψηλά προφίλ (65/70).
Από πλευράς τιμής δεν είναι φθηνά, αλλά αν σε κάποιον αρέσει αυτό το στυλ ελαστικού αποδεικνύονται φθηνά λόγω της διάρκειάς τους.
Για αυτοκίνητα μέχρι 90 ίππους πιστεύω είναι καλή λύση.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εγώ που είχα τα τουράνζα, μέσα στην πόλη ήταν τραγικά... το λάστιχο που δεν ζεστάθηκε ποτέ.. Ούτε φρένο, ούτε ελκτική πρόσφυση, ούτε τπτ. Στην βροχή ήταν καλούτσικα, αλλά κατά τα άλλα τίποτα το αξιοζήλευτο.
Ισως να φταίει που εδω και πολλά χρόνια φορούσα αποκλειστικά μπρίτζεστοουν,αλλα,υπάρχουν λαστιχα που ζεσταίνονται μεσα στην πόλη;
τα firestone sz80.Μοιαζουν στο πελμα με το 720.Tα εβαλα στο χιουνται κουπε και ζεσταίνονται πολυ γρηγορα,τουλαχιστον τωρα το καλοκαιρι.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σύμφωνα με την εταιρεία, το ελαστικό έχει πολύ σκληρή γόμα που δεν φθείρεται εύκολα αλλά έχει πολύ μαλακό πέλμα/σκελετό που παραμορφώνεται πολύ και βάζει περισσότερο λάστιχο στο δρόμο για καλύτερο κράτημα. (κάπου το είχα ξαναγράψει).Για πολύ ήσυχο οδήγημα είναι καλά. .
Αυτο ακριβώς!Εγινε ενα κατασκευαστικο 'τεχνασμα' για να μπορει να γλυτωνει καυσιμο λόγω χαμηλής τριβής,και αλλο ενα τεχνασμα για να αποδίδει στριβοντας.Αλλα μεχρι ενος σημειου.Αν θελήσεις να τα πιέσεις,τοτε θα δειξουν τον κακο τους εαυτο.
Εαν υπήρχε τρόπος να μην επηρρεαστει η απόδοση των ελαστικών με οποιοδηποτε τρόπο που οδηγει στην εξοικονόμηση καυσίμων,τοτε με αυτον τον τρόπο θα κατασκευαζότανε και τα ελαστικα υψηλών επιδόσεων.
Αλλα αυτο δεν συμβαινει
ΕΝΤΙΤ:
BILL33 μας ξαναμίλησες για αυτο το λάστιχο παλιώτερα νομίζω,αλλά τοτε ελεγες οτι ειναι παρόμοιο και σε απόδοση του ποτέντζα.Καλά δε θυμαμαι;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ΕΝΤΙΤ:
BILL33 μας ξαναμίλησες για αυτο το λάστιχο παλιώτερα νομίζω,αλλά τοτε ελεγες οτι ειναι παρόμοιο και σε απόδοση του ποτέντζα.Καλά δε θυμαμαι;
Oχι εγω ,νομιζω ο dog80 το ειχε γραψει.Για παρομοια αποδοση δεν ξερω γιατι δεν εχω οδηγησει το αμαξι με 720 για να μπορω να συγκρινω.Καλα ειναι ,καλο κρατημα εχουν,αλλωστε καθε φορα που βαζουμε καινουργια λαστιχα στην θεση τελειωμενων δινουν καλύτερη εντυπωση.Τα 720 τα εχω στην μπαρκετα αλλα ειναι παλια και καποια στιγμη θα τα αλλαξω ,μαλλον την ανοιξη αφου δεν την θα κινήσω πολυ το χειμωνα.
-
Ποιο απο τα παρακατω?
- Uniroyal Rally 500
- Michelin Energy
- Bridgestone Turanza ER300
- Continental Premium Contact
(185/60/14)
-
1.2αρι με 80 το Punto;
Στο 60αρι από Michelin Energy 175/65 εμπήκαν Nokian NRe 185/60 και ήταν εντυπωσιακή η διαφορά, άκαμπτα σχετικά πλαϊνά, καλό περιθώριο πρόσφυσης και οικονομικά. Τα Energy βέβαια ήταν σχετικά παλιό μοντέλο, οπότε μπορεί τα πράγματα να έχουν αλλάξει. Τα Nokian τα έχω και στο Clio σε αυτή τη διάσταση και είναι εμφανώς καλύτερα από τα -πιο πρόσφατα σε σχέση με το Punto- Energy που φορούσε και αυτό. Κατάλληλα για νορμάλ οδήγηση, αλλά δεν θα πούνε όχι και σε λίγη ταλαιπωρία...
Τα άλλα λάστιχα δεν τα έχω δοκιμάσει -πλην των PremiumContact αλλά σε άλλη διάσταση (195/55), οπότε δεν μπορώ να σε βοηθήσω.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Ποιο απο τα παρακατω?- Uniroyal Rally 500
- Michelin Energy
- Bridgestone Turanza ER300
- Continental Premium Contact
(185/60/14)
Ανάμεσα σ' αυτές τις επιλογές το 4.
Τα 2 και 3 τα έχω ζήσει στα αυτοκίνητα του πατέρα και αδερφού μου και δε με ικανοποίησαν ΚΑΘΟΛΟΥ. Γλυστρούσαν πολύ εξαρχής και έμπαινε εύκολα το ABS ακόμα και σε συνθήκες ήρεμης οδήγησης.
Τα μεν 2 αντικαταστάθηκαν με Continental PremiumContact 2, τα δε 3 με Michelin Pilot Exalto II. Και οι δύο αλλαγές ήταν προς το καλύτερο, υπό όλες τις συνθήκες.
-
Και εγώ το 4 θα έλεγα, κυρίως γιατί για το 3,4 δεν έχω και πολύ καλές εντυπώσεις... ο thanix φοράει preimium contact, στείλε του κανένα πμ...
-
Eυχαριστω παιδια...
Σχεδον εχω καταληξει στο Continental...
ο Thanix αν δει το τοπικ ας πει και αυτος τις εντυπωσεις του απο το συγκεκριμενο λαστιχο. -
Θελω τη βοηθεια σας δις μαλιστα....
Aυτοκινητο: ClioRs 182 cup με λαστιχα απο το εργοστασιο Michelin pilot exalto II σε διασταση 205/45.
Ξαναβαζω αυτα ή να δοκιμαζα τα Pirelli PZero Nero(περιπου 520 τα Michelin,450 τα Pirelli-τοποθετημενα παντα) ???
2ον: Εχω ενα σετ 15αρες κ ψαχνομαι να τις φορεσω για το track day του GRC που ερχεται,αλλα κ να τις δοκιμασω λιγο στο δρομο.
Τα Toyo R 888 τι λενε ? Αν βρεχει θα ειναι καλα ή μονο σε στεγνο δουλευουν ? Αντεχουν για 2-3 track days ?Thanks.
-
Τα 888 ειναι καλά για βρεγμενο οδόστρωμα,αλλά όχι και αν εχει πλέον κρατησει νερα επανω του.Απλά βρεγμενο.
Για πίστα ειναι λίγο μαλακα πάντως.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....