-
Η ερώτηση είναι συγκεκριμένη:
Όταν πάμε να δώσουμε ένα αυτοκίνητο για ανταλλαγή με καινούριο, πόσο μας κλέβουν?
Έχουμε και λέμε: Suzuki Jimny ανταλλαγή με Grande Punto.
Τιμές για το συγκεκριμένο από Auto Τρίτη, όσο μπορούμε να τις θεωρήσουμε αξιόπιστες, 9.500 πώληση, 10.500 αγορά.
Πρώτη επίσκεψη σε μαντρά που πουλάει κυρίως 4Χ4, για να το αγοράσει φυσικά και όχι για ανταλλαγή. Η τιμή του? 9.500 με επιταγή 4ων μηνών.
Μετά σε αντιπροσωπεία FIAT. 6.500 που το έκανε 7.000 με το ζόρι!!!
Δεύτερος έμπορος FIAT. Μου είπε 8.500, του είπα 9.500 και κλείσαμε στα 9.000 συν κάτι δώρα αξίας 500 ευρώ. Τίμια πράγματα.
Μετά πήγα σε άλλους 2, ο ένας 6.500 και ο άλλος 6.000! Αυτός με τις 6.000, που είναι από τους μεγαλύτερους αντιπροσώπους της FIAT, μου είπε ότι πάνω από 6.500-7.000 δεν θα το πουλήσει και όταν του έκανα την πρόταση αν βρει ίδιο σαν το δικό μου θα του δώσω όχι 7, αλλά 8.000 για να το πάρω μου απάντησε 'ε καλά τώρα, εντάξει...'
Όταν του είπα ότι έχω προσφορά από επίσημο έμπορο της FIAT με 9.000 μου είπε ότι αυτά δεν γίνοντε και δεν το είδε καλά και ότι προσφέρει πολλά για να πουλήσει και να πάρει μπόνους κλπ.
Υπόψιν ότι ο μηχανικός του αντιπροσώπου που μου έδωσε τα 9.000 μου είπε ότι αν θέλω το αγοράζει αυτός με τόσα, οπότε δεν ισχύουν αυτά που μου είπε ο άλλος.
Λογικό είναι να θέλει ο κάθε έμπορος να βγάλει από μια συναλλαγή, αλλά τέτοια κλοπή? Μιλάμε για 3.000 ευρώ διαφορά, για 50% δηλαδή.
Θέλει δηλαδή να βγάλει από την πώληση του καινούριου πόσα θα βγάλει και να βγάλει και από την ανταλλαγή άλλα 3-4.000. Μια χαρούλα! Δηλαδή αν του πας μετρητά θα χάσει πάρα πολλά λεφτά.
Τα μάτια σας λοιπόν 14, γυρίστε τους όλους πριν αποφασίσετε και το καλύτερο να κοιτάξετε αν έχουν ίδιο αυτοκίνητο με το δικό σας από ανταλλαγή για να δείτε που παίζει. -
Η ερώτηση είναι συγκεκριμένη:
Όταν πάμε να δώσουμε ένα αυτοκίνητο για ανταλλαγή με καινούριο, πόσο μας κλέβουν?
Έχουμε και λέμε: Suzuki Jimny ανταλλαγή με Grande Punto.
Τιμές για το συγκεκριμένο από Auto Τρίτη, όσο μπορούμε να τις θεωρήσουμε αξιόπιστες, 9.500 πώληση, 10.500 αγορά.
Πρώτη επίσκεψη σε μαντρά που πουλάει κυρίως 4Χ4, για να το αγοράσει φυσικά και όχι για ανταλλαγή. Η τιμή του? 9.500 με επιταγή 4ων μηνών.
Μετά σε αντιπροσωπεία FIAT. 6.500 που το έκανε 7.000 με το ζόρι!!!
Δεύτερος έμπορος FIAT. Μου είπε 8.500, του είπα 9.500 και κλείσαμε στα 9.000 συν κάτι δώρα αξίας 500 ευρώ. Τίμια πράγματα.
Μετά πήγα σε άλλους 2, ο ένας 6.500 και ο άλλος 6.000! Αυτός με τις 6.000, που είναι από τους μεγαλύτερους αντιπροσώπους της FIAT, μου είπε ότι πάνω από 6.500-7.000 δεν θα το πουλήσει και όταν του έκανα την πρόταση αν βρει ίδιο σαν το δικό μου θα του δώσω όχι 7, αλλά 8.000 για να το πάρω μου απάντησε 'ε καλά τώρα, εντάξει...'
Όταν του είπα ότι έχω προσφορά από επίσημο έμπορο της FIAT με 9.000 μου είπε ότι αυτά δεν γίνοντε και δεν το είδε καλά και ότι προσφέρει πολλά για να πουλήσει και να πάρει μπόνους κλπ.
Υπόψιν ότι ο μηχανικός του αντιπροσώπου που μου έδωσε τα 9.000 μου είπε ότι αν θέλω το αγοράζει αυτός με τόσα, οπότε δεν ισχύουν αυτά που μου είπε ο άλλος.
Λογικό είναι να θέλει ο κάθε έμπορος να βγάλει από μια συναλλαγή, αλλά τέτοια κλοπή? Μιλάμε για 3.000 ευρώ διαφορά, για 50% δηλαδή.
Θέλει δηλαδή να βγάλει από την πώληση του καινούριου πόσα θα βγάλει και να βγάλει και από την ανταλλαγή άλλα 3-4.000. Μια χαρούλα! Δηλαδή αν του πας μετρητά θα χάσει πάρα πολλά λεφτά.
Τα μάτια σας λοιπόν 14, γυρίστε τους όλους πριν αποφασίσετε και το καλύτερο να κοιτάξετε αν έχουν ίδιο αυτοκίνητο με το δικό σας από ανταλλαγή για να δείτε που παίζει. -
Η ερώτηση είναι συγκεκριμένη:
Όταν πάμε να δώσουμε ένα αυτοκίνητο για ανταλλαγή με καινούριο, πόσο μας κλέβουν?
Έχουμε και λέμε: Suzuki Jimny ανταλλαγή με Grande Punto.
Τιμές για το συγκεκριμένο από Auto Τρίτη, όσο μπορούμε να τις θεωρήσουμε αξιόπιστες, 9.500 πώληση, 10.500 αγορά.
Πρώτη επίσκεψη σε μαντρά που πουλάει κυρίως 4Χ4, για να το αγοράσει φυσικά και όχι για ανταλλαγή. Η τιμή του? 9.500 με επιταγή 4ων μηνών.
Μετά σε αντιπροσωπεία FIAT. 6.500 που το έκανε 7.000 με το ζόρι!!!
Δεύτερος έμπορος FIAT. Μου είπε 8.500, του είπα 9.500 και κλείσαμε στα 9.000 συν κάτι δώρα αξίας 500 ευρώ. Τίμια πράγματα.
Μετά πήγα σε άλλους 2, ο ένας 6.500 και ο άλλος 6.000! Αυτός με τις 6.000, που είναι από τους μεγαλύτερους αντιπροσώπους της FIAT, μου είπε ότι πάνω από 6.500-7.000 δεν θα το πουλήσει και όταν του έκανα την πρόταση αν βρει ίδιο σαν το δικό μου θα του δώσω όχι 7, αλλά 8.000 για να το πάρω μου απάντησε 'ε καλά τώρα, εντάξει...'
Όταν του είπα ότι έχω προσφορά από επίσημο έμπορο της FIAT με 9.000 μου είπε ότι αυτά δεν γίνοντε και δεν το είδε καλά και ότι προσφέρει πολλά για να πουλήσει και να πάρει μπόνους κλπ.
Υπόψιν ότι ο μηχανικός του αντιπροσώπου που μου έδωσε τα 9.000 μου είπε ότι αν θέλω το αγοράζει αυτός με τόσα, οπότε δεν ισχύουν αυτά που μου είπε ο άλλος.
Λογικό είναι να θέλει ο κάθε έμπορος να βγάλει από μια συναλλαγή, αλλά τέτοια κλοπή? Μιλάμε για 3.000 ευρώ διαφορά, για 50% δηλαδή.
Θέλει δηλαδή να βγάλει από την πώληση του καινούριου πόσα θα βγάλει και να βγάλει και από την ανταλλαγή άλλα 3-4.000. Μια χαρούλα! Δηλαδή αν του πας μετρητά θα χάσει πάρα πολλά λεφτά.
Τα μάτια σας λοιπόν 14, γυρίστε τους όλους πριν αποφασίσετε και το καλύτερο να κοιτάξετε αν έχουν ίδιο αυτοκίνητο με το δικό σας από ανταλλαγή για να δείτε που παίζει. -
Η ανταλλαγη ειναι κατι που παιζει πολυ,γιατι οντως υπαρχει η ιστορια με τα μπονους των πωλησεων,και σε καποιες περιοδους επιδοτουνται οι αγορες των παλιων για να σπρωχτουν τα καινουρια.
Επισης ειναι λογικο ενας μαντρας που ασχολειται αποκλειστικά με 4Χ4 να σου δωσει καλη τιμη γιατι αυτος εχει πελατες εξειδικευμενους και δεν
φοβαται μην του μεινει στην μαντρα ένα χρόνο να κάθεται.Προσωπικα ποτε δεν καταφερα να πουλησω το αυτοκινητο μου σε αντιπροσωπο,τα νουμερα που μου ελεγαν ηταν παντα αποκαρδιωτικα και 20-30% κατω απο τις τιμες της αγορας και με προετρεπαν με χιλια να παω αλλου!
-
Πριν λίγους μήνες που ήθελα να δώσω το Corsa ανταλλαγή η τιμή που έδινε το AutoΤρίτη για αγορά από έμπορο ήταν 5200. Οι τιμές που πήρα ήταν 4500 (από 2 αντιπροσωπείες VW), 5000 (από αντιπροσωπεία Opel) και 6000 (από αντιπροσωπεία Ford-Mazda).
Πάντως δε θα έλεγα ότι μας κλέβουν. Οι τιμές που δίνουν είναι φυσικά χαμηλότερες από τις τιμές που μπορεί να πιάσει το αμάξι, αλλά εκτός από το κέρδος τους πρέπει να συνυπολογίσουν και το κόστος του κεφαλαίου για το χρόνο που θα τους μείνει το αμάξι απούλητο. Από την άλλη και ο αγοραστής έχει κάποιο όφελος, γιατί πάει στην αντιπροσωπεία με το παλιό και φεύγει με το καινούριο, χωρίς να χρειαστεί να ψάχνει αγοραστή, να δείχνει το αμάξι κλπ.
-
Ποτε δεν εχω πιασει του Autotriti..παντα ειμαι πιο κατω.
Εαν καποιος σου εδωσε και παραπανω,νομιζω οτι κατα καποιο τροπο εσυ τον κλεβεις! -
Λογικά αυτά που λέτε και τα έχω λάβει υπόψιν, αλλά όμως από τις 9.000 στις 6.000 η διαφορά είναι τεράστια! Το να παίξει ένα 20% πάνω-κάτω οκ, αλλά το 50% είναι μεγάλο ποσοστό.
Και συγνώμη, αλλά είναι δύσκολο να το πάει στον μαντρά που ειδικεύετε σε 4Χ4 να το πουλήσει 9.000 και να βγάλει 3.000 χέρι με χέρι? -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ποτε δεν εχω πιασει του Autotriti..παντα ειμαι πιο κατω.
Εαν καποιος σου εδωσε και παραπανω,νομιζω οτι κατα καποιο τροπο εσυ τον κλεβεις!Ε όχι και τον έκλεψα! 500 ευρώ κάτω από το ΑΤ το πήρε και τα δώρα ναι μεν είναι αξιας 500 ευρώ για μένα, αλλά όχι και γι' αυτόν.
-
Οι αντιπρωσοπείες έχουν βελτιωθεί πολύ στις τιμές ανταλλαγής που δίνουν. Κάποιοι συμβουλεύονται εμπόρους συνεργάτες μεταχειρισμένων ή οι μεγαλύτερες αντιπροσωπείες έχουν και δικά τους μεταχειρισμένα. Ανάλογα πάντως με την πολιτική που ακολουθούν βγάζουν από μηδενικό κέρδος μέχρι 'κέρδος εμπόρου'.
Το σίγουρο είναι πως δεν μπορεις να θέσεις καλούπια του στυλ: 'Η Χ αντιπροσωπεία έχει και μεταχειρισμένα, οπότε θα θέλει να βγάζει κέρδος πάνω απο χιλιάρικο', ούτε το ανάποδο βέβαια. Έχω δει αντιπροσωπείες με αρκετά μεταχειρισμένα, να τα δίνουν όσο το αγόρασαν(συνήθως τα αυτοκίνητα διαφορετικής μάρκας από αυτή που αντιπροσωπεύουν).
Γενικά πάντως θα έλεγα πως τους είναι πιο εύκολο να αγοράσουν-εκτιμησουν σωστά αυτοκίνητα της ίδιας μάρκας. -
Η δική μου εμπειρία είναι αντίστοιχη με του giwrgosth. Τιμή τόσο χαμηλή ώστε να μην επιλέξεις ανταλλαγή.
Δύσκολο αυτοκίνητο το δίλιτρο Renault 21 μου, έντεκα ετών το 2002, αλλά σε εκπληκτική κατάσταση και η τιμή που μου δώσανε σε γνωστή Renault του Χαλανδρίου ήταν για να με ...διώξουν: 1500 ευρώ! Στη Skoda άφηναν να εννοηθεί 2500 περίπου. Μόλις έβαλα αγγελία έπιασα αμέσως 3000. Και τελικά πήγα στην επαρχία στον αντιπρόσωπο της Renault από τον οποίο είχε αγοραστεί αρχικά και μου έδωσε 4500.... Κι όπως έμαθα αργότερα το κράτησε ο υπεύθυνος του συνεργείου τους για τον εαυτό του ..... -
Ριξτε μια ματια στο τελαυταιο τευχος των 4Τ...
Το δικο μου παντως το ανταλλαξα στην τιμη που υπολογιζα πριν λιγους μηνες...μου εκανε εντυπωση που εψαξαν ελαχιστα το αυτοκινητο (ibiza 2002) μονο να δουν αν υπαρχει σοβαρο τρακαρισμα...την ημερα ανταλλαγης με το καινουργιο με ρωτησαν τι πρεπει αν πρεπει να προσεξουν κατι στο service που θα του εκαναν...μαλιστα εμαθα οτι το κρατησε καποιος απο την εταιρια
Παντως το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν συμφερει ανταλλαγη σε μαντρα με μεταχειρισμενο...περιπου τουλαχιστον -€1000 απο την πωληση +€1000 απο την αγορα...χανεις €2000
-
εμενα το σταρλετ το περναν απο 700 ευρω μεχρι 3000 αντε βγαλε ακρη μετα τελικα θα το δωσω σε φιλαρακι.
-
αν το χαρίζεις υπάρχω κι εγώ εδώ
είναι τόσο έγκυρο το Α/Τ που όλοι βασίζονται πάνω του?
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
είναι τόσο έγκυρο το Α/Τ που όλοι βασίζονται πάνω του?Ένας μπούσουλας είναι που έχω δει να τον χρησιμοποιούν ακόμη και ασφαλιστικές για να αποζημιώσουν ολική καταστροφή! Σου δείχνει το ΑΤ και σου λέει να η 'επίσημη' τιμή του.
Το ίδιο έκανε και έμπορας σε μένα, μου είπε θα σου το πάρω όσο λέει το ΑΤ μείων κάτι γιατί η τιμή είναι για μαντράδες, αλλά μόλις είδε τιμή αγοράς 9.500 μου είπε 'μια ζωή μαλακίες γράφουν αυτά τα περιοδικά, πάρε 6.500'. -
[quote='nimer']
Παντως το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν συμφερει ανταλλαγη σε μαντρα με μεταχειρισμενο...περιπου τουλαχιστον - -
οταν αποφασισα να αγορασω το octavia επρεπε να δωσω το corolla 1,6 G6R που ειχα.ηταν 2 ετων και κατι σε αριστη κατασταση.το ειχα αγορασει εαν θυμαμαι καλα 5,5 εκατομυρια δραχμουλες.
το πηγα σε μια skoda στην αθηνα και μου δωσανε 3,9 εκατομυρια.
Απο απλη περιεργεια πηγα και στον τοπικο(ειμαι απο επαρχια)αντιπροσωπο της toyota απο τον οποιο εχουμε αγορασει 5 toyota στο συνολο σε 14 χρονια περιπου.Εκανα πως ενδιαφερομαι για ανταλαγη για να παρω το MR2.Ξερετε ποσα μου το επαιρνε??? 3 εκατομυρια
2 ετων αμαξι με αξια 5,5 καινουργιο σε αντιπροσωπια που ειμαστε καλοι πελατες θεωρω και μου εδωσε 3 εκατομυρια για να παρω αμαξι που εκανε 10και
ΑΕΙ ΣΤΑ ΔΙΑΛΑ -
Χεχεχέ έτσι είναι αλλά δεν αναφέρει κανείς κάτι άλλο....ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ μα την οποία αγοράζουν τα μεταχιερισμένα μας οι έμποροι....βγαίνουν το ρίχνουν μια ματιά έξω-μέσα και σου λένε τιμή....Σε πόσους από εσάς σας είπαν να μπει στο συνεργείο να το σηκώσουμε, να δει ο τεχνικός την μηχανή, ο φανοποιός αν έχει τρακάρει/βαφεί και γενικά να γίνει ένας εξονυχιστικός έλεγχος?
Και μετά θα το πουλήσουν στον επόμενο καημένο ως ''αριστο μεταχειρισμένο' το οποίο ελέγχθηκε σχολαστικά... -
Καλημέρα.
Ο έμπορος αυτ/των πρέπει πάντα να έχει κέρδος. Εάν συμπεριληφθεί στο παραπάνω & η απληστία που έχουν μερικοί, τότε καταλήγουμε σε 'κλέψιμο' κανονικό.
Από προσωπική εμπειρία έχω να πώ το παρακάτω:
Εν έτει 2005, αποφάσισα να δώσω στην Νισσαν Θεσνίκης το πολυαγαπημένο μου Punto GT μετά από 8 έτη συμβίωσης και 162.000 απολαυστικά χιλιόμετρα. Η τιμή ανταλαγής με το τωρινό μου Almera ήταν 6000
-
Παίδες το autotriti παρουσιάζει τα με μεταχειρισμένα πάντα με φουσκωμένες τιμές και δεν καταλαβαίνω γιατί το έχετε σαν ευαγγέλιο.
-
Πιστευω οτι παιζει ρολο και ποσο αμεσα θες να το δωσεις το αμαξι μιας και η ευκολη παντα λυση αλλα ισως και μη συμφαιρουσα τις περισσοτερς φορες ειναι η ανταλλαγη σε αντιπροσωπεια...οποτε εκμεταλλευονται και αυτο οι 'φιλοι' μας στις αντιπροσωπεις....
Μας κλέβουν ΠΟΛΥ στις ανταλλαγές?