-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το οτι δεν εχεις ακουσει(ακομα)πειρακια οφειλεται και στο οτο ο εγκεφαλος ειναι ακομα προσαρμοσμενος στην 100αρα,βαλε κανα-δυο φορες ακομα 95αρα να την συνηθισει και εδω ειμαστε...
Αν ο εγκέφαλος λειτουργούσε ακόμα με το πρόγραμμα (ας πούμε) της 100αρας και του έβαλε 95αρα, τότε είναι που θα έπρεπε να χτυπάει τρελά πειράκια. Με την αναπροσαρμογή του αβάνς, τα πειράκια θα εξαλείφονταν. Άρα, κάποιο λάθος υπάρχει ή...Μήπως την ψάχνετε πολύ, ξαναρωτάω;
Σωστός. Ο εγκέφαλος προσαρμόζεται άμεσα διότι ελέγχει συνεχώς το μείγμα.
-
γεια χαρα, μία ερώτηση με το σπορ προγραμα, αν μπορειτε να με διαφωτισετε...
Όντως παρατήρησα και γω πως η συμπεριφορα αλλάζει, τουλάχιστον στο πάτημα του γκαζιού είναι πολυ πιο 'νευρικό', το καταλαβαίνεις αμέσως...για αναρτήσεις, κλπ. δεν έχω άποψη γιατί ακόμα στα λάου λάου το παω
Η ερώτηση: Μήπως ξέρει κάποιος να εξηγήσει τι συμβαίνει (από τεχνικής απόψεως) με την αποκριση του κινητήρα στο σπόρ πρόγραμα? αν δηλαδή είχαμε μπροστά μας καμπύλες μετρήσεων μέ και χωρίς το σπορ διακόπτη ανοικτό, θα είχαν διαφορές?
Επίσης αυτό που συμβαίνει με τις αναρτήσεις τι είναι ? 'Σκληραίνουν' λέει, αλλά πως γίνεται αυτό?Ελπίζω να μπορέσω σε λίγες μέρες να ανεβάσω φωτό και εντυπώσεις...γενική εντύπωση πάντως ειναι ότι αγοράζεις πολλά για τα λεφτά που δίνεις, είναι τίμια πρόταση..
ευχαρίστώ!
-
Χοντρικά:
Οι αναρτήσεις έχουν θέσεις και όταν ρυθμίζονται στο sport πρόγραμμα τότε λόγω τυης συμπίεσης των υγρών σκληραίνουν. Αισθητήρες επεμβαίνουν προκειμένου να διατηρείται το αυτοκίνητο στο ίδιο ύψος ( όταν αυτό είναι δυνατό ) ανεξάρτητα από τη βύθιση της κάθε ανάρτησης. Το σύστημα μπορεί να υπάρχει απλουστευμένο σε απλώς χαμηλωμένα ( Cosmo συνήθως ) οχήματα. Πχ το δικό μου έχει μηχανισμό ρύθμισης ύψους όχι όμως τόσο εξελιγμένο όπως σε όχημα που έχει όλο το σύστημα του IDS+.
Σε ότι αφορά τον κινητήρα , εξ όσων γνωρίζω αλλάζει το μείγμα ( ποιότητα , ποσότητα αέρα κτλ ) και η χαρτογράφηση. Διαγράμματα ενδεχομένως να υπάρχουν στο Internet ( google κτλ ).
-
Πιο αναλυτικά.... Τα υγρά στην ανάρτηση περιέχουν ρινίσματα μετάλλου. Γύρω από το την ανάρτηση υπάρχουν ηλεκτρομαγνήτες που αρχίζουν να διαρρέονται από ρεύμα όταν πατήσουμε το κουμπί sport, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα μαγνητικο πεδίο μεσα στην ανάρτηση τέτοιο ώστε να επηρεάζει την θέση των ρινισμάτων άρα και της πυκνότητας του υγρού της ανάρτησης. Τάδε έφη αρχιμηχανικός της Opel που ρώτησα προσφάτως. Και (άσχετο) αλλά επειδή έχει αναφερθεί εδώ, η εγγύηση των 6 χρόνων Δ Ε Ν καλύπτει την τουρμπίνα.
-
Tί έγινε ρε παιδιά? Κανείς κάτοχος δεν γύρισε από διακοπές?
Τεσ πα, Εγώ το παράγγειλα το Τ αλλά θα έρθει σε 3 μήνες
Ελπίζω να μή το μετανοιώσω....!!! -
ξέρουμε πόσο μπορεί να κοστίζει η τουρμπίνα? κάποια εκτίμηση σε ότι αφορά τα χιλιόμετρα λειτουργίας της σε ομάλές συνθήκες (όχι πολλά σκησίματα).
Περίπου 150.000κμ?
-
Ο χρήστης kostis7gr1 έγραψε:
Πιο αναλυτικά.... Τα υγρά στην ανάρτηση περιέχουν ρινίσματα μετάλλου. Γύρω από το την ανάρτηση υπάρχουν ηλεκτρομαγνήτες που αρχίζουν να διαρρέονται από ρεύμα όταν πατήσουμε το κουμπί sport, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα μαγνητικο πεδίο μεσα στην ανάρτηση τέτοιο ώστε να επηρεάζει την θέση των ρινισμάτων άρα και της πυκνότητας του υγρού της ανάρτησης. Τάδε έφη αρχιμηχανικός της Opel που ρώτησα προσφάτως.Αρα ειναι ο ιδιος μηχανισμος με το Magnetic Ride της Audi?
-
Καμαρώστε εργοστάσιο...
Τελικά,δεν φταίει η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα για το μπάχαλο με την προτεινόμενη βενζίνη στον 1.6Τ.Στο Σουηδικό προτείνει 98άρα
http://www.opelsverige.com/content_data ... ice_0C.pdfστο Βέλγικο λέει απλά 'Αμόλυβδη'
http://www.opel.be/showroom/files/pdf/b ... ecs_fr.pdfΣτο Ολλανδικό,προτείνει 'καθαρά' 95άρα
http://www.opel.nl/showroom/files/pdf/n ... _specs.pdfΕκεί που μάλλον δεν υπάρχει 98άρα και άνω,προτείνει απλά να βάζουν...ΒΕΝΖΙΝΗ!!!
Καμαρώστε!!!
Όπως στο Τσέχικο...
http://www.opel.cz/site/local_image/tec ... p_tech.pdfΣτο Κροάτικο
http://www.opel.hr/site/local_image/pri ... wintop.pdfΣτο Σερβικό
http://www.opelauto.co.yu/site/local_im ... p_tech.pdfΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ!!!
-
Αφού δεν έχει 98άρα και άνω τι να προτείνει δηλαδή ;
Στη Σουηδία κτλ ( σε οργανωμένα κράτη δηλαδή ) προτείνει βενζίνες που είναι αυτό που λένε.
-
Ο χρήστης ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ. έγραψε:
Καμαρώστε εργοστάσιο...
Τελικά,δεν φταίει η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα για το μπάχαλο με την προτεινόμενη βενζίνη στον 1.6Τ.Στο Σουηδικό προτείνει 98άρα
http://www.opelsverige.com/content_data ... ice_0C.pdfστο Βέλγικο λέει απλά 'Αμόλυβδη'
http://www.opel.be/showroom/files/pdf/b ... ecs_fr.pdfΣτο Ολλανδικό,προτείνει 'καθαρά' 95άρα
http://www.opel.nl/showroom/files/pdf/n ... _specs.pdfΕκεί που μάλλον δεν υπάρχει 98άρα και άνω,προτείνει απλά να βάζουν...ΒΕΝΖΙΝΗ!!!
Καμαρώστε!!!
Όπως στο Τσέχικο...
http://www.opel.cz/site/local_image/tec ... p_tech.pdfΣτο Κροάτικο
http://www.opel.hr/site/local_image/pri ... wintop.pdfΣτο Σερβικό
http://www.opelauto.co.yu/site/local_im ... p_tech.pdfΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ!!!
Εμ βέβαια,αυτή είναι εταιρεια!! Διοτι εμείς κύριος δεν τραβαμε ζορια σαν τους άλλους τους κρυόκωλους με τα TSi,TFSi,DSG,TDI και κλαϊ μαϊν που δεν τους ξερουν τι τους γίνεται με τα ονόματα.Σου λέμε βάλε οτι γουστάρεις φίλε και το εργαλείο θα παει.Τελος! Μην αγχώνεσαι που λέει και ο Χαϊκάλης.....
Πέρα απο την πλάκα,αλήθεια ο 1,6turbo τι καύσιμο απαιτει; Γιατι σε λίγο καιρο την αυλη θα κοσμουν ένα κορσα 1,4 και ένα αστραΤΤ 1,6Τ. Ξέρω οτι ο 1,4twinport θέλει 95οκτάνια αλλα ο 1,6T;;
-
Κροατια,Σερβια και Τσεχια ειναι εκτος Ε.Ε και εκτος προδιαγραφων Euro 5,ενδεχεται να εχουν διαφορετικη ρυθμιση στον εγκεφαλο για να δεχεται καυσιμο χαμηλοτερης ποιοτητας....
Λεμε τωρα.... -
η αναρτηση με το sport κουμπι ειναι magnetic ride?
-
Όχι, το sport κουμπί υπάρχει και στο απλό. Πρέπει να το παραγγείλεις με το CDC για να έχεις τα ηλ/κά ελεγχόμενα αμορτισέρ.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Αφού δεν έχει 98άρα και άνω τι να προτείνει δηλαδή ;Στη Σουηδία κτλ ( σε οργανωμένα κράτη δηλαδή ) προτείνει βενζίνες που είναι αυτό που λένε.
Να προτεινει με τι βενζινη δουλευει καλητερα, αν η χωρα αυτη δεν εχει τετοια βενζινη....ας βαζουν οτι πιο κοντιν οεχουν. Να ξερει ο καταναλωτης ομως τι ειναι το καλητερο για το αμαξι του. Οχι να κανουν κατευθειαν αυτοι αναγωγη αναλογα με το τι βενζινες εχει η καθε χωρα.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Αφού δεν έχει 98άρα και άνω τι να προτείνει δηλαδή ;
Στη Σουηδία κτλ ( σε οργανωμένα κράτη δηλαδή ) προτείνει βενζίνες που είναι αυτό που λένε.
Να προτεινει με τι βενζινη δουλευει καλητερα, αν η χωρα αυτη δεν εχει τετοια βενζινη....ας βαζουν οτι πιο κοντιν οεχουν. Να ξερει ο καταναλωτης ομως τι ειναι το καλητερο για το αμαξι του. Οχι να κανουν κατευθειαν αυτοι αναγωγη αναλογα με το τι βενζινες εχει η καθε χωρα.
Δεν είναι έτσι. Ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου προσαρμόζεται στο καύσιμο και αυτορυθμίζεται.
OPEL ASTRA 1.6 TURBO 180HP facelift