-
Ευχαριστώ παιδιά. Και ένα τελευταίο, 'βινιετάριζε' τι είναι πάλι αυτό;
-
Ο χρήστης taszia έγραψε:
Ευχαριστώ παιδιά. Και ένα τελευταίο, 'βινιετάριζε' τι είναι πάλι αυτό;Το σκοτείνιασμα της φωτογραφίας που παρατηρούμε προς τις ακρες της,και ιδιαίτερα στις γωνιες της
-
Ο χρήστης taszia έγραψε:
Άρα το δίλημα σε μια άλλη περίπτωση φακών (πέρα από τα χρήματα) μεταξύ του EF 24-70mmf/2.8L USM και EF 24-105mmf/4.0L IS USM δεν θα πρέπει να είναι μόνο το διάφραγμα λες.Ναι, αν και στη συγκεκριμένη περιπτωση ο 2.8 είναι και πιο οξύς...
Το κακό με αυτούς τους φακούς είναι πως αν δεν έχεις full-frame μηχανή έχουν 'περίεργο' εστιακό μήκος, που μάλλον είναι άβολο για τις περισσότερες χρήσεις.
Τον 2.8, στην παλιότερη έκδοσή του, τον έχει ένας καλός φίλος και γνωρίζω από πρώτο χέρι οτι είναι εξαιρετικός αλλά ιδιαίτερα σπαστικός όποτε τον έχω χρησιμοποιήσει διότι πάντοτε θέλω κάτι παρακάτω ή κάτι παραπάνω! (ακούς συνέχεια γκουπ γκουπ που κοπαναω το ζουμ από΄τη μια ή την άλλη πλευρά! ). Είναι ο κλασσικός γαμοβαφτισάδικος φακός σε FF μηχανές και απίστευτα στιβαρός...
Στον 24-105 έχεις χάσει κάτι από όλα για να κερδίσεις λίγο σε tele, που μάλλον είναι πολύ λίγο τελικά...Μάλλον ο συνδυασμός f/4 17-40 και f/4 70-200 (IS ή μη) είναι αχτύπητος...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Μάλλον ο συνδυασμός f/4 17-40 και f/4 70-200 (IS ή μη) είναι αχτύπητος...
Και απο 40 μεχρι 70 τι έχεις;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μάλλον ο συνδυασμός f/4 17-40 και f/4 70-200 (IS ή μη) είναι αχτύπητος...
Και απο 40 μεχρι 70 τι έχεις;
To φονικό μου πλαστικάκι!
Στην πράξη είναι 64-112, ψιλοψόφια περιοχή, ΙΜΗΟ...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μάλλον ο συνδυασμός f/4 17-40 και f/4 70-200 (IS ή μη) είναι αχτύπητος...
Και απο 40 μεχρι 70 τι έχεις;
Σωστά! Τι επιλέγουμε;
Ισως prime φακό; EF 50mm f/1.4 USM -
Ο χρήστης taszia έγραψε:
Μάλλον ο συνδυασμός f/4 17-40 και f/4 70-200 (IS ή μη) είναι αχτύπητος...
Και απο 40 μεχρι 70 τι έχεις;
Σωστά! Τι επιλέγουμε;
Ισως prime φακό; EF 50mm f/1.4 USMτο πλαστικάκι είναι ο ef50mm f/1.8 II που κανει μόλις 90ευρώ και ΣΚΟΤΩΝΕΙ.
(αν ξεκινάς τωρα να παίρνεις φακούς, ξεκίνα με αυτόν).
Εννοείται prime...ούτως ή άλλως στα 64-112 μόνο για πορτραιτίστα φακό ψάχνεις, δε βρίσκω το λόγο γιατί πρέπει να είναι ζουμ! -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Μάλλον ο συνδυασμός f/4 17-40 και f/4 70-200 (IS ή μη) είναι αχτύπητος...
Και απο 40 μεχρι 70 τι έχεις;
To φονικό μου πλαστικάκι!
Στην πράξη είναι 64-112, ψιλοψόφια περιοχή, ΙΜΗΟ...
Επειδή έχω εδώ και δυο μήνες τη συγκεκριμένη τριάδα, το επιβεβαιώνω.
Δε μου έχει λείψει ποτέ η περιοχή 40-70.
Σκοτώνουν και οι τρεις σε οξύτητα.
Νομίζω πως έχω κλείσει για πολλά χρόνια από φακούς.Σώμα, πότε θα πάρω;
(πλάκα κάνω, η 350D μια χαρά είναι για την ώρα )
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Σώμα, πότε θα πάρω;(πλάκα κάνω, η 350D μια χαρά είναι για την ώρα )
Αυτή είναι η μαγεία της dslr...τα κρύσταλλα είναι κάποια επένδυση (με την καλλιτεχνική έννοια, πάντα ).
Εγώ ακόμα χρησιμοποιώ την παλιά καλή 300άρα μου και δεν πρόκειται να την αλλάξω αν δεν διαλυθεί (πάνω από 60Κ φωτογραφίες μέχρι στιγμής! ) -
60.000?
Αυτά είναι.
Να τα 100.000σεις!Η 350D μου μέσα σε 2,5 χρόνια έχει γύρω στα 10.000 κλικ. (βέβαια καμια φορά χρησιμοποιώ και τη γιαγιά ΑΕ-1).
Μάλλον έχει ακόμα ψωμιά. -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
πάνω από 60Κ φωτογραφίες μέχρι στιγμής!Και πώς κρατάς λογαριασμό τι έχεις φωτογραφίσει; Πώς διαχειρίζεσαι τόσο μεγάλο πλήθος φωτογραφιών; Τις έχεις με λέξεις κλειδιά, χρησιμοποιείς κάποια εφαρμογή για το σκοπό αυτό;
-
Ο χρήστης tt έγραψε:
πάνω από 60Κ φωτογραφίες μέχρι στιγμής!
Και πώς κρατάς λογαριασμό τι έχεις φωτογραφίσει; Πώς διαχειρίζεσαι τόσο μεγάλο πλήθος φωτογραφιών; Τις έχεις με λέξεις κλειδιά, χρησιμοποιείς κάποια εφαρμογή για το σκοπό αυτό;
το έχω χάσει προ καιρού...
Φωτογραφίζω events κλασσικών αυτοκινήτων εδώ και μια πενταετία με μέσο όρο 1000-1500 φωτό/event... δεν είναι όλες για αποθήκευση αλλά αν βάλεις και κάποιες σκόρπιες από ταξίδια-εκδηλώσεις κλπ κλπ σε κλικ πρεπει να ειναι παραπάνω κιόλας!
Τις κρατάω σε dvd ξεχωριστά για να μην τις μπλέκω...
Δεν είναι καμιά μαγκιά...bulk photography είναι. Απο καλλιτεχνικής άποψης οι συντριπτική πλειοψηφία τους είναι αδιάφορες... -
Οι DSLR της Canon (και άλλες σίγουρα, αλλά αυτές ξέρω) έχουν το εξής σύστημα φακέλων : ΧΥΖCANON όπου Υ,Ζ είναι τα ψηφία των χιλιάδων και των εκαντοντάδων αντίστοιχα. Για παράδειγμα στην 350d που αλλάζει φάκελο ανά 100 φωτογραφίες το folder 427CANON έχει μέσα του τις φωτογραφίες 2701-2800. Το Χ τώρα ανεβαίνει κατά 1 κάθε 10000 φωτογραφίες (τότε που μηδενίζει το κοντέρ δλδ). Η ερώτηση μου είναι από πιο νούμερο ξεκινάει το Χ, γιατί αν ξεκινάει από 1, τότε έχω χάσει τη μπάλα στο μέτρημα...
-
Δεν κραταει η μηχανη η ίδια κάπου κάποιο αρχειο με τον αριθμο φωτογραφιων που τραβηξε;
-
Κι όμως, όχι
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δεν κραταει η μηχανη η ίδια κάπου κάποιο αρχειο με τον αριθμο φωτογραφιων που τραβηξε;Νομίζω ναι...αλλά μηδενίζει απο κάποιο νούμερο και μετά...
εμένα τώρα λέει 3000τόσο (χμμ.. έχω αλλάξει και κάποια πλακέτα πρόσφατα...) και δεν παίζει!Πωλείται 300D ελάχιστα μεταχειρισμένη σε άριστη κατάσταση!
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Πωλείται 300D ελάχιστα μεταχειρισμένη σε άριστη κατάσταση!
Δίνω μέχρι ενα χιλιάρικο αδερφε.Παραπάνω ούτε δεκαρα
-
Το νούμερο σε κάθε φωτογραφία είναι αύξον, αλλά
1ον, μηδενίζει καθε 9999 και
2ον, αναφέρεται στην συγκεκριμένη κάρτα που έχει η μηχανή. Αν αλλάξεις κάρτα χαλάει κι η αρίθμηση (αυτό το έχω ακούσει, μια κάρτα έχω )Σίγουρος τρόπος δεν υπάρχει
-
Μωρέ κάπου κρατάει σίγουρα... Πώς μπορούμε να το διαβάσουμε όμως;
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Το νούμερο σε κάθε φωτογραφία είναι αύξον, αλλά1ον, μηδενίζει καθε 9999 και
2ον, αναφέρεται στην συγκεκριμένη κάρτα που έχει η μηχανή. Αν αλλάξεις κάρτα χαλάει κι η αρίθμηση (αυτό το έχω ακούσει, μια κάρτα έχω )Σίγουρος τρόπος δεν υπάρχει
- Σωστόν (και ταυτόχρονα προστίθεται 1 στο πρώτο ψηφίο του φακέλου)
- Στην 30d και την 350d δεν έχω τέτοιο πρόβλημα όσες κάρτες και να αλλάξω (ακόμα και μεταξύ τους).
Φωτογραφία. Ασχολείστε;