-
Καλησπέρα, πιστεύετε ότι αξίζει να αγοράσω τώρα ένα opel corsa C diesel 1.3 με κοντά 200.000χμ στο κοντέρ (δηλαδή παίζει να έχει καμιά 40αριά κομμένα από ότι μου είπε ο φίλος που το πουλάει).
Δεν έχω ιδέα από diesel και είμαι κάπως επιφυλακτικός καθώς υποθέτω ότι σε μερικά χρόνια και όπως πάει με τις διάφορες απαγορεύσεις μόνο για ανταλλακτικά θα μπορώ το δώσω, αλλά περισσότερο με ενδιαφέρει το αν θα μου κοστίζει σε χρήση/συντήρηση περισσότερο από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο.
Το αμάξι είναι με τα service του και σωστά συντηρημένο.
Γνωρίζεται τυχών προβλήματα που βγάζει αυτό το μοντέλο και θα έπρεπε να τσεκάρω αν τα έχει βγάλει μέχρι τώρα;
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα, πιστεύετε ότι αξίζει να αγοράσω τώρα ένα opel corsa C diesel 1.3 με κοντά 200.000χμ στο κοντέρ (δηλαδή παίζει να έχει καμιά 40αριά κομμένα από ότι μου είπε ο φίλος που το πουλάει).
Δεν έχω ιδέα από diesel και είμαι κάπως επιφυλακτικός καθώς υποθέτω ότι σε μερικά χρόνια και όπως πάει με τις διάφορες απαγορεύσεις μόνο για ανταλλακτικά θα μπορώ το δώσω, αλλά περισσότερο με ενδιαφέρει το αν θα μου κοστίζει σε χρήση/συντήρηση περισσότερο από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο.
Το αμάξι είναι με τα service του και σωστά συντηρημένο.
Γνωρίζεται τυχών προβλήματα που βγάζει αυτό το μοντέλο και θα έπρεπε να τσεκάρω αν τα έχει βγάλει μέχρι τώρα;
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα, πιστεύετε ότι αξίζει να αγοράσω τώρα ένα opel corsa C diesel 1.3 με κοντά 200.000χμ στο κοντέρ (δηλαδή παίζει να έχει καμιά 40αριά κομμένα από ότι μου είπε ο φίλος που το πουλάει).
Δεν έχω ιδέα από diesel και είμαι κάπως επιφυλακτικός καθώς υποθέτω ότι σε μερικά χρόνια και όπως πάει με τις διάφορες απαγορεύσεις μόνο για ανταλλακτικά θα μπορώ το δώσω, αλλά περισσότερο με ενδιαφέρει το αν θα μου κοστίζει σε χρήση/συντήρηση περισσότερο από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο.
Το αμάξι είναι με τα service του και σωστά συντηρημένο.
Γνωρίζεται τυχών προβλήματα που βγάζει αυτό το μοντέλο και θα έπρεπε να τσεκάρω αν τα έχει βγάλει μέχρι τώρα;
Ευχαριστώ
-
Είναι το πολυφορεμενο multijet 1,3 της fiat. Αν και μοτέρ δυνατό και με πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση τα έχει τα θεματακια του. Συνήθως χαλάνε egr, τεντωτηρας καδένας, στο δικό μου έτυχε και αισθητήρας υψηλης common rail και σασμάν. Πρόσεχε αν είναι αναμμένο το check engine. Όπως λένε και τα μαστοριά, έχει πολύ καλό κινητήρα ίσως και ο καλύτερος της εποχής του αλλά τα περιφερειακά του δεν είναι τόσο προσεγμένα.
-
Αν και μεμονωμενα περιστατικα δεν λενε και πολλα, αλλα θα στο πω πληροφοριακα σαν περιπτωση, σε γνωστο μου που πηρε το ιδιο αμαξι απο βουλγαρια με επισης 200.000km, ειχε φαει το κεφαλι του με το φιλτρο DPF , μεχρι που εφτασε στο σημειο να το αφαιρεσει.
-
Ο κουμπάρος μου έχει το φουλ έξτρα του ‘12 και κάθε χρόνο πάμε ένα μεγάλο ταξίδι 5-7000 χλμ ξεκούραστα και απροβλημάτιστα !! Να σημειώσω ότι δεν έχει αγγίξει τίποτα και για κανένα λόγο εκτός από λάστιχα ! Οτιδήποτε θέλει σε εξουσιοδοτημένο και αντιπροσωπεία ακόμη και στο εξωτερικό!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Βοήθεια με αγορά αυτοκινήτου