Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΡΕΝΟ SCENIC 2004 - 1,9DIESEL
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΡΕΝΟ SCENIC 2004 - 1,9DIESEL
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    3
    227
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      agorakis-pantelis last edited by

      Εδω και καιρό έχω πρόβλημα άλυτο με το scenic μου μοντέλο 2004 , 1.9 diesel δεν ανεβάζει σε όλες τις σχέσεις πάνω από 2800 στροφές (σαν να μπαίνει σε ασφαλή λειτουργία ) . Μόλις φτάσει στις 2800 κόβει το αυτοκίνητο λες και του κόβεις το πετρέλαιο . Με 6η πάει μέχρι 130 χιλιόμετρα και εκεί η στροφές είναι 2700-2900 τότε αν πεις να ανεβάσεις στα 132 χιλιόμετρα κάνει αυτό που περιέγραψα παραπάνω . Λες και έχει μπει κόφτης εκεί και μουλαρώνει και σε αυτό το σημείο κροταλίζουν τα μπέκ . Τα διαγνωστικά που μπήκαν στο αυτοκίνητο ( αρκετά )και από επίσημη αντιπροσωπεία αλλά και άλλα , το μόνο πρόβλημα που βγάζει αυτήν την στιγμή ενώ βγάζει το μήνυμα check injection είναι κάτι με αισθητήρα ψυκτικού . Δεν το έχω δει αλλά θα το κάνω παρότι δεν νομίζω να είναι αυτό το πρόβλημα .
      Να πω ότι όλα ξεκίνησαν 2 εβδομάδες μετά την ανακατασκευή του κινητήρα μου (ενώ μέχρι τότε όλα ήταν καλά) μιας και είχε μείνει το καλοκαίρι . Στο διάστημα αυτό έχουν ελεγχθεί τουρμπίνα – πόμπα πετρελαίου – μπεκ - αισθητήρας στροφών – μάζας αέρα – εκκεντροφόρου και το γρανάζι του - καταλύτης οξειδωτικός – βαλβίδα AGR όλο και κάτι θα μου ξεφεύγει και επίσης τελευταία πλακέτα με τις ασφάλειες μου διαφεύγει πως ονομάζετε και επίσης δοκίμασα εγκέφαλο μεταχειρισμένο αφού έβαλαν το πρόγραμμα του δικού μου μέσα και το πρόβλημα παραμένει .
      Αν κάποιος έχει ακούσει κάτι ανάλογο ως πρόβλημα θα χαρώ να το ακούσω και επίσης τι άλλο θα μπορούσε να είναι , ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        agorakis-pantelis last edited by

        Εδω και καιρό έχω πρόβλημα άλυτο με το scenic μου μοντέλο 2004 , 1.9 diesel δεν ανεβάζει σε όλες τις σχέσεις πάνω από 2800 στροφές (σαν να μπαίνει σε ασφαλή λειτουργία ) . Μόλις φτάσει στις 2800 κόβει το αυτοκίνητο λες και του κόβεις το πετρέλαιο . Με 6η πάει μέχρι 130 χιλιόμετρα και εκεί η στροφές είναι 2700-2900 τότε αν πεις να ανεβάσεις στα 132 χιλιόμετρα κάνει αυτό που περιέγραψα παραπάνω . Λες και έχει μπει κόφτης εκεί και μουλαρώνει και σε αυτό το σημείο κροταλίζουν τα μπέκ . Τα διαγνωστικά που μπήκαν στο αυτοκίνητο ( αρκετά )και από επίσημη αντιπροσωπεία αλλά και άλλα , το μόνο πρόβλημα που βγάζει αυτήν την στιγμή ενώ βγάζει το μήνυμα check injection είναι κάτι με αισθητήρα ψυκτικού . Δεν το έχω δει αλλά θα το κάνω παρότι δεν νομίζω να είναι αυτό το πρόβλημα .
        Να πω ότι όλα ξεκίνησαν 2 εβδομάδες μετά την ανακατασκευή του κινητήρα μου (ενώ μέχρι τότε όλα ήταν καλά) μιας και είχε μείνει το καλοκαίρι . Στο διάστημα αυτό έχουν ελεγχθεί τουρμπίνα – πόμπα πετρελαίου – μπεκ - αισθητήρας στροφών – μάζας αέρα – εκκεντροφόρου και το γρανάζι του - καταλύτης οξειδωτικός – βαλβίδα AGR όλο και κάτι θα μου ξεφεύγει και επίσης τελευταία πλακέτα με τις ασφάλειες μου διαφεύγει πως ονομάζετε και επίσης δοκίμασα εγκέφαλο μεταχειρισμένο αφού έβαλαν το πρόγραμμα του δικού μου μέσα και το πρόβλημα παραμένει .
        Αν κάποιος έχει ακούσει κάτι ανάλογο ως πρόβλημα θα χαρώ να το ακούσω και επίσης τι άλλο θα μπορούσε να είναι , ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          agorakis-pantelis last edited by

          Εδω και καιρό έχω πρόβλημα άλυτο με το scenic μου μοντέλο 2004 , 1.9 diesel δεν ανεβάζει σε όλες τις σχέσεις πάνω από 2800 στροφές (σαν να μπαίνει σε ασφαλή λειτουργία ) . Μόλις φτάσει στις 2800 κόβει το αυτοκίνητο λες και του κόβεις το πετρέλαιο . Με 6η πάει μέχρι 130 χιλιόμετρα και εκεί η στροφές είναι 2700-2900 τότε αν πεις να ανεβάσεις στα 132 χιλιόμετρα κάνει αυτό που περιέγραψα παραπάνω . Λες και έχει μπει κόφτης εκεί και μουλαρώνει και σε αυτό το σημείο κροταλίζουν τα μπέκ . Τα διαγνωστικά που μπήκαν στο αυτοκίνητο ( αρκετά )και από επίσημη αντιπροσωπεία αλλά και άλλα , το μόνο πρόβλημα που βγάζει αυτήν την στιγμή ενώ βγάζει το μήνυμα check injection είναι κάτι με αισθητήρα ψυκτικού . Δεν το έχω δει αλλά θα το κάνω παρότι δεν νομίζω να είναι αυτό το πρόβλημα .
          Να πω ότι όλα ξεκίνησαν 2 εβδομάδες μετά την ανακατασκευή του κινητήρα μου (ενώ μέχρι τότε όλα ήταν καλά) μιας και είχε μείνει το καλοκαίρι . Στο διάστημα αυτό έχουν ελεγχθεί τουρμπίνα – πόμπα πετρελαίου – μπεκ - αισθητήρας στροφών – μάζας αέρα – εκκεντροφόρου και το γρανάζι του - καταλύτης οξειδωτικός – βαλβίδα AGR όλο και κάτι θα μου ξεφεύγει και επίσης τελευταία πλακέτα με τις ασφάλειες μου διαφεύγει πως ονομάζετε και επίσης δοκίμασα εγκέφαλο μεταχειρισμένο αφού έβαλαν το πρόγραμμα του δικού μου μέσα και το πρόβλημα παραμένει .
          Αν κάποιος έχει ακούσει κάτι ανάλογο ως πρόβλημα θα χαρώ να το ακούσω και επίσης τι άλλο θα μπορούσε να είναι , ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gnikas last edited by

            Map sensor σε συνδιασμό με πρόβλημα στο ηλεκτρονικό τμήμα του πεντάλ επιτάχυνσης. Παομοια θέματα επιλυθηκαν δες εδω. Βασικό να έχεις σωστή μπαταρία διότι μπορεί να είναι πεσμένη και οι αισθητήρες να λαμβάνουν λάθος τάση.
            http://www.renaultforums.co.uk/105-lagu ... %2A-8.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr