-
Αξίζει πραγματικά τον κόπο να αναφερθούν τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα για την συμβολή στην ευρωπαϊκή οικονομία της κορεάτικης Kia, που έχει εργοστάσιο στη Σλοβακία. Μια νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε από την London Economics, έναν ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό οικονομικών συμβούλων, αναφέρει ότι πάνω από 153.000 άνθρωποι έχουν εργασία χάρη στις δραστηριότητες της εταιρείας στην Ευρώπη.
Εργαζόμενοι που απασχολούνται άμεσα ή έμμεσα από την Kia ή μέσω της αλυσίδας εφοδιασμού, τις πωλήσεις και τη διανομή. Σε ότι αφορά την καθαρά οικονομική συνεισφορά της εταιρείας στο κοινωνικό σύνολο, η έκθεση υπογραμμίζει ότι η Kia συνεισέφερε 934 εκατομμύρια σε φόρους που καταβλήθηκαν στις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις το 2014, συμπεριλαμβανομένων των τελωνειακών δασμών, των πωλήσεων και των φόρων των εταιρειών.
Η κορεάτικη εταιρεία κατασκευάζει στο εργοστάσιό της στη Σλοβακία (φωτογραφία) το 56% όλων των οχημάτων της που πωλούνται στην Ευρώπη και το σημαντικό είναι ότι το 71% των προμηθειών της εταιρείας για το εργοστάσιο, συνολικά 3 δισεκατομμύρια ευρώ, προήλθαν από το εσωτερικό της Ευρώπης.
http://www.e-typos.com/gr/et-autokinito ... oikonomia/ -
Αξίζει πραγματικά τον κόπο να αναφερθούν τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα για την συμβολή στην ευρωπαϊκή οικονομία της κορεάτικης Kia, που έχει εργοστάσιο στη Σλοβακία. Μια νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε από την London Economics, έναν ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό οικονομικών συμβούλων, αναφέρει ότι πάνω από 153.000 άνθρωποι έχουν εργασία χάρη στις δραστηριότητες της εταιρείας στην Ευρώπη.
Εργαζόμενοι που απασχολούνται άμεσα ή έμμεσα από την Kia ή μέσω της αλυσίδας εφοδιασμού, τις πωλήσεις και τη διανομή. Σε ότι αφορά την καθαρά οικονομική συνεισφορά της εταιρείας στο κοινωνικό σύνολο, η έκθεση υπογραμμίζει ότι η Kia συνεισέφερε 934 εκατομμύρια σε φόρους που καταβλήθηκαν στις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις το 2014, συμπεριλαμβανομένων των τελωνειακών δασμών, των πωλήσεων και των φόρων των εταιρειών.
Η κορεάτικη εταιρεία κατασκευάζει στο εργοστάσιό της στη Σλοβακία (φωτογραφία) το 56% όλων των οχημάτων της που πωλούνται στην Ευρώπη και το σημαντικό είναι ότι το 71% των προμηθειών της εταιρείας για το εργοστάσιο, συνολικά 3 δισεκατομμύρια ευρώ, προήλθαν από το εσωτερικό της Ευρώπης.
http://www.e-typos.com/gr/et-autokinito ... oikonomia/ -
Αξίζει πραγματικά τον κόπο να αναφερθούν τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα για την συμβολή στην ευρωπαϊκή οικονομία της κορεάτικης Kia, που έχει εργοστάσιο στη Σλοβακία. Μια νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε από την London Economics, έναν ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό οικονομικών συμβούλων, αναφέρει ότι πάνω από 153.000 άνθρωποι έχουν εργασία χάρη στις δραστηριότητες της εταιρείας στην Ευρώπη.
Εργαζόμενοι που απασχολούνται άμεσα ή έμμεσα από την Kia ή μέσω της αλυσίδας εφοδιασμού, τις πωλήσεις και τη διανομή. Σε ότι αφορά την καθαρά οικονομική συνεισφορά της εταιρείας στο κοινωνικό σύνολο, η έκθεση υπογραμμίζει ότι η Kia συνεισέφερε 934 εκατομμύρια σε φόρους που καταβλήθηκαν στις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις το 2014, συμπεριλαμβανομένων των τελωνειακών δασμών, των πωλήσεων και των φόρων των εταιρειών.
Η κορεάτικη εταιρεία κατασκευάζει στο εργοστάσιό της στη Σλοβακία (φωτογραφία) το 56% όλων των οχημάτων της που πωλούνται στην Ευρώπη και το σημαντικό είναι ότι το 71% των προμηθειών της εταιρείας για το εργοστάσιο, συνολικά 3 δισεκατομμύρια ευρώ, προήλθαν από το εσωτερικό της Ευρώπης.
http://www.e-typos.com/gr/et-autokinito ... oikonomia/ -
Αν η κάθε ΚΙΑ ήταν μονοπώλιο ή έστω ολιγοπώλιο στον κλάδο της,
θα είχε νόημα η ιδιαίτερη αναφορά.
Θα προσδιόριζε τη συγκεκριμένη αγορά και ο ρόλος της θα ήταν αντιπροσωπευτικός στα οικονομικά δεδομένα της.Επειδή όμως η κάθε ΚΙΑ δεν είναι παρά μια περιφερειακή μάρκα στο ευρωπαϊκό προσκήνιο των μαζικών κατασκευαστών που δραστηριοποιούνται εμπορικά στην ευρωπαϊκή ήπειρο
η ιδιαίτερη υποσημείωση σε ούτως ή άλλως μη καθοριστικά δεδομένα για την ευρωπαϊκή οικονομία
αγγίζει τη σφαίρα της αναπαραγωγής ενός press release.Μεγαλύτερη ουσιαστική αξία θα είχε ίσως η αναφορά στη συμβολή της αυτοκινητοβιομηχανίας γενικά ή τουλάχιστον σε κάποιον από τους παίκτες με τη μεγαλύτερη επιρροή.
Κατά τα λοιπά δεν είναι άγνωστο πως η KIA (ή μάλλον η Hyundai) έχει κάποιες από τις υποδομές της σε ευρωπαϊκό έδαφος.
Από την άλλη όμως, πρόκειται για πολυεθνικό όμιλο με κεφάλαια που διακινούνται πέρα και έξω από την ευρωπαϊκή ήπειρο, με έδρα εκτός Ευρώπης, και με μέρος μονάχα των μονάδων της παραγωγής να προέρχονται από ευρωπαϊκά εργοστάσια και ευρωπαίους προμηθευτές.Να μην αναφερθώ στην περίπτωση της Σλοβακίας ως βιομηχανική έδρα της KIA
έστω με διάθεση ελαφρότητας,
μια Σλοβακία που τον τελευταίο καιρό αποκτά συγκεκριμένο πρόσημο έναντι της ελληνικής οικονομίας.
Με αποτέλεσμα η συμβολή της σλοβακικής ανάπτυξης να απομειώνεται στα μάτια των Ελλήνων Ευρωπαίων συμπολιτών.Συμπαθής η ΚΙΑ λοιπόν, αλλά επί του προκειμένου τίποτε παραπάνω από μια διαφημιστική καταχώρηση στο δημοσίευμα που αναπαράγουμε και σχολιάζουμε.
Ο οίκος London Economics δεν είναι κάτι άλλο πέρα από ένα εργολάβο λογιστικής όπως πλείστοι άλλοι
στον οποίο ανέθεσε και παρήγγειλε η εν λόγω εταιρεία ΚΙΑ την επεξεργασία δεδομένων ,
και συνεπώς τίποτε παραπάνω που να προξενεί αίσθηση εντυπωσιασμού από μια απλή σχέση εργοδοτικής σύμβασης.Νομίζω επαναλαμβάνω τα αυτονόητα που λέμε και συμφωνούμε όλοι μας.
-
Εργαζόμενοι που απασχολούνται άμεσα ή έμμεσα από την Kia ή μέσω της αλυσίδας εφοδιασμού, τις πωλήσεις και τη διανομή. Σε ότι αφορά την καθαρά οικονομική συνεισφορά της εταιρείας στο κοινωνικό σύνολο, η έκθεση υπογραμμίζει ότι η Kia συνεισέφερε 934 εκατομμύρια σε φόρους που καταβλήθηκαν στις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις το 2014, συμπεριλαμβανομένων των τελωνειακών δασμών, των πωλήσεων και των φόρων των εταιρειών.
Η κορεάτικη εταιρεία κατασκευάζει στο εργοστάσιό της στη Σλοβακία (φωτογραφία) το 56% όλων των οχημάτων της που πωλούνται στην Ευρώπη και το σημαντικό είναι ότι το 71% των προμηθειών της εταιρείας για το εργοστάσιο, συνολικά 3 δισεκατομμύρια ευρώ, προήλθαν από το εσωτερικό της Ευρώπης.
Υπαρχουν οικονομικα δεδομενα που δειχνουν οτι προσφερει στην ευρωπαικη οικονομια. Εχει ριξει χρημα στην αγορα.
Η συμβολή της Kia στην ευρωπαϊκή οικονομία