-
καλημερα...
ενδιαφερομαι να κανω την μετατροπη...χρονια petrolhead, η αληθεια ειναι οτι δε μου ειχε περασει ποτε απο το μυαλο σα ρεαλιστικη λυση μιας και συνηθως κυνηγαγα επιδοσεις...ο λογος αρχικα δε κρυβω οτι ειναι οικονομικος, μιας και τα τελη πλεον ειναι ασυμφορα....και με τα χρηματα που θα πεταγα κυριολεκτικα σε τελη για μερικες χρονιες, μπορω να κανω τη μετατροπη...
αυτο που με ενδιαφερει, ειναι τι οριζει ο νομος υβριδικο, και αν ενα οχημα συμβατικο μπορει τελικα να δηλωθει σαν υβριδικο, ωστε να γλιτωσεις τα τελη κυκλοφοριας...
οποιος γνωριζει τα περι νομοθεσιας, θα μου εκανε μεγαλη εξυπηρετηση να μου εδινε τα φωτα του...
ευχαριστω -
καλημερα...
ενδιαφερομαι να κανω την μετατροπη...χρονια petrolhead, η αληθεια ειναι οτι δε μου ειχε περασει ποτε απο το μυαλο σα ρεαλιστικη λυση μιας και συνηθως κυνηγαγα επιδοσεις...ο λογος αρχικα δε κρυβω οτι ειναι οικονομικος, μιας και τα τελη πλεον ειναι ασυμφορα....και με τα χρηματα που θα πεταγα κυριολεκτικα σε τελη για μερικες χρονιες, μπορω να κανω τη μετατροπη...
αυτο που με ενδιαφερει, ειναι τι οριζει ο νομος υβριδικο, και αν ενα οχημα συμβατικο μπορει τελικα να δηλωθει σαν υβριδικο, ωστε να γλιτωσεις τα τελη κυκλοφοριας...
οποιος γνωριζει τα περι νομοθεσιας, θα μου εκανε μεγαλη εξυπηρετηση να μου εδινε τα φωτα του...
ευχαριστω -
Η φοροελάφρυνση είναι το μηδενικό τέλος ταξινόμησης, που δε σε αφορά γιατί προφανώς το έχεις ήδη πληρώσει αγοράζοντας το αυτοκίνητο. Τα μειωμένα τέλη κυκλοφορίας προκύπτουν από τις χάμηλες τιμές CO2, που η προσπάθεια μετατροπής ενός συμβατικού σε υβριδικό λογικά δε θα έχει.
-
Ο χρήστης tesla έγραψε:
απο αυτα που λες δεν χρειαζεται τιποτα αλλαγη...οταν λεω δε με ενδιαφερει η υλοποιηση, εννοω οτι εχω τον τροπο να την κανω, το εχω κανει σε πειραματικο σταδιο, και ηταν το διδακτορικο μου...οποτε το τι και το πως προφανως δε θα μπω σε καποιο φορουμ να μαθω για την υλοποιηση, αυτο εννοω...οπως ειπα, απλα με ενδιαφερει, αν ενα συμβατικο οχημα, μπορει να γινει στα χαρτια υβριδικο, οταν φυσικα πληρει τις προυποθεσεις...
το τερπνων μετα του ωφελιμου δηλαδη, αξιοποιηση γνωσης και ελευθερου χρονου, σε συνδιασμο με το πιθανο οφελος απο τις πιθανες φοροελαφρυνσεις
δεν μπορείς να το πιστοποιήσεις, δεν περνάει ΚΤΕΟ, παράνομο, εντ οφ στορι
-
Το να προσθέσεις έναν ηλεκτροκινητήρα κι έναν φορτιστή με μεγάλη μπαταρία και μερικά ακόμα πράματα που χρειάζονται και μερικά ακόμα που δεν είναι απαραίτητα δεν το κάνει υβριδικό στα μάτια του νόμου. Και αν εσύ που έκανες διδακτορικό στο θέμα δεν ξέρεις πότε θεωρείται υβριδικό τι να σου πούνε οι άλλοι...
Πάντως κέρδος και μείωση εκπομπών διοξειδίου μάλλον θα έχεις, ανάλογα με την ελάττωση της κατανάλωσης που θα πετύχεις. Για αυτό και σου προτείνω να το κάνεις και στο ΚΤΕΟ μπορεί και να μην το πάρουνε χαμπάρι. -
Ο χρήστης tesla έγραψε:
απο αυτα που λες δεν χρειαζεται τιποτα αλλαγη...οταν λεω δε με ενδιαφερει η υλοποιηση, εννοω οτι εχω τον τροπο να την κανω, το εχω κανει σε πειραματικο σταδιο, και ηταν το διδακτορικο μου...οποτε το τι και το πως προφανως δε θα μπω σε καποιο φορουμ να μαθω για την υλοποιηση, αυτο εννοω...οπως ειπα, απλα με ενδιαφερει, αν ενα συμβατικο οχημα, μπορει να γινει στα χαρτια υβριδικο, οταν φυσικα πληρει τις προυποθεσεις...
το τερπνων μετα του ωφελιμου δηλαδη, αξιοποιηση γνωσης και ελευθερου χρονου, σε συνδιασμο με το πιθανο οφελος απο τις πιθανες φοροελαφρυνσεις
Εχεις λινκ με το διδακτορικό; Με ενδιαφέρει
Sent from my Nexus 4 using 3
μετατροπη σε υβριδικο απο συμβατικο/νομοθεσια