-
Σ αυτό το τόπικ προτείνω να ομαδοποιήσουμε τα γνωστά προβλήματα που βγάζει το κάθε μοντέλο σύμφωνα με την εμπειρία μας, και αφορά μοντέλα του Ελληνικού Χώρου, σχετικά σύγχρονα.
Ξεκινάω με τα δικά μου από όσα είχα μέχρι τώρα.
Αudi TT, 2003, (150, 180 225),(1ης γενιάς), χαλάει το κοντερ, τα όργανα σταματούν να δείχνουν, στην Αγγλία τα αντικαθιστούν δωρεάν, ακόμη και εκτός εγγύησης, στην Ελλάδα δεν γνωρίζω, ευαισθησία σε σύστημα ανάφλεξης , μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές, το ίδιο ισχύει και σε όλο το group vag.
Group VAG 1.8T μοτερ, βαλβίδα Ν75 σχεδόν σε όλα
Group VAG, μηχανισμός παραθύρων που πέφτει (πχ golf4)
Group VAG, καίγεται το καλώδιο που πηγαίνει από το θετικό πόλο στην ασφαλειοθήκη πάνω από τη μπαταρία (ibiza, golf, beetle προηγούμενης γενιάς)
Fiat Cinquecentο 1993, 900cc, ρουμπινετο a/c
Subaru Impreza 2000cc turbo,2001, μάτι στροφάλου (μετά τις 7100 στροφές στο 2001-2003 μοντέλο, αναβει λαμπάκι check engine το οποίο σβήνει την επόμενη μέρα, ΤGV (βαλβίδες ρελαντί στην εισαγωγή) που κολλάνε μετα από 100000 χλμ, σασμάν ''γυάλινο',
ΛΥΣΕΙΣ, αντικατάσταση ματι στροφάλου από το επόμενο μοντέλο, TGV πρέπει να βγουν τελείεως ή να μπουν καινούρια,
στη μετάδοση χρειάζεται ή να εισαι ήρεμος οδηγός, ή να μπει απο STI το εξατάχυτο σασμάν, τέλος τα πίσω ανεστραμμένα αμορτισέρ, τρίζουν μετά από τα 50000 χλμ και θέλουν γρασσάρισμα ή αλλαγή.Subaru STI 2.5 , τα περισσότερα χτυπάνε μοτέρ, στα τελευταία του 2008+ τα περισσότερα έχουν αλλάξει μέσα στην εγγύηση,
Forester 2000cc, 2006, πισω αμορτισερ μετά απο 120000, θέλουν αλλαγή και είναι πανάκριβα
Lexus RX400H, inverter, τα περισσότερα αλλάζονται σιωπηλά από την αντιπροσωπεία , ακόμη και εάν έχει λήξει η εγγύηση, εύαισθητες κεφαλές που ραγίζουν
Τoyota Yaris, 1999-2005, τσιμούχες εμπρός παραθύρων
Τoyota ΜR2, 2001+ ευαισθητα μοτέρ , μένουν από λάδι και σπάνε
Τoyota RAV4 mk2, ευαίσθητα μοτερ ίσως τα πιο ζημιάρικα απο τις 3 γενιέςLOTUS ELISE, ROVER MGTF, το γνωστό πρόβλημα της φλάντζας που ταλαιπωρεί όλους του ιδιοκτήτες με τα Rover μοτέρ
και προχωράμε σε όσα έβλεπα στην προηγούμενη μου δουλειά
Landrover, (από τα καινούρια) άπειρα προβλήματα ηλεκρονικής φύσης, τουρμπίνες off, στο μικρό υπάρχει θέμα με την αντλία του υδραυλικού τιμονιού και αλλάζει στην εγγύηση,
BMW,X3 diesel,2.0lt, κολλάει στην τουρμπίνα το ηλεκτρικό πορτάκι της wastegate
ΜL 350 , 2006+, μοτέρ που βαράνε για πλάκα, χαλάει ο μεταβλητός χρονισμός, μέσα σε 6 μήνες είδα 3 αλλαγές μοτέρ
Μazda RX8, προβλήματα με μπουζί στην κρύα εκκίνηση, πτώση συμπίεσης με την πάροδο του χρόνου
γράψτε και οι υπόλοιποι προβλήματα που είναι συνηθισμένα σε σύγχρονα αυτοκίνητα και να κάνουμε μια ομαδοποίηση όλα μαζί.
-
Σ αυτό το τόπικ προτείνω να ομαδοποιήσουμε τα γνωστά προβλήματα που βγάζει το κάθε μοντέλο σύμφωνα με την εμπειρία μας, και αφορά μοντέλα του Ελληνικού Χώρου, σχετικά σύγχρονα.
Ξεκινάω με τα δικά μου από όσα είχα μέχρι τώρα.
Αudi TT, 2003, (150, 180 225),(1ης γενιάς), χαλάει το κοντερ, τα όργανα σταματούν να δείχνουν, στην Αγγλία τα αντικαθιστούν δωρεάν, ακόμη και εκτός εγγύησης, στην Ελλάδα δεν γνωρίζω, ευαισθησία σε σύστημα ανάφλεξης , μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές, το ίδιο ισχύει και σε όλο το group vag.
Group VAG 1.8T μοτερ, βαλβίδα Ν75 σχεδόν σε όλα
Group VAG, μηχανισμός παραθύρων που πέφτει (πχ golf4)
Group VAG, καίγεται το καλώδιο που πηγαίνει από το θετικό πόλο στην ασφαλειοθήκη πάνω από τη μπαταρία (ibiza, golf, beetle προηγούμενης γενιάς)
Fiat Cinquecentο 1993, 900cc, ρουμπινετο a/c
Subaru Impreza 2000cc turbo,2001, μάτι στροφάλου (μετά τις 7100 στροφές στο 2001-2003 μοντέλο, αναβει λαμπάκι check engine το οποίο σβήνει την επόμενη μέρα, ΤGV (βαλβίδες ρελαντί στην εισαγωγή) που κολλάνε μετα από 100000 χλμ, σασμάν ''γυάλινο',
ΛΥΣΕΙΣ, αντικατάσταση ματι στροφάλου από το επόμενο μοντέλο, TGV πρέπει να βγουν τελείεως ή να μπουν καινούρια,
στη μετάδοση χρειάζεται ή να εισαι ήρεμος οδηγός, ή να μπει απο STI το εξατάχυτο σασμάν, τέλος τα πίσω ανεστραμμένα αμορτισέρ, τρίζουν μετά από τα 50000 χλμ και θέλουν γρασσάρισμα ή αλλαγή.Subaru STI 2.5 , τα περισσότερα χτυπάνε μοτέρ, στα τελευταία του 2008+ τα περισσότερα έχουν αλλάξει μέσα στην εγγύηση,
Forester 2000cc, 2006, πισω αμορτισερ μετά απο 120000, θέλουν αλλαγή και είναι πανάκριβα
Lexus RX400H, inverter, τα περισσότερα αλλάζονται σιωπηλά από την αντιπροσωπεία , ακόμη και εάν έχει λήξει η εγγύηση, εύαισθητες κεφαλές που ραγίζουν
Τoyota Yaris, 1999-2005, τσιμούχες εμπρός παραθύρων
Τoyota ΜR2, 2001+ ευαισθητα μοτέρ , μένουν από λάδι και σπάνε
Τoyota RAV4 mk2, ευαίσθητα μοτερ ίσως τα πιο ζημιάρικα απο τις 3 γενιέςLOTUS ELISE, ROVER MGTF, το γνωστό πρόβλημα της φλάντζας που ταλαιπωρεί όλους του ιδιοκτήτες με τα Rover μοτέρ
και προχωράμε σε όσα έβλεπα στην προηγούμενη μου δουλειά
Landrover, (από τα καινούρια) άπειρα προβλήματα ηλεκρονικής φύσης, τουρμπίνες off, στο μικρό υπάρχει θέμα με την αντλία του υδραυλικού τιμονιού και αλλάζει στην εγγύηση,
BMW,X3 diesel,2.0lt, κολλάει στην τουρμπίνα το ηλεκτρικό πορτάκι της wastegate
ΜL 350 , 2006+, μοτέρ που βαράνε για πλάκα, χαλάει ο μεταβλητός χρονισμός, μέσα σε 6 μήνες είδα 3 αλλαγές μοτέρ
Μazda RX8, προβλήματα με μπουζί στην κρύα εκκίνηση, πτώση συμπίεσης με την πάροδο του χρόνου
γράψτε και οι υπόλοιποι προβλήματα που είναι συνηθισμένα σε σύγχρονα αυτοκίνητα και να κάνουμε μια ομαδοποίηση όλα μαζί.
-
A3 1.8T Τρόμπα βενζίνας στα 40.000 χλμ που αλλάχτηκε στην εγγύηση. Τώρα 60.000 χλμ
Daihatsu Terios 1.5 του 2008: Τρίζει σπανίως η πόρτα του χώρου αποσκευών... Ούτε λάμπα δεν έχει κάψει σε 55.000 χλμ!
Renault 5 1.3: Το δώσαμε με 80.000 χλμ. Είχε βγάλει πολλές ζημιές με κυριότερη τη φούσκα στο μπροστά δεξί ημιαξόνιο που εσκαζε και μετά τρέχαμε για ημιαξόνιο. Πάνω από 5 φορές με ατρακάριστο το αμάξι!
-
Αυτο με το πεσιμο παραθυρων σε golf και γενικα στο γκρουπ vag το εχω διαβασει και σε αλλα
φορουμ.Ξερουμε αν εχει φτιαχτει ή υπαρχει το ιδιο προβλημα και σε νεα μοντελα ?
Προβλήματα για κάθε μοντέλο-εμπειρίες ιδιοκτητών