-
εχουμε να δουμε τουμπες κ εξοδους του χρόνου με αυτόν, τον άλλο τον γιωτά τον κρασο-λμπεργκ αλλά πολύ φοβάμαι κ από τον χιρβονεν.
λίγο ανταγωνιστικό να είναι το polo θα τους κάνει πλάκα ο Οζιε -
εχουμε να δουμε τουμπες κ εξοδους του χρόνου με αυτόν, τον άλλο τον γιωτά τον κρασο-λμπεργκ αλλά πολύ φοβάμαι κ από τον χιρβονεν.
λίγο ανταγωνιστικό να είναι το polo θα τους κάνει πλάκα ο Οζιε -
εχουμε να δουμε τουμπες κ εξοδους του χρόνου με αυτόν, τον άλλο τον γιωτά τον κρασο-λμπεργκ αλλά πολύ φοβάμαι κ από τον χιρβονεν.
λίγο ανταγωνιστικό να είναι το polo θα τους κάνει πλάκα ο Οζιε -
Ο Jari μπορεί να είναι στην VW του χρόνου.
-
AN δεν έβρισκε στην κολόνα, να σταματήσει αναγκστικά, που θα έφτανε? Θα είχε πλάκα, να σταματάγαν μετά από κανά χλμ κ να ψάχναν πού είναι κ πως να βγουν
-
Έχει σχολιαστεί εκτενώς πιο πίσω γιατί εξελίχθηκε η φάση όπως εξελίχθηκε. Αν δεν έβρισκε στην κολώνα μάλλον θα έχανε πάρα πολύ χρόνο και θα πλήρωνε τα κέρατα του για τα Αλσατικά αμπέλια που κατέστρεψε
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ο Jari μπορεί να είναι στην VW του χρόνου.θα αφήσει την νο1 θέση στη φορντ κ θα παει νο2 του Οζιε?
-
Γιατί ποιος λέει πως ο Οζιέ θα είναι 1
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Γιατί ποιος λέει πως ο Οζιέ θα είναι 1μαλλον υπαρχει info εκ των εσω
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Γιατί ποιος λέει πως ο Οζιέ θα είναι 1γιατί υπάρχει κανείς που λεει πως ΔΕΝ θα είναι?
-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
Γιατί ποιος λέει πως ο Οζιέ θα είναι 1
μαλλον υπαρχει info εκ των εσω
inside info= κοινή λογική?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
inside info= κοινή λογική?Αυτη η εξισωση στο συγκεκριμενο section του 4tforum μαλλον ειναι λανθασμενη...
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Αυτη η εξισωση στο συγκεκριμενο section του 4tforum μαλλον ειναι λανθασμενη...
συ ξες πολλα
@chemic θα μπορουσε να ναι κι ετσι, δεν αντιλεγω
ετσι κι αλλιως υπαρχουν αλλοι πιο αρμοδιοι απο μενα...
-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
συ ξες πολλαΚοινη λογικη...
-
σπυρο κωλοφαρδος δεν ειναι ο γιαρι,,αλλα κωλοφαρδος του ΚΕΡΑΤΑ ειναι ο λεμπ φυσικα..ο τυπος ειναι η ενσαρκωση του γκαστονε απλα....
εχει γουστο να ερθει ο ogier που ειναι πεινασμενος για νικες και να κανει πλακα με το πολο και να αρχιζει και να περνει νικες σε φαση οπως ο λοεμπ...και να γινει παλι βαρετο το αθλημα..τοτε με βλεπω να το γυρναω σε κρικετ...
τελικα τι θα κανει ο λεμπ το 13?ειναι επισημο οτι θα τρεξει 4-5 αγωνες?η μπορει αργοτερα να πει τρεχω φουλ παλι?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Ο Jari μπορεί να είναι στην VW του χρόνου.
θα αφήσει την νο1 θέση στη φορντ κ θα παει νο2 του Οζιε?
Γιατι να μην αφησει το Νο 1 της Ford?
- Μηπως ξερει αν θα υπαρχει η Ford το 13 και το 14 ?
- Μηπως για τα πολλα χρηματα που παιρνει στην Ford? Ο Hirvonen τωρα παιρνει τα 10πλασια απ'οτι επαιρνε περυσι.
- Μηπως το μελλον του ειναι πιο εξασφαλισμενο στην V.W. ?
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ο Jari μπορεί να είναι στην VW του χρόνου.
θα αφήσει την νο1 θέση στη φορντ κ θα παει νο2 του Οζιε?
Γιατι να μην αφησει το Νο 1 της Ford?
- Μηπως ξερει αν θα υπαρχει η Ford το 13 και το 14 ?
- Μηπως για τα πολλα χρηματα που παιρνει στην Ford? Ο Hirvonen τωρα παιρνει τα 10πλασια απ'οτι επαιρνε περυσι.
- Μηπως το μελλον του ειναι πιο εξασφαλισμενο στην V.W. ?
Φιλικα,
'el-em'
αν είναι έτσι, λογικό ακούγεται
ειδικά το 2. που αναφέρεις πάντως είναι εντυπωσιακό. ρε τον πστ τον γουιλσον -
Αυτό με τα χρήματα όντως είναι κίνητρο τεράστιο για τον Λάτβαλα να πάει στην VW... μην ξεχνάμε όμως ότι όσο μεγάλη εξέλιξη και να έχει γίνει απο τους Γερμανούς, δεν παύει να είναι πρώτη χρονιά..... καμιά εταιρεία δεν έχει κατορθώσει να πάρει πρωτάθλημα από την πρώτη χρονιά πλήρους εμπλοκής στο άθλημα (εκτός της Σιτροέν το 2003 , η οποία ωστόσο το 2002 έτρεχε σχεδόν σε όλους του αγώνες δοκιμαστικά) ... θα είχαν σοβαρές ελπίδες αν φέτος κατέβαζαν σε κάποιον επίσημο αγώνα το Πόλο και όχι το Φάμπια....γιατί όσο όμοια κι αν είναι τα 2 αμάξια σε διάφορα μηχανικά μέρη, σε επίπεδο κινητήρα διαφέρουν... Από την άλλη τα σενάρια αποχώρησης της Φορντ από το wrc δεν νομίζω ότι ευσταθούν...πέρσι το Νοέμβρη ήταν αβέβαιο το μέλλον της ομάδας , αλλά παρόλα αυτά συνέχισε για 2 χρόνια ακόμα....προσωπική μου άποψη είναι ότι μετά από τις τελευταίες εξελίξεις και την αίγλη που δείχνει να ξαναποκτά το wrc, μια ομάδα με τις αγωνιστικές περγαμηνές της Φορντ ( όσο δύσκολη κι αν ήταν η χρονιά που πέρασε φέτος) δεν θα αποφάσιζε να αποχωρήσει...
-
Ο χρήστης paulos318is έγραψε:
Αυτό με τα χρήματα όντως είναι κίνητρο τεράστιο για τον Λάτβαλα να πάει στην VW... μην ξεχνάμε όμως ότι όσο μεγάλη εξέλιξη και να έχει γίνει απο τους Γερμανούς, δεν παύει να είναι πρώτη χρονιά..... καμιά εταιρεία δεν έχει κατορθώσει να πάρει πρωτάθλημα από την πρώτη χρονιά πλήρους εμπλοκής στο άθλημα (εκτός της Σιτροέν το 2003 , η οποία ωστόσο το 2002 έτρεχε σχεδόν σε όλους του αγώνες δοκιμαστικά) ... θα είχαν σοβαρές ελπίδες αν φέτος κατέβαζαν σε κάποιον επίσημο αγώνα το Πόλο και όχι το Φάμπια....γιατί όσο όμοια κι αν είναι τα 2 αμάξια σε διάφορα μηχανικά μέρη, σε επίπεδο κινητήρα διαφέρουν... Από την άλλη τα σενάρια αποχώρησης της Φορντ από το wrc δεν νομίζω ότι ευσταθούν...πέρσι το Νοέμβρη ήταν αβέβαιο το μέλλον της ομάδας , αλλά παρόλα αυτά συνέχισε για 2 χρόνια ακόμα....προσωπική μου άποψη είναι ότι μετά από τις τελευταίες εξελίξεις και την αίγλη που δείχνει να ξαναποκτά το wrc, μια ομάδα με τις αγωνιστικές περγαμηνές της Φορντ ( όσο δύσκολη κι αν ήταν η χρονιά που πέρασε φέτος) δεν θα αποφάσιζε να αποχωρήσει...Επειδη εχω δουλεψει με την V.W. θα συνιστουσα να μην υποτιμας τους Γερμανους.
Η δουλεια που εχει γινει στο αυτοκινητο (και συνεχιζει να γινεται) ειναι ακρως επαγγελματικη και οταν θα ερθει ο καιρος να ξεκινησουν, να εισαι βεβαιος οτι θα ειναι απολυτα ετοιμοι να πρωταγωνιστησουν.
Οσο αφορα την Ford, αν εγω ημουν ο CEO της εταιρειας, θα το ειχα ηδη τραβηξςι το χαλι του Wilson με τα πενιχρα αποτελεσματα που εχει επιδειξει τα τελευταια τρια χρονια.Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης paulos318is έγραψε:
.................. καμιά εταιρεία δεν έχει κατορθώσει να πάρει πρωτάθλημα από την πρώτη χρονιά πλήρους εμπλοκής στο άθλημα (εκτός της Σιτροέν το 2003 , η οποία ωστόσο το 2002 έτρεχε σχεδόν σε όλους του αγώνες δοκιμαστικά) ...΄Ενστασις....1987: LANCIA (DELTA HF 4WD).
WRC 2013 ομάδες & οδηγοί