Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπορώ να μακρύνω το γρανάζι 4ης-5ης?-Γνώμες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπορώ να μακρύνω το γρανάζι 4ης-5ης?-Γνώμες
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    48
    947
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fiestaros last edited by

      Όπως λέω στον τίτλο θα ήθελα να μου πείτε όσοι γνωρίζεται αν μπορώ να μακρύνω το γρανάζι της 4ης και 5ης.Έχω το ford fiesta 1.6 s 2007(το οποίο έχει κοντύτερη κλιμάκωση από τα απλά fiesta 1.6).Το σκέφτομαι για λόγους κατανάλωσης σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου(π.χ με 80 χιλ/ώρα έχω 2500 σαλ,με 120 χιλ/ώρα έχω 3800 σαλ και όπως καταλαβαίνετε ΔΕΝ μπορώ να κάνω οικονομικό ταξίδι σε εγνατία αν πηγαίνω συνέχεια με 140) και ο δεύτερος λόγος είναι το θέμα θορύβου(έχω βάλει μόνωση κάτω από το καπώ αλλά και πάλι ).Ειναι λοιπόν εφικτό να μακρύνω λίγο τα γρανάζια 4ης και 5ης(νομίζω πως ναι από ότι μου έχουν πει 2-3 άτομα)?Θα ήθελα π.χ στα 120 χιλ/ώρα να έχω περίπου 3000-3200 σαλ,άρα πόσο θα πρέπει να μακρύνει το γρανάζι?Επίσης αν γίνεται το παραπάνω,τι κόστος να υπολογίζω περίπου(πιστέυω όχι πάνω από 200-300€)?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • F
        fiestaros last edited by

        Όπως λέω στον τίτλο θα ήθελα να μου πείτε όσοι γνωρίζεται αν μπορώ να μακρύνω το γρανάζι της 4ης και 5ης.Έχω το ford fiesta 1.6 s 2007(το οποίο έχει κοντύτερη κλιμάκωση από τα απλά fiesta 1.6).Το σκέφτομαι για λόγους κατανάλωσης σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου(π.χ με 80 χιλ/ώρα έχω 2500 σαλ,με 120 χιλ/ώρα έχω 3800 σαλ και όπως καταλαβαίνετε ΔΕΝ μπορώ να κάνω οικονομικό ταξίδι σε εγνατία αν πηγαίνω συνέχεια με 140) και ο δεύτερος λόγος είναι το θέμα θορύβου(έχω βάλει μόνωση κάτω από το καπώ αλλά και πάλι ).Ειναι λοιπόν εφικτό να μακρύνω λίγο τα γρανάζια 4ης και 5ης(νομίζω πως ναι από ότι μου έχουν πει 2-3 άτομα)?Θα ήθελα π.χ στα 120 χιλ/ώρα να έχω περίπου 3000-3200 σαλ,άρα πόσο θα πρέπει να μακρύνει το γρανάζι?Επίσης αν γίνεται το παραπάνω,τι κόστος να υπολογίζω περίπου(πιστέυω όχι πάνω από 200-300€)?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fiestaros last edited by

          Όπως λέω στον τίτλο θα ήθελα να μου πείτε όσοι γνωρίζεται αν μπορώ να μακρύνω το γρανάζι της 4ης και 5ης.Έχω το ford fiesta 1.6 s 2007(το οποίο έχει κοντύτερη κλιμάκωση από τα απλά fiesta 1.6).Το σκέφτομαι για λόγους κατανάλωσης σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου(π.χ με 80 χιλ/ώρα έχω 2500 σαλ,με 120 χιλ/ώρα έχω 3800 σαλ και όπως καταλαβαίνετε ΔΕΝ μπορώ να κάνω οικονομικό ταξίδι σε εγνατία αν πηγαίνω συνέχεια με 140) και ο δεύτερος λόγος είναι το θέμα θορύβου(έχω βάλει μόνωση κάτω από το καπώ αλλά και πάλι ).Ειναι λοιπόν εφικτό να μακρύνω λίγο τα γρανάζια 4ης και 5ης(νομίζω πως ναι από ότι μου έχουν πει 2-3 άτομα)?Θα ήθελα π.χ στα 120 χιλ/ώρα να έχω περίπου 3000-3200 σαλ,άρα πόσο θα πρέπει να μακρύνει το γρανάζι?Επίσης αν γίνεται το παραπάνω,τι κόστος να υπολογίζω περίπου(πιστέυω όχι πάνω από 200-300€)?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            fokion_sportage last edited by

            Ξεκιναμε αναποδα

            το κοστος που λες ειναι μονο και μονο για να κατευει ανεβει και ανοιξει - κλεισει το σαζμαν.
            το επόμενο θεμα ειναι ΑΝ θα βρεις γραναζια που να ταιριαζουν. Κι αλλο κοστος

            ειτε απο αλλο σαζμαν μεταχειρω που...... θα πρεπει να....... αγοράσεις
            ειτε να...... φτιαξεις!!!!! εκει να δεις κοστος.... κι αν πετυχουν και δε σφυριζουν...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kyr80 last edited by

              Καλύτερα να ψάξεις αν υπάρχει συμβατό κορωνοπήνιο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                fokion_sportage last edited by

                Αυτο δε θα του μακρυνει αναλλογα ολες τις σχεσεις??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kyr80 last edited by

                  Ναι αλλά δε θα βάλει χέρι στο κιβώτιο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • F
                    fokion_sportage last edited by

                    ακομα πιο ευκολο τοτε ειναι να βαλει ψηλώτερα λαστιχα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      taurus last edited by

                      Με πρόλαβε ο από πάνω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kyr80 last edited by

                        Θα πρέπει να αλλάξει σίγουρα λάστιχα, μπορεί και ζάντες(= μεγαλύτερο κόστος). Και το κοντέρ θα δείχνει λάθος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          chemic last edited by

                          στα πεζω 207 ραλυ πως αλλαζουν γραναζι 5ης χωρίς να κατεβει το σασμαν κ μάλιστα με γελοιο κοστος?
                          βασικά το ίδιο που θέλει να κάνει ο φιεσταρος ήθελα να κανω κ εγώ με το ίμπιζα, αλλά δε το πολυεψαξα αφου τελικά εβαλα 60αρι προφιλ αντι για 50αρι που ειχα (κ 55αρι που ειχε απο τη μανα του). Βελτιωση μεγάλη στην αττική οδο, αλλά αν μπορουσα να μακρυνω κ αλλο την 5η, δεν θα έλεγα οχι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • K
                            kyr80 last edited by

                            Θέλει να αλλάξει το βήμα 15-20% για να πέσει από τις 3800 στις 3000-3200. Νομίζω φοράει 195-55-15. Ξέρετε που πρέπει να φτάσει με αλλαγή ελαστικών;;;
                            Ακόμα και 205-75-15 να φορέσει θα είναι λίγο. Θα πάει στις 3300 περίπου.
                            Και πρώτον δεν ξέρουμε αν θα χωράει στο θόλο. Και δεύτερον θα φαίνεται σαν μπαλόνι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Ο χρήστης chemic έγραψε:
                              στα πεζω 207 ραλυ πως αλλαζουν γραναζι 5ης χωρίς να κατεβει το σασμαν κ μάλιστα με γελοιο κοστος?
                              βασικά το ίδιο που θέλει να κάνει ο φιεσταρος ήθελα να κανω κ εγώ με το ίμπιζα, αλλά δε το πολυεψαξα αφου τελικά εβαλα 60αρι προφιλ αντι για 50αρι που ειχα (κ 55αρι που ειχε απο τη μανα του). Βελτιωση μεγάλη στην αττική οδο, αλλά αν μπορουσα να μακρυνω κ αλλο την 5η, δεν θα έλεγα οχι

                              Η 5η στα σασμάν των 207 είναι σε ξεχωριστο καβούκι, εξωτερικά του κιβωτίου, γιαυτό.

                              Sent from my GNex using smoke signals.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antaran last edited by

                                Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                στα πεζω 207 ραλυ πως αλλαζουν γραναζι 5ης χωρίς να κατεβει το σασμαν κ μάλιστα με γελοιο κοστος?
                                βασικά το ίδιο που θέλει να κάνει ο φιεσταρος ήθελα να κανω κ εγώ με το ίμπιζα, αλλά δε το πολυεψαξα αφου τελικά εβαλα 60αρι προφιλ αντι για 50αρι που ειχα (κ 55αρι που ειχε απο τη μανα του). Βελτιωση μεγάλη στην αττική οδο, αλλά αν μπορουσα να μακρυνω κ αλλο την 5η, δεν θα έλεγα οχι

                                Η 5η στα σασμάν των 207 είναι σε ξεχωριστο καβούκι, εξωτερικά του κιβωτίου, γιαυτό.

                                Sent from my GNex using smoke signals.

                                Καταρχην συγνωμη για το off topic, αλλα drdino εχεις μηπως περρισοτερες πληροφοριες για αυτη την μετατροπη;
                                Δηλαδη ποσο ευκολο ειναι να αλλαξεις το γραναζι σε ενα 207 1.6 (oχι ΤΗΡ). Συγνωμη ξανα για το off topic.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mad_max_geo last edited by

                                  Γιατι δε ψαχνεσαι μηπως βρεις κανα σασμαν απο focus mk1?Αμα εχεις zetec ειναι πανω κατω ιδιοι κινητηρες γιατι απο οτι ξερω το S εβγαινε και με τον duratec με τα 95 αλογα.Επισης το δικο μου οταν δουλευει στις 3.100rpm περιπου ειναι ενα τι παραπανω απο τα 120 αλλα με 17αρα ζαντα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Ο χρήστης antaran έγραψε:

                                    στα πεζω 207 ραλυ πως αλλαζουν γραναζι 5ης χωρίς να κατεβει το σασμαν κ μάλιστα με γελοιο κοστος?
                                    βασικά το ίδιο που θέλει να κάνει ο φιεσταρος ήθελα να κανω κ εγώ με το ίμπιζα, αλλά δε το πολυεψαξα αφου τελικά εβαλα 60αρι προφιλ αντι για 50αρι που ειχα (κ 55αρι που ειχε απο τη μανα του). Βελτιωση μεγάλη στην αττική οδο, αλλά αν μπορουσα να μακρυνω κ αλλο την 5η, δεν θα έλεγα οχι

                                    Η 5η στα σασμάν των 207 είναι σε ξεχωριστο καβούκι, εξωτερικά του κιβωτίου, γιαυτό.

                                    Sent from my GNex using smoke signals.

                                    Καταρχην συγνωμη για το off topic, αλλα drdino εχεις μηπως περρισοτερες πληροφοριες για αυτη την μετατροπη;
                                    Δηλαδη ποσο ευκολο ειναι να αλλαξεις το γραναζι σε ενα 207 1.6 (oχι ΤΗΡ). Συγνωμη ξανα για το off topic.

                                    Για γρανάζι 5ης; Πολύ εύκολο είναι, το έχουν κάνει αρκετοί. Στα 100 πόσες στροφές έχεις με.την πέμπτη;

                                    Sent from my GNex using smoke signals.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      antaran last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                      στα πεζω 207 ραλυ πως αλλαζουν γραναζι 5ης χωρίς να κατεβει το σασμαν κ μάλιστα με γελοιο κοστος?
                                      βασικά το ίδιο που θέλει να κάνει ο φιεσταρος ήθελα να κανω κ εγώ με το ίμπιζα, αλλά δε το πολυεψαξα αφου τελικά εβαλα 60αρι προφιλ αντι για 50αρι που ειχα (κ 55αρι που ειχε απο τη μανα του). Βελτιωση μεγάλη στην αττική οδο, αλλά αν μπορουσα να μακρυνω κ αλλο την 5η, δεν θα έλεγα οχι

                                      Η 5η στα σασμάν των 207 είναι σε ξεχωριστο καβούκι, εξωτερικά του κιβωτίου, γιαυτό.

                                      Sent from my GNex using smoke signals.

                                      Καταρχην συγνωμη για το off topic, αλλα drdino εχεις μηπως περρισοτερες πληροφοριες για αυτη την μετατροπη;
                                      Δηλαδη ποσο ευκολο ειναι να αλλαξεις το γραναζι σε ενα 207 1.6 (oχι ΤΗΡ). Συγνωμη ξανα για το off topic.

                                      Για γρανάζι 5ης; Πολύ εύκολο είναι, το έχουν κάνει αρκετοί. Στα 100 πόσες στροφές έχεις με.την πέμπτη;

                                      Sent from my GNex using smoke signals.

                                      Ναι. Εχω περιπου 3300 σαλ. και 4600 σαλ στα 140. Στο περιπου βεβαια.
                                      Αναρωτιωμουν, αν θα ειχε καλο αποτελεσμα. Κυριως στο θορυβο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Μην φανταστείς ότι θα ρίξεις πολύ τις στροφές γιατί μετά θα κρεμάει το μοτέρ.

                                        Λεπτομέρειες:
                                        http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=20102

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • F
                                          fiestaros last edited by

                                          Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
                                          Θέλει να αλλάξει το βήμα 15-20% για να πέσει από τις 3800 στις 3000-3200. Νομίζω φοράει 195-55-15. Ξέρετε που πρέπει να φτάσει με αλλαγή ελαστικών;;;
                                          Ακόμα και 205-75-15 να φορέσει θα είναι λίγο. Θα πάει στις 3300 περίπου.
                                          Και πρώτον δεν ξέρουμε αν θα χωράει στο θόλο. Και δεύτερον θα φαίνεται σαν μπαλόνι.

                                          Αυτο το 205/75/15 που λές το είδα και τρόμαξα,δεν έχω και τρακτέρ .Εργοστασιακά φοράω 195/45/16,τα 1.6 trend φοράνε 195/50/15(αυτή η διάσταση μου αρέσει διότι έχει φτηνά λάστιχα,μπορείς να βάλεις χιονολάστιχα το χειμώνα καθώς έχει μεγάλη ποικιλια σε αντίθεση με τα 195/45/16 και θα βελτιώσω και την απόσβεση λίγο στις λακούβες,αλλά θα μακραίνει και το βήμα?).Το θέμα είναι ότι πριν 9 μήνες άλλαξα λάστιχα,οπότε θα το καθυστερήσω.Το κόστος από ότι κατάλαβα θα είναι τσουχτερό πάντως όσον αφορά το γρανάζι και το κατέβασμα του σασμάν.Ευχαριστώ όσους απάντησαν.Θα αλιεύσω πληροφορίες και από αντιπροσωπεία μεριά.Η λύση πάντως είναι να πάρουμε κανένα ντιζελάκι,όλα τα άλλα είναι μεζοβέζικα αλλά τώρα που η θάλασσα έγινε γιαούρτι δεν έχουμε το κουτάλι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kyr80 last edited by

                                            Και πάλι. Νομίζεις ότι χωράει 205/75/15;;
                                            Και άντε και χώρεσε. Σκέφτεσαι πως θα φαίνεται;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr