-
καλημερα. θα ηθελα να ρωτησω οπιον ξερει καταναλωση και αξιοπιστια στο συγκεκριμενο μοντελο. με ενδιαφερει με το μοτερ 1250. λογο που σκεφτομε να προχορισω στην αγορα ενος πουντο σπορτινκ ως κατι πιο οικονομικο .με ενδιαφερει αν καπιος ξερει τι περιπου καιει το συγκεκριμενο αυτοκινητο ,καθος και τι πρεπει να προσεξω , το μπατζετ ειναι γυρο στα 3,500 ουτε ευρο παρα πανο ευχαριστω
-
καλημερα. θα ηθελα να ρωτησω οπιον ξερει καταναλωση και αξιοπιστια στο συγκεκριμενο μοντελο. με ενδιαφερει με το μοτερ 1250. λογο που σκεφτομε να προχορισω στην αγορα ενος πουντο σπορτινκ ως κατι πιο οικονομικο .με ενδιαφερει αν καπιος ξερει τι περιπου καιει το συγκεκριμενο αυτοκινητο ,καθος και τι πρεπει να προσεξω , το μπατζετ ειναι γυρο στα 3,500 ουτε ευρο παρα πανο ευχαριστω
-
καλημερα. θα ηθελα να ρωτησω οπιον ξερει καταναλωση και αξιοπιστια στο συγκεκριμενο μοντελο. με ενδιαφερει με το μοτερ 1250. λογο που σκεφτομε να προχορισω στην αγορα ενος πουντο σπορτινκ ως κατι πιο οικονομικο .με ενδιαφερει αν καπιος ξερει τι περιπου καιει το συγκεκριμενο αυτοκινητο ,καθος και τι πρεπει να προσεξω , το μπατζετ ειναι γυρο στα 3,500 ουτε ευρο παρα πανο ευχαριστω
-
Τα 3500€ είναι πολλά λεφτά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Θα έλεγα πως οροφή θα έπρεπε να έχεις τα 3Κ ή και παρακάτω.
Το μοτέρ είναι εξαιρετικά αξιόπιστο, αλλά δεν είναι ό,τι πιο οικονομικό. Είναι πολύ σβέλτο πάντως και δεν χαμπαριάζει να το δουλεύεις στον κόφτη (είναι λίγο πάνω από τις 7000 στροφές...).Αν το πάρεις, προσοχή στο ψυγείο του καλοριφέρ. Όλα τα Punto/Y είναι θέματα και είναι ακριβή επισκευή, γύρω στο 300άρι.
-
Το δικό μου πάντως έχει κόφτη λίγο κάτω από τις 7000.
Για την ηλικία του σχετικά οικονομικό θα το έλεγα. Ανάλογα πως το πας βέβαια. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Το δικό μου πάντως έχει κόφτη λίγο κάτω από τις 7000.
Για την ηλικία του σχετικά οικονομικό θα το έλεγα. Ανάλογα πως το πας βέβαια.Εγώ έχω την Υ του 99 που έχει το ίδιο 16βάλβιδο μοτέρ, αλλά με ντίζα και όχι ηλεκτρικό γκάζι. Ο κόφτης είναι στις 7100 περίπου.
-
Το δικό σου δεν είναι με τα 85 άλογα?
-
φιλε βαλε κατι παραπανω και παρε το face lift mk2bsporting.πολυ καλυτερο απο αυτο που ψαχνεις και γενικα ανωτερο απο το ανταγωνισμο του.εχει γκαζι στριβει πολυ καλα και εχει ενα καρο ηλεκτρονικα απο esp μεχρι hill holder.το μονο που θελει προσοχη ειναι το ηλεκτρικο τιμονι να μην στο βγαλει σε εσενα αλλα ολα σχεδον τα πουντο τοτε εχουν επισκευστει απο την εγγυηση 5 ετων.απο αξιοπιστια σκυλι στα 7 χρονια κατοχης μου και 140000χλμ μονο το τιμονι μου εβγαλε και καλυφθηκε απο την εγγυηση και μια ντιζα κιβωτιου απο δικη μου φθορα.α ξεχασα το μονο μειονεκτημα ειναι το εχει ταμπουρα πισω αλλα φρεναρει πολυ καλα. ανταλλακτικα εχει φτηνα οχι ομως φανοποιειας.
fiat punto 2000-2002