-
rx8 challenge 08 1o χερι αλλα συμφωνα με την ελμα δευτερο αφου εχει γινει εισαγωγη με pdi 12/2007(γερμανιας)
full σαραβαλο...
με 38500χλμ
κοκκινο
3,3 χρονων με ληγμενη εγγυηση απο ελμα (που οταν χρειαστηκε το επεζε πασοκ)
ολα τα σερβις στο καλογριτσα (αν κ παραμενει σαραβαλο)
192 ps (αν κ αλλα με 140 πανε καλλητερα) 50 λιγοτερα κ πανε καλλυτερα!!! ε?
μεχρι τωρα εχουν ελλαχθει με εγγυηση 1.καταλυτης λογο αστοχιας 2.πισω φωτιστικα(2) που γεμιζαν διαφορα 3.βαλβολινες πισω διαφορικου.... τωρα θελει κ μια αλλαγη το διαφορικο..
και διαφορα αναλωσημα
μεσα αθορυβο (οταν θελει το διαφορικο κ οταν ο δρομος το επιτρεπει) αρκετος . οχι δεν τριζει ομως ακομα σαν ιταλικο!
ολα τα χιλιομετρα εχουν γινει σε ανοιχτουσ δρομους(που να δουλευε κ αθηνα)
δεκτες κ ανταλλαγες με οτιδοιποτε εκτος mazda
!α κ καταναλωση γυρω στα 12λιτρα...η ελαχιστη.... μονο στον ανοιχτο δρομο (εκει που το αλλο μου καιει 5,5)
μεγιστη γυρω στα 18λ/100 χλμ (οντως το ταξι συμφερει)
στα 50000χλμ θα θελει κ επισκευη το μοτερ (αλλα 4000euro)
καλη τυχη σε οποιο το θελει -
rx8 challenge 08 1o χερι αλλα συμφωνα με την ελμα δευτερο αφου εχει γινει εισαγωγη με pdi 12/2007(γερμανιας)
full σαραβαλο...
με 38500χλμ
κοκκινο
3,3 χρονων με ληγμενη εγγυηση απο ελμα (που οταν χρειαστηκε το επεζε πασοκ)
ολα τα σερβις στο καλογριτσα (αν κ παραμενει σαραβαλο)
192 ps (αν κ αλλα με 140 πανε καλλητερα) 50 λιγοτερα κ πανε καλλυτερα!!! ε?
μεχρι τωρα εχουν ελλαχθει με εγγυηση 1.καταλυτης λογο αστοχιας 2.πισω φωτιστικα(2) που γεμιζαν διαφορα 3.βαλβολινες πισω διαφορικου.... τωρα θελει κ μια αλλαγη το διαφορικο..
και διαφορα αναλωσημα
μεσα αθορυβο (οταν θελει το διαφορικο κ οταν ο δρομος το επιτρεπει) αρκετος . οχι δεν τριζει ομως ακομα σαν ιταλικο!
ολα τα χιλιομετρα εχουν γινει σε ανοιχτουσ δρομους(που να δουλευε κ αθηνα)
δεκτες κ ανταλλαγες με οτιδοιποτε εκτος mazda
!α κ καταναλωση γυρω στα 12λιτρα...η ελαχιστη.... μονο στον ανοιχτο δρομο (εκει που το αλλο μου καιει 5,5)
μεγιστη γυρω στα 18λ/100 χλμ (οντως το ταξι συμφερει)
στα 50000χλμ θα θελει κ επισκευη το μοτερ (αλλα 4000euro)
καλη τυχη σε οποιο το θελει -
rx8 challenge 08 1o χερι αλλα συμφωνα με την ελμα δευτερο αφου εχει γινει εισαγωγη με pdi 12/2007(γερμανιας)
full σαραβαλο...
με 38500χλμ
κοκκινο
3,3 χρονων με ληγμενη εγγυηση απο ελμα (που οταν χρειαστηκε το επεζε πασοκ)
ολα τα σερβις στο καλογριτσα (αν κ παραμενει σαραβαλο)
192 ps (αν κ αλλα με 140 πανε καλλητερα) 50 λιγοτερα κ πανε καλλυτερα!!! ε?
μεχρι τωρα εχουν ελλαχθει με εγγυηση 1.καταλυτης λογο αστοχιας 2.πισω φωτιστικα(2) που γεμιζαν διαφορα 3.βαλβολινες πισω διαφορικου.... τωρα θελει κ μια αλλαγη το διαφορικο..
και διαφορα αναλωσημα
μεσα αθορυβο (οταν θελει το διαφορικο κ οταν ο δρομος το επιτρεπει) αρκετος . οχι δεν τριζει ομως ακομα σαν ιταλικο!
ολα τα χιλιομετρα εχουν γινει σε ανοιχτουσ δρομους(που να δουλευε κ αθηνα)
δεκτες κ ανταλλαγες με οτιδοιποτε εκτος mazda
!α κ καταναλωση γυρω στα 12λιτρα...η ελαχιστη.... μονο στον ανοιχτο δρομο (εκει που το αλλο μου καιει 5,5)
μεγιστη γυρω στα 18λ/100 χλμ (οντως το ταξι συμφερει)
στα 50000χλμ θα θελει κ επισκευη το μοτερ (αλλα 4000euro)
καλη τυχη σε οποιο το θελει -
-
Οντως το πουλας ή κανεις πλακα; [mod]
-
Βραβείο ειλικρινούς πωλητή...
-
Άπαιχτος!!!
-
απο ΕΛΜΑ - επισημη μαζντα : Τεχνικός Δ/ντής & Υπεύθυνος Εκπαίδευσης Δραγώνας Νικόλαος
ndra@mazdaservice.grμου καναν φιλικοτατη τιμη για το διαφορικο!!!
απο 3240 στα 1950 € ---> μονον το διαφορικο!ευτυχως που με το ΔΝΤ καποιοι επιστημονες μηχανολογοι βλεπω να φευγουν ....
Εχετε τον στα υποψιν για το επομενο σας αυτοκινητο...
ή οποιες αντιπρωσωπειες θελουν ενα υπευθυνο επαιδευσης
ευχαριστώ δραγωνα. αλλα δεν θα παρω.οχι να σε πληρωνω 2000€ για καθε 38000χλμ.....
αν καποιος εχει 2-3 διαφορικο απο ρχ8 (αυτο με τα 192 αλογα που δεν μπορει να ζεστανει τα λαστιχα κ τρωει τα διαφορικα ποιο συχνα απο τα λαστιχα) κ κανα 2 μοτερια περισσευμα ας το εχει στα υποψιν
-
Aνταλλακτίκά πάντως πάρε από τον trademotion (us), αν χρειάζεσαι κάτι.
-
Δηλ το αμαξι εχει σπασμενο διαφορικο κ μοτερ με χαμηλη συμπιεση?
Μπουζι, μπουζοκαλωδια, πολλ/στες εχουν αλλαχθει? Τι αλλα αναλωσιμα θελει?
Τιμη? -
το σαράβαλο θα δοθεί σε κανα τρίμηνο-ισως κ λιγοτερο
με το που θα παραλάβω το νεο dacia duster
γαλλορουμανικο! ιαπωνικό μονο εαν γυρισουμε στο 1990 θα ξανα επαιρνα (κ μονο σε τιμες ρουμανικες)
δυστυχώς μεγάλη αναμονή το 1,5 d με τα 110 ps αλλα κ μονοδρομος στα χρηματα αυτα
4x4 ροπη κ δυναμη μεχρι τις 4500 στροφες,εκει που το αλλο δεν ειχε τιποτα...
τις επομενες 4000 τις χαριζω στο 8αρι για να το λετε σπορ.
ισως μεχρι τοτε μπει διαφορικο απο κανα μτχ.... -
Yπάρχει ένα διαφορικό που πουλά ιδιώτης σε άλλο φόρουμ, αν θες να βρω το τηλέφωνό του, πες μου.
Α.
mazda