-
Ψηφίστε τον καλύτερο ξένο ράλυμαν... Αν ξέχασα κάποιον ποστάρετε
-
Ψηφίστε τον καλύτερο ξένο ράλυμαν... Αν ξέχασα κάποιον ποστάρετε
-
Ψηφίστε τον καλύτερο ξένο ράλυμαν... Αν ξέχασα κάποιον ποστάρετε
-
Ξεκινάω εγώ και ψηφίζω Βάλτερ Ρερλ
-
μου φαινονται πολυ περιορισμενες οι επιλογες...
δεν ξερω αν εχει ξανασυζητηθει αλλα εικαζω πολλακις. -
O Λεμπ εκτός ?
-
Αν και οι επιλογές σε μια ψηφοφορία είναι αναγκαστικά περιορισμένες, θεωρώ πως ονόματα όπως Loeb, Tommi Makinen, Sainz, Mikkola ή Markku Alen δεν θα έπρεπε να λείπουν.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Αν και οι επιλογές σε μια ψηφοφορία είναι αναγκαστικά περιορισμένες, θεωρώ πως ονόματα όπως Loeb, Tommi Makinen, Sainz, Mikkola ή Markku Alen δεν θα έπρεπε να λείπουν.+1 οπως και Ari vatanen
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Αν και οι επιλογές σε μια ψηφοφορία είναι αναγκαστικά περιορισμένες, θεωρώ πως ονόματα όπως Loeb, Tommi Makinen, Sainz, Mikkola ή Markku Alen δεν θα έπρεπε να λείπουν.
+1 οπως και Ari vatanen
+1 didier auriol
-
Δεν μπορεί επ' ουδενί να λείπουν ο παγκόσμιοι πρωταθλητές, τουλάχιστον.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Δεν μπορεί επ' ουδενί να λείπουν ο παγκόσμιοι πρωταθλητές, τουλάχιστον.Και δεν υπαρχει τροπος/μεθοδος για να τους συγκρινουμε.
Αν λεγαμε για επιτυχεστερος η για δημοφιλεστερος εκει πια ειναι ευκολα ,πολυ ευκολα,τα πραγματα. -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Δεν μπορεί επ' ουδενί να λείπουν ο παγκόσμιοι πρωταθλητές, τουλάχιστον.
Και δεν υπαρχει τροπος/μεθοδος για να τους συγκρινουμε.
Αν λεγαμε για επιτυχεστερος η για δημοφιλεστερος εκει πια ειναι ευκολα ,πολυ ευκολα,τα πραγματα.Το ποιον γουστάρουμε (δημοφιλέστερος) ίσως θα έστεκε. Το επιτυχέστερος μπορεί να μας τον δώσει (βάση αποτελεσμάτων) και μια μαθηματική πράξη, πολλές φορές και η κοινή λογική (Λεμπ).
Εν τέλει και εγώ αυτό πιστεύω, ό,τι δεν υπάρχει τρόπος σύγκρισης. Για να προβοκάρω την συζήτηση θα μπορούσα να πω στο φίλο που έβαλε τον δημοσκόπηση και ψήφισε Ρέρλ, ό,τι ο μεγάλος Γερμανός οδηγός 'φοβόταν' το ραλλυ των Χιλίων Λιμνών με δική του πάντα δήλωση και δεν είχε καλά αποτελέσματα εκεί. Τέτοια παραδείγματα θα μπορούσε να φέρει ο καθένας μας για τις επιλογές των άλλων οπότε...
Επίσης μια ερώτηση.
Χωρίς ειρωνεία, απλώς απορία.
Ο φίλος που έχει ψηφήσει 'Τίμο Μάκινεν' σίγουρα έχει ψηφήσει τον Μάκινεν που επιθυμούσε; -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Για να προβοκάρω την συζήτηση θα μπορούσα να πω στο φίλο που έβαλε τον δημοσκόπηση και ψήφισε Ρέρλ, ό,τι ο μεγάλος Γερμανός οδηγός 'φοβόταν' το ραλλυ των Χιλίων Λιμνών με δική του πάντα δήλωση και δεν είχε καλά αποτελέσματα εκεί. Τέτοια παραδείγματα θα μπορούσε να φέρει ο καθένας μας για τις επιλογές των άλλων οπότε...Για την ακρίβεια Θοδωρή, ο Rohrl ποτέ δεν τόλμησε να τρέξει στην Φινλανδία...
Στο θέμα της ψηφοφορίας και ασχέτως υποψηφιοτήτων, ψηφίζω Kankkunen. Αν και ποτέ δεν βολεύτηκε στην άσφαλτο, κέρδισε 4 παγκόσμια πρωταθλήματα με 3 διαφορετικούς κατασκευαστές ενώ κέρδισε αγώνες με Gr B, με Gr A και με WRC.
Ακόμα και φέτος, στα 51 του, ήταν θεαματικότατος στη Φινλανδία -
Χάρη δεν το θυμόμουν για τον Ρερλ.
Δεν θα ψηφίσω κανέναν.
Δηλώνω πάντα όμως την προτίμηση μου στον Auriol λόγω της αντισυμβατικής του προσωπικότητας τόσο οδηγικά-αγωνιστικά όσο και σαν ανθρώπινη παρουσία.
Λόγω της υπεροχής του στην άσφαλτο που γουστάρω πολύ.
Λόγω ό,τι ήταν από τους πρώτους ΝοτιοΕυρωπαίους μαζί με το Sainz που σήκωσαν μύτη στους Φινλανδούς και κέρδισαν τις Χίλιες Λίμνες και για πολλούς ακόμα λόγους.Επίσης η προτίμηση μου στον Kankkunen γιατί ήταν το μεγαλύτερο χέρι κατά την γνώμη μου στην ιστορία των ραλλύ (από αυτόν κατα την γνώμη μου είδαμε τις καλύτερες οδηγικές γραμμές πραγματικές ζωγραφιές) αν και 'διάλεγε παιχνίδια'. Δεν βολεύτηκε στην άσφαλτο μάλλον λόγω της συνήθειας που είχε να μην κάνει εντατικές δοκιμές, πράγμα αναγκαίο στην άσφαλτο και ίσως λόγω ό,τι σαν χαρακτήρας δεν ήταν ο άνθρωπος του ρίσκου. Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ό,τι όταν χρειάστηκε κέρδισε και στεγνές ss του Monte Carlo οπότε και εκεί μπορούσε.
Επίσης αν και οδηγικά δεν τον πάω, δεν μπορώ παρά να βγάλω το καπέλο στον SAINZ γιατί ήταν ο πιο σταθερός παίκτης όταν ήταν μέσα στο παιχνίδι, γιατί ήταν εξπέρ στην τακτική, γιατί ήταν αριστοκρατική-ηγετική προσωπικότητα από αυτές που χρειάζονται τα ραλλυ και γιατί είναι η ζωντανή απόδειξη ό,τι ακόμα και αν δεν είσαι ταλέντο εκ γενετής μπορείς με επιμονή και σκληρή δουλειά να πετύχεις.
-
αν αρχίσουμε να βάζουμε ονόματα που λείπουνε δεν θα τελειώσουμε ποτε.
γενικά συμπεράσματα του τυπου 'καλύτερος όλων των εποχών' παντα με μπερδεύανε.
πως και με τι κριτήρια αλλωστε να συγκρίνεις την υπέρβαση-αποκάλυψη μισελ μουτον με τον πιο ταλαντούχο νέοτευτκο λεμπ?
και οταν τελειώσεις πως θα υπερκεράσεις τον ρανιοτι?
[...]
-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
και οταν τελειώσεις πως θα υπερκεράσεις τον ρανιοτι?
[...]
Αν πιάσουμε κ τους προσθιοκίνητους τώρα ρίξε και ένα Πανιζί έτσι να βρίσκεται!
Αξίζει να σημειωθεί ότι ''πυροβολούσε'' στα ίσια τους τετρακίνητους με το 306 maxi
Απλά respect! -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
και οταν τελειώσεις πως θα υπερκεράσεις τον ρανιοτι?
[...]
Αν πιάσουμε κ τους προσθιοκίνητους τώρα ρίξε και ένα Πανιζί έτσι να βρίσκεται!
Αξίζει να σημειωθεί ότι ''πυροβολούσε'' στα ίσια τους τετρακίνητους με το 306 maxi
Απλά respect!θυμάστε τι μηχανοραφίες κανανε τοτε για να περιορίσουν την απόδοση των 306 maxi για να μην ξεφτυλιστουν τελείως τα τετρακίνητα? αν θυμαμαι καλα μεχρι και κανονισμούς είχαν αλλάξει για να τους μαζεψουν...
ο πανιζι δεν ηταν που αργότερα με το 206 WRC πηρε ενα επικο κεφαλι 30' και το πανηγυρισε δεόντος εμμεσω της ειδικής διαδρομής σβουρίζοντας????
edit: ω ναι... αυτος ήταν... http://www.youtube.com/watch?v=Y3lycIaNMfc
παντως ψαχνω καιρό τωρα ενα video (αν υπάρχει και θυμαται κανεις ποτε ήταν) με τον μικι μπιαζιον και την deltona οπου σε εναν αγώνα (παγος/χιονι/νυχτα) πηρε εντολή απο τον ασυρματο να κόψει ρυθμο για να ευνοηθεί ο team mate Και αυτος για σπάσιμο προτιμησε να αραξει τη deltona μπροστα σε ολον τον κόσμο και να περιμενει να τον περασει...
-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
παντως ψαχνω καιρό τωρα ενα video (αν υπάρχει και θυμαται κανεις ποτε ήταν) με τον μικι μπιαζιον και την deltona οπου σε εναν αγώνα (παγος/χιονι/νυχτα) πηρε εντολή απο τον ασυρματο να κόψει ρυθμο για να ευνοηθεί ο team mate Και αυτος για σπάσιμο προτιμησε να αραξει τη deltona μπροστα σε ολον τον κόσμο και να περιμενει να τον περασει...
Υπήρξε τέτοιο σκανδαλο στο wrc? δεν το γνώριζα !
Θα είχε ενδιαφέρον να το φουμε αν το πόσταριζε κανείς. -
μου εχει μείνει αποτυπωμένο στο μυαλό από κάποιο vHS ή DVD απο αυτα με τις χρυσες εποχές κλπ και μαλλον σε αγώνα στη σουηδία θα ήταν. τωρα με πια απο ολες τις delta, με ποιον team mate Και γιατι, δεν θυμαμαι.
παντως ήταν χαρακτηριστικο. εχω φαει το νετ μπας και βρω εστω ενα αρθρο η κατι αλλαο αλλα τιποτα. οποιος το θυμαται ας βοηθήσει
-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
θυμάστε τι μηχανοραφίες κανανε τοτε για να περιορίσουν την απόδοση των 306 maxi για να μην ξεφτυλιστουν τελείως τα τετρακίνητα? αν θυμαμαι καλα μεχρι και κανονισμούς είχαν αλλάξει για να τους μαζεψουν...Βασικά των Xsara, το 1999 ο Bugalski κέρδισε σε Καταλωνία-Κορσική και η FIA άλλαξε τους τεχνικούς κανονισμούς για το 2000 (+40 κιλά βάρος, -30 άλογα). Τα 306 είχαν φέρει κάτι 2ες-3ες θέσεις (Delecour, Panizzi) μέχρι τότε αλλά οι Xsara τους 'πήραν τα κεφάλια'.
Οχι όμως και στους κορυφαίους ο Panizzi, όταν άλλαξαν οι κανονισμοί αναγνωρίσεων -->
Καλύτερος ξένος ράλυμαν