-
Γεια σας, είμαι νέο μέλος, αγόρασα το πάτριοτ 4Χ4 .
Τώρα, με 25.000 χιλιόμετρα ;
1.Το χειρόφρενο σε μαλώνει αν δεν το χειριστής με τρόπο.
2.Ο μοχλός ταχυτήτων (σειρ.) κυρίως στην 3η, μοιάζει να ...πως να το πω, σαν να ακουμπάνε τα δόντια.
3.Το χρώμα ... Σε πιεστικό με ζεστό νερό από πολύ κοντά, βγάζοντας ένα λεκέ ξεκόλλησε ένα κομματάκι μπογια .
4-5.Όταν κάνω μεγάλα δρομολόγια σε εθνική οδό ποιά είναι η οικονομική ταχύτητα;90 ή 120;
6.Πλαστικό: Λέτε να βάλω στις πόρτες δέρμα; Γίνεται;
7-8.Tην Άνοιξη να αλλάζω τα 50-50 με 'τρακτερωτά' ; Να μην τα αλλάξω;
9. Οι λαμαρίνες είναι πολύ λεπτές , μπαίνουν μέσα με το δάχτυλο. Μου δίνει την εντύπωση ότι είναι για να απορροφήσουν την ορμή, στο ίντερνετ περνάει όλα τα τεστ συγκρούσεων. -
Γεια σας, είμαι νέο μέλος, αγόρασα το πάτριοτ 4Χ4 .
Τώρα, με 25.000 χιλιόμετρα ;
1.Το χειρόφρενο σε μαλώνει αν δεν το χειριστής με τρόπο.
2.Ο μοχλός ταχυτήτων (σειρ.) κυρίως στην 3η, μοιάζει να ...πως να το πω, σαν να ακουμπάνε τα δόντια.
3.Το χρώμα ... Σε πιεστικό με ζεστό νερό από πολύ κοντά, βγάζοντας ένα λεκέ ξεκόλλησε ένα κομματάκι μπογια .
4-5.Όταν κάνω μεγάλα δρομολόγια σε εθνική οδό ποιά είναι η οικονομική ταχύτητα;90 ή 120;
6.Πλαστικό: Λέτε να βάλω στις πόρτες δέρμα; Γίνεται;
7-8.Tην Άνοιξη να αλλάζω τα 50-50 με 'τρακτερωτά' ; Να μην τα αλλάξω;
9. Οι λαμαρίνες είναι πολύ λεπτές , μπαίνουν μέσα με το δάχτυλο. Μου δίνει την εντύπωση ότι είναι για να απορροφήσουν την ορμή, στο ίντερνετ περνάει όλα τα τεστ συγκρούσεων. -
Γεια σας, είμαι νέο μέλος, αγόρασα το πάτριοτ 4Χ4 .
Τώρα, με 25.000 χιλιόμετρα ;
1.Το χειρόφρενο σε μαλώνει αν δεν το χειριστής με τρόπο.
2.Ο μοχλός ταχυτήτων (σειρ.) κυρίως στην 3η, μοιάζει να ...πως να το πω, σαν να ακουμπάνε τα δόντια.
3.Το χρώμα ... Σε πιεστικό με ζεστό νερό από πολύ κοντά, βγάζοντας ένα λεκέ ξεκόλλησε ένα κομματάκι μπογια .
4-5.Όταν κάνω μεγάλα δρομολόγια σε εθνική οδό ποιά είναι η οικονομική ταχύτητα;90 ή 120;
6.Πλαστικό: Λέτε να βάλω στις πόρτες δέρμα; Γίνεται;
7-8.Tην Άνοιξη να αλλάζω τα 50-50 με 'τρακτερωτά' ; Να μην τα αλλάξω;
9. Οι λαμαρίνες είναι πολύ λεπτές , μπαίνουν μέσα με το δάχτυλο. Μου δίνει την εντύπωση ότι είναι για να απορροφήσουν την ορμή, στο ίντερνετ περνάει όλα τα τεστ συγκρούσεων. -
To 8.
-
Λογικά εισαι μεσα στην εγγυηση. αρα τα 1,2,3 πρεπει να τα κοιταξεις αμεσα πριν ληξει...
το 5 εξ οσων γνωριζω ειναι γενικώς δεδομενο για τα αμερικάνικα. μπορει να δειχνουν χαλια αλλα αντεχουν. να το ντυσεις??? δε ξερω αν γινεται, δυσκολο μου φαινεται εως πανακριβο αν ειναι εφικτό.
το 6 μου φαινεται πολυ ο κατασκευαστης τι λεει??? ο κατασκευαστης του ελαστικου? αν οντως ειναι πολυ 'μπαλοναρουν' και τα τρως ανομοιομορφα στο κεντρο τους. χωρια οτι 'χτυπαει' το αυτοκινητο. Μην ξεχνας και το λαστιχο δουλευει σαν αναρτηση..
το 7 εξαρταται τι εννοεις τρακτεροτα... με ενα 50-50 παντως εισαι μια χαρα χειμωνα καλοκαιρι για τις δυνατοτητες του αυτοκινητου
το 9 μην κρινεις την αντοχη ( οχι σε ζημια αλλα το αν θα βγεις ζωντανος ή οχι) απο τις λαμαρινες. μην ξεχνας τους νομους για την προστασια των πεζων, αποροφηση της δυναμης κ.λ.π. κ.λ.π. σε συγκρουση οντως θα γινει λιωμα, ωστε να αποροφησει την ενεργεια της συγκρουσης και να μεινει η καμπινα ( με εσενα μεσα και την οικογενεια σου ) ανεπαφη κατα το δυνατον 'ελεγχωμενες ζωνες παραμορφωσης' λεγεται το θεμα αυτο.
Για τα υπολοιπα που δεν αναφερω δεν εχω αποψη καθοτι ΜΗ κατοχος....
Η αισθηση μου παντος απο αυτα, αλλα κυριως απο το υφος που τα γραφεις ειναι να πας κατα το 8 μερια.. κυριως για ψυχολογικους λογους, καθοτι νιωθω οτι στο μυαλο σου το εχεις απαξιωσει τελειως και οτι και να γινεται για σενα θα φταιει το αυτοκινητο. -
Είναι γνωστή μέτρια - μετριότατη - ποιότητα των αυτοκινήτων αυτών. Ο ευρωπαϊκός/ Ιαπωνικός ανταγωνισμός γελάει μαζί τους. Είναι πιστεύω κατά τα άλλα τίμια αμάξια, δεν υστερούν κάπου τρομερά. Κάπου υπάρχει και ελληνικό φόρουμ Jeep Patriot αλλά τώρα βαριέμαι να ψάχνω. Κάνε ένα... google να το βρείς.
-
... σήμερα έτυχε να βρεθώ σε ένα μικροτροχαίο, όπου ένα σέατ ίμπιζα χτύπησε με δύναμη από πίσω ένα τζιπ. Γερό χτύπημα. Σταμάτησα κι εγώ στην άκρη και πήγα να δώ. Λοιπόν, το σέατ έγινε σχεδόν πίτα στη μηχανή του, η μισή έγινε κιμάς. Το τζίπ; Το τζίπ παιδιά δεν έπαθε τίποτα. Κάτι γρατζουνιές στον πίσω προφυλακτήρα, που αν δεν ήξερες ότι έγινε ατύχημα και το έβλεπες έτσι παρκαρισμένο θα νόμιζες ότι είναι απλά λερωμένο ή ότι το έξυσε καμμιά γάτα.
-
Γενικά τα αυτοκίνητα είναι μαλακά μπροστά για να μην πάθει τίποτα ο άτυχος πεζός ενώ είναι σκληρά από πίσω.
Νομίζω ότι δεν είσαι ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο (δικαιολογημένα ή όχι δεν έχει σημασία). Σίγουρα όμως υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα... (ανάλογα και με το τί ζητάς αλλά από αυτά που λες το συγκεκριμένο μάλλον δεν σου κάνει). Αν μπορείς να πάρεις το Volvo (ή και πολλά άλλα αυτοκίνητα) χωρίς να σου κοστίσει πολύ ούτε συζήτηση.... -
Κάτσε, φίλε χρισαντώνη. Εννοείς ότι θές 'τζιπ' το θες μόνο για να είσαι ασφαλης στα τρακαρίσματα?
Αν ναι, πιστεύεις ότι τα οχήματα αυτά είναι όντως ασφαλέστερα? Δεν τρακάρουν μόνο από πίσω, ξερεις. Και δε θες να μάθεις από πρώτο χέρι τι παθαίνουν σε πλαγιες συγκρούσεις, με το κέντρο βάρους τους στο θεό...
Αν όχι, διάγραψε τις προηγούμενες προτάσεις.BTW, με βάση ποιο σκεπτικό αγόρασες αρχικά το Patriot?
-
Ο χρήστης hrisantonis έγραψε:
3.Το χρώμα είναι εντάξει; Σε πιεστικό με ζεστό νερό από πολύ κοντά, βγάζοντας ένα λεκέ ξεκόλλησε ένα κομματάκι μπογια από τον πίσω προφυλακτήρα. Ήταν υψηλή πίεση και από πάρα πολύ κοντά.
Φυσικο δεν ειναι;Το πιεστικο σπαει ακομα και τζαμια ή τρυπαει λαστιχα αν το κανεις απο πολυ κοντα .
-
Μου κάνει εντύπωση πάντως που ορισμένες 'παρατηρήσεις' φαίνονται απο ένα απλό testdrive και μια επίσκεψη σε έκθεση και όχι μετά απο 15 μήνες και 25.000 χλμ.Δεν είναι βέβαια σπάνιο να μετανιώνει κάποιος εκ των υστέρων με την επιλογή του.
Τα θέματα ποιοτητας είναι κάτι που φαινονται εξαρχής στα Patriot/Compass.
'Η προσπάθησε να το εκτιμήσεις με αυτά που σου προσφέρει (δικαιολογώντας και την επιλογή σου) ή αλλαξε το (δύσκολο αυτό το καιρό εκτός αν το 'σκοτώσεις').Στο 4ο ερώτημα αν δεν κάνω λάθος η 'οικονομική ταχύτητα' πάντα (σε όλα τα αυτοκίνητα) είναι 2ψήφιο νούμερο χιλιομέτρων. Σύμφωνα με τον 'Νέο Ευρωπαικό Κύκλο Οδήγησης' (New European Driving Cycle) που καταγραφουν κατανάλωση και καυσαέρια οι κατασκευαστές οι ταχύτητες που επιτυγχάνουν τα εργοστασιακά κατώτερα όρια κατανάλωσης είναι πολύ μικρές.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τα θέματα ποιοτητας είναι κάτι που φαινονται εξαρχής στα Patriot/Compass. 'Η προσπάθησε να το εκτιμήσεις με αυτά που σου προσφέρει (δικαιολογώντας και την επιλογή σου) ή αλλαξε το (δύσκολο αυτό το καιρό εκτός αν το 'σκοτώσεις').Συμφωνω. Είναι μετρημένα τα κουκιά. Δες το απο τη θετική πλευρά του. Έχεις ένα αμάξι, με καλούς χώρους, ταξιδιάρικο, με όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, άνετο, δυνατό, με αποδεκτές εκτός δρόμου ικανότητες. Σε τέτοιες εποχές αν το πουλήσεις θα χάσεις πολλά χρήματα. Είναι που είναι ότι τέτοια αμάξια μεταχειρισμένα δεν τα αγοράζει κανείς ούτε... τζάμπα, άσε που δεν κρατάνε και την αξία τους γενικά σαν Patriot. Αν τώρα είσαι τυχερός και βρεθεί κάποιος 'Αμερικανάκιας' και το 'σκοτώσεις' τότε... χαλάλι σου.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Είναι γνωστή μέτρια - μετριότατη - ποιότητα των αυτοκινήτων αυτών. Ο ευρωπαϊκός/ Ιαπωνικός ανταγωνισμός γελάει μαζί τους. Είναι πιστεύω κατά τα άλλα τίμια αμάξια, δεν υστερούν κάπου τρομερά. Κάπου υπάρχει και ελληνικό φόρουμ Jeep Patriot αλλά τώρα βαριέμαι να ψάχνω. Κάνε ένα... google να το βρείς.Αυτο ειναι το forum του patriot http://www.jeeppatriot.gr/
Patriot απορίες