Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά μικρομεσαίου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά μικρομεσαίου
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1
    11
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      www2000 last edited by

      Ήρθε ο καιρός να δώσω το αυτοκίνητο μου (VW polo 75hp -2005 πριν το facelift). Ο λόγος που το δίνω είναι ότι χρειάζομαι κάτι πιο δυνατό για αξιοπρεπέστερα ταξίδια εκτός πόλης (με την έννοια κυρίως των προσπεράσεων αφού και από το polo δεν είχα παράπονο στην τελική του όταν... κατάφερνε να την πιάσει). Δηλαδή με ενδιαφέρουν κυρίως οι επιταχύνσεις εν κινήσει.
      Επίσης *μάλλον * θα πάω σε κάτι ελαφρώς μεγαλύτερο, αφού θα το κρατήσω καμία δεκαετία και οι ανάγκες θα αλλάζουν συνεχώς. Άρα θέλουμε κάποια αξιοπιστία.
      Το αυτοκίνητο πρέπει να έχει το μικρότερο δυνατό κινητήρα σε κυβικά (δηλαδή μέχρι 1600, άντε 1800), ώστε να έχω τις πιο φτηνές ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας κλπ ενώ θα προτιμηθεί και κάτι οικονομικό στο θέμα της βενζίνης.
      Θα κάνει 15-20000 χλμ/ χρόνο μεικτά, με πολλά από αυτά όμως και στην Αθήνα.
      Τα περισσότερα χρήματα που μπορώ να διαθέσω είναι περίπου 22-25000€, ώστε να μην ξεπεράσω ένα άνοιγμα πάνω από 15000-17000 (σε σχέση και με την πώληση του παλιού), και επειδή ένα ποσό περί των 10.000€ θα είναι δόσεις θα ήθελα κάτι άτοκο κατά προτίμηση..
      Αφού απέρριψα τα κάμπριο (στα οποία έτρεφα μια συμπάθεια αλλά... συμβιβάζομαι με ηλεκτρική οροφή ), λόγω τιμής, κοίταξα κάποια αυτοκίνητα στις 2 κατηγορίες που με ενδιαφέρουν δηλαδή την κορυφαία έκδοση ενός μικρού ή μια μεσαία έκδοση ενός μικρομεσαίου.
      Από αυτά απορρίφθηκαν:
      BMW 116 αφού ακούω ότι σέρνεται ενώ για πλάκα περνάς τα 25000€
      Η Fiat ενώ έχω μάθει ότι έκανα βήματα μπροστά ακόμα δε μου εμπνέει εμπιστοσύνη - και θα έπαιρνα Alfa romeo 147 που έχει τρομερό χρηματοδοτικό.
      Το Civic είναι για κλάματα ο σχεδιασμός του.
      Mazda 3 έχω ενημερωθεί ότι αλλάζει και μου φαίνεται γενικά παλιό.
      Peugeot 308 δε μου αρέσει και έχω 2-3 γνωστούς στους οποίους το ομολογουμένως πανέμορφο 206 έχει βγάλει μύρια προβλήματα.
      Citroen C3/C4 γιατί δε μαρέσει η πολιτική απαξίωσης των μοντέλων της εταιρείας από την ίδια την εταιρεία.
      Renault δε μου αρέσει το Megane ιδιαίτερα αλλά με την τρέχουσα πορεία της εταιρείας, ανησυχώ.
      Seat όχι καθώς είναι 'φτηνά VW' (τουλάχιστον το παλιό Leon μου φαινόταν φτωχότερο από το μικρότερο Polo μου).
      Skoda δεν είναι για εμένα η νέα Fabia..
      Volvo C30 νομίζω είναι άσχημο, αν και ξεκινάει κάτω από τα 20.000€
      Το Fiesta μου αρέσει πολύ αλλά αλλάζει άμεσα.

      Τι περισσεύει?
      Σε αυτά που με κρατάνε πιο μακριά:
      Alfa romeo 147 τρομερή σχεδίαση και το χρηματοδοτικό πρόγραμμα της εταιρείας, από μια βόλτα που έκανα στην αντιπροσωπεία με 24200 την παίρνω με ό,τι μπορώ να φανταστώ στα 1600 κυβικά, αλλά έχω ακούσει εκατομμύρια παράπονα ότι χαλάει για πλάκα..
      Audi A3 μήπως βγαίνει ιδιαίτερα ακριβό? Γιατί φτάνω μόνο τη βασική έκδοση με τον κινητήρα των 1400 κυβικών, TSI 125 hp αλλά δεν ξέρω τι περιλαμβάνει αυτή..
      Mercedes A class δεν ξέρω τι λέει από τιμή, αλλά από την άλλη δε με ενθουσιάζει να οδηγώ από τώρα Mercedes.
      Mazda 2 1500 κυβικά. Μου αρέσει πολύ αλλά με βλέπω να κλίνω προς τα μικρομεσαία..
      Peugeot 207 GT μικρό και χαλάει, όπως το 206???
      Opel Corsa Gsi, αν δώσω 20000€++ μήπως πρέπει να πάω στο OPC?? Αλλά από την άλλη το OPC δεν βγαίνει σε 5θυρο και το βρίσκω υπερβολικά δυνατό...
      Polo GTI 1800 κυβικά για 150 άλογα ????? όταν οι 2 από πάνω τα βγάζουν στα 1600??

      Τα.. κοντινότερα:
      Opel Astra μάλλον 1600 με 180 hp (μήπως είναι υπερβολικά?) ειδικά τώρα με την έκπτωση ή την ηλιοροφή φαίνεται καλό! Περίπου στα 23 μου βγαίνει.
      Ford Focus μου αρέσει εμφανισιακά αλλά τα 115 άλογα μου φαίνονται λίγα ενώ και η τιμή του μάλλον αλμυρή για Ford. Αυτές τις μέρες κοιτάω αυτό, οπότε δεν έχω ολοκληρωμένη εικόνα.
      VW Golf τα θετικά: ξέρω τη VW, είμαι ευχαριστημένος/ οι νέες εκδόσεις GT Sport είναι και όμορφες. Είναι 1400 κυβικά μόνο και έχει μικρή κατανάλωση.
      τα αρνητικά: τελικά σπάνε???? ο καθένας λέει το δικό του. Και αν δν σπάνε (που θεωρώ είναι θέμα οδήγησης) τι λένε από βλάβες? Διαβάζω αρκετές βλάβες για τα διπλοτούρμπινα (TSI 140hp). Το μονοτούρμπινο 122 αλόγων τι λέει από βλάβες? Μήπως αυτό είναι η χρυσή τομή?
      Το GT 170hp το απορρίπτω εξαρχής καθώς είναι πολύ για εμένα ενώ και η τιμή του ξεκινάει (...) από τα 25000€. Το 80άρι, το αφήνουμε τελείως και παίζουμε στα 122 και στα 140 άλογα.
      Toyota Auris με το 1600 άρι κινητήρα του με τα 124 άλογα του. Απόψεις κυρίως σε σχέση με τα 3 τελευταία??

      Οποιαδήποτε άποψη/ συμβουλή/ ιδέα φυσικά δεκτή ιδιαίτερα σε αυτά που περισσεύουν ή στα 4 τελευταία!
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        www2000 last edited by

        Ήρθε ο καιρός να δώσω το αυτοκίνητο μου (VW polo 75hp -2005 πριν το facelift). Ο λόγος που το δίνω είναι ότι χρειάζομαι κάτι πιο δυνατό για αξιοπρεπέστερα ταξίδια εκτός πόλης (με την έννοια κυρίως των προσπεράσεων αφού και από το polo δεν είχα παράπονο στην τελική του όταν... κατάφερνε να την πιάσει). Δηλαδή με ενδιαφέρουν κυρίως οι επιταχύνσεις εν κινήσει.
        Επίσης *μάλλον * θα πάω σε κάτι ελαφρώς μεγαλύτερο, αφού θα το κρατήσω καμία δεκαετία και οι ανάγκες θα αλλάζουν συνεχώς. Άρα θέλουμε κάποια αξιοπιστία.
        Το αυτοκίνητο πρέπει να έχει το μικρότερο δυνατό κινητήρα σε κυβικά (δηλαδή μέχρι 1600, άντε 1800), ώστε να έχω τις πιο φτηνές ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας κλπ ενώ θα προτιμηθεί και κάτι οικονομικό στο θέμα της βενζίνης.
        Θα κάνει 15-20000 χλμ/ χρόνο μεικτά, με πολλά από αυτά όμως και στην Αθήνα.
        Τα περισσότερα χρήματα που μπορώ να διαθέσω είναι περίπου 22-25000€, ώστε να μην ξεπεράσω ένα άνοιγμα πάνω από 15000-17000 (σε σχέση και με την πώληση του παλιού), και επειδή ένα ποσό περί των 10.000€ θα είναι δόσεις θα ήθελα κάτι άτοκο κατά προτίμηση..
        Αφού απέρριψα τα κάμπριο (στα οποία έτρεφα μια συμπάθεια αλλά... συμβιβάζομαι με ηλεκτρική οροφή ), λόγω τιμής, κοίταξα κάποια αυτοκίνητα στις 2 κατηγορίες που με ενδιαφέρουν δηλαδή την κορυφαία έκδοση ενός μικρού ή μια μεσαία έκδοση ενός μικρομεσαίου.
        Από αυτά απορρίφθηκαν:
        BMW 116 αφού ακούω ότι σέρνεται ενώ για πλάκα περνάς τα 25000€
        Η Fiat ενώ έχω μάθει ότι έκανα βήματα μπροστά ακόμα δε μου εμπνέει εμπιστοσύνη - και θα έπαιρνα Alfa romeo 147 που έχει τρομερό χρηματοδοτικό.
        Το Civic είναι για κλάματα ο σχεδιασμός του.
        Mazda 3 έχω ενημερωθεί ότι αλλάζει και μου φαίνεται γενικά παλιό.
        Peugeot 308 δε μου αρέσει και έχω 2-3 γνωστούς στους οποίους το ομολογουμένως πανέμορφο 206 έχει βγάλει μύρια προβλήματα.
        Citroen C3/C4 γιατί δε μαρέσει η πολιτική απαξίωσης των μοντέλων της εταιρείας από την ίδια την εταιρεία.
        Renault δε μου αρέσει το Megane ιδιαίτερα αλλά με την τρέχουσα πορεία της εταιρείας, ανησυχώ.
        Seat όχι καθώς είναι 'φτηνά VW' (τουλάχιστον το παλιό Leon μου φαινόταν φτωχότερο από το μικρότερο Polo μου).
        Skoda δεν είναι για εμένα η νέα Fabia..
        Volvo C30 νομίζω είναι άσχημο, αν και ξεκινάει κάτω από τα 20.000€
        Το Fiesta μου αρέσει πολύ αλλά αλλάζει άμεσα.

        Τι περισσεύει?
        Σε αυτά που με κρατάνε πιο μακριά:
        Alfa romeo 147 τρομερή σχεδίαση και το χρηματοδοτικό πρόγραμμα της εταιρείας, από μια βόλτα που έκανα στην αντιπροσωπεία με 24200 την παίρνω με ό,τι μπορώ να φανταστώ στα 1600 κυβικά, αλλά έχω ακούσει εκατομμύρια παράπονα ότι χαλάει για πλάκα..
        Audi A3 μήπως βγαίνει ιδιαίτερα ακριβό? Γιατί φτάνω μόνο τη βασική έκδοση με τον κινητήρα των 1400 κυβικών, TSI 125 hp αλλά δεν ξέρω τι περιλαμβάνει αυτή..
        Mercedes A class δεν ξέρω τι λέει από τιμή, αλλά από την άλλη δε με ενθουσιάζει να οδηγώ από τώρα Mercedes.
        Mazda 2 1500 κυβικά. Μου αρέσει πολύ αλλά με βλέπω να κλίνω προς τα μικρομεσαία..
        Peugeot 207 GT μικρό και χαλάει, όπως το 206???
        Opel Corsa Gsi, αν δώσω 20000€++ μήπως πρέπει να πάω στο OPC?? Αλλά από την άλλη το OPC δεν βγαίνει σε 5θυρο και το βρίσκω υπερβολικά δυνατό...
        Polo GTI 1800 κυβικά για 150 άλογα ????? όταν οι 2 από πάνω τα βγάζουν στα 1600??

        Τα.. κοντινότερα:
        Opel Astra μάλλον 1600 με 180 hp (μήπως είναι υπερβολικά?) ειδικά τώρα με την έκπτωση ή την ηλιοροφή φαίνεται καλό! Περίπου στα 23 μου βγαίνει.
        Ford Focus μου αρέσει εμφανισιακά αλλά τα 115 άλογα μου φαίνονται λίγα ενώ και η τιμή του μάλλον αλμυρή για Ford. Αυτές τις μέρες κοιτάω αυτό, οπότε δεν έχω ολοκληρωμένη εικόνα.
        VW Golf τα θετικά: ξέρω τη VW, είμαι ευχαριστημένος/ οι νέες εκδόσεις GT Sport είναι και όμορφες. Είναι 1400 κυβικά μόνο και έχει μικρή κατανάλωση.
        τα αρνητικά: τελικά σπάνε???? ο καθένας λέει το δικό του. Και αν δν σπάνε (που θεωρώ είναι θέμα οδήγησης) τι λένε από βλάβες? Διαβάζω αρκετές βλάβες για τα διπλοτούρμπινα (TSI 140hp). Το μονοτούρμπινο 122 αλόγων τι λέει από βλάβες? Μήπως αυτό είναι η χρυσή τομή?
        Το GT 170hp το απορρίπτω εξαρχής καθώς είναι πολύ για εμένα ενώ και η τιμή του ξεκινάει (...) από τα 25000€. Το 80άρι, το αφήνουμε τελείως και παίζουμε στα 122 και στα 140 άλογα.
        Toyota Auris με το 1600 άρι κινητήρα του με τα 124 άλογα του. Απόψεις κυρίως σε σχέση με τα 3 τελευταία??

        Οποιαδήποτε άποψη/ συμβουλή/ ιδέα φυσικά δεκτή ιδιαίτερα σε αυτά που περισσεύουν ή στα 4 τελευταία!
        Ευχαριστώ εκ των προτέρων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr