-
Η Autoprofit που είναι ανεξάρτητος εισαγωγέας Suzuki φέρνει το Swift με τον 1.500άρη VVT κινητήρα που κυκλοφορεί σε ολόκληρη την Ευρώπη (τον ίδιο που έμπαινε στο Ignis Sport αλλά με χαμηλότερη συμπίεση και λιγότερα άλογα -καίει απλή αμόλυβδη) αλλά δεν εισάγεται εδώ από τον όμιλο Σφακιανάκη.
http://www.suzuki-auto.de/auto/live/mod ... uerer.html
Το έχει οδηγήσει κανείς να μας πει γνώμη; Ειδικά σε σύγκριση με το Swift 1.3
Edit: αλλαγή τίτλου
-
Η Autoprofit που είναι ανεξάρτητος εισαγωγέας Suzuki φέρνει το Swift με τον 1.500άρη VVT κινητήρα που κυκλοφορεί σε ολόκληρη την Ευρώπη (τον ίδιο που έμπαινε στο Ignis Sport αλλά με χαμηλότερη συμπίεση και λιγότερα άλογα -καίει απλή αμόλυβδη) αλλά δεν εισάγεται εδώ από τον όμιλο Σφακιανάκη.
http://www.suzuki-auto.de/auto/live/mod ... uerer.html
Το έχει οδηγήσει κανείς να μας πει γνώμη; Ειδικά σε σύγκριση με το Swift 1.3
Edit: αλλαγή τίτλου
-
Η Autoprofit που είναι ανεξάρτητος εισαγωγέας Suzuki φέρνει το Swift με τον 1.500άρη VVT κινητήρα που κυκλοφορεί σε ολόκληρη την Ευρώπη (τον ίδιο που έμπαινε στο Ignis Sport αλλά με χαμηλότερη συμπίεση και λιγότερα άλογα -καίει απλή αμόλυβδη) αλλά δεν εισάγεται εδώ από τον όμιλο Σφακιανάκη.
http://www.suzuki-auto.de/auto/live/mod ... uerer.html
Το έχει οδηγήσει κανείς να μας πει γνώμη; Ειδικά σε σύγκριση με το Swift 1.3
Edit: αλλαγή τίτλου
Suzuki Swift 1.5 VVT (όχι το 1.6 VVT Sport)