-
Λετε να υπαρχει προβλημα με τους πλευρικους αεροσακους μετα την τοποθετηση δερματινου σαλονιου after-market?
-
Λετε να υπαρχει προβλημα με τους πλευρικους αεροσακους μετα την τοποθετηση δερματινου σαλονιου after-market?
-
Λετε να υπαρχει προβλημα με τους πλευρικους αεροσακους μετα την τοποθετηση δερματινου σαλονιου after-market?
-
Ο χρήστης Mafioso έγραψε:
Λετε να υπαρχει προβλημα με τους πλευρικους αεροσακους μετα την τοποθετηση δερματινου σαλονιου after-market?Απ' ότι ξέρω ακόμα και πολλές αντιπροσωπείες τοποθετούν τα δερμάτινα σαλόνια σε καινούργια αυτοκίνητα εν Ελλάδι, οπότε όχι μόνο είναι δυνατόν, είναι και συνηθισμένο.
Αυτό που χρειάζεται είναι ο ταπετσιέρης να ξέρει καλά τη δουλειά του και να φροντίσει να δημιουργήσει μια 'ευαίσθητη' περιοχή στο δέρμα στο σημείο όπου βρίσκεται ο αερόσακος ώστε να μπορεί να ανοίξει χωρίς δυσκολία. -
Ο χρήστης ο ταπετσερης μου που βαζει δερματα aftermarket σε BMW έγραψε:
Χρησιμοποιειται ειδικη κλωστη που μπορει να σκιστει και να ανοιξει οταν πρεπει να ανοιξει ο αεροσακος -
ποσα δερματα παντως εχουν κρατησει τους αεροσακους... μην το κανεις ελλαδισταν ειναι εδω. κι αμα γλιτωσεις το σκοτωμα, δεν θα γλιτωσεις τη φυλακη, εγω θα τον εκανα κιμα μετα τον δερμα
-
Ο χρήστης Bam έγραψε:
ποσα δερματα παντως εχουν κρατησει τους αεροσακους... μην το κανεις ελλαδισταν ειναι εδω. κι αμα γλιτωσεις το σκοτωμα, δεν θα γλιτωσεις τη φυλακη, εγω θα τον εκανα κιμα μετα τον δερμαΟ μηδενισμός δεν προσφέρει ΤΙΠΟΤΑ!!!
Όπως ανέφερα και παραπάνω πολλές αντιπροσωπείες τοποθετούν δερμάτινα σαλόνια εν Ελλάδι, οπότε μπορεί και ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο ακόμα και ακριβής μάρκας να έχει made in Greece δερμάτινο σαλόνι.
Υπάρχουν εταιρίες στην Ελλάδα απόλυτα εξειδικευμένες στην κατασκευή δερμάτινων σαλονιών, όπως πχ η Carrera leather (http://www.carrera.gr/internal-cars.html#), από το site της οποίας πήρα την εξής παράγραφο:'Η επένδυση με δέρμα των καθισμάτων που διαθέτουν εμπρόσθιους αερόσακους, σε καμία περίπτωση δεν θα επηρεάσει την σωστή λειτουργία τους (Οι τεχνικές που χρησιμοποιεί η Carrera είναι εφάμιλλες της αυτοκινητοβιομηχανίας).'
-
Προσωπικά επειδή πολλά ευτράπελα συμβαίνουν στην χώρα μας δεν θα έδινα το αυτοκίνητό μου να επενδύσουν με δέρμα το κάθισμα από τη στιγμή που διαθέτει πλευρικό αερόσακο. Το δέρμα τοποθετείται πάνω από το ύφασμα ή ξυλώνεται το ύφασμα και μετά μπαίνει το δέρμα?
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Προσωπικά επειδή πολλά ευτράπελα συμβαίνουν στην χώρα μας δεν θα έδινα το αυτοκίνητό μου να επενδύσουν με δέρμα το κάθισμα από τη στιγμή που διαθέτει πλευρικό αερόσακο. Το δέρμα τοποθετείται πάνω από το ύφασμα ή ξυλώνεται το ύφασμα και μετά μπαίνει το δέρμα?Ρε αρχηγέ όχι και δέρμα πάνω από ύφασμα!!!!!
Δεν θα ανοίξει ο αερόσκαος στα σίγουρα!!!!
Ξεγυμνώνεται το κάθισμα και ράβεται με ειδική κλωστή στην περιοχή των αερόσακων!!!!!
Νομίζω ότι για παράδειγμα σε όλα τα ΤΟΥΟΤΑ το δέρμα μπαίνει εδώ!!! Γενικότερα, οτιδήποτε αυτοκίνητο υπάρχει στο τελωνείο χωρίς δέρμα και ο πελάτης το θέλει με δερμάτινο .... μπαίνει εδώ στις δυο - τρεις μεγάλες εταιρείες της Αθήνας και πωλείται ('σαν εργοστασιακό' στο ευρύ καταναλωτή) -
Έχω προσωπική εμπειρία σε καινούριο Astra φίλου που το έδωσε σε πασίγνωστη εταιρία για δέρμα στην περιοχή του Γέρακα.
Ενώ το οπτικό αποτέλεσμα ήταν ιδιαίτερα καλό, ωστόσο δεν απέφυγε τις παράπλευρες απώλειες. Δέρμα έβαλε και στις πόρτες, κεντρική κονσόλα και λεβιέδες ταχυτήτων και χειροφρένου.
Όταν πήγαμε δυο τρεις φορές, για να το δούμε και να το πάρουμε, διαπίστωσα τα εξής:-
Όλες τις εργασίες τις κάνουν αλλοδαποί με ότι αυτό συνεπάγεται. (εργασίες βίδωσε-ξεβίδωσε-σκίσε-ράψε-γάζωσε-τοποθέτησε) Πιάσαμε κουβέντα με κάποιο αλλοδαπό για να μας δείξει τα καθίσματα αλλά μάταιο. Έκανε ότι δεν καταλάβαινε. Φέραμε τον Ελληνα υπεύθηνο για να βρουν τα καθίσματα. Αλλά παλι μάταιο. Δεν μπορούσαν να τα εντοπίσουν μέσα στο χαμό. Αλλωστε ο αλλοδαπός έκανε τον 'κινέζο'...
-
Το αυτοκίνητο το είχαν επί 15 μέρες σε όπισθεν προαύλιο χώρο χωρίς καθίσματα και χωρίς τις επενδύσεις θυρών μπρος-πίσω.
-
Όταν το παρέλαβε βρήκε κάτω από τα καθίσματα κάποιες βίδες αγνώστου ταυτότητας και κάποια σπασμένα κλιπάκια κοντά στην κονσόλα. Από που έλειπαν άραγε;;;
-
Στις εμπρός πόρτες εμφανίστηκαν κάποιοι εσωτερικοί τριγμοί.
-
Μετά από κουβέντα κατάλαβα ότι γίνεται διαχωρισμός πελατών και προτεραιοτήτων. Προηγούνται τα αυτοκίνητα των αντιπροσωπειών στα οποία δίνουν την μεγαλύτερη προσοχή. Επίσης προσέχουν ιδιαίτερα τα ακριβά αυτοκίνητα λόγω πρεστίζ. Ενώ σε τρίτη μοίρα βάζουν τα κοινά αυτοκίνητα που μάλλον τα βλέπουν ως αγγαρεία.
Τα συμπεράσματα δικά σας...
-
-
Αρα, οπως και σε καθε τι που αγοραζεις (ειδικα οσον αφορα υπηρεσιες), το αποτελεσμα εξαρταται σε μεγαλο βαθμο απο το ποιον της εταιρειας
-
Παρεπιμπτόντως, στα πλαϊνα των θυρών, το δέρμα έχει τεντώσει (λάθος εφαρμογή στην τοποθέτηση.. ). Γνωρίζετε αν μπορεί να μπει συνδυασμός ύφασμα και δέρμα, αλλά χωρίς να βγεί το πλαϊνό?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Αρα, οπως και σε καθε τι που αγοραζεις (ειδικα οσον αφορα υπηρεσιες), το αποτελεσμα εξαρταται σε μεγαλο βαθμο απο το ποιον της εταιρειαςΓια αυτό τον λόγο αλλά και εξαιτίας του είδους της εργασίας που θα γίνει και του κόστους που θα έχει αυτή θα ήταν ΚΑΛΟ πριν αποφασίσουμε να ρίξουμε «μια καλή και προσεκτική ματιά» στους χώρους, στους υπαλλήλους και στον τρόπο εργασίας.
Νομίζω ότι έχουμε δικαίωμα να ζητήσουμε να δούμε δείγμα της δουλειάς που κάνουν και του χώρου που γίνεται.
-
Υπάρχει βέβαια και μία εξόχως αντιαισθητική αλλά ασφαλής λύση που έχω δει σε υφασμάτινα καλύμματα να αφήσεις ...τρύπες εκεί που βγαίνει ο αερόσακος. Το θέμα είναι βέβαια αν όντως αυτές οι τρύπες είναι σωστά υπολογισμένες και φυσικά η αισθητική...
After-market δερματινο σαλονι και πλευρικοι αεροσακοι