-
Το 32ο Ράλλυ Μαύρο Ρόδο αναβάλλεται μετά από απόφαση της διοργανώτριας λέσχης ΑΛΑ, λόγω των πολύ κακών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή διεξαγωγής του αγώνα
-
Το 32ο Ράλλυ Μαύρο Ρόδο αναβάλλεται μετά από απόφαση της διοργανώτριας λέσχης ΑΛΑ, λόγω των πολύ κακών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή διεξαγωγής του αγώνα
-
Το 32ο Ράλλυ Μαύρο Ρόδο αναβάλλεται μετά από απόφαση της διοργανώτριας λέσχης ΑΛΑ, λόγω των πολύ κακών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή διεξαγωγής του αγώνα
-
Η ατυχια της ΑΛΑ συνεχιζεται. Περυσι το Αττικο, φετος το Μ.Ροδο. Κριμa.
Προσωπικα με στεναχωρησε η αναβολη. Απλα-απλα γιατι χασαμε εναν
δυσκολο και απαιτητικο αγωνα. Πιστευω ομως οτι η Κυρια Κυριτση με την
ιδιαιτερη ευαισθησια που την διακρινει στα θεματα ασφαλειας σε συνδυασμο με ΤΗΝ πειρα που εχει , πηρε μια δυσκολη αποφαση για την
ιδια και την λεσχη της, αποφαση που πρεπει να γινει σεβαστη απ ολους.
Ποια η δικη μου γνωμη? Θα την εχετε, αρκει να την διαβασετε με προσοχη
και χωρις την εξαγωγη γρηγορων συμπερασματων. Παμε λοιπον. Ετσι οπως
εξελιχθηκε ο καιρος, αν αποκοψουμε μονο το αγωνιστικο μερος, ο αγωνας
μπορουσε να γινει. Οντως, μετα τη βροχη της Παρασκευης, υπηρχε πολλη λασπη και γλυνα. Οντως οι συνθηκες ηταν δυσκολες. Ποιος ομως ειπε οτι οι αγωνες ειναι τσαγακι 7 με 9? Ραλλυ κανουμε,οχι κυνηγι θησαυρου! Θα κολουσαν λεει τα δικινητα. Ε και? Στην ασφαλτο δηλαδη, οπου τα δικινητα
μας παιρνουν τα κεφαλια, εμεις με τα τετρακινητα πρεπει να ζητησουμε να καταργηθουν οι αγωνες? Κατα την γνωμη μου, ο αγωνας, οποιες κι αν ειναι οι δυσκολιες στην οδηγηση, πρεπει να γινεται. Γι αυτο υπαρχουν οι εναλακτικες διαδρομες, γι αυτο υπαρχουν κι οι ακυρωσεις των ειδικων.
Που δινω δικηο στην κυρια Κυριτση και την ΑΛΑ? Στα θεματα ασφαλειας.
Αν συνεβαινε ενα ατυχημα, το νοσοκομειακο η η πυροσβεστικη θα ειχαν μεγαλες δυσκολιες να επεμβουν. (Για το ελικοπτερο δεν συζηταω). Αν
κολουσε η εβγαινε ενα αυτοκινητο θα διεκοπτετο ο αγωνας, γιατι γερανοι
τετρακινητοι δυσκολα βρισκονται. Αν καποιος για οποιονδηποτε λογο ζητουσε βοηθεια, δυσκολα θα την ειχε. Αρα, με την σημασια που σημερα δινουμε στην ασφαλεια, η αξιοθαυμαστη κυρια Καιτη καλα εκανε.
ΝΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΟΙΠΟΝ. Ασφαλεια στους αγωνες. Μηπως τοχουμε παρακανει? Μηπως το περυσινο ατυχημα του ατυχου συναδελφου μας μας
οδηγει σε υπερβολες,(εμας τους αγωνιζομενους)και σε αγχωτικες και
σπασμοδικες ενεργειες τους οργανωτες των αγωνων μας? Οποιοι απο μας
πηγαν φετος στο ΕΛΠΑ, δεν μπορει να μην ειδαν αυτο το φοβερο αγχος
στα ματια των οργανωτων! Ενταξει, μην εξαπτεστε, θα εξηγησω τι ενοω!
Απο την αρχη.
1.Οι αγωνες αυτοκινητου, και ιδιαιτερα τα ραλλυ, ειναι
εκδηλωσεις που πρωτα απ ολα ενεχουν τεραστιους κινδυνους και προκλησεις. Γι αυτο αλλωστε κι αρεσουν. Αλλιως τη θεση τους θα ειχαν παρει τα Playstation.
2.Oι ανθρωποι που ξεκινουν να τρεξουν σε ραλλυ
δεν ειναι φανταροι,ουτε εκτελουν διατεταγμενη υπηρεσια. Με δικη τους
αποφαση τρεχουν, κι οφειλουν να γνωριζουν τα καλα και τα κακα του σπορ.
3.Οι ιδιοι βεβαια,ουτε ηρωες ειναι, ουτε κανενα φοβερο λειτουργημα
ασκουν για να εχουν μονο απαιτησεις. Αλλοι κανου το κεφι τους, αλλοι την
δουλεια τους , κι ως εκει.
4.Και βεβαια οι οργανωτες που μας φτιαχνουν τους αγωνες, εχουν την
υποχρεωση να μας εξασφαλιζουν μια ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ μεγαλυτερη ασφαλεια, χρησιμοποιωντας το αναλογο προσωπικο και μεσα. Επισης ως εκει.
Εμεις τωρα. Εχουμε παρει φορα και κοντευουμε να ζηταμε το καθε πληρωμα ναχει το δικο του ελικοπτερο. Κι αν δεν τοχουμε, ειμαστε ετοιμοι
να παρουμε κεφαλια. Δειτε τωρα την υπερβολη. Στο Μ. Ροδο,θελαμε ναχουμε ελικοπτερο. Σκεφτηκε κανεις σε ποιο ποσοστο της καταφυτης
και σε αποκρημνες πλαγιες διαδρομης, το ελικοπτερο αυτο θα μπορουσε να προσγειωθει και να παρεχει πρωτες βοηθειες? Ουτε στο 10%! Πολυ σωστα
ζηταμε σε καθε ειδικη να υπαρχει ενα νοσοκομιακο. Κι αν στην ιδια ειδικη γινουν 2 η 3 ατυχηματα?Τζιφος και κεφαλες επι πινακι. Το ιδιο και με τα πυροσβεστικα, το ιδιο και με τους γερανους. Για να σκεφτουμε και κατι αλλο. Καθισμενοι στον καναπε μας, βριζουμε τους δυο τρελλους ορειβατες
που ξεκινησαν με χιονοθυελλα ν ανεβουν στον Ολυμπο, και τωρα ολοι μαζι πληρωνουμε την ΕΜΑΚ που ψαχνει να τους βρει. Οταν ομως εμεις κανουμε την δικη μας τρελλα, θελουμε την ΕΜΑΚ ολοκληρη στο πλευρο μας!Εχω αδικο? Αυτα κι αυτα λοιπον αγχωνουν την ΑΛΑ και καθε ΑΛΑ,που
προτιμαει να στειλει στα αζητητα εναν αγωνα και το ταμειο της, παρα ν ακουει για 10 χρονια την γκρινια μας. Κι αυτη η ιστορια πρεπει να τελειωνει.
Θα τα ισοπεδωσουμε ολα? Οχι βεβαια. Θα ζηταμε πρωτα απ ολα 'ενεργητικη ασφαλεια'. Να προλαβουμε το ατυχημα. Εφικτα πραγματα.
Πολλους και καλα εκπαιδευμενους κριτες κι ενδιαμεσους, αριστες επικοινωνιες, πληρη ενημερωση των αγωνιζομενων για τις συνθηκες του αγωνα, ενα κοντινο νοσοκομειο σε εγρηγορση. Πραγματα εφικτα. Οσο
εφικτο ειναι να συνειδητοποιησουμε οτι το χομπυ μας ειναι φυσει επικινδυνο. Να παψουμε να ζηταμε αλλου τις ευθυνες... κι οποιος φοβαται
δεν τρεχει!
ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΥΡΙΟΙ, ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΟΤΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!
Θυμωσαν μερικοι? Θ ανοιξουν τους ασκους του Αιολου? Δεν πειραζει.
Αυτη ειναι η αληθεια. Και δεν την λεω απεξω. Μεσα στον πολεμο ειμαι και
διαθεση ν αυτοκτονησω δεν εχω. Απεχθανομαι ομως την ψυχολογικη βια που ασκει η νοοτροπια του οχλου!Υ.Γ. 1.Και μην τολμησει κανεις να αρθρωσει κατηγορια, οτι τα λεω γιατι εχω καποιο συμφερον. Ουτε βαθμολογικο ενδιαφερον ειχα,ουτεμισθο θαπαιρνα
ουτε λεφτα εχασα(οπως αλλοι δυστυχεις αγωνιζομενοι). Ημουν εκει για τον
αγωνα, κι αυτον ηθελα να κανω!
2. Κυρια Καιτη μην με κακισετε. Αναλογα με τις σημερινες συνθηκες στο αθλημα, πολυ καλα κανατε. -
Απόλυτα σύμφωνος, αλλά να προσθέσω κάτι.
Μίλησες για ενεργητική ασφάλεια. Καλώς. Μήπως όμως ο κάθε οργανωτής πρέπει να δει λίγο και την 'παθητική' ασφάλεια; Δηλαδή ειδικές που δεν πολυλασπώνουν και δεν δημιουργούν ιδιαίτερα προβλήματα σε περίπτωση κακών καιρικών συνθηκών; Για παράδειγμα το Στερεάς Ελλάδας φέτος, ήταν αγώνας πρότυπο κατά την άποψή μου. Και εκεί έριχνε 'καρέκλες' όλο το διήμερο, αλλά ο αγώνας κύλησε καταπληκτικά και με ρεκόρ συμμετοχών για χωμάτινο αγώνα. Ίσως η επιπλέον προσοχή από μέρους των οργανωτών να έλυνε κάποια προβλήματα.
Λάμπης Κουρτέσης -
ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΦΙΛΟΣ LAMBIS ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ Μ.ΡΟΔΟ ΤΟΥ 2002 ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΒΡΟΧΗ Η ΣΤΟ ΠΑΛΑΔΙΟ ΤΟΥ 2001 ΔΕΝ ΑΚΙΡΟΘΗΚΕ ΑΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΛΟΓΟ ΧΙΟΝΙΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΤΟΥ 2003 ΟΙ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΛΥ ΧΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΜΤΑΞΕΙ ΤΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΠΙΠΟΛΕΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΒΛΑΚΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ
-
Έχει αναβληθεί ή έχει διακοπεί ο αγώνας?
Θυμίζω το άρθρο 1.14 του Γ.Κ.Ραλύ
Διάρκεια ενός αγώνα
Κάθε αγώνας αρχίζει με τον διοικητικό και/η τον τεχνικό έλεγχο εξακρίβωσης....
-
ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ POST ΤΟΥ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.
ΚΑΤ'ΕΜΕ,Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΔΥΟ Ε.Δ. ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ.
ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΜΑΣ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΦΕΡΕΙ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ 'ΣΚΑΛΩΣΕΙ'.
ΠΑΛΙΑ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΑΙΤΗ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ 4Χ4 ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΙΔΙΚΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ ΛΑΣΠΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ULTRA GRIP KAI BOLO ROSSO ? ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΚΑΙ 4Χ4 ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ? ΑΝΑΒΑΛΟΝΤΑΝ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ?
ΡΑΛΛΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΠΡΙΤΖ. ΣΑΝ ΠΟΛΥ ΑΔΕΛΦΕΣ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ. ΟΣΟΙ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ'ΛΕΓΑ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Οι δύο απο τις ειδικές θα παρουσίαζαν κάποιο πρόβλημα είναι γνωστό σε όλους όσους πέρασαν. Θα μπορούσε να υπάρχει μία εναλλακτική διαδρομή μια και έγκαιρα είχε επισημανθεί απο όλους τους αγωνιζόμενους πιθανό πρόβλημα λάσπης ,έχουμε μπεί ήδη και στην περίοδο των βροχών και θεωρητικά έπρεπε για καλό και για κακό να υπάρχει κάποια διέξοδος , και να παρακαμφθούν τα κομμάτια αυτά είτε μειώνοντας το συνολικό μήκος των ειδικών είτε παρακάμπτοντάς τις τελειως. Βέβαια ήταν αγώνας ράλλυ και όχι τσαγάκι όπως πολύ σωστά αναφέρει και ο κύριος Πλατής και μια λασπωμένη επιφάνεια είναι μέσα στο παιχνίδι και ίσως να το κάνει και πιο προκλητικό . Ομως εγώ θα μείνω στα γραφόμενα του κύριου Πλατή εκτός απο την ασφάλεια που αναφέρθηκε και σε κάτι άλλο που μάλλον διέφυγε..
ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΥΡΙΟΙ, ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΟΤΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!Ακουσα ότι μαζεύονταν και κάτι υπογραφές.....ή είναι ράδιο αρβύλα???
-
Φοβαμαι Γιωργο οτι 'χωριο που φαινεται κολαουζο δεν θελει'! Περιμενω
απ οποιον τα....εχει, να βγει να μας πει.
Σημερα ο αδερφος μου πηγε με την μοτοσυκλετα του επανω. Η λιακαδα
αλλο πραγμα,κι ο κοσμος εκανε μπανιο. Τον παρακαλεσα και περασε ενα μεγαλο μερος της διαδρομης. Ειχε λασπη, αλλα αν σκεφτει κανεις οτι περασε με μια μηχανη δρομου, απλα θα κλαιει τον χαμενο αγωνα.
Πιστευω οτι σημασια πρεπει να δωσουμε στην παραγραφο που τονισες
αλλα και στον ψυχολογικο βιασμο που (επιμενω) οτι ασκουμε στους
οργανωτες. Και πιστευω οτι η ΕΘΕΑ την Πεμπτη πρεπει να βγαλει μια αποφαση συμφωνα με την οποια, αν δεν γινεται πολεμος, θα απαγορευεται
η αναβολη η η ακυρωση αγωνα, και θα επιτρεπεται μονον η διακοπη η η
ακυρωση ειδικων,λογω ειδικων συνθηκων.Τελος. Ο αγωνας ΠΡΕΠΕΙ να
αρχιζει.
Καποιοι φιλοι μιλησαν για ΣΟΑΑ. Αλλο μεγα λαθος. Τι δουλεια εχει ο ΣΟΑΑ να αναβαλει αγωνες. Ειναι μια αλανθαστη συνταγη για διασπαση.
Οι μισοι θαθελαν την αναβολη και θα χειροκροτουσαν κι οι αλλοι μισοι θα
υπεβαλαν τις παραιτησεις τους! Μακρυα απο τετοιες λουμπες. Ο ΣΟΑΑ θα
μπορουσε να επεμβαινει αν πραγματι ηταν ΣΟΑΑ με 2000 συνειδητοποιημενα μελη (υποχρεωμενα αν θελουν να τρεχουν ναναι μελη)
κι οχισοαα'ειμαστε δυο,ειμαστε τρεις'!
Αντε και του χρονου. Ειλικρινα περιμενω τις αποφασεις για του χρονου της ΕΘΕΑ στην οποια ειλικρινα συνεχιζω να πιστευω. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
... Και πιστευω οτι η ΕΘΕΑ την Πεμπτη πρεπει να βγαλει μια αποφαση συμφωνα με την οποια, αν δεν γινεται πολεμος, θα απαγορευεται
η αναβολη η η ακυρωση αγωνα, και θα επιτρεπεται μονον η διακοπη η η
ακυρωση ειδικων,λογω ειδικων συνθηκων....Επειδή κάτι ανάλογο έχει γίνει στην πίστα , νομίζω ότι θα έπρεπε να θεσπιστούν σαφείς , ξεκάθαροι κανόνες αλλά και οδηγίες!
Αν κάνεις πχ αγώνα τον Φλεβάρη ή τον Μάρτη , δεν μπορείς να τον κάνεις στον Παρνασό , εκτός και άν επιτρέψουν τα λάστιχα με καρφιά (πράγμα που θεωρώ μάλλον ενέφικτο) δεν μπορείς να κάνεις αγώνα στο Λαύριο όταν οι λουόμενοι κατεβαίνουν ένα ΣΚ του καλοκαιριού! Επίσης πρέπει να προσέχεις , ειδικά στούς χωμάτινους αγώνες τι είδους χώμα έχεις! Τα πετρώδη εδάφη που είναι και η πλειοψηφία της Ελληνικής επικράτειας δεν έχουν πρόβλημα με τις βροχές , ξέρω είναι σπαστήρια αλλά τουλάχιστον... δεν λασπώνουν !!!
Μιλάμε για βαθμολόγηση Λεσχών , και κατά πόσο μπορούν να κάνουν αγώνες πρωταθλήματος , κυπέλλων ή θα πρέπει να περιορίζονται σε κάποιους λιγώτερο σημαντικούς αγώνες! Ξέρω ότι κάτι συζητιέται στην ΕΘΕΑ , ποιά θα είναι τα κριτήρια?
Μήπως και η εύρεση μίας διαδρομής κατάλληλης σε οποιεσδήποτε συνθήκες να είναι ένα κριτήριο!!!
Aναβάλλεται το Μαύρο Ρόδο