Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τελική ταχύτητα και βάρος...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τελική ταχύτητα και βάρος...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    30
    354
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirgus last edited by

      Προέκυψε και πάλι το θέμα για την τελική και αν είναι ανάλογη του βάρους του αυτοκινήτου...

      Για να μην χαλάμε άλλα θέματα ας το συζητήσουμε εδώ...

      Μια τεκμηριωμένη άποψη δόθηκε από τον Ikar

      F=1/2 Cx * S * d * V^2

      F: δύναμη που απαιτείται (όχι ισχύς ούτε ενέργεια)
      Cx: αεροδυναμικός συντελεστής
      S: μετωπική επιφάνεια
      d: πυκνότητα αέρα
      V: ταχύτητα

      Το κιβώτιο φυσικά και παίζει ρόλο, όταν μιλάμε όμως για ίδια αυτοκίνητα, έχουν προφανώς και την ίδια κλιμάκωση, όπως και το ίδιο γινόμενο Cx*S

      F προφανώς εννοείς κάποια δύναμη που πρέπει να ασκηθεί από τον κινητήρα για να πιάσουμε την ταχύτητα που θέλουμε?

      Αν πηγαίνω με 100 και κάποια στιγμή για κάποιο λόγο το βάρος αυξηθεί κατά 50 κιλά...η ταχύτητα μου θα μειωθεί ή όχι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        sirgus last edited by

        Προέκυψε και πάλι το θέμα για την τελική και αν είναι ανάλογη του βάρους του αυτοκινήτου...

        Για να μην χαλάμε άλλα θέματα ας το συζητήσουμε εδώ...

        Μια τεκμηριωμένη άποψη δόθηκε από τον Ikar

        F=1/2 Cx * S * d * V^2

        F: δύναμη που απαιτείται (όχι ισχύς ούτε ενέργεια)
        Cx: αεροδυναμικός συντελεστής
        S: μετωπική επιφάνεια
        d: πυκνότητα αέρα
        V: ταχύτητα

        Το κιβώτιο φυσικά και παίζει ρόλο, όταν μιλάμε όμως για ίδια αυτοκίνητα, έχουν προφανώς και την ίδια κλιμάκωση, όπως και το ίδιο γινόμενο Cx*S

        F προφανώς εννοείς κάποια δύναμη που πρέπει να ασκηθεί από τον κινητήρα για να πιάσουμε την ταχύτητα που θέλουμε?

        Αν πηγαίνω με 100 και κάποια στιγμή για κάποιο λόγο το βάρος αυξηθεί κατά 50 κιλά...η ταχύτητα μου θα μειωθεί ή όχι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sirgus last edited by

          Προέκυψε και πάλι το θέμα για την τελική και αν είναι ανάλογη του βάρους του αυτοκινήτου...

          Για να μην χαλάμε άλλα θέματα ας το συζητήσουμε εδώ...

          Μια τεκμηριωμένη άποψη δόθηκε από τον Ikar

          F=1/2 Cx * S * d * V^2

          F: δύναμη που απαιτείται (όχι ισχύς ούτε ενέργεια)
          Cx: αεροδυναμικός συντελεστής
          S: μετωπική επιφάνεια
          d: πυκνότητα αέρα
          V: ταχύτητα

          Το κιβώτιο φυσικά και παίζει ρόλο, όταν μιλάμε όμως για ίδια αυτοκίνητα, έχουν προφανώς και την ίδια κλιμάκωση, όπως και το ίδιο γινόμενο Cx*S

          F προφανώς εννοείς κάποια δύναμη που πρέπει να ασκηθεί από τον κινητήρα για να πιάσουμε την ταχύτητα που θέλουμε?

          Αν πηγαίνω με 100 και κάποια στιγμή για κάποιο λόγο το βάρος αυξηθεί κατά 50 κιλά...η ταχύτητα μου θα μειωθεί ή όχι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • M
            meng last edited by

            Θα δώσω τη δική μου εκδοχή στην ερώτηση του sirgus. Εφόσον ο κινητήρας έχει την περίσσεια δύναμης για να αντέξει και τα επιπλέον κιλά, όχι δεν θα κόψει ταχύτητα το αυτοκίνητο...
            Έτσι μου φαίνεται εμένα λογικό

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              sirgus last edited by

              Ο χρήστης meng έγραψε:
              Θα δώσω τη δική μου εκδοχή στην ερώτηση του sirgus. Εφόσον ο κινητήρας έχει την περίσσεια δύναμης για να αντέξει και τα επιπλέον κιλά, όχι δεν θα κόψει ταχύτητα το αυτοκίνητο...
              Έτσι μου φαίνεται εμένα λογικό

              Χμ...και αυτό το εφόσον εννοείς ότι μπορεί και να μην τα έχει???

              Δηλαδή ο κινητήρας για συγκεκριμένο αμάξι μπορεί ΠΑΝΤΑ να το φτάσει μέχρι την Α τελική ταχύτητα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • M
                meng last edited by

                Νομίζω ότι ένα μοτέρ αποδίδει τη μέγιστη ιπποδύναμη όταν του βάλεις το μέγιστο φορτίο...
                Έτσι σύμφωνα με αυτό, έστω ότι το αυτοκίνητο σου μπορεί να πηγαίνει σε ευθεία φορτωμένο με Χ κιλά και με Υ χλμ/ώρα. Εάν εσύ δεν ξεπεράσεις αυτά τα Χ κιλά νομίζω ότι δεν θα πέσει και η ταχύτητα.
                Sorry αλλά κάπως αλλιώς το έχω στο μυαλό μου και δεν μπορώ μάλλον να στο δώσω να καταλάβεις τι εννοώ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Φυσικά και παίζει ρόλο το βάρος. Μικρότερο φυσικά από τη μετωπική επιφάνεια και τον συντελεστή τριβής αλλά όχι αμελητέα. Αν το αμάξι το φορτώσεις με πέντε άτομα και τις αποσκευές τους δεν επηρεάζονται μόνο οι επιταχύνσεις και η οδική συμπεριφορά αλλά και η τελική του ταχύτητα. Πάντα μιλώντας για επίπεδο δρόμο γιατί σε κατωφέρεια έχεις αύξηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    sirgus last edited by

                    Αν δεν παίζει ρόλο το βάρος...τότε αν ενώσω ένα βαγόνι τρένου από πίσω...θα φτάσω την τελική δηλαδή?????

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • M
                      meng last edited by

                      Όχι βέβαια, εξάλλου στα τεχνικά χαρακτηριστικά δίνεται και μέγιστο βάρος, έτσι;
                      Θέλω να πω, επι παραδείγματι, ότι έχεις τρίτη ταχύτητα και πας με 85 χλμ περίπου, δηλαδή με περίπου 4000 στροφές ανά λεπτό και πηγαίνεις σταθερά σε μια ευθεία.
                      Εκείνη τη στιγμή, υποθέτω, ότι αν δεν του τα ζητάς όλα, δεν πηγαίνεις τέρμα γκάζι δηλαδή, δεν αποδίδει τα μέγιστα που μπορεί σε εκείνες τις στροφές.
                      Άρα αν εκείνη τη στιγμή του προσθέσεις ξαφνικά ένα επιπλέον βάρος το οποίο οριακά αντέχουν τα μέγιστα άλογα σου σε εκείνες τις στροφές, καταλήγω ότι δεν θα μειωθεί η ταχύτητα σου.
                      Έτσι το βλέπω εγώ, μπορεί να είναι και λάθος...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        spiros19 last edited by

                        Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                        Αν δεν παίζει ρόλο το βάρος...τότε αν ενώσω ένα βαγόνι τρένου από πίσω...θα φτάσω την τελική δηλαδή?????

                        ελα ρε σαιργκους! φυσικος εισαι... εχεις το συστημα αμαξι-προσθετο βαρος... προφανως και το βαρος ΔΕΝ επηρεαζει την τελικη...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • S
                          sirgus last edited by

                          Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:

                          Αν δεν παίζει ρόλο το βάρος...τότε αν ενώσω ένα βαγόνι τρένου από πίσω...θα φτάσω την τελική δηλαδή?????

                          ελα ρε σαιργκους! φυσικος εισαι... εχεις το συστημα αμαξι-προσθετο βαρος... προφανως και το βαρος ΔΕΝ επηρεαζει την τελικη...

                          Μια στιγμή!
                          Το αυτοκίνητο έχει μια δύναμη συγκεκριμένη...
                          Οπότε αν μιλάω για αυτοκίνητο ή για ένα κουτί που σπρώχνω εγώ το ίδιο δεν είναι???

                          Μπορείτε λοιπόν να βάλετε σε κίνηση ένα τρένο αφού δεν έχει σχέση το βάρος του?? Μόνο να το σπρώξετε δηλαδή....ή χρειάζεστε δύναμη που προφανώς δεν έχετε????

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • M
                            meng last edited by

                            Το αυτοκίνητο έχει μια ΜΕΓΙΣΤΗ δύναμη συγκεκριμένη. Δεν την χρησιμοποιεί συνέχεια όμως ολόκληρη, δεν του χρειάζεται εξάλλου.

                            Για να κινήσουμε τρένο... απλώς δεν έχουμε δύναμη!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • L
                              lkar last edited by

                              Φορτηγό φορτωμένο με βαμβάκι τρέχει με 80χλμ./ώρα και ξαφνικά αρχίζει και βρέχει -ακάλυπτο το φορτηγό-.

                              Θα αλλάξει η ταχύτητά του;

                              Θα μεταβληθεί η κατανάλωση;

                              Ανάποδα

                              Βυτίο τρέχει με 80χλμ./ώρα και ξαφνικά αρχίζει διαροή.

                              Θα αλλάξει η ταχύτητά του;

                              Θα μεταβληθεί η κατανάλωση;

                              Τα τρένα που ζυγίζουν κάτι τόνους (και δεν έχουν χιλιάδες ίππους) πως φτάνουν (ακόμα και τα ελληνικα!) 200-250χλμ./ώρα;

                              Στην F1 τι επηρεάζει περισσότερο την τελική, το βάρος ή οι κλίσεις στις πτέρυγες;

                              Αλλο η επιτάχυνση (F=m*γ) όπου σαφώς παίζει ρόλο το βάρος και άλλο η τελική και ο χρόνος που απαιτείται για να τη φτάσει ένα όχημα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • J
                                jarnot last edited by

                                Και για του λόγου το αληθές!

                                Ας πάρουμε το παράδειγμα του sirgus με κάποια πρόσθετα δεδομένα.
                                Έχουμε αυτοκίνητο m=1000kg, με ισχύ P=100HP (ας πούμε 74 KW), με συντελεστή οπισθέλκουσας Cw=0.30 και τέλος μετωπική επιφάνεια E=2 m^2. Πάμε να βρούμε τη διαφορά στην τελική ταχύτητα που θεωρητικά θα έχει, αν κινείται σε οριζόντια επιφάνεια.

                                Οι αντιστάσεις στην κίνηση του αυτοκινήτου θα είναι
                                Αντίσταση αέρα: Αα=CwE0.5pv^2, όπου p=1,2 η πυκνότητα αέρα
                                Αντιστάσεις τριβών Ατ=fmg, όπου f ο συντελεστής τριβής ελαστικού-ασφάλτου, έστω f=0.01
                                (σε μη επίπεδο δρόμο θα είχαμε και αντίσταση κλίσης Ακ=mgsinφ, ενώ αντίστοιχα η αντίσταση τριβής θα ήταν Ατ=fmg*cosφ)

                                Άρα όταν το αυτοκίνητο θα κινείται με την τελική του ταχύτητα v, θα είναι
                                Fκινητήρα = Αα + Ατ

                                Αν υποθέσουμε ότι η ισχύς των 74 KW είναι η καθαρή (στους τροχούς), τότε Fκιν = P/v

                                Οπότε τελικά προκύπτει P/v = CwE0.5pv^2 + fmg ή αλλιώς P = CwE0.5pv^3 + fmg*v (1)

                                Τώρα έρχεται η στιγμή που προσθέτουμε τα επιπλέον 50kg που ζήτησε ο sirgus. Τι αλλάζει στον παραπάνω τύπο?
                                P = CwE0.5pu^3 + f*(m+50)gu, όπου u η νέα τελική ταχύτητα. Η P όμως παραμένει η ίδια, άρα
                                CwE0.5pv^3 + fmgv = CwE0.5pu^3 + f(m+50)gu

                                Σουλουπώνοντας λίγο τα στοιχεία και αντικαθιστώντας τα δεδομένα, παίρνουμε
                                0.36v^3+100v=0.36u^3+105u

                                Δε λύνεται εύκολα αυτή η διαφορική εξισωσούλα που προκύπτει, αλλά αν από την (1) βγάλουμε ότι περίπου v=206.9 km/h, τότε θα προκύψει και u=206.8 km/h !!!!!!

                                Με άλλα λόγια, ΤΡΙΧΕΣ!!! Η διαφορά είναι απειροελάχιστη ακόμα κι αν προσθέσουμε 500 kg επιπλέον (τότε η τελική θα γινόταν 206.6). Η απειροελάχιστη αυτή διαφορά δεν είναι προσεγγιστικό λάθος, αλλά πραγματικότητα και προκύπτει μονάχα από τις επιπλέον αντιστάσεις της τριβής με το οδόστρωμα.

                                Όλα τα παραπάνω είναι μια απλουστευμένη μαθηματική προσέγγιση. Η πραγματικότητα όμως δεν απέχει και πολύ. Ασφαλώς θα αυξάνει λιγάκι ο συντελεστής τριβής, λόγω παραμόρφωσης του ελαστικού, λόγω αυξημένου βάρους, αλλά θα μειώνεται και κατά τι το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος, κερδίζοντας πόντους αεροδυναμικής συμπεριφοράς και λόγω ροής, αλλά και λόγω μικρότερης εκτεθειμένης επιφάνειας των ελαστικών. Άρα λίγο πολύ πάλι στα ίσια ερχόμαστε. Και πρακτικά λοιπόν, αμελητέα η διαφορά στην τελική ταχύτητα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  sirgus last edited by

                                  Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
                                  Και πρακτικά λοιπόν, αμελητέα η διαφορά στην τελική ταχύτητα.

                                  Συμφωνούμε 100%
                                  Υπάρχει απλά πάρα πολύ μικρή

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros19 last edited by

                                    ρε παιδια! το θεμα ειναι ΑΠΛΟ! η τελικη εξαρταται απο ενα πραγμα... απο τις στροφες του κινητηρα (κοφτης) επι τη περιμετρο του ελαστικου...
                                    τωρα αν βαλεις βαρος, ουτε ο κοφτης μετακινειται ουτε η περιμετρος του ελαστικου... αλλο θεμα αν το αμαξι δεν ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ για να ξεκινησει σερνωντας ενα βαγονι... μην αναλυεται τυπους και αλλα... ΑΠΛΟ ΘΕΜΑ ειναι... για μικρα βαρη (οπου το αμαξι εχει αρκετη ροπη ωστε να μεταβαλει την κινιτηκη του κατασταση (100-200kg) ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ η τελικη...
                                    για τα 500 κιλα που αναφερετε πανω παιδια, ξεχαστε το... τα μαθηματικα πανε περιπατο... δεν εχει ροπη το αμαξι μετα για να ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ολο αυτο το βαρος...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                                      για τα 500 κιλα που αναφερετε πανω παιδια, ξεχαστε το... τα μαθηματικα πανε περιπατο... δεν εχει ροπη το αμαξι μετα για να ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ολο αυτο το βαρος...

                                      Άρα αφού δεν το επιταχύνει δεν φτάνει και στην τελική ΠΟΤΕ

                                      Επομένως** Η διαφορά στην τελική είναι ανάλογη του βάρους που προσθέτουμε...**
                                      Μικρό πρόσθετο βάρος, ελάχιστη διαφορά στην τελική
                                      Μεγάλο πρόσθετο βάρος...μεγάλη διαφορά στην τελική...

                                      Να μιλάμε με μαθηματικά και μαθηματικούς όρους γιατί τέτοιες απορίες και θέματα μόνο έτσι αναλύονται

                                      Και ο JarnoT έκανε μια πάρα πολύ σωστή ανάλυση

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

                                        Όλα τα παραπάνω είναι μια απλουστευμένη μαθηματική προσέγγιση. Η πραγματικότητα όμως δεν απέχει και πολύ. Ασφαλώς θα αυξάνει λιγάκι ο συντελεστής τριβής, λόγω παραμόρφωσης του ελαστικού, λόγω αυξημένου βάρους, αλλά θα μειώνεται και κατά τι το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος, κερδίζοντας πόντους αεροδυναμικής συμπεριφοράς και λόγω ροής, αλλά και λόγω μικρότερης εκτεθειμένης επιφάνειας των ελαστικών. Άρα λίγο πολύ πάλι στα ίσια ερχόμαστε. Και πρακτικά λοιπόν, αμελητέα η διαφορά στην τελική ταχύτητα.

                                        Συμφωνώ απόλυτα ότι το βάρος επηρεάζει αλλά λίγο όμως τη τελική ταχύτητα.
                                        Μόνο που λίγα είναι τα αυτοκίνητα που η αεροδυναμική τους δεν επηρεάζεται αρνητικά από το βάρος. Γιατί μόνο εάν έχουν σύστημα διατήρησης του ύψους ή και αυτόματο χαμήλωμα μετά από κάποια χλμ. , το αμάξωμα μένει στη θέση που έχει υπολογιστεί ο cx.
                                        Σε κοινά αυτοκίνητα το πιο σύνηθες όταν φορτώνονται με το max επιτρεπόμενο βάρος είναι , να χαμηλώνουν περισσότερο πίσω απ'ότι εμπρός ,που αυτό είναι το ότι χειρότερο από άποψη αεροδυναμικής απόδοσης (α ρε Citroen). To αποτέλεσμα είναι ότι το βάρος επηρεάζει έμμεσα τη τελική ταχύτητα αρνητικά και φυσικά σε κάθε τύπο αυτοκινήτου διαφορετικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos-karnis last edited by

                                          Παιδιά να πω και εγώ την αποψή μου. Ο τύπος που αναφέρεται στην αρχή του Forum είναι ολίγον λάθος. Δεν ξέρω από που την έχετε ξεσηκώσει αλλά από την λίγη φυσική που θυμάμαι, προκύπτει από την ανάλυση των δυνάμεων στους άξονες Fx και Fy. σε σωματίδιο που εκτελεί βολή. Στον άξονα Fy δρα η δύναμη της βαρύτητας B=m*g^2 και στον άξονα διεύθυνσης του σωματιδίου και εφαπτομενικά της τροχιάς του η δύναμη που περιγράφει ο φίλος. H συνισταμένη δύναμη προκύπτει από τον συνδυασμό των δύο άλλων και αποτελεί την δύναμη που ασκείται στο σωματίδιο. Η F που περιγράφεται παραπάνω δεν αποτελεί την μόνη δύναμη που ασκείται στο αυτοκίνητο. Είναι και η F ή Β αν θέλετε και ασκείται στο κέντρο βάρους του αυτοκινήτου και είναι κάθετη πάντα ως προς τον οριζόντιο άξονα. Σ' αυτό το σημείο μπαίνουν και οι τριβές των ελαστικών οι οποίες είναι ανάλογες του βάρους του αυτοκινήτου.
                                          Το θέμα είναι ωραίο και συνιστά περαιτέρω συζήτηση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Μα ο JarnoT το προσέγγισε σφαιρικότερα (δεν είμαι σίγουρος για το 'ορθότερα' γιατί έχω κάπως ξεχάσει τη Φυσική ) το θέμα και έδειξε πως ο αρχικός τύπος που αναφέρεται στην αεροδυναμική αντίσταση είναι μεν σωστός αλλά το βάρος όντως επηρρεάζει, μέσω της αύξησης των τριβών (που είναι και λογικό).

                                            Και το πρόβλημα είναι πως, αν το αυτοκίνητο ήδη κινείται με τη μέγιστη ταχύτητα, δηλ. η δύναμη του κινητήρα ισούται με τις αντιστάσεις (προφανώς, αλλιώς θα μπορούσε να επιταχύνει και άλλο), αεροδυναμικές και τριβής, αν ξαφνικά προστεθεί κάποιο βάρος τότε η 'τρέχουσα' (= τελική) ταχύτητα αναγκαστικά μειώνεται, έστω και απειροελάχιστα, λόγω αύξησης της τριβής.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr