Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ MICHELIN PILOT EXALTO
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ MICHELIN PILOT EXALTO
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    2
    3
    20
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karapn last edited by

      Πρώτα απο όλα ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις απόψεις που εξέφρασαν πάνω στο συγκεκριμένο ελαστικό.
      Τα συγκεκριμένα ελαστικά 195/50/15 που φοράω στο Corolla 1.4 vvt-i 3d έχουν διανύσει 1100 Kh, και η μόνη εμπειρία μου ως προς το κράτημα τους ήταν στις στροφές του Δομοκού. Χωρίς ακρότητες δείχνουν να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά!
      Το μόνο που προσώπικά προσπαθώ να συνηθήσω είναι τον θόρυβο κύλισης, που μου έκανε τρομερή αίσθηση με την αλλαγή των παλαιών που ήταν Michelin Energy μόλις 165/70/14.
      Εντάξει φαρδύ πέλμα περισσότερη επιφάνεια πρόσφυσης, αλλά τι γίνεται με τα άλλα ελαστικα μεγαλυτέρων διαστάσεων;
      Μήπως εγώ 'στήνω αυτί' παραπάνω και τα ακούω;
      Έχει κανείς άποψη για το θέμα αυτό;
      Τι ρόλο παιζουν πιέσεις, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ή μπορεί να συμβαίνει κάτι άλλο;Είναι σωστή η αλλαγή που έγινε;
      Πάντως απο θέμα αισθητικής είναι τέλειο!
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        karapn last edited by

        Πρώτα απο όλα ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις απόψεις που εξέφρασαν πάνω στο συγκεκριμένο ελαστικό.
        Τα συγκεκριμένα ελαστικά 195/50/15 που φοράω στο Corolla 1.4 vvt-i 3d έχουν διανύσει 1100 Kh, και η μόνη εμπειρία μου ως προς το κράτημα τους ήταν στις στροφές του Δομοκού. Χωρίς ακρότητες δείχνουν να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά!
        Το μόνο που προσώπικά προσπαθώ να συνηθήσω είναι τον θόρυβο κύλισης, που μου έκανε τρομερή αίσθηση με την αλλαγή των παλαιών που ήταν Michelin Energy μόλις 165/70/14.
        Εντάξει φαρδύ πέλμα περισσότερη επιφάνεια πρόσφυσης, αλλά τι γίνεται με τα άλλα ελαστικα μεγαλυτέρων διαστάσεων;
        Μήπως εγώ 'στήνω αυτί' παραπάνω και τα ακούω;
        Έχει κανείς άποψη για το θέμα αυτό;
        Τι ρόλο παιζουν πιέσεις, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ή μπορεί να συμβαίνει κάτι άλλο;Είναι σωστή η αλλαγή που έγινε;
        Πάντως απο θέμα αισθητικής είναι τέλειο!
        Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karapn last edited by

          Πρώτα απο όλα ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις απόψεις που εξέφρασαν πάνω στο συγκεκριμένο ελαστικό.
          Τα συγκεκριμένα ελαστικά 195/50/15 που φοράω στο Corolla 1.4 vvt-i 3d έχουν διανύσει 1100 Kh, και η μόνη εμπειρία μου ως προς το κράτημα τους ήταν στις στροφές του Δομοκού. Χωρίς ακρότητες δείχνουν να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά!
          Το μόνο που προσώπικά προσπαθώ να συνηθήσω είναι τον θόρυβο κύλισης, που μου έκανε τρομερή αίσθηση με την αλλαγή των παλαιών που ήταν Michelin Energy μόλις 165/70/14.
          Εντάξει φαρδύ πέλμα περισσότερη επιφάνεια πρόσφυσης, αλλά τι γίνεται με τα άλλα ελαστικα μεγαλυτέρων διαστάσεων;
          Μήπως εγώ 'στήνω αυτί' παραπάνω και τα ακούω;
          Έχει κανείς άποψη για το θέμα αυτό;
          Τι ρόλο παιζουν πιέσεις, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ή μπορεί να συμβαίνει κάτι άλλο;Είναι σωστή η αλλαγή που έγινε;
          Πάντως απο θέμα αισθητικής είναι τέλειο!
          Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            g6 last edited by

            agapite file sigoura me tin allagi diastasis elastiklvn allaxe kai kai o thoribos tous. an i xaraksi exei megala ablakia sto kento auta leitourgoun san ixeio kai paragoun perisotero thoribo apo ti mia env se bragmano kanoun poli kali oduleia apo tin alli. apo pleuras piesevn pistebv oti to 30 einai i mesi lisi 30 bros pisv. elpizv na se boithisa kales diadromes.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr