-
Πρώτα απο όλα ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις απόψεις που εξέφρασαν πάνω στο συγκεκριμένο ελαστικό.
Τα συγκεκριμένα ελαστικά 195/50/15 που φοράω στο Corolla 1.4 vvt-i 3d έχουν διανύσει 1100 Kh, και η μόνη εμπειρία μου ως προς το κράτημα τους ήταν στις στροφές του Δομοκού. Χωρίς ακρότητες δείχνουν να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά!
Το μόνο που προσώπικά προσπαθώ να συνηθήσω είναι τον θόρυβο κύλισης, που μου έκανε τρομερή αίσθηση με την αλλαγή των παλαιών που ήταν Michelin Energy μόλις 165/70/14.
Εντάξει φαρδύ πέλμα περισσότερη επιφάνεια πρόσφυσης, αλλά τι γίνεται με τα άλλα ελαστικα μεγαλυτέρων διαστάσεων;
Μήπως εγώ 'στήνω αυτί' παραπάνω και τα ακούω;
Έχει κανείς άποψη για το θέμα αυτό;
Τι ρόλο παιζουν πιέσεις, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ή μπορεί να συμβαίνει κάτι άλλο;Είναι σωστή η αλλαγή που έγινε;
Πάντως απο θέμα αισθητικής είναι τέλειο!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!! -
Πρώτα απο όλα ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις απόψεις που εξέφρασαν πάνω στο συγκεκριμένο ελαστικό.
Τα συγκεκριμένα ελαστικά 195/50/15 που φοράω στο Corolla 1.4 vvt-i 3d έχουν διανύσει 1100 Kh, και η μόνη εμπειρία μου ως προς το κράτημα τους ήταν στις στροφές του Δομοκού. Χωρίς ακρότητες δείχνουν να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά!
Το μόνο που προσώπικά προσπαθώ να συνηθήσω είναι τον θόρυβο κύλισης, που μου έκανε τρομερή αίσθηση με την αλλαγή των παλαιών που ήταν Michelin Energy μόλις 165/70/14.
Εντάξει φαρδύ πέλμα περισσότερη επιφάνεια πρόσφυσης, αλλά τι γίνεται με τα άλλα ελαστικα μεγαλυτέρων διαστάσεων;
Μήπως εγώ 'στήνω αυτί' παραπάνω και τα ακούω;
Έχει κανείς άποψη για το θέμα αυτό;
Τι ρόλο παιζουν πιέσεις, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ή μπορεί να συμβαίνει κάτι άλλο;Είναι σωστή η αλλαγή που έγινε;
Πάντως απο θέμα αισθητικής είναι τέλειο!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!! -
Πρώτα απο όλα ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις απόψεις που εξέφρασαν πάνω στο συγκεκριμένο ελαστικό.
Τα συγκεκριμένα ελαστικά 195/50/15 που φοράω στο Corolla 1.4 vvt-i 3d έχουν διανύσει 1100 Kh, και η μόνη εμπειρία μου ως προς το κράτημα τους ήταν στις στροφές του Δομοκού. Χωρίς ακρότητες δείχνουν να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά!
Το μόνο που προσώπικά προσπαθώ να συνηθήσω είναι τον θόρυβο κύλισης, που μου έκανε τρομερή αίσθηση με την αλλαγή των παλαιών που ήταν Michelin Energy μόλις 165/70/14.
Εντάξει φαρδύ πέλμα περισσότερη επιφάνεια πρόσφυσης, αλλά τι γίνεται με τα άλλα ελαστικα μεγαλυτέρων διαστάσεων;
Μήπως εγώ 'στήνω αυτί' παραπάνω και τα ακούω;
Έχει κανείς άποψη για το θέμα αυτό;
Τι ρόλο παιζουν πιέσεις, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ή μπορεί να συμβαίνει κάτι άλλο;Είναι σωστή η αλλαγή που έγινε;
Πάντως απο θέμα αισθητικής είναι τέλειο!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!! -
agapite file sigoura me tin allagi diastasis elastiklvn allaxe kai kai o thoribos tous. an i xaraksi exei megala ablakia sto kento auta leitourgoun san ixeio kai paragoun perisotero thoribo apo ti mia env se bragmano kanoun poli kali oduleia apo tin alli. apo pleuras piesevn pistebv oti to 30 einai i mesi lisi 30 bros pisv. elpizv na se boithisa kales diadromes.....
ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ MICHELIN PILOT EXALTO