-
ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΡΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ 1,6 ΜΕ ΤΑ 105 (Η 114) ΑΛΟΓΑΤΑ
ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ SAXO VTS 1.6
ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΟΤΙ ΕΓΩ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΨΑΞΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΑΦΗΝΩ, ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ...
ΕΝΤΑΞΕΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΟ SAXO ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ, ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ? ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ? ΤΟ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΒΗΜΑ? -
ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΡΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ 1,6 ΜΕ ΤΑ 105 (Η 114) ΑΛΟΓΑΤΑ
ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ SAXO VTS 1.6
ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΟΤΙ ΕΓΩ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΨΑΞΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΑΦΗΝΩ, ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ...
ΕΝΤΑΞΕΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΟ SAXO ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ, ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ? ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ? ΤΟ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΒΗΜΑ? -
ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΡΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ 1,6 ΜΕ ΤΑ 105 (Η 114) ΑΛΟΓΑΤΑ
ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ SAXO VTS 1.6
ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΟΤΙ ΕΓΩ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΨΑΞΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΑΦΗΝΩ, ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ...
ΕΝΤΑΞΕΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΟ SAXO ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ, ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ? ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ? ΤΟ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΒΗΜΑ? -
Sir Alex σου το ανέφερα και στο προηγούμενο τόπικ που άνοιξες. Θα κάνεις μεγαλύτερες θυσίες από οτι νομίζεις πέρνοντας το 1.6 Golf. Πρόχειρα σε θεωριτικό επίπεδο σου αναφέρω πως υπάρχει μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις μεταξύ ενός αυτοκινήτου με 118 άλογα και βάρος 950 κιλά και ενός με 105 άλογα και και σχεδόν 1200 κιλά. Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι σαφώς καλύτερη του Saxo...
Η διαφορά πιστεύω πως θα είναι(μιας και δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο ) ιδιαιτέρως αισθητή. -
λοιπον το ενα ειναι 127 αλογα και 960 κιλα
το αλλο ειναι 114 αλογα και περιπου 1100 κιλα
θα εχουν οντως διαφορες στα γκαζια και το περιμενω κατι τετοιο
αλλα παιζουν ρολο και αλλα πραγματα : σχεσεις, ροπη (και σε ποιες στροφες) κλπ
περιμενε κανα-δυο εβδομαδες και θα σου πω εχοντας οδηγησει και τα δυο!!! -
Αν σκέφτεσαι μετάβαση από το ένα στο άλλο, την πάτησες...
Η μεγάλη διαφορά δεν είναι στην ευθεία, αλλά στην στροφή, όπου είναι η μέρα με την νύχτα (νύχτα με έκλειψη σελήνης μάλιστα...)
Αν πάλι είσαι απλά κοντράκιας πάλι την πάτησες, γιατί το Γκόλφ θέλει ΧΟΝΤΡΗ δίαιτα...
-
Φιλε μου ποιος κοντρακιας παιρνει ενα Γκολφ?
Οχι βεβαια δεν με ενδιαφερει η κοντρα-εδω δεν με ενδιεφερε οταν ειχα το Saxo...δεν εκανα κοντρες - για το κεφι μου το παταγα
Αλλα να σε ρωτησω...εσυ τωρα εχεις και το ενα και το αλλο και ξερεις οτι το στριψιμο ειναι η μερα με την νυχτα? Τα εχεις οδηγησει και τα 2 αρκετα? -
Ο χρήστης Sir Alex έγραψε:
Φιλε μου ποιος κοντρακιας παιρνει ενα Γκολφ?
Οχι βεβαια δεν με ενδιαφερει η κοντρα-εδω δεν με ενδιεφερε οταν ειχα το Saxo...δεν εκανα κοντρες - για το κεφι μου το παταγα
Αλλα να σε ρωτησω...εσυ τωρα εχεις και το ενα και το αλλο και ξερεις οτι το στριψιμο ειναι η μερα με την νυχτα? Τα εχεις οδηγησει και τα 2 αρκετα?Φιλε Sir Alex δεν εχω οδηγησει τα δυο αυτοκινητα απλα θα σου πω τι μου ειπε ενας φιλος μου,κατοχος golf 1.4, οταν οδηγησε το παλιο μου αυτοκινητο (xsara 1.4) στα λιμανακια.Επαιδη το δρομο τον ηξερε αρκετα καλα το πατησε αρκετα.Το αυτοκινητο παρολο που εγερνε,δεν εφυγε και βγηκε απο την στροφη κανονικα.Ο ιδιος μου ειπε οτι μπαινοντας με το golf με τα ιδια χιλιομετρα,το αυτοκινητο ειχε διωξει ανετα τη μουρη του και οτι ειδε αρκετη διαφορα.
Ξερω οτι το golf 1.4 απο το 1.6 εχουν διαφορες στις αναρτησεις αλλα δε νομιζω οτι αυτες ειναι μεγαλες.Παντως πιστευω οτι δυσκολα θα δεις 'γαλλικο' στριψιμο απο μαμισιο Golf 1.6.Αν αρχισεις και αλλαζεις αναρτησεις κατι θα γινει.Αυτο που σιγουρα θα ευχαριστηθεις σε σχεση με το saxo θα ειναι το ταξιδι στην εθνικη,πιστευω οτι θα δεις αρκετη διαφορα.Αυτο που νομιζω ειναι οτι τα golf γενικα δυσκολευονται στις κλειστες στροφες(υποστρεφουν ευκολα) ενω τα πραγματα ειναι καλυτερα στις ανοιχτες οπου ειναι πιο σταθερα. -
Φιλε μου συμφωνω, αυτο περιμενω απο το Γκολφ και αυτο ψαχνω
Για το Saxo εχω να πω οτι ειχε κορυφαιο κρατημα και στησιμο σε στροφιλικια τυπου Διονυσος (πω-πω τι θυμηθηκα τωρα) αλλα σε ανοιχτες καμπες τρομαζει καπως και στα πολλα χιλιομετρα δεν ειναι τοσο σταθερο οσο ενα Γκολφ (εχω οδηγησει το IV αλλα λιγο).
Παντα οπως λες υπαρχει και η λυση των αλλαγμενων αναρτησεων, κατι που ουτως η αλλως κανουμε ολοι στα αυτοκινητα μας μετα απο 40.000 klm περιπου (νομιζω) - τωρα εαν κανω με αυτο 40 η κανω μονο 10 και μετα τα αλλαξω...λιγο με νοιαζει!!
Αυτα ερχονται - το αμαξι ας ειναι καλο και ποιοτικο οπως νομιζω οτι θα ειναι.... -
Ο χρήστης Sir Alex έγραψε:
Φιλε μου ποιος κοντρακιας παιρνει ενα Γκολφ?
Οχι βεβαια δεν με ενδιαφερει η κοντρα-εδω δεν με ενδιεφερε οταν ειχα το Saxo...δεν εκανα κοντρες - για το κεφι μου το παταγα
Αλλα να σε ρωτησω...εσυ τωρα εχεις και το ενα και το αλλο και ξερεις οτι το στριψιμο ειναι η μερα με την νυχτα? Τα εχεις οδηγησει και τα 2 αρκετα?Το Γκολφ το έχει η μητέρα μου (1400) και το έχω οδηγήσει ΠΑΡΑ πολύ. Επίσης δοκίμασα και ένα 1900 τουρμποντήζελ, έκδοση Τζενερέισιον, οπότε είδα ουσιαστικά και τι παραπάνω δίνει το πακέτο αυτό (λίγο παραπάνω πρόσφυση, αλλά και πάλι ογκόλιθος βαρεμάρας).
Σάξο δεν έχω οδηγήσει ποτέ, αλλά έχω οδηγήσει πολλές φορές Ραλί 1300 και Ραλί 1600 (122 ίππων) σε διάφορα στάδια εξέλιξης, από εντελώς νορμάλ, έως αγωνιστικά, και η διαφορά τους από το Γκολφ είναι αγεφύρωτη.
Με το Γκολφ δεν έχω μείνει ευχαριστημένος καθόλου. Για την μητέρα μου είναι καλό αμάξι, ανθεκτικό στην κακή χρήση, δεν διώχνει ουρά ουσιαστικά με τίποτα (πρέπει να το στραμπουλήξεις άσχημα) με όλα τα καλά και κακά που αυτό έπεται, μαλακά χειριστήρια χωρίς αίσθηση (καλό για τη μητέρα μου), καλοί χώροι.
Η ποιότητα σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτό που περίμενα ακούγοντας περί γερμανικών αυτοκινητων τόσα χρόνια που είχα ιταλικά.
-
Ο χρήστης Sir Alex έγραψε:
Φιλε μου συμφωνω, αυτο περιμενω απο το Γκολφ και αυτο ψαχνω
Για το Saxo εχω να πω οτι ειχε κορυφαιο κρατημα και στησιμο σε στροφιλικια τυπου Διονυσος (πω-πω τι θυμηθηκα τωρα) αλλα σε ανοιχτες καμπες τρομαζει καπως και στα πολλα χιλιομετρα δεν ειναι τοσο σταθερο οσο ενα Γκολφ (εχω οδηγησει το IV αλλα λιγο).
Παντα οπως λες υπαρχει και η λυση των αλλαγμενων αναρτησεων, κατι που ουτως η αλλως κανουμε ολοι στα αυτοκινητα μας μετα απο 40.000 klm περιπου (νομιζω) - τωρα εαν κανω με αυτο 40 η κανω μονο 10 και μετα τα αλλαξω...λιγο με νοιαζει!!
Αυτα ερχονται - το αμαξι ας ειναι καλο και ποιοτικο οπως νομιζω οτι θα ειναι....Διόνυσος! Μια λέξη που δεν θα σου ξαναχρειαστεί όταν πάρεις Γκόλφ...
Δούλευα στα Στύρα, οπότε κάθε μέρα πηγαινοερόμουν την διαδρομή αυτήν. Το πρωί την έπιανα τελείως άδεια, και πήγαινα πολύ γρήγορα και ήξερα τον δρόμο πολύ καλά. Μετά από ένα χρόνο πήραμε το Γκολφ. Αμέσως είδα πως δεν είχε ΚΑΜΙΑ σχέση με το παλιότερο Τίπο (εντελώς νορμάλ), αλλά εκεί που έβαλα τα κλάμματα ήταν όταν μια βροχερή μέρα πήγαινα μούτρα από άκρη σε άκρη ανελέητα, και ένας πατέρας με Ξαρά Πικάσο και τα παιδάκια του στα πίσω μπεμπέ καθισματάκια, με άνετες και σταθερές γραμμές με πέρασε και έγινε άφαντος...
Και η ποιότητα δεν με τρέλλανε... Απλά κοπανας την πόρτα και αυτή κλείνει με καλό ήχο. ΟΥΑΟΥ! ΠΟΙΟΤΗΤΑ!
Αν αλλάξεις αναρτήσεις κλπ, μπαίνοντας σε μεγάλα έξοδα, κάτι θα φτιάξει. Αλλά η γεωμετρία δεν θα αλλάξει, οπότε αμφιβάλλω αν θα δεις ουσιαστική διαφορά για τη άνεση που θα χάσεις...
Σε εθνική είναι πολύ άνετο, και φρένα καταπληκτικά.
Πάντως αν γύριζα τον χρόνο πίσω και είχα την επιλογή, δεν θα το ξανααγόραζα.
-
Θα χαρακτήρηζα τον εαυτό μου μάλον συντηριτικό οδηγό, αλλά καμιά φορά και ιδίως όταν με προκαλέσουν στο δρόμο ξαφνικά βαραίνει άγρια το πόδι μου στο δεξί-δεξί πετάλ.
Ετσι λοιπόν πρόσφατα έπρεπε να αποδείξω άν άξιζαν τα μύρια που πρίν απο λίγους μήνες ακούμπησα για την Corolla T Sport.
Μετα λύπης μου σε πληροφορώ ότι όσο και αν προσπαθούσε το άμοιρο το Golfaki, απλά δεν μπορούσε !!!!
GOLF 1,6: ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ?