-
Έχω ενημερωθεί αρκετά για το συγκεκριμένο μηχανάκι...μία ακόμα ερώτηση δεν είναι κακό...
Ο βοηθός μου έχει αγοράσει το παραπάνω μηχανάκι. Όταν το πήρε είχε σκοπό να το χρησιμοποιήσει για επαγγελματικό λόγο...πλην όμως μετά την αγορά, ο λόγος αυτός έπαψε να υφίσταται και βρέθηκε με ένα μηχανάκι το οποίο δεν το χρειάζεται. Πέρασε λοιπόν απο το μυαλό μου να του το αγοράσω ακριβώς όσο το πλήρωσε, μια και χρειάζομαι ένα μικρότερο, οικονομικότερο και σύγχρονο μηχανάκι...Θα πρέπει όμως να βεβαιωθώ ότι θα κάνω καλή επιλογή (δηλαδή, να υπήρχε η πιθανότητα να διάλεγα το ίδιο αν το έψαχνα εγώ εξ αρχής)...
Η κατάσταση του είναι του κουτιού και έχει κάνει μόνο 50 χλμ και απο τότε σκονίζεται στην πυλωτή...άρα δεν τίθεται τέτοιο θέμα...θα το στρώσω εγώ...Θέλω να μάθω λοιπόν αν ξέρει κανείς, αν σαν μηχανάκι είναι καλό, αξιόπιστο, οικονομικό και ασφαλές (απο πλευράς φρένων και κρατήματος)...
Το μηχανάκι είναι αυτό:
-
Έχω ενημερωθεί αρκετά για το συγκεκριμένο μηχανάκι...μία ακόμα ερώτηση δεν είναι κακό...
Ο βοηθός μου έχει αγοράσει το παραπάνω μηχανάκι. Όταν το πήρε είχε σκοπό να το χρησιμοποιήσει για επαγγελματικό λόγο...πλην όμως μετά την αγορά, ο λόγος αυτός έπαψε να υφίσταται και βρέθηκε με ένα μηχανάκι το οποίο δεν το χρειάζεται. Πέρασε λοιπόν απο το μυαλό μου να του το αγοράσω ακριβώς όσο το πλήρωσε, μια και χρειάζομαι ένα μικρότερο, οικονομικότερο και σύγχρονο μηχανάκι...Θα πρέπει όμως να βεβαιωθώ ότι θα κάνω καλή επιλογή (δηλαδή, να υπήρχε η πιθανότητα να διάλεγα το ίδιο αν το έψαχνα εγώ εξ αρχής)...
Η κατάσταση του είναι του κουτιού και έχει κάνει μόνο 50 χλμ και απο τότε σκονίζεται στην πυλωτή...άρα δεν τίθεται τέτοιο θέμα...θα το στρώσω εγώ...Θέλω να μάθω λοιπόν αν ξέρει κανείς, αν σαν μηχανάκι είναι καλό, αξιόπιστο, οικονομικό και ασφαλές (απο πλευράς φρένων και κρατήματος)...
Το μηχανάκι είναι αυτό:
-
Έχω ενημερωθεί αρκετά για το συγκεκριμένο μηχανάκι...μία ακόμα ερώτηση δεν είναι κακό...
Ο βοηθός μου έχει αγοράσει το παραπάνω μηχανάκι. Όταν το πήρε είχε σκοπό να το χρησιμοποιήσει για επαγγελματικό λόγο...πλην όμως μετά την αγορά, ο λόγος αυτός έπαψε να υφίσταται και βρέθηκε με ένα μηχανάκι το οποίο δεν το χρειάζεται. Πέρασε λοιπόν απο το μυαλό μου να του το αγοράσω ακριβώς όσο το πλήρωσε, μια και χρειάζομαι ένα μικρότερο, οικονομικότερο και σύγχρονο μηχανάκι...Θα πρέπει όμως να βεβαιωθώ ότι θα κάνω καλή επιλογή (δηλαδή, να υπήρχε η πιθανότητα να διάλεγα το ίδιο αν το έψαχνα εγώ εξ αρχής)...
Η κατάσταση του είναι του κουτιού και έχει κάνει μόνο 50 χλμ και απο τότε σκονίζεται στην πυλωτή...άρα δεν τίθεται τέτοιο θέμα...θα το στρώσω εγώ...Θέλω να μάθω λοιπόν αν ξέρει κανείς, αν σαν μηχανάκι είναι καλό, αξιόπιστο, οικονομικό και ασφαλές (απο πλευράς φρένων και κρατήματος)...
Το μηχανάκι είναι αυτό:
-
Το εχει ενας φιλος ειναι παρα πολυ καλο μηχανακι.Μπορεις να βαρας και αποστασεις με τη πολυθρονια (ετσι τα λεω εγω αυτα) και να το καις ολη μερα χωρις προβλημα.Για σερβις κλπ δε ξερω μπορεις να πας στο σιτε της sym και να τα ψαξεις τα λεει λεπτομερος.
Αυτα απο εμενα.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Το εχει ενας φιλος ειναι παρα πολυ καλο μηχανακι.Μπορεις να βαρας και αποστασεις με τη πολυθρονια (ετσι τα λεω εγω αυτα) και να το καις ολη μερα χωρις προβλημα.Για σερβις κλπ δε ξερω μπορεις να πας στο σιτε της sym και να τα ψαξεις τα λεει λεπτομερος.Αυτα απο εμενα.
Καλά...να βαράω αποστάσεις με σκούτερ δεν... Αφ'ενός γιατί δεν έχω μεγάλη τρέλλα με τα μηχανάκια, παρόλο που μόνιμα έχω ένα απο το 1980 μέχρι σήμερα, αφ'ετέρου γιατί τα σκούτερ είναι παράλογα τσιμπημένα στα σέρβις, το συγκεκριμένο στοιχίζει 140 € περίπου για κάθε 10κ χλμ...άμα προσθέσω και τα λάστιχα που στοιχίζουν σχεδόν το διπλάσιο απο του αυτοκίνητου...
(Είπαμε, έρευνα τέτοιου είδους έχω κάνει)...
Αυτό που θέλω να ξέρω είναι το αν φρενάρει καλά, αν κρατάει καλά με τις 13άρες ζάντες (ξέρω ότι το 2ο άτομο πίσω το κάνει ασαφές), αν βγάζει ζημιές περίεργες...αυτά... -
Όσο αφορά τα συνεργεία, θα πρότεινα να κάνεις πρώτα καμιά βόλτα στα συνεργεία που σκέφτεσαι να το πηγαίνεις.
Αυτό το λέω γιατί π.χ. στα συνεργεία της SYM που είναι κοντά στο δικό μου σπίτι, δεν μου άφησαν καλές εντυπώσεις.
Αδιάφοροι και χωρίς να θέλουν να πουν δυο κουβέντες.Το συνεργείο παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Όσο αφορά τα συνεργεία, θα πρότεινα να κάνεις πρώτα καμιά βόλτα στα συνεργεία που σκέφτεσαι να το πηγαίνεις.Αυτό το λέω γιατί π.χ. στα συνεργεία της SYM που είναι κοντά στο δικό μου σπίτι, δεν μου άφησαν καλές εντυπώσεις.
Αδιάφοροι και χωρίς να θέλουν να πουν δυο κουβέντες.Το συνεργείο παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.
Μάλλον έχεις πολύ δικιο...όχι απλά...
Σε ένα που ρώτησα στην Γαλατσίου, μου είπε ότι το σέρβις των 12κ χλμ κοστίζει 200 € . Στο φόρουμ για σκούτερ που έψαξα, οι τιμές για το ίδιο σέρβις ήταν στα 150 ... τάκα τάκα 30% διαφορά...
Εδώ που μένω δεν νομίζω να υπάρχει κάτι αξιόπιστο, οπότε αφού έτσι και αλλοιώς θα κατεβαίνω Αθήνα για το σέρβις, δεν θα με απασχολεί η περιοχή...εκεί στο φόρουμ έλεγαν για έναν καλό στο Αιγάλεω...
Ετσι και αλλοιώς μετά τα δύο χρόνια που λήγει η εγγύηση, εδώ θα γίνεται το σέρβις...απο τα χεράκια μου και με τα καλύτερα υλικά (που θα είμαι και σίγουρος ότι χρησιμοποιήθηκαν...)
Ουσιαστικά θέλω να βοηθήσω έναν συνεργάτη-βοηθό μου στην δουλειά, να μην υποστεί την συνέπεια της παρορμητικότητας του, αφού γενικά και αόριστα ψαχνόμουν για κάτι τέτοιο...Αν όμως δεν έχει κάνει καλή επιλογή, δεν θα μπορέσω να του προσφέρω την βοήθεια μου...Τελικά εμείς οι δύο έχουμε κάτι κοινό απο την ανάποδη...αν θυμάμαι καλά...
Εγώ προτιμώ τα Ιταλικά αυτοκίνητα και θα αγοράσω σχιστομάτικο σκούτερ...εσύ νομίζω ότι βλέπεις με καλό μάτι τους σχιστομάτηδες και πήρες Ιταλικό μηχανάκι...(πλάκα κάνω...δεν σημαίνει τίποτα αυτό) -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Σε ένα που ρώτησα στην Γαλατσίου, ...
Τον 'Μαργαρίτη' εννοείς;
Τελικά εμείς οι δύο έχουμε κάτι κοινό απο την ανάποδη...αν θυμάμαι καλά...
Εγώ προτιμώ τα Ιταλικά αυτοκίνητα και θα αγοράσω σχιστομάτικο σκούτερ...εσύ νομίζω ότι βλέπεις με καλό μάτι τους σχιστομάτηδες και πήρες Ιταλικό μηχανάκι...(πλάκα κάνω...δεν σημαίνει τίποτα αυτό) -
Νομίζω ναι...ανεβαίνοντας δεξιά πριν απο μία Shell...
Εξυπηρετοκότατος και επικοινωνιακός μου φάνηκε...αλλά όλο αυτό για 30% πάνω...δεν αξίζει... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Νομίζω ναι...ανεβαίνοντας δεξιά πριν απο μία Shell...
Εξυπηρετοκότατος και επικοινωνιακός μου φάνηκε...αλλά όλο αυτό για 30% πάνω...δεν αξίζει...Πάντως το συνεργείο δεν λέει πολλά. Ούτε και η εμπορία του. Ένα κράνος δώρο και αυτό με το ζόρι...
-
Tο μηχανακι το εχει φιλος εδω και σχεδον 1 χρονο και δεν εχει κανενα προβλημα (6000χλμ).
Το θεμα ειναι εσενα σου κανει ? Θα πηγαινεις Αθηνα με αυτο ? Αν οχι , με τα μισα λεφτα παιρνεις ενα αλλο 150-200 κεκ.και κανεις την δουλεια σου. -
Κοίτα! Το Transalp, θέλω να το παροπλίσω και να το κρατήσω για ιστορικό (άσχετα αν είναι μάχιμο)...ξέρεις να γδυθεί, να βαφτούν τα πλαστικά να μπουν καινούργια αυτοκόλλητα κλπ κλπ
Κάποιες φορές τον μήνα (2-3) και μόνο απο τον Μάϊο μέχρι τον Οκτώβριο θα κατεβαίνω Αθήνα...απλά, αν το έχω μπορώ να πάω και ένα ταξιδάκι στην Εύβοια για μπανάκι κπλ Ενώ με το 150άρι δεν θα έχω την υπομονή...Με την μηχανή δεν τρέχω, αλλά δεν μου αρέσει αυτά τα 100-120 χαω να τα πηγαίνω τσίτα...
Εντάξει, του είπα ότι θα το πάρω και θα το κάνω αν εξακολουθεί να θέλει να το δώσει...αν πάλι δεν θέλει, δεν με χαλάει...Κρατάω λίγο ακόμα σε ενέργεια την Γριούλα και χτυπάω ξανά ένα ΝΧ ή ΑΧ για τα κοντινά... -
Συγγνωμη αν επιτρεπεται ποσα σου το δινει ο φιλος?
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Κοίτα! Το Transalp, θέλω να το παροπλίσω και να το κρατήσω για ιστορικό (άσχετα αν είναι μάχιμο)...ξέρεις να γδυθεί, να βαφτούν τα πλαστικά να μπουν καινούργια αυτοκόλλητα κλπ κλπ
Κάποιες φορές τον μήνα (2-3) και μόνο απο τον Μάϊο μέχρι τον Οκτώβριο θα κατεβαίνω Αθήνα...απλά, αν το έχω μπορώ να πάω και ένα ταξιδάκι στην Εύβοια για μπανάκι κπλ Ενώ με το 150άρι δεν θα έχω την υπομονή...Με την μηχανή δεν τρέχω, αλλά δεν μου αρέσει αυτά τα 100-120 χαω να τα πηγαίνω τσίτα...
Εντάξει, του είπα ότι θα το πάρω και θα το κάνω αν εξακολουθεί να θέλει να το δώσει...αν πάλι δεν θέλει, δεν με χαλάει...Κρατάω λίγο ακόμα σε ενέργεια την Γριούλα και χτυπάω ξανά ένα ΝΧ ή ΑΧ για τα κοντινά...Δεν νομιζω οτι θα σε ικανοποιησει σε ταξιδι το σκουτερ, ειδικα σε σχεση με τα τρανσαλπ.
Μικροι τροχοι, μικρη διαδρομη αναρτησης, σχετικα αδυναμο μοτερ πανω απο τα 100χαω, ξαπλωτη θεση οδηγησης, ελαστικοτητες πλαισιου.Εχω σκουτερ 250αρι (Απριλια σπορσιτι) και πριν ειχα Αφρικα. Παρ,οτι τα 100-110 τα εχει ανετα, αισθανομαι φτερο στον ανεμο με το σκουτερ σε αυτες τις ταχυτητες.
Χιλιες φορες καλυτερο τα ΝΧ.-ΑΧ -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Συγγνωμη αν επιτρεπεται ποσα σου το δινει ο φιλος?Oυσιαστικά δεν θα πουληθεί σαν μετ/νο, θα το πληρώσω ακριβώς όσο το πλήρωσε καινούργιο...Για την ακρίβεια έβαλε δόσεις, τις οποίες θα τις πληρώνω εγώ...
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Χιλιες φορες καλυτερο τα ΝΧ.-ΑΧΤο φαντάζομαι και να σου πω...μέσα μου ίσως και να ήθελα να το μετανοιώσει...δεν μπορώ όμως να πάρω πίσω τον λόγο μου. Όλο αυτό το κάνω επειδή είναι συνεργάτης-βοηθός μου και όταν θα ζοριστεί με το 200άρι θα έχει επίπτωση στην δουλειά...
Πάντως αν το μετανοιώσει...για ΑΧ-ΝΧ είμαι σίγουρα, για να μην σου πω ότι θα κάνω μία ερώτηση σε αυτόν που πήρε το δικό μου... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Κοίτα! Το Transalp, θέλω να το παροπλίσω και να το κρατήσω για ιστορικό (άσχετα αν είναι μάχιμο)...ξέρεις να γδυθεί, να βαφτούν τα πλαστικά να μπουν καινούργια αυτοκόλλητα κλπ κλπ
Κάποιες φορές τον μήνα (2-3) και μόνο απο τον Μάϊο μέχρι τον Οκτώβριο θα κατεβαίνω Αθήνα...απλά, αν το έχω μπορώ να πάω και ένα ταξιδάκι στην Εύβοια για μπανάκι κπλ Ενώ με το 150άρι δεν θα έχω την υπομονή...Με την μηχανή δεν τρέχω, αλλά δεν μου αρέσει αυτά τα 100-120 χαω να τα πηγαίνω τσίτα...
Εντάξει, του είπα ότι θα το πάρω και θα το κάνω αν εξακολουθεί να θέλει να το δώσει...αν πάλι δεν θέλει, δεν με χαλάει...Κρατάω λίγο ακόμα σε ενέργεια την Γριούλα και χτυπάω ξανά ένα ΝΧ ή ΑΧ για τα κοντινά...Αργύρη, δεν τα λες καλά...
Τα ΝΧ ΑΧ είναι 20 ετών μηχανές πλέον, εγγυημένα δε δεν είχαν και την καλύτερη ζωή στην Ελλάδα όντας εργαλεία και όχι μηχανές του σαλονιού. Στη δουλειά έχουμε ένα χοντάκι της ίδιας οικογένειας (degree), το οποίο έχει αρχίσει να δείχνει, πλέον, τι σημαίνει ακριβώς το παραπάνω. Κάθε δυο και λίγο κάτι συμβαίνει και ολοένα και περισσότερο μας δυσκολεύει με δυσεύρετα ανταλλακτικά κλπ κλπ. Τη μια τρυπάει η φουσκα του καρμπυρατερ, την άλλη οι τσιμούχες των καλαμιών την τρίτη ένα ρουμπινέτο, ο διακόπτης των ηλεκτρικών και πάει λέγοντας. Φυσικά, όλα αυτά είναι φυσιολογικές φθορές που τις περιμένεις και μάλιστα πριν λίγο καιρό αν με ρώταγες θα σου έλεγα άλλα (πέσανε όλα μαζί για κάποιο λόγο!), όπως επίσης είμαι και απολύτως σίγουρος ότι αν κάθεσαι και του αφιερώνεις χρόνο είναι οπωσδήποτε καλύτερη αξία από οποιοδήποτε σκούτερ. ΟΜΩΣ, επειδή έχεις και άλλες υποχρεώσεις (να τελειώσεις το μορέττι π.χ. ) και πιθανολογώ ότι δεν έχεις όρεξη να ασχολείσαι κάθε δυο και λίγο ΚΑΙ με αυτό, νομίζω ότι το καρεκλάτο σκουτεράκι θα σου αρέσει πολύ!
Ειδικά αφού θα έχεις και τη γριούλα, που όπως λες ήρθε η ώρα να πάρει σύνταξη και να την περιποιηθείς, δεν έχεις κανένα λόγο να μην κοιτάξεις την άνεσή σου.
Νομίζω δε, ότι ο τρόπος οδήγησης του σκούτερ (με βάση και όσα λες) θα σε βολέψει πολύ... -
Από τις ερωτήσεις μου, έβγαλα κάποια χρήσιμα συμπεράσματα...
Ότι το sym το συγκεκριμένο είναι καλό μηχανάκι από θέμα αξιοπιστίας, στα θέματα κρατήματος και φρένων κινείται στον μέσο όρο και ίσως παραπάνω.
Τα μειονεκτήματα του είναι ότι χάνει το κέντρο βάρους όταν κάθεται 2ο άτομο πίσω (στην περίπτωση μου δεν με ενδιαφέρει γιατί το 2ο άτομο έχει τα μισά μου κιλά) και ότι το (δυναμό, αλτενέϊτορ, μανιατό? ) είναι οριακό και με όλα τα φώτα αναμένα ζορίζεται (στην περίπτωση μου, πάλι δεν με ενδιαφέρει, γιατί δεν πρόκειται να κάνω ταξίδια νύχτα)
Ενα μειονέκτημα είναι το κόστος συντήρησης (θα έλεγα ότι ούτε και αυτό με πολυενδιαφέρει γιατί ποτέ δεν έχω κάνει παραπάνω απο 3κ χλμ σε έναν χρόνο με μηχανή)
Το μεγαλύτερο του πλεονέκτημα είναι ότι έχει δύο τεράστιες πολυθρόνες (όχι καρεκλάτο, αλλά πολυθρονάτο) και οι διαδρομές της ανάρτησης είναι μεγαλούτσικες για να ισορροπήσουν τα 13άρια λάστιχα...αυτό από ότι λένε όλοι δημιουργεί πρόβλημα μόνο στις μεγάλες λακούβες...
Από την άλλη το ΝΧ που είχα, είχε χρειαστεί μόνο μία ηλεκτρονική και τα σέρβις του (τα οποία γίνονταν σε ετήσια βάση). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα βγάλει 5 προβλήματα μαζεμένα που ίσως να ξεπερνάν και το αρχικό του κόστος (όπως πολύ σωστά λες πιο πάνω)...
Ενα επιπλέον μειονέκτημα είναι ότι είχε μία σέλα που όταν άνοιγα γλύστραγα πίσω και όταν φρέναρα κινδύνευε η 'οικογένεια' απο το ρεζερβουάρ. Δεν καταλάβαινε όμως λακούβες, αλλά αν έκανες πάνω απο 40χλμ μαζεμένα πονούσε ο κ@λος σου...αυτό που δεν είχα μπορέσει να ξεπεράσω ήταν η εικόνα μου στις τζαμαρίες των μαγαζιών που πέρναγα: Είμαι και λίγο(?) ογκώδης, ήταν και τοπ ΝΧ μαύρο και φαινόμουν σαν να είχα βάλει στον εαυτό μου ρόδες, το μηχανάκι δεν φαινόταν καθόλου (ίσως απο τους πιο σοβαρούς λόγους της ανταλλαγής με την Transalp) Στα mega-scooter, έχω τσεκάρει ότι δεν θα έχω αυτό το πρόβλημα...
Δεν το βάζω σαν δίλημμα, αλλά δεν έχω και πολύ μεγάλη εμπειρία στα δίτροχα, ώστε να υπάρχουν στο μυαλό μου πληροφορίες προς επεξεργασία...
Το αφήνω λοιπόν στην τύχη...
Αν αποφασίσει να το κρατήσει...δεν θα στεναχωρηθώ...ίσως αρχίσω χαλαρά να ψάχνω την λύση του σκούτερ, μαζί με όλες τις άλλες. Αν πάλι το πάρω, τότε ίσως να κλείσω σαν μηχανόβιος για τα επόμενα 10 χρόνια... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Το αφήνω λοιπόν στην τύχη...
Αν αποφασίσει να το κρατήσει...δεν θα στεναχωρηθώ...ίσως αρχίσω χαλαρά να ψάχνω την λύση του σκούτερ, μαζί με όλες τις άλλες. Αν πάλι το πάρω, τότε ίσως να κλείσω σαν μηχανόβιος για τα επόμενα 10 χρόνια...Και το μήνυμα της τύχης ήταν: 'Κράτα την γριούλα και βρες κάποιον οικονομικό και αξιόπιστο χαμαλάκο'
Τελικά απεφάσισε να το κρατήσει, του εξήγησα ότι αν το μηχανάκι κάνει χιλιόμετρα θα ξεχάσει την προσφορά μου και θα αντιμετωπισθεί σαν μετ/νο...αν μέχρι τότε δεν έχω βρει άλλο... -
για μεταχειρισμένο μπορείς να κοιταξεις κ κάποιο v-strom με abs με 4χλρ.
Νομίζω για τη χρήση που το θες είναι ιδανικό
Eρώτηση για SYM gts 300i evo