-
Καλησπερα σας ειμαι φοιτητρια και εχω αναλαβει project να σχεδιασω ενα οχημα για ταχυμεταφορεις.Λοιπον θα ηθελα να μαθω τις δυσκολιες που αντιμετωπιζεται και οτι αλλο θελετε να αναφερετε σχετικα με αυτο το επαγγελμα ή με τα μηχανακια σας.
Περιμενω απαντησεις!!! -
Καλησπερα σας ειμαι φοιτητρια και εχω αναλαβει project να σχεδιασω ενα οχημα για ταχυμεταφορεις.Λοιπον θα ηθελα να μαθω τις δυσκολιες που αντιμετωπιζεται και οτι αλλο θελετε να αναφερετε σχετικα με αυτο το επαγγελμα ή με τα μηχανακια σας.
Περιμενω απαντησεις!!! -
Καλησπερα σας ειμαι φοιτητρια και εχω αναλαβει project να σχεδιασω ενα οχημα για ταχυμεταφορεις.Λοιπον θα ηθελα να μαθω τις δυσκολιες που αντιμετωπιζεται και οτι αλλο θελετε να αναφερετε σχετικα με αυτο το επαγγελμα ή με τα μηχανακια σας.
Περιμενω απαντησεις!!! -
Ελληνικό σχέδιο ...;;!!
Ποιός θα το υλοποιήσει, αν επιτρέπεται; -
Χλωμό να βρεις ντελιβερά εδώ πέρα, θα τους συναντήσεις στο φόρουμ του 'ζω-λες-και-δεν-υπάρχει-αύριο.gr'
Βασικά αυτό που πιστεύω οτι παίζει ρόλο είναι το πώς στηρίζεται το μπαούλο πίσω, να μην ενοχλεί την οδήγηση και να είναι και κάπως πιο αεροδυναμικό (όχι οτι παίζει και ιδιαίτερο ρόλο το τελευταίο σε ταχύτητες πόλης). Το χαμηλό κέντρο βάρους του συνόλου είναι κάτι ευπρόσδεκτο, αν σκεφτείς οτι χαλάει λόγω του όγκου πίσω ψηλά.
Από κει και πέρα, προστασία από καιρικές συνθήκες επίσης ευπρόσδεκτη, αξιοπιστία απαραίτητη (αν και δεν έχει να κάνει και τόσο με το κομμάτι του σχεδιασμού αυτό) και εύκολη συντήρηση (αυτό ΕΧΕΙ να κανει με το κομμάτι του σχεδιασμού, αν είναι να χρειάζεται να λύσεις το μισό μηχανάκι για να κάνεις μια απλή επισκευή, πάει το μεροκάματο. )Βασικά αν ήμουν ντελιβεράς θα έλεγα οτι θέλω 750 κυβικά μοτέρ, με τουλάχιστον 120 άλογα, αλλά επειδή δεν είμαι, δεν το λέω.
-
Βασικά, στην Ελλάδα τα 'ντελιβεράδικα' θα έπρεπε να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ τρίτροχα για λόγους ασφαλείας . Σε τόσο πολλά χιλιόμετρα που διανύουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι ημερησίως, φλερτάρουν (στατιστικά μιλώντας) με το ατύχημα πολύ περισσότερες φορές .
Δευτερευόντως, ένα σκέπαστρο θα ήταν εξίσου προστατευτικό από τις κακές καιρικές συνθήκες...(μάλλον μόλις 'φωτογράφισα' κάτι σαν το Honda Gyro-Up Canopy )
-
Αυτό είχα και εγώ στο νου μου, αλλά δεν ήθελα να της χαλασω το πρότζεκτ.
-
Για τριτροχο δε νομιζω αλλα οι ντιλιβεραδες βιωνουν το προβλημα της βροχης οπου ο ανεμοθωρακας ειναι κατι σημαντικο(!!).Επισης να εχει μεγαλες ροδες (οπως τα παπια).Τωρα δε μου ερχεται κατι αλλο...ΑΑΑ και ο κινητηρας του να ειναι καπως κρυμενος και καλα για να μην βρεχεται.
-
οι πίτσες/σουβλάκια να μην κρυώνουν!
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
οι πίτσες/σουβλάκια να μην κρυώνουν!Αυτο σκεφτομουν προχθες...
Ποσο δυσκολο ειναι να φτιαχτει ενας αποθηκευτικος χωρος σα φουρνακι που θα λειτουργει με ηλιακη ενεργεια? -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
οι πίτσες/σουβλάκια να μην κρυώνουν!
Αυτο σκεφτομουν προχθες...
Ποσο δυσκολο ειναι να φτιαχτει ενας αποθηκευτικος χωρος σα φουρνακι που θα λειτουργει με ηλιακη ενεργεια?Και τα αναψυκτικα;Θα ζεσταινονται και αυτα;Ή θα εχεις δυο χωρους,αλλον για ζεστα και αλλον για κρυα;Αν μιλαμε για 'παπακι' δεν γινεται.Σε αμαξι γινεται αλλα δεν ξερω αν συμφερει και αν βολευει τον οδηγο να ανοιγει τοσα κουτια χωρις να ξεχασει κατι.Αλλωστε αν η παραδοση γινει σε 10 λεπτα απο την στιγμη που εχει βγει το φαγητο απο την κουζινα ειναι αρκουντως ζεστο,οι συσκευασιες το φροντιζουν αυτο,αν δεν υπηρχαν και οι κλειστες πλαστικες σακουλες θα ηταν καλυτερα.Φυσικα αν ο οδηγος πρεπει να παραδωσει πανω απο 2 παραγγελιες τοτε ο τελευταιος πελατης θα τα φαει κρυα οπως και να εχει.
-
Ο χρήστης Nefeli Xatzo έγραψε:
Λοιπον θα ηθελα να μαθω τις δυσκολιες που αντιμετωπιζεται και οτι αλλο θελετε να αναφερετε σχετικα με αυτο το επαγγελμαEγώ οι δυσκολίες που αντιμετωπίζω είναι όταν πετυχαίνω ντελιβεράδες στο δρόμο, είναι ότι κατά 99% είναι καμμένοι που τρέχουν χωρίς να ξέρουν να οδηγούν και κάνουν ότι μλκία μπορείς να σκεφτείς. Βελτίωση = εκπαίδευση? (ή ξύλο! )
-
ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας !!!!Ακομα δεν εχω καταληξει αν θα ειναι με δυο ή με τρεις τροχους αυτο θα διαμορφωθει απο τις αποψεις των ανθρωπων του επαγγελματος!!!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Χλωμό να βρεις ντελιβερά εδώ πέρα, θα τους συναντήσεις στο φόρουμ του 'ζω-λες-και-δεν-υπάρχει-αύριο.gr'
Βασικά αυτό που πιστεύω οτι παίζει ρόλο είναι το πώς στηρίζεται το μπαούλο πίσω, να μην ενοχλεί την οδήγηση και να είναι και κάπως πιο αεροδυναμικό (όχι οτι παίζει και ιδιαίτερο ρόλο το τελευταίο σε ταχύτητες πόλης). Το χαμηλό κέντρο βάρους του συνόλου είναι κάτι ευπρόσδεκτο, αν σκεφτείς οτι χαλάει λόγω του όγκου πίσω ψηλά.
Από κει και πέρα, προστασία από καιρικές συνθήκες επίσης ευπρόσδεκτη, αξιοπιστία απαραίτητη (αν και δεν έχει να κάνει και τόσο με το κομμάτι του σχεδιασμού αυτό) και εύκολη συντήρηση (αυτό ΕΧΕΙ να κανει με το κομμάτι του σχεδιασμού, αν είναι να χρειάζεται να λύσεις το μισό μηχανάκι για να κάνεις μια απλή επισκευή, πάει το μεροκάματο. )Βασικά αν ήμουν ντελιβεράς θα έλεγα οτι θέλω 750 κυβικά μοτέρ, με τουλάχιστον 120 άλογα, αλλά επειδή δεν είμαι, δεν το λέω.
υπαρχει πραγματικα αυτο το forum??? γιατι δεν το βρισκω πουθενα!
-
Λογικό. Δε βρίσκουν χρόνο να το ανεβάσουν, όλο το χρόνο τους στο ΚΑΤ τον βγάζουν.
-
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Λοιπον θα ηθελα να μαθω τις δυσκολιες που αντιμετωπιζεται και οτι αλλο θελετε να αναφερετε σχετικα με αυτο το επαγγελμα
Eγώ οι δυσκολίες που αντιμετωπίζω είναι όταν πετυχαίνω ντελιβεράδες στο δρόμο, είναι ότι κατά 99% είναι καμμένοι που τρέχουν χωρίς να ξέρουν να οδηγούν και κάνουν ότι μλκία μπορείς να σκεφτείς. Βελτίωση = εκπαίδευση? (ή ξύλο! )
Ευτυχως που αφησες 1%
-
Εντάξει όχι και 99%. 80% για να είμαστε πιο δίκαιοι και με αυτούς.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Εντάξει όχι και 99%. 80% για να είμαστε πιο δίκαιοι και με αυτούς.Και για να κλεισω το οφτοπικ να πω οτι δεν δουλευουν ντελιβερι μονο πιτσιρικια με παπακια αλλα και ανθρωποι μεγαλυτερης ηλικιας που προσπαθουν για ενα εξτρα ή μοναδικο εισοδημα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εντάξει όχι και 99%. 80% για να είμαστε πιο δίκαιοι και με αυτούς.
Και για να κλεισω το οφτοπικ να πω οτι δεν δουλευουν ντελιβερι μονο πιτσιρικια με παπακια αλλα και ανθρωποι μεγαλυτερης ηλικιας που προσπαθουν για ενα εξτρα ή μοναδικο εισοδημα.
Πολύ σωστό. ΚΑΙ για αυτό είπα και εγώ 80%. Sorry για το offtopic.
οχημα delivery