-
----- Original Message -----
From: saemk
To: cjh.tech@chrysler-jeep.gr
Sent: Monday, December 03, 2007 12:30 PM
Subject: Fw: Υπ' όψη κ. Τοπάλογλου----- Original Message -----
From: saemk
To: cjh.tech@chrysler-jeep.gr
Sent: Tuesday, November 27, 2007 11:32 PM
Subject: Υπ' όψη κ. ΤοπάλογλουΑπό τις 28 Σεπτεμβρίου 2007 παραμένει αναπάντητο το παρακάτω email μου προς εσάς:
Σχετικά με το speed booster
Παρακαλώ να με ενημερώσετε αν στο PT Cruiser 1.6 (μοντέλο 2007) μπορεί να τοποθετηθεί από το service σας το speed booster (προκειμένου ν' αυξηθεί η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου) όπως με είχε διαβεβαιώσει ο πωλητής σας πριν καταλήξω στην αγορά του αυτοκινήτου.Ομοίως αναπάντητο παραμένει & το προφορικά διατυπώμενο ερώτημά μου προς το service της Γλυφάδας που αφορά το ίδιο θέμα.
Θα περίμενα περισσότερη σοβαρότητα, αξιοπιστία, σεβασμό & εντέλει επαγγελματισμό από μια εταιρία του μεγέθους σας.
-
----- Original Message -----
From: saemk
To: cjh.tech@chrysler-jeep.gr
Sent: Monday, December 03, 2007 12:30 PM
Subject: Fw: Υπ' όψη κ. Τοπάλογλου----- Original Message -----
From: saemk
To: cjh.tech@chrysler-jeep.gr
Sent: Tuesday, November 27, 2007 11:32 PM
Subject: Υπ' όψη κ. ΤοπάλογλουΑπό τις 28 Σεπτεμβρίου 2007 παραμένει αναπάντητο το παρακάτω email μου προς εσάς:
Σχετικά με το speed booster
Παρακαλώ να με ενημερώσετε αν στο PT Cruiser 1.6 (μοντέλο 2007) μπορεί να τοποθετηθεί από το service σας το speed booster (προκειμένου ν' αυξηθεί η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου) όπως με είχε διαβεβαιώσει ο πωλητής σας πριν καταλήξω στην αγορά του αυτοκινήτου.Ομοίως αναπάντητο παραμένει & το προφορικά διατυπώμενο ερώτημά μου προς το service της Γλυφάδας που αφορά το ίδιο θέμα.
Θα περίμενα περισσότερη σοβαρότητα, αξιοπιστία, σεβασμό & εντέλει επαγγελματισμό από μια εταιρία του μεγέθους σας.
-
----- Original Message -----
From: saemk
To: cjh.tech@chrysler-jeep.gr
Sent: Monday, December 03, 2007 12:30 PM
Subject: Fw: Υπ' όψη κ. Τοπάλογλου----- Original Message -----
From: saemk
To: cjh.tech@chrysler-jeep.gr
Sent: Tuesday, November 27, 2007 11:32 PM
Subject: Υπ' όψη κ. ΤοπάλογλουΑπό τις 28 Σεπτεμβρίου 2007 παραμένει αναπάντητο το παρακάτω email μου προς εσάς:
Σχετικά με το speed booster
Παρακαλώ να με ενημερώσετε αν στο PT Cruiser 1.6 (μοντέλο 2007) μπορεί να τοποθετηθεί από το service σας το speed booster (προκειμένου ν' αυξηθεί η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου) όπως με είχε διαβεβαιώσει ο πωλητής σας πριν καταλήξω στην αγορά του αυτοκινήτου.Ομοίως αναπάντητο παραμένει & το προφορικά διατυπώμενο ερώτημά μου προς το service της Γλυφάδας που αφορά το ίδιο θέμα.
Θα περίμενα περισσότερη σοβαρότητα, αξιοπιστία, σεβασμό & εντέλει επαγγελματισμό από μια εταιρία του μεγέθους σας.
-
Αυτό είναι το 'νέο' επεισόδιο από το θλιβερό ντοκιμαντέρ με τίτλο 'Ψωνίζοντας από την Chrysler Hellas - Η Επόμενη μέρα'.
Πώς να βρω το email της Chrysler Αμερικής;
-
Το πρώτο μέρος ποιό είναι;
speed booster?? Όχι sprint booster?
-
Αν εννοεις το sprint booster σε καμια περιπτωση δεν αυξανει την ιπποδυναμη παντως...
-
speed booster μου το έχουν πει και πως 'δίνει' περίπου 30 άλογα επιπλέον.
το πρώτο μέρος είναι αυτό
-
Και τους πίστεψες;
-
-
Καλά βρε άνθρωπε, πήγες και πήρες Chrysler;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και τους πίστεψες;+1
-
Αν αυτο το μαραφέτι δίνει 30 άλογα σε 1600 αρι γιατί δεν το φοράει το εργοστάσιο?
-
Σιγά μην δίνει άλογα το κουτί. Μπαίνει στην φύσα του γκαζιού και ανοίγει περισσότερο την πεταλούδα του γκαζιού ενώ εσύ πατάς λίγο το γκάζι, και σου δίνει την εντύπωση ότι κέρδισες σε δύναμη.
Με αυτόν τον τρόπο το αυτοκίνητο γίνεται πιό δύσκολο στην οδήγηση μέσα στην πόλη και στα στενά γιατί ενώ εσύ χαϊδεύεις το γκάζι, αυτό ανοίγει περισσότερο και αν ξαφνιαστείς μπορεί να αγκαλιάσεις και καμμιά κολώνα.
Σύρμα και πάλι σύρμα με τα drive by wire που μας έμπλεξαν.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Σιγά μην δίνει άλογα το κουτί. Μπαίνει στην φύσα του γκαζιού και ανοίγει περισσότερο την πεταλούδα του γκαζιού ενώ εσύ πατάς λίγο το γκάζι, και σου δίνει την εντύπωση ότι κέρδισες σε δύναμη.Με αυτόν τον τρόπο το αυτοκίνητο γίνεται πιό δύσκολο στην οδήγηση μέσα στην πόλη και στα στενά γιατί ενώ εσύ χαϊδεύεις το γκάζι, αυτό ανοίγει περισσότερο και αν ξαφνιαστείς μπορεί να αγκαλιάσεις και καμμιά κολώνα.
Σύρμα και πάλι σύρμα με τα drive by wire που μας έμπλεξαν.
Δεν ανοίγει περισσότερο την πεταλούδα σε σχέση με τη διαδρομή του πεντάλ αλλά εξαλέιφει την καθυστέρηση στην απόκριση.
Αυτό είναι επίτηδες ρυθμισμένο έτσι απ το εργοστάσιο για μειωμένες εκπομπές ρύπων και σαφώς δεν δίνει επιπλέον ιπποδύναμη. -
Υπάρχουν και κουτιά που ανοίγουν περισσότερο την πεταλούδα, όχι μόνο για την μείωση της καθυστέρησης,εδώ μας λέει τι κουτί είναι και έτσιαανέφερα την χειρότερη περίπτωση. Πάντως αλόγατα δεν δίνει, για να πάρεις 30 αλογάκια σε 1600άρι ατμόσφαιρα μοτέρ, ειδικά που δεν το ξέρει κανείς, θέλεις πολλά ευρά και πολύ ψάξιμο και τρεξιμο γιατί τα αλόγατα δεν είναι στραγάλια.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Δεν ανοίγει περισσότερο την πεταλούδα σε σχέση με τη διαδρομή του πεντάλ αλλά εξαλέιφει την καθυστέρηση στην απόκριση.
Αυτό είναι επίτηδες ρυθμισμένο έτσι απ το εργοστάσιο για μειωμένες εκπομπές ρύπων και σαφώς δεν δίνει επιπλέον ιπποδύναμη.Δεν ενεργεί στη πεταλούδα, δίνει σήμα στον εγκέφαλο πόσο πατάς το γκάζι.
Δίνει σήμα (για λίγο) ότι πατάς ΤΕΡΜΑ το γκάζι και μετά επαναφέρει το σήμα στο κανονικό πάτημα που έχεις. Έτσι ο εγκέφαλος νομίζει ότι χρειάζεσαι μεγάλη επιτάχυνση (παρακάμπτει το σταδιακό πάτημα για οικονομία).
Μπορείς να καταφέρεις το ίδιο αν πατάς απότομα το γκάζι στο τέρμα. Αν όμως σου ΑΡΕΣΕΙ πως πηγαίνει το αμάξι με το εν λόγω εξάρτημα, ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ να δώσεις τα λεφτά για την αγορά του.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν ανοίγει περισσότερο την πεταλούδα σε σχέση με τη διαδρομή του πεντάλ αλλά εξαλέιφει την καθυστέρηση στην απόκριση.
Αυτό είναι επίτηδες ρυθμισμένο έτσι απ το εργοστάσιο για μειωμένες εκπομπές ρύπων και σαφώς δεν δίνει επιπλέον ιπποδύναμη.Δεν ενεργεί στη πεταλούδα, δίνει σήμα στον εγκέφαλο πόσο πατάς το γκάζι.
Δίνει σήμα (για λίγο) ότι πατάς ΤΕΡΜΑ το γκάζι και μετά επαναφέρει το σήμα στο κανονικό πάτημα που έχεις. Έτσι ο εγκέφαλος νομίζει ότι χρειάζεσαι μεγάλη επιτάχυνση (παρακάμπτει το σταδιακό πάτημα για οικονομία).
Μπορείς να καταφέρεις το ίδιο αν πατάς απότομα το γκάζι στο τέρμα. Αν όμως σου ΑΡΕΣΕΙ πως πηγαίνει το αμάξι με το εν λόγω εξάρτημα, ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ να δώσεις τα λεφτά για την αγορά του.
Ε ναι ρε Λεωνίδα,χαίρω πολύ Μάκης
Ολες οι εντολές απ τη μονάδα περνάνε κι αυτό δεν είναι τπτ άλλο απ μια μεταβλητή αντίσταση. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Υπάρχουν και κουτιά που ανοίγουν περισσότερο την πεταλούδα, όχι μόνο για την μείωση της καθυστέρησης,εδώ μας λέει τι κουτί είναι και έτσιαανέφερα την χειρότερη περίπτωση.Ισως,πάντως δε βλέπω τη χρησιμότητά του.
Πάντως αλόγατα δεν δίνει, για να πάρεις 30 αλογάκια σε 1600άρι ατμόσφαιρα μοτέρ, ειδικά που δεν το ξέρει κανείς, θέλεις πολλά ευρά και πολύ ψάξιμο και τρεξιμο γιατί τα αλόγατα δεν είναι στραγάλια.
Πέστα γιατί μάλιασε η γλώσσα
-
Μάκη υπάρχουν άνθρωποι που ενθουσιάζονται με την απόκριση στο γκάζι και επίσης βρίσκουν λογικά τα λεφτά που ζητάνε. Εγώ λίγα αμάξια με ηλεκτρικό γκάζι που οδήγησα,
- δεν μου φάνηκε ότι το γκάζι είχε υστέρηση και
- τόσα λεφτά δεν δίνω.
-
αν μιλάμε για το μπούστερ που μπαίνει στη φύσα του γκαζιού σου είπαν τρελλό ψέμα
κάνε τους καταγγελία έτσι για το γαμώτο στη γραμματεία καταναλωτή (μπορεί να σε 'αποζημιώσουν' και κάπως).
Πάντως σε ίμπιζα 16ν, το μπούστερ κάνει ΔΟΥΛΕΙΑ !!
Απότομη-ενοχλητική απόκριση δίνει μόνο στα πολύ δυνατά μοτέρ, και όχι από όλους τους χρήστες τους, τουλάχιστον από τις εντυπώσεις που έχω δει στο νετ.
"Κοροϊδία Chrysler" - Η Συνέχεια...