-
Καλημέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα. Έχω την παρακάτω τεχνική ερώτηση για corsa d του 2011. Εδώ και κανα 2μηνο κάνω 150ΚΜ τη μέρα, βλέπω το παγούρι του ψυγείου χάνει περίπου 1 δάχτυλο ανα 10 μέρες. Συμπληρώνω νερό μέχρι τη μέση. Λογικά κάπου χάνει; ή παίζει να εξατμίζεται και λόγω ζέστης?
-
Καλημέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα. Έχω την παρακάτω τεχνική ερώτηση για corsa d του 2011. Εδώ και κανα 2μηνο κάνω 150ΚΜ τη μέρα, βλέπω το παγούρι του ψυγείου χάνει περίπου 1 δάχτυλο ανα 10 μέρες. Συμπληρώνω νερό μέχρι τη μέση. Λογικά κάπου χάνει; ή παίζει να εξατμίζεται και λόγω ζέστης?
-
Και το δεύτερο μπορεί να φταίει...υπάρχει μια άλφα εξατμιση
-
Σε ένα κλειστό κύκλωμα δεν υπάρχει εξάτμιση διότι υγροποιούνται εκ νέου οι υδρατμοί.
Αν το αυτοκίνητο είναι 10+ υπάρχουν πολλές περιπτώσεις διαρροής.
-
μικροπόροι από τα κολλάρα όπου λόγω διαστολής τυους από την πίεση ( περίπου 1 bar ) που επιτρέπουν την διαφυγή των υδρατμών χωρίς να εντοπίζονται οπτικά
-
διαρροή για τον ίδιο λόγω από τα πλαστικά άκρα του ψυγείου τα οποία στεγανοποιούνται με το αλουμίνιο του ψυγείου με ελαστικά O¨Ring, τα σημεία αυτά πιέζονται στενά μεταξύ τους μέσω εξοχών του αλουμινίου τα οποία διπλώνουν πιέζοντας τα ελαστικά μέρη, με τα χρόνια συρρικμώνονται τα ελαστικά μέρη και χαλαρώνουν τα σφιξίματα.
-
απώλεια ψυκτικού από την αντλία νερού, όλες οι αντλίες στο κάτω μάρος από την τροχαλία τους έχουν μια μικρή τρύπα, η τρύπα αυτή είναι για να μας δείχνιε την φθορά της μηχανικής σαλαμάστρας που στεγανοποιεί τον άξονα της αντλίας για να μην υπάρχει διαρροή, όταν η φθορά φτάσει σε ένα σημείο που χάνεται η στεγανοποίηση τότε από την τρύπα αρχίζει η διαρροή, οπότε αν δούμε κάτω από την αντλία νερού νερά πρέπει να την αντικαταστήσουμε άμεσα.
-
τα δοχεία διαστολής στα κλειστά συστήματα ψύξης έχουν την τάπα πλήρωσης, αυτή έχει ενσωματωμένη μια βαλβίδα, όταν ανέβει η πίεση στο κύκλωμα της ψύξης ανοίγει η βαλβίδα επιτρέποντας μερική απώλεια του ψυκτικού μέχρι να πέσει στα φυσιολογικά επίπεδα η πίεση, αυτό συμβαίνει συνεχώς, επίσης μπορεί να υπάρχει διαρροή από την τάπα χωρίς να υπάρχει ανάλογη άυξηση της πίεσης του κυκλώματαος, απλά με τα χρόνια σκουριάζει το ελατήριο προφόρτισης της βαλβίδας και η βαλβίδα ανοίγει σε χαμηλότερη πίεση.
-
έχει λασκάρει κάποιος κολιές από τα κολλάρα
-
διαρροή σπό το καλοριφέρ το οποίο είναι κατασκευασμένο όπως το ψυγείο αλλά σε μικρότερο μέγεθος, αν υπάρχει διαρροή την αντιλαμβανόμαστε ειδικά τον χειμώνα από το εσωτερικό θόλωμα του παρμπρίζ.
7 ) τα δοχεία σιαστολής είναι πλαστικά και το υλικό τους πολυμερίζεται με τα χρόνια και δημιουργεί μικρορωγμές
- απώλεια ψυκτικού από την φλάτζα της κεφαλής, εκεί υπάρχουν δύο δρόμοι να ακολουθήσει το ψυκτικό υγρό, προς τα λάδια και προς τα καυσαέρια, προς τα λάδια η μόνη περίπτωση να εισέλθει το νερό σρτο λάδι το οποίο έχει 4-5 φορές μεγαλύτερη πίεση είναι η διαρροή της φλάτζας να είναι στην επιστροφή του λαδιού προς το κάρτερ που είναι χωρίς πίεση, τότε ανιχνεύουμε νερό στα λάδια, φαίνεται σαν σαπουνάδα στην τάπα πλήρωσης του λαδιού, αν τώρα η διαρροή είναι προς την πλευρά της πίεσης του λαδιού, βλάππουμε λάδια στο δοχείο διαστολής, και τέλος αν η διαρροή της φλάτζας είναι στην πλευρά των καυσαερίων τότς τα καυσαέρια έχοντας μεγαλύτερη πίεση από το νερό εισέρχονατοι στο κύκλωμα ψύξης και φουσκώνουν τα κολλάρα.
Ένα συνεργείο θα κάνει τον έλεγχο και θα σου πει τι συμβαίνει, συνήθως σε τρομοκρατούς και σε κάνουν μεροκάματο ακόμα κια χωρίς λόγω, μπορεί να πάει ο άσχετος περί τα μηχανολογικά πελάτης και να θέλει άλλαγμα η τάπα που κάνει 5-10€ και να φύγη με 800-1500€ για φλάτζα, παράδειγμα λέω γιατί συμβαίνουν πολλά κουφά στα συνεργεία, όχι από όλους αλλά αετονύχηδες υπάρχουν και σε αυτό το επάγγελμα που είναι κρυφό ως προς τις βλάβες για το 99% των πελατών.
Περιττό να τονίσω ότι δεν βάζουμε ποτέ σκέτο νερό, τα σύγχρονα αντιψυκτικά είναι φτηνά και κάνουν παράλληλα πολλές δουλειές, είναι αντιψυκτικά, αντιθερμαντικά και λιπαντικά για την αντλία νερού και τους διακόπτες στο καλοριφέρ
-
-
Γεια σου Quadra με την ανάλυσή σου να πέφτουν σαγόνια... Τα διαβάζω να μαθαίνουμε και μεις οι άσχετοι ιδιοκτήτες, μη τυχόν παρατηρήσουμε κάτι ποτέ. Και γω θα πω, (όχι σαν ειρωνία λόγω κόντρας σε άλλα νήματα, μπορεί εγώ να γράφω παπ@ριες στα πολιτικά για τη πλάκα μας, δικαιολογημένα κατά τη γνώμη μου), εφόσον μπορείς και τα γράφεις έτσι τα τεχνικά, μήπως θα έπρεπε να τα κάνεις επίσημα κείμενα; Για εκλαϊκευμένο τεχνικό εγχειρίδιο, ή σε μπλόγκ, ή άλλη παρουσίαση στο ίντερνετ (από κανάλι youtube ως απλή ιστοσελίδα). Θα βοηθούσες πολύ κόσμο και ίσως και επιχειρηματικά να απέφερε κάτι.
Μόνη 'γλωσσική' διόρθωση, τα πλαστικά από-πολυμερίζονται και σπάνε, διαφορετικά θα ήταν αθάνατα (ξέρω όμως, έτσι έχει επικρατήσει στη καθομιλουμένη).Ειλικρινά πάντως, 'τα σέβη μου' (μόνο σε αυτόν τον τομέα, εκεί που διαπιστώνω 'άνω ποταμών' πράγματα, θα στη λέω...)
-
Υπάρχουν καλύτεροι και με περισσότερη γνώση από μένα που ίσως να θέλουν να αποδείξουν κάτι, το βλέπουμε άλλωστε και το youtube, εγώ δεν έχω να αποδείξω τίποτα και σε κανένα, ότι κάνω είναι χρεωστούμενη ανταπόδοση στους δασκάλους μου και στους κατά καιρούς μάστορες που μου έμαθαν πράγματα και πρέπει να τα επιστρέψω, η γνώση πρέπει να διαδίδεται, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Εοιμάζω κάτι πολύ μεγαλύτερο από το μπόϊ μου, εκεί θα ξεπεράσω τον εαυτό μου, θα το ανεβάσω όταν προχωρήσω, είναι κάτι που είχα ξεκινήσει πρίν χρόνια και έμεινε πίσω αλλά ξεκινώ πάλι, το μεγάλο πρόβλημα είναι ο χρόνος που δεν υπάρχει.
Είναι αυτό εδώ,
https://forum.4troxoi.gr/node/87847
Υπάρχουν και αυτά εδώ, ανάμεσα τους υπάρχουν διάφορα τεχνικά θέματα αν σε ενδιαφέρουν
-
Quadra, να σε πειράξω λίγο;
Πως γίνεται τέτοιος καλλιτεχνικός εγκέφαλος, να είναι δεξιός !?
Σε τί φάση βρίσκεται το έργο; κάποιοες φωτό που μάλλον είχες ανεβάσει, δεν φαίνονται, φαντάζομαι λόγω αλλαγής της πλατφόρμας του φόρουμ.
Και μιας και 'λερώσαμε' το νήμα που άνοιξε ο Κώστας για το ψυγείο, βρέθηκε η διαρροή; μήπως υπάρχει κάποια χρωστική που θα μπορούσε να τον βοηθήσει να δει αν ρέει κάτι εξωτερικά;
-
Υπάρχουν εργαλεία με χρωστική και γίνεται ο έλεγχος, αλλά πρέπει να πάει σε συνεργείο που το διαθέτει.
Δεν είμαι δεξιός, η απάντηση το σωτό νήμα.
Ψυγείο και καύσωνας