-
Σήμερα το πρωί βγήκα για να βάλω βενζίνη.Όταν έβαλα μπροστά είδα ότι ο πίνακας της κεντρικής κονσόλας που αναγράφει σταθμό ραδιοφώνου ώρα θερμοκρασία κλπ είχε πολύ χαμηλή φωτεινότητα,αρκετά χαμηλότερη από το νορμάλ.
Κάποια στιγμή αργότερα ενώ είχα σβήσει μηχανή επειδή άφησα ανοιχτό το παράθυρο έβαλα το κλειδί στη μίζα και το γύρισα.Η οθόνη δεν άναβε καν.Ξαναδοκίμασα,τίποτα.
Καμμένη ασφάλεια;ή καμμένες λάμπες;η πρόβλημα στις επαφές;
Μιλάμε για Opel Corsa C του 2005. -
Σήμερα το πρωί βγήκα για να βάλω βενζίνη.Όταν έβαλα μπροστά είδα ότι ο πίνακας της κεντρικής κονσόλας που αναγράφει σταθμό ραδιοφώνου ώρα θερμοκρασία κλπ είχε πολύ χαμηλή φωτεινότητα,αρκετά χαμηλότερη από το νορμάλ.
Κάποια στιγμή αργότερα ενώ είχα σβήσει μηχανή επειδή άφησα ανοιχτό το παράθυρο έβαλα το κλειδί στη μίζα και το γύρισα.Η οθόνη δεν άναβε καν.Ξαναδοκίμασα,τίποτα.
Καμμένη ασφάλεια;ή καμμένες λάμπες;η πρόβλημα στις επαφές;
Μιλάμε για Opel Corsa C του 2005. -
Πρώτες ενδείξεις χαμηλ.μπαταρ.
-
Πρώτες ενδείξεις χαμηλ.μπαταρ.
Δεν έχω μετρήσει μπαταρία/αλτερνέιτορ μέχρι στιγμής αλλά θα το κάνω...πάντως όλα δουλεύουν κανονικά.Ούτε ζορίζεται στην εκκίνηση ή κάτι παρόμοιο.Τα ηλεκτρικά δουλεύουν όλα άψογα.
Μου φαίνεται παράξενο..και πως ενώ όταν το παρατήρησα είχε χαμηλή φωτεινότητα,την επόμενη φορά που γύρισα τον διακόπτη δεν έβλεπα τίποτα;
Γι αυτό πάει το μυαλό μου σε καμμένη ασφάλεια ή να κάηκαν τα λαμπάκια μαζί..ή ακόμα και να χαλάρωσαν τίποτα επαφές.
Υπόψιν ότι παλιότερα που είχε μπαταρία 5 χρονών και 'πήγαινε' οριακά,η οθόνη ενδείξεων δεν έκανε τέτοια κόλπα.
Ψιλοζορίζονταν να πάρει μπροστά αλλά τέτοιο θέμα δεν είχε. -
Εγώ στη θέση σου θα πήγαινα σε κάποιον λεγόμενο κοντερατζη ψιλιαζομαι ότι είναι θέμα της οθόνης
-
Η μπαταρία είναι κομπλέ.Περίπου 12.40 volt σε ηρεμία και 14.40 volt με αναμμένη μηχανή.
Τελικώς..κάηκαν όλα τα λαμπάκια της οθόνης και γι αυτό δεν φαίνονταν τίποτα.Σήμερα που την ξαναείδα προσεκτικά αχνοφαίνονται οι ενδείξεις από μέσα.Οπότε,κάποια στιγμή θα αλλαχτούνε!
Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων