Global Moderators group

Group Details Private

Global Moderators

Forum wide moderators

  • RE: Supermini Μεταχειρισμενο. Yaris mk4 vs Audi A1 8x.

    @gto86 said in Supermini Μεταχειρισμενο. Yaris mk4 vs Audi A1 8x.:

    Ειδικα ο Ecoboost, μεγα fail. Γρηγορος δεν ειναι, αξιοπιστος δεν ειναι, χαμηλη καταναλωση δεν εχει, wtf ford!

    Ειναι γρήγορο μοτέρ, με εξαιρετικό στροφάρισμα και ήχο και οικονομικός για τις επιδόσεις του. Όπως έγραψα, είχα Φιέστα 2 ΣΚ και ήταν αρκετά οικονομικά για το πως τα πήγα. Θα έλεγα ότι ειναι πολύ καλύτερο χιλιάρι από τις φαουβε το 115, το οποίο ειδικά στην εκκίνηση πνίγεται και σβήνει συνέχεια. Επίσης, έχει αναρτήσεις και πλαίσιο για σεμινάριο στην κατηγορία, δεν το συγκρίνω με κανένα άλλο σουπερμινι.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
  • RE: TESLA FORUM

    @wantone said in TESLA FORUM:

    τα BMW εχουν NApa δερμα.

    Mονο οι μεγάλες σειρές, η Χ1 έχει απλό δέρμα, το οποίο είναι μέτριο. Για Μερίνο και Νάπα πρέπει να πας σε μεγάλα μοντέλα.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
  • RE: TESLA FORUM

    @stefan147 said in TESLA FORUM:

    Το μεγαλύτερο από τα θέματα της Τέσλα είναι η δυνατότητα εξατομίκευσης. Εγώ πχ θα ήθελα διακαώς υφασμάτινα ή αλκαντάρα καθίσματα. Στην ελλάδα το δέρμα ή ότι είναι αυτό που βάζει η τέσλα απλά δεν παλεύεται.

    Με τον αερισμό καθισμάτων ειναι μια χαρά, το δοκίμασα και είναι εξαιρετικό. Το δέρμα ή δερματίνη, χωρίς αεριζόμενα/θερμαινόμενα καθίσματα, απλά δεν αντέχεται!

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
  • RE: TESLA FORUM

    @nmsm2 said in TESLA FORUM:

    Στα 42κ δεν έχει αντιθαμβωτικό καθρέφτη, αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας, keyless είσοδο κλπ. Οπότε έχει δίκαιο ο stefan147, πρέπει να φθάσεις τα 50κ

    Ακριβώς! Τα έγραψα και πιο πάνω....θες περί τα 45-50.000 για ΟΚ εξοπλισμό και πάνω από 60Κ για εξοπλισμό Τέσλα.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
  • RE: TESLA FORUM

    Ta Tesla ειναι απίστευτο VFM, έχουν εξοπλισμό που στην bmw στοιχίζει ως έξτρα όσο όλο το αυτοκίνητο...χαχα! Οπότε ναι τα Τέσλα σήμερα ειναι τρελή ευκαιρία με την επιδότηση, όταν μπορείς με €30.000 να πάρεις Μοντελ 3 με εξοπλισμό που πρέπει να πας σε bmw 6αρα για να τον βρείς!

    Μια Χ1 με λογικό εξοπλισμό φτάνει τις €45.000 για πλάκα και με τον εξοπλισμό που πλησιάζει το Τέσλα (γιατί κάποια δεν ειναι καν διαθέσιμα στην Χ1) ξεπερνάει τις €60.000.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
  • RE: TESLA FORUM

    @nmsm2 said in TESLA FORUM:

    Με τρεις γυναίκες στην οικογένεια είναι αδύνατον να κάνουμε διακοπές με χώρους μικρού αυτοκινήτου...

    Εεε τότε, ένα κανονικό αμάξι για 2ο. Με τέτοιους περιορισμούς ένα EV δεν κάνει για μοναδικό όχημα. Είπαμε, σήμερα που μιλάμε τα ηλεκτρικά έχουν ορισμένους περιορισμούς οι οποία για κάποιους ειναι αδιάφοροι και για κάποιους τόσο σημαντικοί ώστε να αποκελιουν την αγορά τους.

    Είπε ο Κρούζερ ένα παράδειγμα, για εμένα π.χ. δεν ισχύει, έχω να τιξιδέψω παρέα με άλλη οικογένεια πάνω από 5 χρόνια και δεν είναι κάτι συνηθισμένο, αφού η κάθε οικογένεια έχει δικούς της ρυθμούς, στάσεις κλπ. Συναντιόμαστε πάντα στον προορισμό.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
  • RE: TESLA FORUM

    @nmsm2 said in TESLA FORUM:

    Στην περίπτωση αυτή που είναι πραγματική και όχι υπόθεση εργασίας τι κάνει μια οικογένεια με ηλεκτρικό αυτοκίνητο για οικογενειακή χρήση;

    Έχει και ένα 2ο για τέτοιες περιπτώσεις. Που ανάλογα με τα οικονομικά μπορεί να ειναι ένα κανονικό αυτοκίνητο ή ένας χαμάλης για το νησί (π.χ. ένα Panda).

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
  • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

    @civil357 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

    Αν αναφέρεσαι αυστηρά σε τριτεκνικό μάλλον πρέπει να κοιτάξεις και το C5 .

    Απλά, επειδή το διευκρίνησε - δεν μιλάει για 3 παιδιά αλλά οικογένεια 3 μελών, δηλαδή 1 παιδί. Οπότε θα ειναι ΟΚ με όποιο και να διαλέξει σε χώρους.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
  • RE: TESLA FORUM

    @stefan147 said in TESLA FORUM:

    Όχι δεν τα χω οδηγήσει και δε νομίζω ότι θα ασχοληθώ κιόλας. Και τα δύο τα θεωρώ από άσχημα έως πολύ άσχημα, αν και το 3 είναι σίγουρα αισθητά βελτιωμένο με τη νέα μούρη. Το δε Υ είναι σα μπαούλο. Οικονομοτεχνικά όμως η άσκηση είναι no brainer καθώς μηδενίζω (κυριολεκτικά) το μεταφορικό κόστος και της γυναίκας μου οπότε δε θα κολλήσω στην εμφάνιση κτλ.

    Ιδανικά και εφόσον συντρέχουν συνθήκες που σχεδόν με υποχρεώνουν για ηλεκτρικό, θα ήθελα το EV6 Long range AWD αλλά είναι σε τιμή που δε φτάνω και που μάλλον δε τα αξίζει κιόλας.

    Υποκειμενικό φυσικά, αλλά το νέο 3αρι ειναι όμορφο (για εμένα), ενώ το Υ όχι.

    Όσο για το ΚΙΑ, πολύ καλύτερη η υλοποίηση της Τέσλα, δεν αξίζουν τα ΚΙΑ - τουλάχιστον όχι ακόμα.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
  • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

    Από αυτά που αναφέρεις: Kuga ή X1, πολύ καλύτερα από όλα τα υπόλοιπα.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα