λοιπόν παίδες επειδή διάβασα πολλά
κι εγώ είχα το δίλημμα 1.8 140ΗΡ ή 1.6Τ, τελικά επέλεξα το δευτερο και δεν υπήρξε στιγμή που να το μετάνιωσα.. εκτός από την ισχύ που απολαμβάνεις κάθε φορά που χαϊδεύεις το γκάζι - κυριολεκτικά κάνεις ΟΤΙ θες στο δρόμο από επιταχύνσεις και προσπεράσεις - έχεις και το πλεονέκτημα μικρής κατανάλωσης (μετρημένα μετά από 800χλμ: 9.7λ/100 μικτός κύκλος, 8.5λ/100 εθνική με αρκετό γκάζι), τέλη κυκλοφορίας, εφορία και ασφάλιση.
Το TSi δεν το αναφέρω καθόλου. To μεν 1.4 140HP είναι σαφώς πιο αδύναμο, το δε 1.4 170HP (GT) είναι ΠΟΛΥ πιο ακριβό, σχεδόν καινούρια κατηγορία.. Άσε που στο τελευταίο Auto Moto & Sport υπολοιπόταν σε επιδόσεις του 1.6T..
Τέλος, να αναφέρω και κάτι απλό και σημαντικό: όσοι είδαν το αυτοκίνητό μου (GTC Sport 1.6T silver lightning, 17' alu) μείναν με το στόμα ανοικτό και το θαύμαζαν. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν το είδε και να μην εντυωσιάστηκε, αυτό δεν συμβαίνει συχνά με μοντέλα αυτοκινήτων.
κοντολογίς, στα 22.000Ε ΔΕΝ υπάρχει απλά άλλο αυτοκίνητο!