Σου παραθετω το το παρακατω λινκ και μου λες την γνωμη σου...
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... P&dsco=110
Σου παραθετω το το παρακατω λινκ και μου λες την γνωμη σου...
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... P&dsco=110
Γραφω παραλληλα σε δυο ποστ και δεν προλαβα να δω την απαντηση σου. Εχεις απολυτα δικιο!!!
Για Bridgestone Turanza ER300 τι λες REALZEUS οπως επισης και για τα σχολια περι Michelin?
Καλησπερα!!! Θα βαλω περαστουν λαστιχα σε i30 1.4 (185/65/15 88 H), και θα ηθελα να μου πειτε ποια απο τις τρεις εταιρειες να επιλεξω και αν ειναι ευκολο και το γιατι. Michelin - Bridgestone - Goodyear. Η τοποθετηση θα γινει Τεταρτη, αρα θελω να πιστευω πως καποιος φιλος θα βοηθησει με την γνωμη του μεχρι τοτε. Καλη συνεχεια σε ολους...
ps. Βασικο κριτηριο... καλη προσφυση και ποιοτητα.
Γνωμες για Michelin Aplpin- Michelin PE2
και Bridgestone Turanza ER300
Θα περασω γρηγορα στο λινκ που μου παραθεσες, απλα να σου δωσω καποιες επιλογες που εχω ακουσει απο εδω απο εκει.
Α. Michelin Aplpin - β. Bridgestone Turanza ER300
ps.Michelin:
(+) όταν θα φρενάρεις πανικού, θα φρενάρει.
(-) όταν ανέβεις πεζοδρόμιο, θα χαλάσει.
(+) στη στροφή «τα πήρα όλα και έφυγα» αν το φουσκώσεις ΛΙΓΟ παραπάνω από ότι λέει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου, θα κρατήσει ΠΟΛΥ καλύτερα.
(-) θα βρεις σκασίματα ξηρασίας σχετικά γρήγορα (στα 2 χρόνια).
REALZEUS αρχικα να σε ευχαριστησω για την ανταποκριση! Ο τομεας ελαστικα δεν ειναι το δυνατο μου χαρτι ! Απλα απο αυτα τα λιγα που ξερω, ξεχωρισα τις παραπανω εταιρειες. Σχετικα με αυτο που αναφερεις
'Όταν βάζουμε λάστιχα δεν κοιτάμε εταιρεία αλλά μοντέλο'
εκει ειναι που χρειαζομαι βοηθεια. Οταν ρωτησα... το μονο που συγκρατησα ηταν οτι για Michelin η τοποθετηση θα ηταν για που καλυπτει και τις 4 εποχες .
Καλησπερα!!! Θα βαλω περαστουν λαστιχα σε i30 1.4 (15' τροχος), και θα ηθελα να μου πειτε ποια απο τις τρεις εταιρειες να επιλεξω και αν ειναι ευκολο και το γιατι. Michelin - Bridgestone - Goodyear. Η τοποθετηση θα γινει Τεταρτη, αρα θελω να πιστευω πως καποιος φιλος θα βοηθησει με την γνωμη του μεχρι τοτε. Καλη συνεχεια σε ολους...
ps. Βασικο κριτηριο... καλη προσφυση και ποιοτητα.
Το αυτοκίνητο δεν έχει παραπάνω από 20.000χιλ. συνεπώς δεν τίθεται θέμα αντικατάστασης λόγο φθοράς. Επί το πλείστων η γυναίκα μου το χρησιμοποιεί όταν πηγαίνει στην δουλεία ή για όλες τις υπόλοιπες δουλειές εντος Αττικής.
Το θέμα έχει προκύψει μετά από σύγκριση των δυο αυτοκινήτων, και αναζήτηση τρόπου ώστε να βελτιωθεί η αίσθηση μέσα στην καμπίνα του i30 (αν αυτό είναι εφικτό).
Γνωρίζω και αντιλαμβάνομαι ότι δεν γίνεται να μεταφέρουμε την αίσθηση του Auris στο i30, απλά αν μπορούμε να βελτιώσουμε κάτι χωρίς να δημιουργήσουμε πρόβλημα στην γεωμετρία/κρατηματα του αυτοκίνητου (μην σκοτωθεί κιόλας).
Προσωπικά όσες φορές το έχω οδηγήσει , έχω διαπιστώσει τα όσα μου έχει μεταφέρει η γυναίκα μου. Έχεις πάντα μια αίσθηση ότι «κοπαναει» στις ανωμαλίες του δρόμου (λακκούβες κτλ. ξερός ήχος).
Παράλληλα όπως σωστά ανέφερες, το αποτέλεσμα μετά από κάποια πιθανή αλλαγή θα είναι ορατό (σε σχέση πάντα με τα εργοστασιακές);
Ps. nascar1 νομίζω πως κάλυψες τις απορίες μου, παρά ταύτα παραθέτω απάντηση στον φίλο pl1987. Από ότι καταλαβαίνω δεν κάνουμε καμία επέμβαση.
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του φόρουμ! Θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με ένα θέμα που δεν νομίζω να βγάλω άκρη μόνος μου. Σκοπεύω να αλλάξω τις αναρτήσεις του αυτοκίνητου (i30 Style της γυναίκας μου), και δεν γνωρίζω αν έχω επιλογές και αν ναι ποιες είναι αυτές.
Σε σχέση με το Auris (1.6 Premium) που έχω, οι διαφορές είναι έντονες στον τρόπο με τον οποίο το i30 «απορροφά» τους κραδασμούς από λακκούβες και ανωμαλίες στο δρόμο. Αυτό μπορεί να διορθωθεί ή αφήνω το αυτοκίνητο όπως έχει?
Ένας συνάδελφος στην δουλεία μου είχε αναφέρει πως στο i30 1.4, οι αναρτήσεις είναι σκόπιμα πιο σφιχτές λόγο απουσίας τροχού 16΄΄. Θα περιμένω σχόλια. Καλή συνέχεια και Καλό Πάσχα για όλους.
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του φόρουμ. Λόγο δουλειάς και ελάχιστου διαθέσιμου χρόνου, δεν πρόλαβα τις προηγούμενες μέρες να σας γράψω κάποια πράγματα που ήθελα.
Σχετικά με τα φώτα δεν είδα κάποιο σχόλιο, προφανώς δεν τα έχει βάλει κάποιος (άρα μένουμε ως έχουμε). Σχετικά με το γνωστό θέμα, μετά και το σχόλιο του 'ste30' τείνω να συμφωνήσω προς αυτή την κατεύθυνση.
Ο ήχος που έχω περιγράψει σε προηγούμενα ποστ δεν έχει σχέση με ωστήρια αλλά ούτε και με πειρακια. Προφανώς κάποιο εξάρτημα έχει «ανοχή» (αν το διατυπώνω σωστά) και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ταλαντεύεται έστω και κάποια χιλιοστά. Πρέπει το εξάρτημα αυτό να κάνει μάλλον συντονισμό σε κάποιο εύρος στροφών με αποτέλεσμα το γνωστό ήχο.
Στο συμπέρασμα αυτό οδηγούμαι από το ακόλουθο γεγονός… μετά από πέρασμα από κάποια λακκούβα και χωρις ταχυτητα μεσα, πολλές φορές ακούω τον συγκεκριμένο ήχο (σαν κάτι να ταλαντεύεται).
Φίλε 'ste30' αν δεις το ποστ μου, σε παρακαλω μετεφερε μου τι λυση δοθηκε σε αυτό που μου περιγράφεις από τους μηχανικούς. Καλή συνέχεια σε όλους!!!