Τον τύπο, το'κανε το μερεμέτι.
Μια ερώτηση και για ένα μοντέλο που έχω αποκλείσει εδώ και καιρό, impreza 2nd gen 1.6
Κυκλοφορούν ιστορίες για αγρίους για το συγκεκριμένο, τι γνώμη έχετε;
Please enter occupation - Please enter your interests
Τον τύπο, το'κανε το μερεμέτι.
Μια ερώτηση και για ένα μοντέλο που έχω αποκλείσει εδώ και καιρό, impreza 2nd gen 1.6
Κυκλοφορούν ιστορίες για αγρίους για το συγκεκριμένο, τι γνώμη έχετε;
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αγορα στη λογικη της e36 απο κοστη,ηλικια,μαζεματα κτλπ.. μη συγκρινεις με 156-Gt-147.. με 155 κτλπ.. με τα + και τα - σαν αγορα σε σχεση με τις υπολοιπες alfa.. Σα spider αξιζει ισως παραπανω με τη λογικη του αυτοκινητου σαββατοκυριακου πλεον.
Καλώς.
Απ' οτι φαίνεται, θα βρεθώ μεταξύ 156 προ-f/l, f/l 1, f/l 2 και GT (1.8ts πάντα) και το budget θα πρέπει ν' ανέβει γύρω στο 5χίλιαρο.
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Απλή ερώτηση. Εισαι διαθετειμένος αν χρειαστεί τα ίδια χρήματα (της αγοράς) να τα δώσεις για τις όποιες βλάβες εμφανιστούν και συντηρήσεις μέσα στα επόμενα 2 χρόνια; Ερώτηση 2η. Γιατί (αν δεν είναι λόγω αναγκης...) θα έδινε κάποιος στα 2 ή 3 χιλιάρικα ένα τέτοιο αυτοκίνητο εάν δεν ήταν στα τελευταία του; Εγώ ας πούμε αν ήξερα ότι δεν είχε τιποτε ούτε με 8 χιλιάρικα δεν θα το έσπρωχνα...
Για την πρώτη ναι.
Για τη δεύτερη τι να σου πω. Ισχύει αυτο που λες, αλλά είναι ανάλογα την περίπτωση, παίζουν μερικές στο 10χίλιαρο, παίζουν και μερικές στο χιλιάρικο. Κάτι ενδιάμεσο πιστεύω οτι μπορεί να αποδειχθεί τίμιο.
Εγώ ενδιαφέρομαι για την 1.8, το μοτερ της 1.6 λογικά έχει υπολογίσιμη διαφορά προς τα κάτω.
Μιας που μιλάμε για επιδόσεις, βλέπω πως η 156 είναι ένα κλικ πάνω απο τη GT, υποθέτω λόγω βάρους.
Παρεμπιπτόντως, γίνεται λίγο χαμός για την f/l και προ-f/l 156, αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενα του wiki, η διαφορά μοιάζει μικρή.
Επειδή με ψήνει η ιδέα ενός coupe, ποια είναι η γνώμη σας για την πιο προσιτή οικονομικά GTV 1.8 (και γενικά, αλλά και σε σύγκριση με τη GT);
Όταν λέτε για f/l, εννοείτε το 1ο, το 2ο ή τα ίδια ισχύουν και για τα δύο;
Η αλλαγή στον κινητήρα έγινε στο 1ο f/l απ' όσο γνωρίζω.
Δεν υπάρχει πρόβλημα iceman
Ο χρήστης nonos έγραψε:
156 θεωρω οτι αξιζει πολυ ως fl 1.8 με ενα καρο εξοπλισμο και το ενισχυμενο σασσι-κοιλοδοκοι στους μαρσπιεδες εσωτερικα κτλπ.. [...]
Να εχεις υποψιν σου επισης οτι ο 1.8 ts ειναι καλυτερος κινητηρας απο τον 1.6 ts τον οποιο θα παρεις σε 147. Καλυτερα σχεδιασμενος απο διαστασεις θαλαμου καυσης και φθειρει λιγοτερο τον μεταβλητο. Η καταναλωση ειναι πανομοιοτυπη, και αυξημενη απο το μεσο ορο,μαλιστα!
Κυρίως ψάχνω για τέτοιου είδους πληροφορίες. Όπου έχω κοιτάξει (κυρίως σε σελίδες εξωτερικού), είναι δύσκολο να πάρεις μια αντικειμενική απάντηση, άσε που αλλιώς έχουν γεράσει τα μεταχειρισμένα από χώρα σε χώρα.
πχ. για τον M42, οι περισσότεροι λένε πως είναι ανθεκτικός. Τι ισχύει τελικά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα; (ο κινητήρας είναι ένα απ' τα λίγα βασικά που με νοιάζει να είναι σε καλή κατάσταση μιας και είναι μανούρα να μπει χέρι εκεί).
Παιδιά, νομίζω πως το νήμα έχει πάει τελείως αλλού, αν και έχουν ενδιαφέρον οι απόψεις που έχουν ακουστεί.
Δεν ανακαλύψαμε την αμερική με το να λέμε ότι η αγορά μεταχειρισμένου έχει ρίσκο, είναι αυτονόητο.
Το θέμα είναι να μην αγοράσεις στο κουτουρού, πράγμα που ισχύει ακόμα και για καινούρια.
Απόψεις για κάποια συγκεκριμένα μοντέλα ζητούσα, και λίγα είναι τα σχόλια που έχουν προσθέσει πάνω σε αυτό..
Διαφωνώ, τουλάχιστον για τα συγκεκριμένα μοντέλα, τα οποία βρίσκεις και με κανα 2χίλιαρο.
Με 3-4, υπάρχουν ορισμένα που φαίνονται αξιοπρεπή
Καινούρια, δόσεις κτλ. δε παίζουν για κανένα λόγο.
Το νήμα αφορά κάποια συγκεκριμένα μοντέλα και ντάξει είπαμε, να είναι συντηρημένα ως ένα βαθμό.
Οι τιμές μεταχειρισμένων δεν είναι και οι καλύτερες πάντως (τραγικές είναι), ιδιαίτερα σε ότι είναι κάτω από 2λιτρο.
Από κεί και πέρα, να χαμε να λέγαμε.
To NC είναι πάνω από το budget και προσώπικά δε μου αρέσει τόσο, αν και δεν έχω μπει/οδηγήσει κάποιο.
Η 147 είναι μέσα στη λίστα ακριβώς λόγω τιμής/χρονολογίας, αλλά πέφτει πάνω στην 156, μιας και μοιράζονται πολλά.
Μ' έχει βάλει σε σκέψεις ο νονός..