Δεν έχεις πιο μεγάλες φωτογραφίες;
Αυτό είναι.
Για το SCR.
για δες τώρα μήπως μεγάλωσαν!
Δεν έχεις πιο μεγάλες φωτογραφίες;
Αυτό είναι.
Για το SCR.
για δες τώρα μήπως μεγάλωσαν!
Καλησπέρα,
εχω το TUCSON DIESEL 136PS 11/2018 (με ad blue). Ξέρει να μου κανείς τι είναι αυτό που φαίνεται στις φωτογραφίες;
Υπαρχει περίπτωση να είναι εξάρτημα από το ad blue;
Κάποιος που έχει diesel με adblue δηλαδή από το 2018 και μετά έχει το ίδιο στον πάτο του πορτμπαγκάζ του;
Παλια υπηρχε. Το κοψανε ωστε να βλεπουμε αναγκαστικα τις διαφημισεις... να φαινεται κίνητικοτητα, ωστε να ρέει το χρημα απο τους σπόνσορες. Αν βολευει εμας;; Φυσικα οχι. Αλλα τι να κάνουμε, ελαχιστοι πιστευω αγοραζουν το περιοδικό, οποτε απο κάπου πρεπει να βγαλουνε.
και πως ανεβάζω φωτογραφίες; Με το Tapatalk νομίζω υπήρχε δυνατότητα!
Καλημερα,
ξερει κανείς γιατί δεν βρίσκω το φόρουμ των 4τροχοι στο Tapatalk ούτε από Ipad ούτε από iPhone;
Καλωσόρισες, πολλά και ασφαλή χλμ σου εύχομαι.
- Προφανώς αναφέρεσαι στο start-stop. Για να ανάψει πρέπει να υπάρχουν ιδανικές συνθήκες στο μοτέρ, όπως θερμοκρασία λαδιού, θερμοκρασία νερού κλπ. Δοκίμασε μετά από μια μεγάλη βόλτα να δεις αν λειτουργεί ή όχι. Aν δεν τότε αντιπροσωπεία, όπου σε πρώτη φάση φόρτιση και αν συνεχίσει απαιτείς αλλαγή.
Το έφερα από Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και δεν άναψε ποτέ πράσινο! Ήταν πάντα στο πορτοκαλί!
- Ποια υψηλή συχνότητα? Τι εννοείς ακριβώς?
Αυτό το διαπεραστικό βουητό που αναφέρω, ενώ υπάρχει πλέον πάντα, δεν είναι σταθερής έντασης. Για παράδειγμα, όταν αφήνω το γκάζι και το αμάξι πέφτει σε στροφές ρελάντι ακούγεται κάπως να μειώνεται και αυτό ανάλογα. Γι' αυτό σκεφτόμουν το τουρμπο (λόγω και μεταβλητής γεωμετρίας) μήπως μετά τα 12.000 χλμ. 'άνοιξε'... (;!;)
Από την άλλη δε γνωρίζω εάν δικαιολογείται αυτό το βουητό από την αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου στο χώρο της μηχανής (σίγουρα είναι πολλά τα psi). Έχω την αίσθηση ότι όταν ακούγονται κάνουν περισσότερο τικ-τικ παρά βουητό - δεν είμαι όμως και σίγουρος...
Στην αντιπροσωπεία που έχω πάει - λόγω θορύβου εκεί από τον εξωτερικό χώρο - δεν ακούν κάτι...Με ψιλο-αδιάφορο ύφος μου είπαν άστο κάνα 2-3 μέρες να δούμε... (τρέχα-γύρευε).
Αυτο ανέφερε ο Lardis σε παλιότερο ποστ Το ακούω και εγώ και δεν ξέρω τι είναι!
- Ενημερώσεις γίνονται εφόσον κριθούν απαραίτητες. Εάν υπάρχει αστοχία υλικού, σε ειδοποιούν γραπτώς και τηλεφωνικώς. Για αναβάθμιση, συνήθως γίνονται ενδιάμεσα στα service.
- Δυστυχώς το RMS, αποθηκεύει ως όνομα ό,τι τρέχει εκείνη τη στιγμή στην οθόνη. Πρέπει να είσαι stand by και μόλις δεις το όνομα του σταθμού να πατήσεις παρατεταμένα το κουμπί για αποθήκευση.
Σε εμένα επειδή το πήρα μεταχειρισμένο από Αθήνα έχει αποθηκευμένους στις αντίστοιχες συχνότητες τα ονόματα των Αθηναϊκων σταθμών! Δεν μπορώ να βρω άκρη και για έναν άλλο λόγο: δεν δείχνει στην οθόνη τις συχνότητες των σταθμών παρά μόνο τα ονόματα τους! Προσπάθησα να κάνω reset και πατώντας το αντίστοιχο κουμπί με μολύβι και μέσα από το μενού αλλά όπως γράφει και στις οδηγίες δεν χάνονται τα ονόματα των σταθμών παρά μόνο οι υπόλοιπες πληροφορίες! Καμία άλλη ιδέα;
- Εάν το αυτοκίνητό σου είναι όντως 11/2018 (δες άδεια) τότε ΔΕΝ είναι υβριδικό. Τα υβριδικά (μη χ#σω υβριδικό με μπαταρία 48v...) ξεκίνησαν να διατίθενται στην αγορά από τα μέσα του 2019 και έπειτα. Κατά πάσα πιθανότητα το αυτοκόλλητο το κόλλησαν οι ίδιοι. Σε περίπτωση που ήταν υβριδικό θα έπρεπε στην κεντρική οθόνη να σου βγάζει ένδειξη πότε μπαίνει σε λειτουργία το σύστημα. Ρεζέρβα και γρύλο έχουν οι φθηνότερες εκδόσεις (πχ εγώ στο comfort έχω) και όχι οι ακριβότερες. Αυτές περιορίζονται σε κιτ επιδιόρθωσης.
Δεν νομίζω ότι είναι μόνο για τις φθηνότερες εκδόσεις. Στο προσπέκτους με τις εκδόσεις του 2018 αναφέρει ότι έχει ρεζερβα και στις 3 εκδόσεις (comfort, style, premium). Αυτό άλλαξε με την έλευση του υβριδικού όπου σε οποίες εκδόσεις είχε τις μπαταρίες έβαζε tire kit αντί για ρεζέρβα
Η εταιρία λέει τα service να γίνονται κάθε 30.000 χλμ. Αυτό το νούμερο αλλάζει με βάση τις συνθήκες κάθε περιοχής. Σωστότερο θα ήταν τα αυτοκίνητα να αναγράφουν ώρες όπως ακριβώς γίνεται στα βαρέα οχήματα. Εγώ θα σου πω τα service να τα κάνεις κάθε 15 τα μικρά και 30 τα μεγάλα. Και αυτό λόγω του ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα που έχει μεγάλο χάσμα στις θερμοκρασίες, χειμώνας -20 καλοκαίρι +40. Επίσης, ανα service να βάζεις και ένα καλό μυκητοκτόνο σε γεμάτο ρεζερβουάρ και να βάζεις μόνο ενισχυμένο πετρέλαιο.
Δεν το ήξερα αυτό για το μυκητοκτονο! Πετρέλαιο γεμίζω το ρεζερβουάρ σε γνωστή αλυσίδα βενζινάδικων που έχει την ίδια τιμή με την απλή κάθε Πέμπτη!
off topic: Λέω να ξεκινήσω δειλά δειλά μια ομάδα στο fb, όποιος ενδιαφέρεται μπαίνει
Καλημέρα σας,
ελπιζω να είστε όλοι καλά και στα σπίτια σας!
Ειμαι κάτοχος ενός Hyundai Tucson diesel 136ps 1600cc αυτόματο με πρώτη άδεια κυκλοφορίας 11/2018.
Το αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο τον 2/2020 από αντιπροσωπεία της Hyundai στην Αθήνα με 25000km και το έφερα στη Θεσσαλονίκη όπου κατοικώ. Το αυτοκίνητο δεν έχει κάνει ακόμα το πρώτο service (30000km). Έχω λοιπόν κάποιες ερωτήσεις:
Δεν μου έχει ανοίξει ποτέ το ISG. Μένει πάντα στο πορτοκαλί. Επικοινώνησα με την αντιπροσωπία και μου είπαν να τους το πάω και να το αφήσω μια ολόκληρη μέρα για να φορτίσουν την μπαταρία ώστε να ανεβεί σε επίπεδο πάνω από 80%. Σκέφτομαι μήπως η μπαταρία τα έχει παίξει και θέλει αλλαγή. Είναι μέσα στην εγγύηση;
Παρατήρησα και εγώ αυτή την υψηλή συχνότητα στο ρελαντί που αναφέρθηκε σε κάποιο άλλο ποστ. Τελικά είναι φυσιολογικό;
Υπάρχει ενημέρωση λογισμικού για την μηχανή την οποία πρέπει να την κάνεις όταν πας για το πρώτο service ή θα μας καλούσαν από την αντιπροσωπεία έτσι κι αλλιώς όταν θα έβγαινε για να πάμε να την περάσουν;
Αντιμετωπίζω κάποια προβλήματα με το ραδιόφωνο. Δεν μου αποθηκεύει το σωστό όνομα του σταθμού (π.χ. Το 1055 rock το έχει αποθηκευμένο με το όνομα HERSONIS) και δεν υπάρχουν τα εικονίδια του σταθμού όπως έχω δει σε κάποια βιντεάκια από αυτοκίνητα στο εξωτερικό. Μήπως υπάρχει αναβάθμιση και για το multimedia και θα μπει και αυτό όταν θα γίνει το πρώτο service;
Το αυτοκίνητο έχει ετικέτα '48v hybrid' από πίσω αλλά συμβαίνουν τα εξής παράξενα:
α. Δεν έχει μπαταρίες ούτε ηλεκτρικό κινητήρα δηλαδή δεν είναι υβριδικό!
β. Δεν θα μπορούσε να είναι υβριδικό καθότι η πρώτη άδεια κυκλοφορίας είναι 11/18 και δεν είχαν έρθει στην Ελλάδα τότε τα υβριδικά Tucson.
γ. Ο πωλητής που μου το πούλησε μου είπε ότι το έκαναν για επικοινωνιακούς σκοπούς (για διαφήμιση, φωτογραφίσεις κλπ)
δ. Δεν υπάρχει ρεζέρβα ούτε γρύλος (αλλά υπάρχει σημάδι από ρεζέρβα και υπάρχει και η υποδοχή που μπαίνει ο γρύλος!
ε. Υπάρχει στο δάπεδο του πορτμπαγκάζ ένα κουτάκι με καλώδια που δεν ξέρω τι είναι (θα ανεβάσω φωτογραφίες μόλις καταλάβω πως γίνεται) και μαζί με το αυτοκίνητο μου έδωσαν το γκρι αφρολέξ που πηγαίνει κάτω στο δάπεδο του πορτμπαγκάζ το οποίο όμως είναι για το υβριδικό (έχει χώρο για τις μπαταρίες!) και ένα tyre kit βαλιτσάκι!
Τι μπορεί να συμβαίνει; Ξέρει κάποιος;
Ελπίζω να μην σας κούρασα (πολύ!)