Την βοήθεια σας λίγο παιδιά...... Σε Chevrolet Cruze 1800 αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων γίνεται αλλαγή λαδιών;;;;;; Και αν ναι κάθε πότε;;;;; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων...
Latest posts made by vlassis1800
-
RE: Chevrolet Cruze
-
RE: Chevrolet Cruze
@nickstonecity said in Chevrolet Cruze:
Κtiniatros , άλλαξε επίσης το καλώδιο το κόκκινο από την μπαταρία, μέχρι τις 2 ασφάλειες 250Α, που βρίσκονται σε ένα καπάκι μαύρο. Αυτό ευθύνεται για πολλά ηλεκτρολογικά θέματα. 10 πόντοι καλώδιο είναι. Το original έχει 70€ και παραγγελία..., ένας ηλεκτρολόγος θα στο φτιάξει επιτόπου με τους ακροδέκτες του , σε 5 λεπτά..
Ευχαριστώ πολύ
-
RE: Chevrolet Cruze
@nickstonecity said in Chevrolet Cruze:
Τι να πω . Εμένα κάποιες ενδείξεις που μου άναβε σε άσχετους χρόνους στο ταμπλό, απόδειχτηκε ότι έφταιγε το καλώδιο του θετικού πόλου τροφοδοσίας..Μόλις δούλευε το αμάξι για κάποια ώρα δεν μετέφερε πλήρη τάση στο διακλάδωση που έχει λίγο μετά ,αυτόν με τις 2 ασφάλειες των 250Α. Εντοπίστηκε, όταν μετά από οδήγηση και σβήσιμο, το αμάξι έμεινε χωρίς ρεύμα εντελώς. Και μετά από ώρα ξαναπήρε σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Αλλά στο μεσοδιάστημα είχα κάνει τους ελέγχους μου. Θα μπορούσα να υποθέσω ότι ίσως φταίει ο αισθητήρας στροφών, η ο πολλαπλασιαστής ετοιμάζεται να παραδώσει πνεύμα. Αλλά εικασίες κάνουμε, σίγουρα πρέπει να εξεταστεί το θέμα από κάποιον καλό μηχανικό.
Καλησπέρα φίλε μου έχω ένα cruze 1.8 αυτόματο του 09 με 115.000χιλ. Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσένα, εκεί που πηγαίνει μένει από ρεύμα σβήνει μόνο του και επανέρχεται. Έχω πάει παντού στην Κατερίνη αλλά τίποτα.... Το πήγα στην αντιπροσωπεία στην Θεσσαλονίκη αλλά και πάλι τίποτα... Σε παρακαλώ πάρα πολύ τι άλλαξες ακριβώς μήπως και βγάλω καμιά άκρη...
-
RE: Chevrolet Cruze
@nickstonecity said in Chevrolet Cruze:
Τι να πω . Εμένα κάποιες ενδείξεις που μου άναβε σε άσχετους χρόνους στο ταμπλό, απόδειχτηκε ότι έφταιγε το καλώδιο του θετικού πόλου τροφοδοσίας..Μόλις δούλευε το αμάξι για κάποια ώρα δεν μετέφερε πλήρη τάση στο διακλάδωση που έχει λίγο μετά ,αυτόν με τις 2 ασφάλειες των 250Α. Εντοπίστηκε, όταν μετά από οδήγηση και σβήσιμο, το αμάξι έμεινε χωρίς ρεύμα εντελώς. Και μετά από ώρα ξαναπήρε σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Αλλά στο μεσοδιάστημα είχα κάνει τους ελέγχους μου. Θα μπορούσα να υποθέσω ότι ίσως φταίει ο αισθητήρας στροφών, η ο πολλαπλασιαστής ετοιμάζεται να παραδώσει πνεύμα. Αλλά εικασίες κάνουμε, σίγουρα πρέπει να εξεταστεί το θέμα από κάποιον καλό μηχανικό.