Έχεις δίκιο για τα πλεονεκτήματα που έχει ProCeed δεδομένων των αναγκών μου απλά τέτοια μεταξόνια είναι απαγορευτικά για τους δρόμους του νησιού (Κρήτη)...
vgargan wrote:
Καλησπέρα σε όλους,
Υποψήφιος αγοραστής KIA SPORTAGE έχω καταλήξει στο mild hybrid με μηχανικό κιβώτιο και κίνηση σε 2 τροχούς (θα ήθελα σε 4 αλλά καταραμένη φτώχεια).
Το δικό μου δίλημμα είναι ο κινητήρας των 115hp ή των 136hp. Είμαστε οικογένεια 4 ατόμων και η χρήση θα είναι κυρίως σε εθνική οδό με φουλ φορτίο και με μπαγκαζιερα ontop. Διάβασα στο εδώ φόρουμ κάποιους που έχουν τα 115hp και είναι ευχαριστημένοι με τις επιταχυνσεις του αυτοκινήτου παρόλο τα 1600 κιλά του. Εγώ πάλι προερχόμενος από RAV4 που λόγω τετρακίνησης έπρεπε να ανεβάσω 5 με 6000στρ για να κάνω αξιοπρεπή προσπέραση στην Εθνική οδό, προτιμώ περισσότερο τα 136hp.
Οποία άποψη/εμπειρία επί του θέματος είναι καλοδεχούμενη!
Γεια. Δεν το έχω το αμάξι αλλά το κοιτούσα πέρυσι για αγορά. Δεν νομίζω πως έχει καμιά σχέση το ατμοσφαιρικό βενζίνης RAV με 'γιαπωνέζο' κινητήρα (δηλαδή ψόφιο σε χαμηλές στροφές) με τον ντίζελ του ΚΙΑ. Έχει πολύ περισσότερη ροπή από χαμηλά. Και η ροπή είναι παρόμοια, και στα 115 και στα 136 απ' ότι θυμάμαι, οπότε στις προσπεράσεις δεν θα χεις θέμα και πιστεύω θα είσαι και άνετος, όποια έκδοση ντίζελ κι αν αγοράσεις. Τέτοιες στροφές κινητήρα δεν πρόκειται να φτάσεις με το ντίζελ. Απ' την άλλη, αν η χρηματική διαφορά δεν είναι μεγάλη, γιατί να μην έχεις τα παραπάνω άλογα, ειδικά αν θες να κινείσαι με λίγο ψηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα στην εθνική.
(εφόσον όμως η χρήση θα είναι εθνική και αναγκάζεσαι να βάζεις μπαγκαζιέρα, γιατί δεν κοιτάς κάτι πιο κατάλληλο απ' το Sportage για τέτοια χρήση, όπως θα έλεγα πως είναι το ProCeed? Απ' τη στιγμή που δεν θα χεις 4κίνηση έτσι κι αλλιώς, για καλύτερη αεροδυναμική και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, ώστε να μη χρειάζεσαι πάντα μπαγκαζιέρα από πάνω.)