καλημερα!!! θα ήθελα την βοηθεια σας σε ενα θεματακι που έχω. Πρίν τρεις μέρες πούλησα ένα αυτοκίνητο που είχα στην κατοχη μου, ο αγοραστης αφού υπεγραψε μια ΥΔ οτι το αγορασε και οτι δεν έχει άλλη απαίτηση κτλ απο εμένα, με ενημέρωσε τηλεφωνικά οτι θέλει να μου το δώσει πίσω διότι το μετάνιωσε κτλ. Το ποσό δεν προτίθεμαι να το επιστρέψω διότι το αυτοκινήτο το έλεγξε μόνος με τον μηχανικό του και απο την άλλη τα χρήματα τα χρησιμοποιησα ήδη για να καλύψω τρέχουσες ανάγκες. Θα ήθελα να μάθω τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις !!! ποσό μάλλον τώρα που τα τέλη κυκλοφορίας πλησιάζουν και το αυτοκίνητο φαίνεται ακόμη στην κατοχή μου αλλα στην ουσία το έχει ο αγοραστής.