Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Αφού η προχωράτε στα τεχνικά, να προτείνω, αν θέλετε, να συνεχίσετε την συζήτηση στο στο σχετικό topic?
Agreed
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Αφού η προχωράτε στα τεχνικά, να προτείνω, αν θέλετε, να συνεχίσετε την συζήτηση στο στο σχετικό topic?
Agreed
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Ρε συ ποιος σου είπε να στείλεις το αμάξι έξω...Διάβαζε καλύτερα και μην αγχώνεσαι. Τα ανταλλακτικά που θα χρειαστείς για την φανοποιεία σου θα τα βρεις ΜΟΝΟ έξω. Ευτυχώς υπάρουν τα πάντα, και για όλες τις τσέπες (με την ανάλογη διαφορά στην ποιότητα φυσικά, και στην ευκολία τοποθέτησης). Μηχανικά βρίσκουμε και εδώ. Δουλειές μόνος σου σε αυτό το αμάξι δεν μπορείς να κάνεις και πολλές, εκτός και αν είσαι φανοποιός. Το μισό αμάξι θα κοπεί και θα αντικατασταθεί με καινούργια ανταλλακτικά. Εκτός από το να ολοκληρώσεις το λύσιμο και να τρίψεις ότι μπορείς για να αφαιρέσεις χρώματα και στόκους, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά μόνος. Περισσότερα θα πούμε αφού πάρεις το αμάξι.
Για πινακίδες δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι. Το αμάξι δε θα το βγάλεις αύριο στο δρόμο. Μέχρι να το πάρεις, και να το αναπαλαιώσεις για να μπορεί να κινηθεί, μπορεί να έχει αλλάξει το υπάρχον σύστημα. Διάβασε ΚΑΛΑ το θέμα που σου υπέδειξε ο Στέφανος και εκεί θα σου απαντηθούν όλες σου οι απορίες. Αλλά διάβασε ΚΑΛΑ. Η ασφάλεια είναι ανάλογα με τη λέσχη που είσαι γραμμένος και τη συμφωνία που έχει κλείσει από όσο ξέρω.
Να ξέρεις ότι το αμάξι που θες του αξίζει μία δεύτερη ευκαιρία. Το ξέρω αρκετά καλά. Θέλει πολλά λεφτά και δουλειά, αλλά είναι ένα σπάνιο αμάξι για τα ελληνικά δεδομένα. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πλέον και πολλές, και ειδικά fastback.
Φαίνεται ότι το γνωρίζεις πάρα πολύ καλά το εν λόγω αμάξι. Δεν είμαι φανοποιός αλλά έχω φίλο φανοποιό. Σέβομαι το αμάξι και δε θέλω απλώς να κάνω τσαπατσοδουλειές, αλλά θέλω να μείνει στην οικογένεια (που θα κάνω στο μέλλον). Κάθε, και το εννοώ- ΚΑΘΕ εξάρτημα θα λυθεί, θα ξυστεί, θα βαφτεί με ειδική μπογιά, και γενικά θα περάσει κύματα για να είναι έτοιμο. Εννοείται ότι θα γυμνωθεί τελείως το αμάξωμα και μιλάμε για πλήρη ανακατασκευή. Οτιδήποτε εξάρτημα μπορεί να αναστηθεί, θα αναστηθεί. Πάνω απ' όλα ασφάλεια και όσο το δυνατόν γίνεται περισσότερη αξιοπιστία. Μιας και το ξέρεις πάρα πολύ καλά το αμάξι και μόλις σου περιέγραψα τι προτίθεμαι να κάνω με αυτό, μπορείς να μου πεις περίπου τι εξαρτήματα θα χρειαστεί από εξωτερικό και πάνω-κάτω πόσο θα πάει το μαλλί; Δε δεσμεύεσαι με την απάντησή σου, απλώς θέλω να έχω μια εικόνα χωρίς να πηγαίνω στα τυφλά. Για περισσότερες τεχνικές συμβουλές μάλλον θα ήταν καλύτερα να πούμε στο forum που μου είπες μιας και ειδικεύεται σε αμερικάνικα αυτοκίνητα απ' ότι κατάλαβα. Σχετικά με τις πινακίδες είμαι ΟΚ αν και μέχρι να έρθει εκείνος ο καιρός παίζει να έχουν αλλάξει πολλά.
Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση και για τις διευκρινήσεις σου.
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Πρέπει να διαβάσεις λίγο πιο προσεκτικά. Αυτό που διάβασες ανήκει στην παράγραφο με τίτλο:
'Όσον αφορά το πιστοποιητικό σε όχημα με κανονικές πινακίδες.'Επίσης λίγο πιο κάτω γράφει ακριβώς ποια είναι η επιτρεπόμενη και νόμιμη χρήση.
Όλα τα υπόλοιπα είναι ράδιο αρβύλα.
My bad. Δίκιο έχεις. Είμαι κομπλέ τώρα. Ευχαριστώ.
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Καλησπέρα και καλώς ήρθες!
Για να ενημερωθείς για το θέμα των πινακίδων, το ποια οχήματα τις δικαιούνται και την νόμιμη χρήση τους, πήγαινε στην κεντρική σελίδα του 'Κλασικά και ιστορικά μοντέλα' και πάνω πάνω θα βρεις το 'Προϋποθέσεις Ιστορικών οχημάτων '.
Θα σου λύσει τις απορίες σχετικά με το θέμα.
Κι όμως πάλι έχω απορίες. Αλλού διάβαζα ότι δεν έχουν τέλη κυκλοφορίας τα Ι.Ο. και στο link που μου έδωσες είδα αυτό -> '(Φυσικά οικονομικές υποχρεώσεις όπως τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια υφίστανται.)' Τελικά τι παίζει με τα τέλη; Οι λέσχες ασφαλίζουν φθηνά τα οχήματα, δηλαδή πόσο περίπου; Σε τι διαφέρουν αυτές οι 3 πινακίδες δε μπορώ να καταλάβω. Πάνω κάτω τα ίδια λένε. Άκουσα ότι δε μπορείς να κυκλοφορείς το αυτοκίνητο νύχτα. Αληθεύει; Δηλαδή όχι βόλτα Σάββατο βράδυ;
.....
Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις!!!
Αυτό για το εξωτερικό με πλήγωσε αφάνταστα. Δε μπορώ δηλαδή να ρίξω εγώ δουλειά πάνω της; ΟΚ, τα ανταλλακτικά τα φέρνουμε από το εξωτερικό, αλλά το να φύγει όλο πακέτο έξω δε μπορώ να το κάνω. Αν πρέπει οπωσδήποτε να βγει έξω τότε άσ' το καλύτερα. Έριξα μια ματιά στη αίτηση για κάρτα FIVA. Της Παναγιάς τα μάτια ζητάνε να μάθουνε!! Χαχαχα!! Καλά και κάνουνε. Υπάρχει καμιά εναλλακτική λοιπόν;
Γεια και από εμένα. Διάβασα όσο μπόρεσα από τα προηγούμενα post για να αποκτήσω μια γνώμη. Βρήκα μία Mustang fastback του '68 προς πώληση. Είναι όμως ένα χάλι και μισό. Σκουριασμένη, βαθουλώματα, χωρίς μηχανή και γενικώς θέλει μπόλικη δουλειά για να γίνει άνθρωπος. Προτίθεμαι να την αγοράσω και να ρίξω μπόλικη δουλειά πάνω της και να τη διατηρήσω όσο πιο κλασσική γίνεται. Διάβασα ότι υπάρχει μια ανεκτικότητα όσον αφορά την εργοστασιακή κατάσταση του οχήματος μιας και είναι πολύ δύσκολο να διατηρήσεις εργοστασιακό ένα παλαιό όχημα. Αν όντως τα καταφέρω θα κινούσα το όχημα μία φορά το Σαββατοκύριακο. Άλλωστε δε σε συμφέρει να κινείς τέτοια οχήματα καθημερινά, αλλά πάνω απ' όλα δε θέλω ο ίδιος. Τι λέτε; Υπάρχει η δυνατότητα να πραγματοποιηθεί αυτό το όνειρο για 'μένα; Τι θα μου προτείνατε όσον αφορά τις πινακίδες; Τι ισχύει για κάθε είδος; Ποιες είναι οι υποχρεώσεις που θα πρέπει να πληρεί το όχημα ώστε να κυκλοφορεί νόμιμα (ασφάλειες, τέλη κλπ); Επίσης μια λίστα με τα απαραίτητα τεχνικά θέματα που θα πρέπει να καλύπτει το όχημα θα ήταν καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.