Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    tsobanos

    @tsobanos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tsobanos Unfollow Follow

    Latest posts made by tsobanos

    • RE: ACE CAFE-Το καφενείο των "ιστορικών"

      Παιδιά προσπάθησα να διαβάσω αυτό το θρεντ και είναι αδύνατον.
      Μήπως να έκλεινε και να άνοιγε καινούργιο;

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      T
      tsobanos
    • RE: Εισαγωγή Ιστορικού Αυτοκινήτου.

      σα να λέμε Αλοίμονο σου;

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      T
      tsobanos
    • RE: Εισαγωγή Ιστορικού Αυτοκινήτου.

      Ευχαριστώ για τις πληροφορίες παιδια.

      Το αμάξι δεν ειναι σε άψογη κατάσταση αλλά δουλεύει και οτι λείπει απο πάνω του ειναι πεταμένο μέσα στα καθίσματα και το πορτ μπαγκαζ.
      Μοντάρισμα θέλει, ξεσκούριασμα στα σημεία και ενα καλό βάψιμο -ταπετσέρωμα.
      Η μηχανή του δουλεύει όμως πολύ καλά γιατι ο τύπος είχε ξεκινήσει απο εκεί πρώτα.
      θα δώ τι θα κάνω πάντως γιατι και τα λεφτά ειναι πολλά, αλλά και θέλω να είμαι σίγουρος οτι θα μπορεί να ειναι νόμιμο.

      Για το γάλα φίλε μου, απο τη στιγμή που πίνεις παστεριωμένο, ότι και να πίνεις το ίδιο πράγμα είναι.
      Μην νομίζεις οτι το φτιάχνουν τίποτα αγελάδες που όλη μέρα βοσκάνε στο βουνό.
      Κάτι κακόμοιρα ζώα ειναι κλεισμένα σε χωρίσματα, τρώνε 3 φορές τη μέρα μια διατροφή με λιπαρά και αρωματικά σκευάσματα και όταν τις αρμέγεις αυτό που βγαίνει ειναι ήδη το 1/3 θρεπτικό απο το κανονικό.

      για να βγάλει γάλα ενα ζώο πρέπει να τρέχει στη φύση να αποβάλλει τις τοξίνες του να τρώει χόρτα και όχι σιτηρέσιο με βιταμίνες να κάνει τα ζευγαρώματά του.

      Αστο μην το πιάνεις, αν μπορούσαν να έχουν γελάδες χωρίς κεφάλι και πόδια με 40 μαστάρια συνδεδεμένα με αρμέχτρες θα το είχαν κάνει.

      Οσο για το τι πίνετε, χαχα
      ενα ομογενοποιημένο παστεριωμένο χωρίς βιταμίνες (γιατι καταστρέφονται με την παστερίωση) νεράκι θα πίνατε, αλλά βλέπεις μετά απο αυτές τις διαδικασίες αρχίζουν και του ξαναβάζουν τεχνητά τις βιταμίνες που χαλάσανε.

      Ενα μόνο να θυμάστε το φρέσκο κρατάει 5 μέρες.
      παραπάνω ειναι νερό.

      το σκίσαμε το τόπικ νομίζω αλλά είπα να σας πώ για το γάλα μπας και μου πείτε τίποτα παραπάνω για το αμάξι ρε.

      ΚΡ61 απο Ήπειρο.

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      T
      tsobanos
    • RE: Εισαγωγή Ιστορικού Αυτοκινήτου.


      αααχχχχχ

      αυτο..... αλλά σε κόκκινο.... με άσπρο κάθισμα......

      βρήκα τον νομο....

      με ποιόν να μιλήσω δεν ξέρω γιατι σκέφτεστε να το φέρω και να μου πουν surpsise δεν παίρνεις πινακίδες....

      πάει το μισο κοπάδι που θα πουλήσω, μας εχει τσακίσει και το καρτελ του γάλακτος.... δεν θα το αντέξω οικονομικά...

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      T
      tsobanos
    • Εισαγωγή Ιστορικού Αυτοκινήτου.

      Χαιρετώ τους μελλοντικούς φίλους του φόρουμ.

      Ισως αυτό που ρωτάω να έχει συζητηθεί και στο παρελθόν αλλά με τη μηχανή αναζήτησης του φόρουμ δεν βρήκα άκρη.
      Συγχωρέστε με λοιπόν αν επαναλαμβάνω ερώτηση και υποδείξετε μου αν εχετε την ευχαρίστηση ενα link για ενημέρωση.

      Το πρόβλημά μου ειναι πως απο πολύ μικρός έχω ερωτευτεί ενα συγκεκριμένο μοντέλο.
      Το είχα δει πιτσιρίκι στο Ψυχικό και μου χαράχτηκε το σχήμα του στην καρδιά μου όσο και αν έψαξα αργότερα στην Ελλάδα, δεν το βρήκα, πουθενά.

      Τελικά ενας φίλος εντόπισε ενα τέτοιο κάπου στην Ευρώπη.
      Το αυτοκίνητο ΔΕΝ ειναι σε άριστη κατάσταση, ΔΕΝ είναι σε άριστη λειτουργία και ειναι αδύνατον να εισαχθεί στην Ελλάδα, λόγω της Νομοθεσίας περι εισαγωγής και ρύπων. (κτεο κτλ)

      Ακόμα και αν αυτό ήταν δυνατόν, η γραφειοκρατία και οι φόροι θα με γονάτιζαν.

      Υπάρχει κάποιος τρόπος να το φέρω με ιστορικές πινακίδες; (και να αρχίσω να το μαζεύω σιγά-σιγά)
      Κάποιος τρόπος να βγάλει προσωρινές πινακίδες έστω;
      Κάποιος τρόπος να έρθει νόμιμα τέλος πάντων σαν ιστορικό που είναι;

      Ευχαριστώ για κάθε συγκεκριμένη πληροφορία.

      Φιλικά

      Τσομπάνος.

      -Βοηθήστε εναν τίμιο κτηνοτρόφο να αποκτήσει την Buick των ονείρων του.

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      T
      tsobanos
    • RE: Εισαγωγή Ιστορικού Αυτοκινήτου.

      Χαιρετώ τους μελλοντικούς φίλους του φόρουμ.

      Ισως αυτό που ρωτάω να έχει συζητηθεί και στο παρελθόν αλλά με τη μηχανή αναζήτησης του φόρουμ δεν βρήκα άκρη.
      Συγχωρέστε με λοιπόν αν επαναλαμβάνω ερώτηση και υποδείξετε μου αν εχετε την ευχαρίστηση ενα link για ενημέρωση.

      Το πρόβλημά μου ειναι πως απο πολύ μικρός έχω ερωτευτεί ενα συγκεκριμένο μοντέλο.
      Το είχα δει πιτσιρίκι στο Ψυχικό και μου χαράχτηκε το σχήμα του στην καρδιά μου όσο και αν έψαξα αργότερα στην Ελλάδα, δεν το βρήκα, πουθενά.

      Τελικά ενας φίλος εντόπισε ενα τέτοιο κάπου στην Ευρώπη.
      Το αυτοκίνητο ΔΕΝ ειναι σε άριστη κατάσταση, ΔΕΝ είναι σε άριστη λειτουργία και ειναι αδύνατον να εισαχθεί στην Ελλάδα, λόγω της Νομοθεσίας περι εισαγωγής και ρύπων. (κτεο κτλ)

      Ακόμα και αν αυτό ήταν δυνατόν, η γραφειοκρατία και οι φόροι θα με γονάτιζαν.

      Υπάρχει κάποιος τρόπος να το φέρω με ιστορικές πινακίδες; (και να αρχίσω να το μαζεύω σιγά-σιγά)
      Κάποιος τρόπος να βγάλει προσωρινές πινακίδες έστω;
      Κάποιος τρόπος να έρθει νόμιμα τέλος πάντων σαν ιστορικό που είναι;

      Ευχαριστώ για κάθε συγκεκριμένη πληροφορία.

      Φιλικά

      Τσομπάνος.

      -Βοηθήστε εναν τίμιο κτηνοτρόφο να αποκτήσει την Buick των ονείρων του.

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      T
      tsobanos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr