Μίλησα και για τον 1.4, όχι για τα πιστόνια του όμως. Και στην διαφωνία είδα να αναφέρονται όλα (1.4, 1.8, 2.0) TSI. Εξάλλου ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι TSI τεχνολογία είναι μόνο ο 1.8 και ο 2.0 και να δείξω και την αντοχή που βάζει στα μοτέρ της η VAG γενικά. Και όσο για τα πιο δυνατά 1.8 το ξέρω. Υπάρχουν και 1.6 πιο δυνατά από το δικό μου και πάντα υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος (από μένα βέβαια πολλοί). Τα άλογα την σήμερον εποχή έχουν γίνει στραγάλια.
Latest posts made by tsipower
-
RE: Fiat Grande Punto ABARTH
-
RE: Fiat Grande Punto ABARTH
Γεια σας παιδιά και καλώς σας βρήκα!
Αφορμή για την εγγραφή μου δεν το κρύβω είναι αυτή η μικρή off-topic διαμάχη για το 1.8 TSI.
Λυπάμαι που ξεκινώ με off-topic αλλά θα δείτε ότι είναι δικαιολογημένο. Είμαι κάτοχος εδώ και 3 χρόνια σχεδόν, από το Σεπτέμβρη του 2007, του 1.8 TSI. Το αμάξι έχει τουρμπίνα κ04 από το Οκτώβρη του 2009.
Μπορώ να σας απαντήσω σε κάποια πράγματα που έχω παρατηρήσει ότι υπάρχει σύγχυση για το group-vag καθώς και για το 1.8 TSI.
Καταρχήν υπάρχουν 2 οικογένειες κινητήρων στις κατηγορίες που μας ενδιαφέρουν. Ο EA888 (ΤSI) και ο EA113 (TFSI). Η VW όμως τους έχει πει όλους TSI (για λόγους marketing) με αποτέλεσμα να έχει δημιουργήσει μεγάλο μπέρδεμα.-
Τα 1.4 TSI δεν έχουν καμία σχέση με τον TSI αλλά είναι της οικογένειας EA113 και είναι TFSI. Όλοι όμως από τα 122 άλογα μέχρι τα 180. Απλά ο 122 είναι χωρίς compressor και μικρότερη τουρμπίνα και μάλλον κάποιες διαφορές όσον αφορά την αντοχή.
-
Το golf GTI/leon FR/leon Cupra/audi S3 έχουν το 2.0 TFSI και όχι TSI. TSI έχουν τo νέο golf GTI, το scirroco 2.0 TSI και το νέο leon FR. To scirroco R όμως συνεχίζει να έχει 2.0 TFSI που έχει το S3 και Cupra. Δεν έχει βγει δηλαδή ανάλογο μοτέρ του Cupra και S3 σε TSI. Απλά 1.8 και 2.0 TSI.
-
Το cupra και S3 σε αντίθεση με αυτά που πιστεύουν πολλοί δεν έχουν σφυρίλατα αλλά ενισχυμένα πιστόνια και μπιέλες!
-
Το 1.8 TSI έχει και αυτό ενισχυμένα πιστόνια και μπιέλες και μάλιστα mahle. Σε τεστ αντοχής οι μπιέλες (το τεστ έγινε από την ίδια την mahle όμως) άντεξαν μόλις 2 κιλά λιγότερη ροπή από τα σφυρίλατα.
Σαν κάτοχος 1.8 TSI K04 μπορώ να σας πω ότι ο κινητήρας είναι όντως διαμάντι.
-
Με ΦΠΕ + Κ04 πάει 350+ άλογα και 48+ ροπή. Χωρίς μπεκ, χωρίς αντλίες, χωρίς σφυρίλατα.
-
Κυκλοφορούν τουλάχιστον 10 1.8 TSI K04 και δεν έσπασε κανένα.
-
Το αμάξι με ΦΠΕ μόνο, με revo stage 2 έχει 44-45 κιλά ροπή και πάει χωρίς σφυγμένη wastegate 255+ και με σφυγμένη 265. Και όλα αυτά χωρίς να πλησιάζει καν τα οριά του, αφού με την κ04 ανεβαίνει πολύ παραπάνω. Χωρίς σφύξιμο με 255 άλογα είναι και η k03 safe, όχι μόνο το μοτέρ.
-
Τα 2.0 GTI/FR/AUDI TFSI (EA113) για την κ04 θέλουν και άλλα μπέκ και αντλία.
-
Ο 1.8 TSI ανεβάζει σχεδόν την ίδια ροπή με τον 2.0 TFSI του CUPRA.
Εγώ βαράω δίμπαρα εδώ και μήνες και η μπιέλες είναι στις θέσης τους. Οπότε την αντοχή την έχω δοκιμάσει προσωπικά ο ίδιος. Δηλαδή με 19000 + 4500 ακόμη έχετε αμάξι 350 αλόγων και 48 κιλά ροπής και όποιος θέλει το πιστεύει!!!!!
Και για όσους πιστεύουν ότι ο 20VT ήταν καλύτερος, σας πληροφορώ μακράν καλύτερος ο TSI. Με ΦΠΕ 255 άλογα. Θυμάστε τι ήθελε ο 20VT για να πάει 255; Ή για δείτε πως αδειάζει χαμηλά για να τον πάνε 320 άλογα, και τι περιφεριακά θέλει για να πάει εκεί. Ο 1.8 TSI γεμίζει από χαμηλά ακόμη και με Κ04.
Και από κατανάλωση; Αυτό το καλό έχει το τούρμπο. Σε ταξίδι δεν καίει τίποτα. Άμα το πατάς βέβαιαΑπλά δεν υπάρχει το μοτέρ!
Τώρα πάω να το ξεματιάσω γιατί πάλι το μάτιασα!!!!
Ευχαριστώ και χάρηκα!!! -